skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
23:04:31
09.04.2012
09.04.2012
minno
netuším čo to tu máš na tých fotkách
20:00:32
09.04.2012
09.04.2012
Dušan
-> vhml: vnitr zadna veda. Jen vyrovnavani tlaku pred a za klapkou + tuhost pruziny, ktera se ma zacit stlacovat az pri nejakym danym tlaku
18:42:52
09.04.2012
09.04.2012
vhml
-> Dušan: to jo, ale jak je to seskladany vevnitr?
18:38:30
09.04.2012
09.04.2012
Dušan
-> Eidy: ono to neni zase az takova veda. Kdyz se do toho dostanes, prijdes na cely princip a jak ma co fungovat tak uz je to brnkacka.
18:23:24
09.04.2012
09.04.2012
Eidy
-> Dušan: Tomuhle říkám nápaditost a fakt to oceňuju (BOV). A i celkově tvoje stavby a neustálý vývoj turbomotorů. V tvém podání to vypadá snáz než repase startéru až si říkám, jestli jsem to taky neměl zkusit, když už jsem měl komponenty doma. Je to jako když Ford začal chrlit modely T.
16:41:49
09.04.2012
09.04.2012
Dušan
-> vhml: kupodivu úplné stejně jak kdyby byl novej :)
16:37:12
09.04.2012
09.04.2012
vhml
Jak ten SEDR BOV funguje? :-D
13:50:12
09.04.2012
09.04.2012
Dušan
-> R@ZOR: praskla me membrana 2x. Pri te cene jsem to musel vyresit levnejsi cestou. Ono to navic funguje
12:55:20
09.04.2012
09.04.2012
R@ZOR
Co ti udelal ten bov, ze jsi ho tak zpitvoril? :-D Byl spatnej?
08:24:07
09.04.2012
09.04.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
tak to je nářez ten upravenej bov
09:55:52
06.04.2012
06.04.2012
škodec
-> Vrba: to je ok, take 90roky v industrialnom Londyne
08:18:46
06.04.2012
06.04.2012
Vrba
-> Dušan: Dobovka dobrá,až na ty gráfky
06:30:25
06.04.2012
06.04.2012
Dušan
-> kraska98: udělám, akorát to zatím bude jen s 0.8b
23:00:27
05.04.2012
05.04.2012
kraska98
Přidal bys video jízdy s novým motorem
22:11:57
05.04.2012
05.04.2012
škodec
-> Dušan: super dobova foto
19:43:34
04.04.2012
04.04.2012
ondie
Případně ještě firma www.merakoshop.cz/skoda
10:18:00
03.04.2012
03.04.2012
Gemini
paci sa mi, ako Dusan tento vyvoj pojal a ako jeden z mala ho dotiahol do vitazneho konca.....mas u mna velky respekt
snad sa aj ja vyhrabem z BA spat do dielne a budem pokracovat v tvoreni monstier
snad sa aj ja vyhrabem z BA spat do dielne a budem pokracovat v tvoreni monstier
15:27:51
02.04.2012
02.04.2012
DuriQ
Dušan: okolo sviecok mozes este ubrat tam je masa dost horsie je to na druhej strane ;) , apropo firmu kalina som oslovil aj opakovane a maju dost tazko v pici :))
11:30:59
02.04.2012
02.04.2012
Dušan
-> minno: sila byt musi, nedokazu sedet doma na prdeli a vedet, ze me neco ceka. Prevodovka zacala hucet zrejme kvuli nedostatku oleje. Zacalo to proste chcat pres viko 5.st. A co si budeme povidat. Ten vykon motoru ji taky moc nedava. Rozhodim to a uvidim. Mam jeste jednu na dily tak to preskladam.