
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
09:29:01
15.12.2009
15.12.2009

Pavel P..
-> Labros: já se nebojim ale ty bys měl, jinak ti po zimě zustanou u chodníku 4 gumy a hromádka rzi

08:57:57
15.12.2009
15.12.2009

Labros
-> Dušan: No Pavel by to hnedka vzal dráťákem, honem, jinak to tam příští zimu už nenajdeš


20:54:14
14.12.2009
14.12.2009

Dušan
-> Pavel P..: tak u nekoho je jen zrzavej plastizol
. Zbytek uz davno zmizel.
. Zbytek uz davno zmizel.20:51:35
14.12.2009
14.12.2009

Pavel P..
-> Dušan: no většinou je plastizol je trošku zrzavej oproti tomu se skrývá pod ním

20:48:42
14.12.2009
14.12.2009

Dušan
-> Labros: zalezi co myslis. Ono v podstate vsechno co tam vidis je povrchova rez. Spis je to zbarvenej plastizol 

18:47:31
14.12.2009
14.12.2009

Labros
-> Dušan: Ale nosníky pod.ramen jsou už taky trochu načnutý,co?
10:46:09
13.12.2009
13.12.2009

Dušan
-> Maco666: dle puvodniho majitele ji kazdy rok na dusicky zavreli do garaze a pak vyjela az na jare. Ale poslednich 5let uz stala venku. I tak se s ni nejezdilo.
22:24:58
12.12.2009
12.12.2009

Maco666
ta S120L bola asi garazovana a v zime nejazdena ked je tak zachovali ci?
Po takej tuzi asi kazdy skodovkar 
Po takej tuzi asi kazdy skodovkar 
20:32:49
12.12.2009
12.12.2009

Vrba
-> Dušan: Celkem se na to těším.Konečně budu mít nějakého kumpána s fabkou motorem.Na jaře bych se asi stavil do Brna se na to všechno podívat,nebo možná i dříve...budu tam ted jezdit na kontroly do úrazovky.
14:11:14
12.12.2009
12.12.2009

Dušan
-> Vrba: motor je odladenej na to, aby se s nim dalo jezdit, ale finalni doladeni na plny vykon bude az na jare. Musim hlavne doladit to zapalovani a karbec.
-> founy16: hneda byla fakt uplne shnila. Ja nezachranuju shnilotiny
. Cervena je proti tomu kus jak z fabriky 
-> founy16: hneda byla fakt uplne shnila. Ja nezachranuju shnilotiny
. Cervena je proti tomu kus jak z fabriky 
09:29:31
12.12.2009
12.12.2009

founy16
ja ti ju normalne zavidim je nadherna ...vychutnaj si ju do poslednej chvilky a preco to tak dopadlo s tou starou hnedou???
22:11:07
11.12.2009
11.12.2009

Vrba
-> Dušan: jsem zvědavej hlavně na ten motor...povedlo se ti ho nějak odladit něž jsi se rozhodl,že to auto rozděláš,nebo jsi to odlozil na potom?
12:58:22
11.12.2009
11.12.2009

Dušan
-> Vrba: cau, na jare urcite pojede, ale asi zatim bez laku. Aspon bude hotovej spodek.
11:16:21
11.12.2009
11.12.2009

Vrba
-> Dušan: zdar.Na jaře už pojede?
07:38:12
10.12.2009
10.12.2009

Dušan
-> Tazi: cau, jj je to pozink
20:58:40
09.12.2009
09.12.2009

Tazi
-> Dušan: nazdar to lůžko máš v pozinku..?
09:14:47
06.12.2009
06.12.2009

Dušan
-> kraska98: kdyby to auto melo aspon polovicni spodek jak ta 120ka tak bych to klidne vyvaril, ale tam uz nebylo co
. Nema cenu drzet pri zivote neco co uz ma byt ve slevarne.
-> Mr.Lumpy: ma to cenu
. Nema cenu drzet pri zivote neco co uz ma byt ve slevarne.-> Mr.Lumpy: ma to cenu

23:24:52
05.12.2009
05.12.2009

Mr.Lumpy
-> Dušan: tož to potom jo ale i tak hodně štěsti ;-)
Jinak pěkná kastle
... tak si říkám jestli má cenu tu moji mrchu vyvařovat anebo sehnat takovouhle kastli
Jinak pěkná kastle
... tak si říkám jestli má cenu tu moji mrchu vyvařovat anebo sehnat takovouhle kastli21:20:19
05.12.2009
05.12.2009

kraska98
ta 136 byla překrasna
Dušan / Škoda 120L NR.1




