skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
12:38:49
01.04.2009
01.04.2009
VeTeV
-> Labros: ale zcela zbytecne - chudak stoji.hnije a nedocka se ani nalezitych oprav
12:28:08
01.04.2009
01.04.2009
Labros
-> VeTëV: to bych ti neudělal - pomáhals ji zachránit
12:11:30
01.04.2009
01.04.2009
VeTeV
-> Labros: neboj se toho udelej to take - vaci jko motor a napravu me hod za vrata
11:38:50
01.04.2009
01.04.2009
Labros
-> Dušan: a máš teda u mě plus za odvahu a odolnost vůči sentimentu.
11:37:48
01.04.2009
01.04.2009
Labros
-> Dušan: ale máš velkou výhodu, že to co zbyde, můžeš nahodit třeba do nějakýho pěknýho erka, to já bych taky rád, ale odhodlal bych se k tomu asi jen, kdyby se ta moje rozsypala.
13:17:12
31.03.2009
31.03.2009
Dušan
-> Labros: pamatuju a je mi ji lito, ale jak rikam, nema to cenu zachranovat, leda by chtel nekdo doklady, technicka je jeste aspon rok. Zlikviduju jen kastli, zbytek si necham.
-> Jožynek : nebrec, takovych uz bylo co nejezdi
-> Jožynek : nebrec, takovych uz bylo co nejezdi
13:02:31
31.03.2009
31.03.2009
Jožynek
-> Dušan:
11:43:06
31.03.2009
31.03.2009
Labros
Ty vole Dušane, nezapomeň co všechno si s ní zažil
06:41:45
31.03.2009
31.03.2009
Dušan
-> Kapřík faster: tak snad časem bude jiná
-> Péďa17: je to škodovka, tzn shnilej VRAK
-> Péďa17: je to škodovka, tzn shnilej VRAK
23:54:29
30.03.2009
30.03.2009
Péďa17
Co pak se stalo že jí likviduješ???
22:15:00
30.03.2009
30.03.2009
Kapřík
-> Dušan: nekecej? a copak bude dál? Konec škodovek u Dušanů? Nebo jsi koupil jinou kastli?
09:26:23
19.02.2009
19.02.2009
Karel.
-> Dušan: tak nejseš nejmladší abys to už udržel, ale z toho si nic nedělej
09:22:47
19.02.2009
19.02.2009
Dušan
-> Karel.: znas to, stolice neni co byvala tak zahanim nudu na zachode s NB v ruce
09:05:45
19.02.2009
19.02.2009
Karel.
-> Dušan: sakra co tady děláš? Koukej makat Já umím i ladit něco jinýho
09:04:25
19.02.2009
19.02.2009
Dušan
-> Karel.: ty ses mozna dobrej ladic pijan
09:03:39
19.02.2009
19.02.2009
Karel.
-> Kapřík faster: ještě budeš litovat, já jsem výbornej mluvčí
19:36:14
18.02.2009
18.02.2009
Kapřík
-> Dušan: já chci taky vlastního mluvčího No i když Karla asi ne
-> Karel.:
-> Karel.:
17:25:01
18.02.2009
18.02.2009
Dušan
-> Karel.: není problém žán
23:05:10
17.02.2009
17.02.2009
Karel.
-> Dušan: se omlouvám, ale pasoval jsem se na tvého mluvčího
22:22:18
17.02.2009
17.02.2009
Kapřík
-> Dušan: ty vole A to bylo řečí jak už je skoro hotová mazec mazec mazec...však je to zatím jen rok..to je ještě pohoda