skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
20:46:18
15.03.2012
15.03.2012
minno
-> Dušan: tak to som teda zvedavý koľko sa nameria. Už ťa tam na tej priemyslovke asi musia mať radi čo :))
20:31:46
15.03.2012
15.03.2012
Dušan
jinak zitra jedu na brzdu tak uvidime kolik z toho vymackame
20:31:23
15.03.2012
15.03.2012
Dušan
-> pavucina: no nebudeme si nic nalhavat. Ja na spotrebu zrovna nejezdim. Mozna tak kdyz se to ohriva
20:30:00
15.03.2012
15.03.2012
pavucina
Urcite se toho neboj a vyzkousej jezdit na cisty Ecko, kdyz mas tu sirokopasmovou, tak to musi byt uplna parada. Me to prislo, ze ecko ma daleko lepsi prubeh. Jeste k tomu dolad predstih, to je trosku vetsi orisek, ale dá se. No a spotrebu mam ted stejnou, ptz s tim kazdy rano jezdim na metro 10km a celkem sprintuju, jinak neni problem se dostat na 8-9 kdyz to jsou delsi trasy a svizna jizda.
20:19:04
15.03.2012
15.03.2012
Dušan
tak dneska trochu doladeno, nabran E85 a N95 v pomeru cca 10L E85 a 5L N95. Jede to porad tak nejak stejne, jen auto smrdi po lihu . Spotreba tak 12L a kupodivu se uklidnila lambda na normalnich hodnotach takze ted uz to neni bohaty. Musim rict, ze to jede moc pekne coz u me neni az tak bezny . Na tu 5ku to zrychluje az nejak aktivne. Nicmene neni problem z toho behem chvile dostat 170
14:02:10
15.03.2012
15.03.2012
vhml
-> havlik: šedá
Oranžovou nedostanu na žádný rozumný papíry, bude těžší o rám, atd. Takže proč...
Oranžovou nedostanu na žádný rozumný papíry, bude těžší o rám, atd. Takže proč...
13:56:32
15.03.2012
15.03.2012
havlik
-> vhml: a ty už to skládáš do tý oranž kastle nebo furt jezdíte šedou?
13:56:21
15.03.2012
15.03.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
solex má krom hlavní trysky ještě trysky v mezikusu na kterém jsou našroubeny membránové obohacovače.
13:55:06
15.03.2012
15.03.2012
vhml
-> pavucina: asi nakonec ne. 140LS neni doskladana a zajeta. 110LS nema vyfuk a STK a celý pristi tyden jsem na sluzebce v risi, takze to asi nema vyznam ani lamat pres koleno
13:52:22
15.03.2012
15.03.2012
pavucina
-> vhml: Jestli dojedes na most, cetl jsem ze mozna jo, tak to uvidis tam, ale netusim jaka konfigurace a na jake palivo, to je zatim otevreno a zalezi to na tom kolik bude casu. Ale necekej zadnej peknej stroj, ta kastle je zrala do srotu, proto to dostava co se do toho vejde.
13:42:34
15.03.2012
15.03.2012
vhml
-> pavucina: nechces si zalozit kartu a rozepsat se víc o tom co tam máš a v jaké konfiguraci?
13:41:49
15.03.2012
15.03.2012
vhml
-> Dušan: to nemá výměné vzdusniky, volnobezne trysky, přechodové atd?
13:39:59
15.03.2012
15.03.2012
pavucina
Ja jsem znovu po izme zacal jezdit na E85, a i na vyssi tlak 1bar, akorat mam problem, ze mam opet male vstriky. Je tma vyrazne obohaceni.
Tesneni to vydrzi i na vysokem KP...
Tesneni to vydrzi i na vysokem KP...
09:28:35
15.03.2012
15.03.2012
Dušan
-> vhml: na Solexu vzit cely osazeni znamena vymenit jednu trysku. Vic tam toho ani neni . Uvidim, neco tam primicham a uvidime co z toho bude
09:26:04
15.03.2012
15.03.2012
vhml
-> Karel.: sériový ne, ale mědi bych věril
09:09:21
15.03.2012
15.03.2012
Karel.
-> vhml: spíš to nesnese těsnění pod hlavou ne?Klikovky bych se asi až tak nebál
09:07:11
15.03.2012
15.03.2012
vhml
-> Karel.: E85 to snese. Co snese klikovka je věc jiná, ale předpokládám, že není v plánu objetí zeměkoule.
09:00:45
15.03.2012
15.03.2012
Karel.
-> vhml: není to náhodou už trošku moc? To nebude mít dlouhou životnost
08:59:10
15.03.2012
15.03.2012
vhml
-> Dušan: čistej je ale vzít celý osazení karburátoru, zahodit a začít znova na stromech. Ideálně s KP 10 :-)
08:54:55
15.03.2012
15.03.2012
Dušan
-> vhml: klidne zkusim ten cistej. Startuje to na to dobre ?