skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
11:29:39
09.11.2009
09.11.2009
Labros
-> Karel.: No taky mi to připadá celkově nějaký pomíchaný :) Motor proč ne, ten se dá jednoduše a rychle (u vás na Moravě půl hodiny nebo kolik :)) vyměnit, ale když se najednou rozhodne mít originál MI, tak ho můžou ty plechy mrzet. Světla budou dál ovály?
11:25:12
09.11.2009
09.11.2009
Karel.
-> Dušan: jaský kšá?? Nepříjde mi moc legální dávat nápravy ze Š100 na 120, je fajn, že budeš mít 4 bubny, ale je to tvoje věc no
POdívej se na brno.tym.cz Já jdu kitovat renaulta
POdívej se na brno.tym.cz Já jdu kitovat renaulta
11:22:38
09.11.2009
09.11.2009
Dušan
celkove to auto bude spis seriovka s moznosti kdykoli tam narvat motor 120 a jedem na legalitu
11:21:46
09.11.2009
09.11.2009
Dušan
-> Labros: aale neber to tak vazne. Aspon to predni celo tam dam. Ono celkove zalezi jestli ty plechy sezenu.
-> stika87: to se holt musiii
-> Karel.: kšáá predsedo. Ja mam vsechno legalni . vlecka je skodovacka naprava tak coz
-> stika87: to se holt musiii
-> Karel.: kšáá predsedo. Ja mam vsechno legalni . vlecka je skodovacka naprava tak coz
11:10:28
09.11.2009
09.11.2009
Karel.
-> Labros: Dušan hraje na legalitu, když 4písty, tak jiný blatníky, ale to že tam má fobii 1.4, vlečku místo kyvky, tak to už je detail
11:02:36
09.11.2009
09.11.2009
stika87 - Maschinenführer
ty jo krasne ses do ni pustil
11:00:21
09.11.2009
09.11.2009
Labros
-> Dušan: cože? přestavba? jako ofiko? nežiješ náhodou pár let zpátky??
21:33:11
08.11.2009
08.11.2009
Mr.Lumpy
-> MATTESS: nemá (nevim jak teda hodně překáží lízátko - pokud ho má...) ale myslím že by tohle neřešili
21:28:15
08.11.2009
08.11.2009
MATTESS
-> Mr.Lumpy: garde má čelo jako Rapid?
21:21:53
08.11.2009
08.11.2009
Mr.Lumpy
-> Dušan: myslíš že by si toho všimli? btw. garde má taky čtyrpísty a ďouru nemá ani jednu
19:38:20
08.11.2009
08.11.2009
Dušan
-> Quest: 4 písty . Kvůli těm musí být při přestavbě čelo s dírama na chlazení brzd
19:33:55
08.11.2009
08.11.2009
Quest
-> Dušan:
4P? náhodou ty blatňajze aj čelo vypadaj good
4P? náhodou ty blatňajze aj čelo vypadaj good
19:31:54
08.11.2009
08.11.2009
Dušan
-> su.tech: to záleží jestli seženu blatníky. Ale zatím to vypadá na MII. Navíc musím mít kvůli 4p čelo s dírama.
19:31:03
08.11.2009
08.11.2009
Dušan
-> Karel.: pššššt
18:19:15
08.11.2009
08.11.2009
MOLSO
-> Karel.:
18:11:57
08.11.2009
08.11.2009
Karel.
-> Dušan: Oni si všichni myslí, že to odstrojuješ a přitom jsi to hodil na bok, stejně jako tu hnědou a to neví že tahle jde taky na vrakáč, totu bude ještě bugr
17:45:15
08.11.2009
08.11.2009
minno
tu na virte každý buď generálkuje motory, alebo rozoberá a generálkuje kasne :) Pekne pekne, tiež už mám rozobraté.
16:03:13
08.11.2009
08.11.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Dušan: Takže? Bude to MI nebo spíš MII??
11:01:05
08.11.2009
08.11.2009
Tomo - zrušená registrace
-> Dušan: ta kasna je fakt pekna a zachovala ...
19:11:52
02.11.2009
02.11.2009
Kaprof-Pisařík
Labros 02.11.09 18:34:05 napsal:
→ Pavel P..: takže je to jedno ne? Btw.nevim kdo je tu
ukecanej jak bába na pavlači Má pravdu predsedo!
→ Pavel P..: takže je to jedno ne? Btw.nevim kdo je tu
ukecanej jak bába na pavlači Má pravdu predsedo!