skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
17:30:14
31.01.2012
31.01.2012

m8rinek
-> Dušan: to jsem prosral no :)))
17:14:36
31.01.2012
31.01.2012

Rotak
Co to měří ten budík ? :-)
17:03:03
31.01.2012
31.01.2012

Dušan
-> m8rinek: no tak nejakych 4600 komplet is dopravou
, ale lepsi jak z Ameriky za 3600 + doprava + cekat mesic + mozna clo
, ale lepsi jak z Ameriky za 3600 + doprava + cekat mesic + mozna clo17:01:47
31.01.2012
31.01.2012

m8rinek
-> Dušan: a pořizovačka? Mě teď utekl nový za 130e :(.
17:00:19
31.01.2012
31.01.2012

Dušan
-> m8rinek: ¨uvidim, hlavne me prekvapila rychlost. V nedeli jsem to objednal,v pondeli to poslali a dneska me vola TNT, ze nejsem doma a ma pro me balicek
. Kurva takhle rychly neni ani ceska posta z mesta do mesta a toto bylo z Anglie 
. Kurva takhle rychly neni ani ceska posta z mesta do mesta a toto bylo z Anglie 
16:57:12
31.01.2012
31.01.2012

m8rinek
-> Dušan: tak jsem zvědav na reference na budíček...
23:50:06
30.01.2012
30.01.2012

stika87 - Maschinenführer
-> Dušan: pekne ty ;-)
14:45:09
30.01.2012
30.01.2012

Dušan
-> minno: zacala hucet, resp huci jen kdyz pustim plyn
-> Petr81: porad malo
-> Tazi: ani nic.
-> Petr81: porad malo
-> Tazi: ani nic.
14:07:19
30.01.2012
30.01.2012

Tazi
-> Dušan: kolik si učtuješ za jedno svezení?

13:57:25
30.01.2012
30.01.2012

Petr81 - zrušená registrace
Měl jsem tu čest se s Dušanem svézt.
Dojem byl nad moje očekávání. Ta škodovka prostě jede. Ale jak.
Dojem byl nad moje očekávání. Ta škodovka prostě jede. Ale jak.
12:28:09
30.01.2012
30.01.2012

minno
-> Dušan: začína hučať odkedy si na nej začal teraz jazdiť?
alebo hučal už aj predtým
alebo hučal už aj predtým
11:14:54
30.01.2012
30.01.2012

Dušan
-> minno: prevodovka funguje, ikdyz se mi zda ze trosku zacina hucet diferak. Razeni je takovy cely pevny a vim, ze tam ty kvalty najdu
10:45:31
30.01.2012
30.01.2012

minno
-> Dušan: takže zatiaľ tá prevodovka funguje hej
A čo radenie? je to lepšie?
A čo radenie? je to lepšie?10:33:11
30.01.2012
30.01.2012

Dušan
-> Matulo: mam rad svou prevodovku
, ale urcite si to hrabne
, ale urcite si to hrabne10:24:38
30.01.2012
30.01.2012

Maťulo
-> Dušan: aj to gumuje? 

10:23:05
30.01.2012
30.01.2012

Dušan
-> MOLSO: 
hosi, zase takovy peklo to neni. Jen to proste jede normalne

hosi, zase takovy peklo to neni. Jen to proste jede normalne

10:18:31
30.01.2012
30.01.2012

MOLSO
-> Dušan: tiez sa hlasim
vezmu si pro jistotu i pleny 
vezmu si pro jistotu i pleny 
10:10:06
30.01.2012
30.01.2012

Dušan
-> Karel.: ono to zase tak tezky neni, jeste to cely upravim.
-> minno: no problemo. Na sraz to bude mozna uz 1.4T
-> minno: no problemo. Na sraz to bude mozna uz 1.4T

09:32:17
30.01.2012
30.01.2012

minno
-> Dušan: ty si magor
Hlasim sa do rady ziadatelov o povozenie sa
Hlasim sa do rady ziadatelov o povozenie sa
09:16:41
30.01.2012
30.01.2012

Karel.
-> Dušan: no právě ta váha
co plastová trubka na odpady?
zase aby se neroztekla, tak ji hold obalit, ale pořád to bude váhově někde jinde
co plastová trubka na odpady?
zase aby se neroztekla, tak ji hold obalit, ale pořád to bude váhově někde jinde
Dušan / Škoda 120L NR.1




