skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
08:26:26
22.07.2011
22.07.2011

minno
-> Dušan: ad. fotka č. 67: pamätáš si ešte ktoré hadice sú ktoré? Na fotke máš 6 hadíc, 3 dĺžky. Mne to vychádza: najdlhšie predok, kratšie zadok, najkratšie predok. Je to tak? Ide mi o rozdiel v dĺžke hadíc k 4-piestom.
12:54:47
21.07.2011
21.07.2011

minno
-> Dušan: a ja sa už takmer 10 rokov drbkám stále s tou istou škoduľou

09:24:02
21.07.2011
21.07.2011

Dušan
-> minno: to je prvni auto co jsem sam lakoval
Byla to sice takova matovka, ale melo to neco do sebe. Toto je tak rok 2002 
Byla to sice takova matovka, ale melo to neco do sebe. Toto je tak rok 2002 
08:24:42
21.07.2011
21.07.2011

minno
-> Dušan: jj, presne túto fotku tvojej starej škodovice doma mám. Ona bola u teba prestriekávaná? Keď píšeš, že predtým bola červená a potom oranžová.
Ináč sila, toľké roky sa už motať okolo škodoviek
Ináč sila, toľké roky sa už motať okolo škodoviek

16:03:47
20.07.2011
20.07.2011

Dušan
21:33:35
17.07.2011
17.07.2011

Norton
-> Dušan:


21:24:58
16.07.2011
16.07.2011

Dušan
-> Norton: 

18:58:20
16.07.2011
16.07.2011

Norton
-> Dušan: uffff pekne to mas len tak dalej :o)

22:17:15
14.07.2011
14.07.2011

Dušan
-> Timil: to na kazdou 
-> Labros: co se tyka mezer kdyz se divas z boku tak je to fajn, ale kdyz se divas zezadu tak nektery novy dvere jaksi nesedi. Holt druhoska

-> Labros: co se tyka mezer kdyz se divas z boku tak je to fajn, ale kdyz se divas zezadu tak nektery novy dvere jaksi nesedi. Holt druhoska

22:01:21
14.07.2011
14.07.2011

Labros
-> Dušan: co tam ale úžasně sedí jsou dveře, člověk zírá, co je taky u řady 742 možný. Takhle pasující škodovku jsem nikdy neměl. Tak hlavně ať plechy dlouho vydrží.
19:15:02
14.07.2011
14.07.2011

Timil - zrušená registrace
nádherné opravdu se na ni krásně kouká ;)
17:08:39
14.07.2011
14.07.2011

Shatter
-> Dušan:
..no tak záleží na ET...s mojimi kolesami je zadok teraz cca tak ako predok
..no tak záleží na ET...s mojimi kolesami je zadok teraz cca tak ako predok22:34:42
13.07.2011
13.07.2011

Dušan
-> Shatter:
to uz je moc. Dam tam 1cm at nemusim menit stefty
to uz je moc. Dam tam 1cm at nemusim menit stefty22:09:42
13.07.2011
13.07.2011

Shatter
-> Dušan: presne tak..3cm podložka to tak akurát dorovnáva
17:14:45
13.07.2011
13.07.2011

Dušan
-> Eidy: ale vzadu musi byt podlozky, protoze je to nejaky uzky. Resp predek moc sirokej 

23:15:35
12.07.2011
12.07.2011

Eidy
Moc pěkný kola. Ty tomu sednou jak zadnice na hrnec.
23:10:47
12.07.2011
12.07.2011

Shatter
-> Dušan: to chcem tiež, preto som sa pýtal..skúšal som také krytky z fabie, ale sú asi o 1mm väčšie než mám otvor na podložke
22:29:06
12.07.2011
12.07.2011

Dušan
-> Shatter: vsak v pohode, treba nejakz dodelam 

22:28:05
12.07.2011
12.07.2011

Shatter
-> Dušan: ach áno, moja chyba, na fotke 161 to tak vyzeralo.
16:52:14
12.07.2011
12.07.2011

Dušan
-> Shatter: zadny tam nemam. Jsou to jen naboje
Dušan / Škoda 120L NR.1




