skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
23:27:18
24.03.2012
24.03.2012
MOLSO
-> minno: ty korheľ !
22:11:10
24.03.2012
24.03.2012
minno
-> palinator: alebo si pozrieť péčko a mať v p..i
22:04:00
24.03.2012
24.03.2012
palinator
-> Dušan:
Nebo jet na čistý éčko.
Nebo jet na čistý éčko.
22:01:15
24.03.2012
24.03.2012
DuriQ
dusan: mno drzim palce ak by sa ti podarilo posunut predzapal nizsie pripadne do toho minusu tak by mohol tlacit viac ;)
19:53:57
24.03.2012
24.03.2012
Dušan
-> DuriQ: pri takovych stupnich uz to nejelo vubec. Predelal jsem rozdelova tak to zkusim a uvidim
16:00:02
24.03.2012
24.03.2012
DuriQ
Dušan: predpokladam, ze si skusal predstih praskunut na -5 -8 volnobezny ... ci ? :)
ked som mal KP12,5:1 : )) tak mi to chodilo len na -2-0 stupoch inac to zvonilo furt
ked som mal KP12,5:1 : )) tak mi to chodilo len na -2-0 stupoch inac to zvonilo furt
07:27:59
22.03.2012
22.03.2012
Dušan
-> Marcius: na 1.4 uz mam tu drahu kratkou jako na zacatku. Samozrejme je to blbe udelany ten chladic ale motor si zaklepe kdyz je to ochlazeny. To je proste v zapalovani pripadne jak pise Gemini.
06:33:08
22.03.2012
22.03.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
dost možná je jedním z důvodů proč to klepe, hodně dlouhá dráha vzduchu, který musí turbo natlačit (hodně se zahřeje), pochybuju že by tak malý IC s neideálním přívodem vzduchu to zvládl zchladit. zkus to vzduchový vedení pořádně zkrátit (buď nepoužít IC a co nejkratší cestou navést přímo do karbecu a nebo IC dát na levou stranu motoráku. jinak ty jsi psal že tam liješ E85?
22:11:14
21.03.2012
21.03.2012
Dušan
momentálně je volnobeh chudší, ale v zátěži bohaty akorát 12 - 12.8
21:54:01
21.03.2012
21.03.2012
TechniX
-> Čokin: tak to zase nemyslím ! .. bylo by nejlepší kdyby Dušan napsal na jaké hodnotě lambda to má a jestli obohatil směs když už zvedl plnící tlak..
21:49:14
21.03.2012
21.03.2012
Čokin
-> TechniX: V tom případě mají chudou směs všechny auta :/
21:40:20
21.03.2012
21.03.2012
TechniX
-> Dušan: Když si zvýšil plnící tlak turbodmychadla tak doufám že si i obohatil směs ? a případně když už máš ten air fuel meter tak na jaké hodnotě jsi na volnoběhu a pak na max při zatížení ? tím teď třeba objevíš problém co to způsobuje :)
20:21:28
21.03.2012
21.03.2012
Dušan
-> Mantrabeach: znati ? 130 konova je krapet linejsi nez 150, ale tak jako kdyz dam plnej tak ti za mnou maji co delat aby se chytali
20:20:02
21.03.2012
21.03.2012
Karel.
-> Dušan: super video z brzdy
20:17:46
21.03.2012
21.03.2012
Mantrabeach
-> Dušan: chlapče jakpak ti to jede?je to hodně znáti?já budu muset už taky někdy nahonit ty koně chcíplý
20:06:47
21.03.2012
21.03.2012
palinator
-> vhml:
Je to výhodnější, jde hlavně o množství vzduchu, jak efektivně se pak spálí, to je věc druhá a pro výkon ne až tak podstatná. U turbodieselů je dnes trend hodně nafukovat a dávat malou kompresi.
Je to výhodnější, jde hlavně o množství vzduchu, jak efektivně se pak spálí, to je věc druhá a pro výkon ne až tak podstatná. U turbodieselů je dnes trend hodně nafukovat a dávat malou kompresi.
20:02:14
21.03.2012
21.03.2012
Dušan
-> TechniX: cca před 2500
-> Vrba: je to cca -2 pri 1000ot
-> Gemini: uvidim, ted tlacim 0,8 a motor na fajn kultivovany chod. Jen jsem si dnes vsiml, ze na me sviti cely vyfukovy potrubi a turbo jak zarovka. Samozrejme po vetsi zatezi. Je to normalni nebo predstih ci smes ?
-> Vrba: je to cca -2 pri 1000ot
-> Gemini: uvidim, ted tlacim 0,8 a motor na fajn kultivovany chod. Jen jsem si dnes vsiml, ze na me sviti cely vyfukovy potrubi a turbo jak zarovka. Samozrejme po vetsi zatezi. Je to normalni nebo predstih ci smes ?
16:54:49
21.03.2012
21.03.2012
vhml
-> Gemini: a je to výhodnější mít vyšší tlak a nižší kompresy?
I když asi jo, protože kompresní tlak ti nažene to co tam nafoukáš
I když asi jo, protože kompresní tlak ti nažene to co tam nafoukáš
16:37:51
21.03.2012
21.03.2012
Gemini
Dušan 21.03.12 07:17:14 napsal: → Urbi: ja ti verim, jen zkousim 880 stahovat dolu abych zamezil detonacim a pri – 2° to stejne klepe. Pokud to neodladim sam tak ti napisu. Snizit max predstih rozdelovace neni tak tezky.
a ani to neodladis......pre 1bar potrebujes nizsi KP 7,5-8:1, pre 1,2 bar uz 7:1
(btw turbo5 ma v serii KP 7:1)
a ani to neodladis......pre 1bar potrebujes nizsi KP 7,5-8:1, pre 1,2 bar uz 7:1
(btw turbo5 ma v serii KP 7:1)
09:39:34
21.03.2012
21.03.2012
Vrba
-> Dušan: Ten předstih měříš jak na te ETZ? Ty -2st. musí být pro nějaké otáčky-pro jaké?Mapu předstihu pro nějaké turbo jsi nenašel?Obecně se dá předpokládat,že to bude hodně krátká regulace.Ty máš regulaci pro sériový motor,proto můžou vycházet ty nesmyslný čísla.Kolik km vydržel ten drblej píst?