
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor: Favorit 135, originál v barevném provedení
Karoserie: Centrální stěrač, bílé zástěrky
Spojlery: Přední spojler a lemy Ellri
Podvozek: Přední pružiny snížené o 5 cm, sportovní tlumiče Kayaba, podložky vpředu 3 cm, vzadu 3,5 cm
Kola: originál Škoda, pneu 175/70/13 Pneumant
Interiér: V červeno černém provedení, sportovní pedály, řadička, anatomická sedadla, sportovní volant Irmscher, audio Panasonic 4x30W, repro vpředu Sinus life, vzadu Kenwood
Doplňková výbava: vysílačka
Chystané úpravy: Motor Favorit 136 s kompletní úpravou na 100 koní, sportovní filtr, karburátor dvojitý Weber, sportovní výfuk
Spojlery: prahy, nasavač vzduchu na kapotu a na střechu, zadní spojler, křídlo, spojler nad okno
Centrál na DO
7.4.2004 se podařilo dát do chodu motor Favorit 136, zatím odhadovaný výkon 90 koní, ještě se uvidí, zatím v záběhu. Ale jinak pěkně si ševelí.
Do konce dubna už by měli být veškeré doplňky v barvě auta a konečná verze.
Další jsou na řadě kola BBS 6J/15 a pneu 195/50/15
V plánu je také ještě nová přední maska od ELIS TUNING
Změna plánu kola budou 14" 185/65/14 loukoťáky
A maska bude asi taky trochen jiná.
19.3.2005 jsem se pokusil po zimě poprvé škodárnu nahodit. a po pár problémech se to podařilo. A hned jsem taky otestoval nová kolesa. Loukoťáky s Hankook pneu 185/65/14. A řekl bych že jí sluší. :-))
A že by něco s tím pruhem provedem, no ještě uvidíme :-))
Fota dodám.
Akorát ještě nechat udělat podložky, zatím je mám půjčené.
1.5.2005 jsem dojezdil a vypadá to na prdlou palici a fouklý těsnění. Ale palici už mám jinou, připravenou a doufám, že příští měsíc vyjedu a konečně už jsem taky sehnal podložky.
Teď mám v plánu ještě překopat startér z feliny do škodárny a už snad budu zase chvilku jezdit
7.6.2005 hlava je téměř připravena, ještě sehnat karbec z éra, podložky už jsou také hotové, už aby to zase vrčelo. :-))
Tak už jsou i podložky, huráá, ale motor stále nevrká :-(
5.8.2005 odtah auta do servisu a příští týden už snad zkušební jízda :-)
Zkušební jízda je hotova, ale ještě je třeba ladit a ladit.
15.11.2005 motorek si pěkně hvízdá, jede to dobře, už se chystám pomalu na zazimování a na jaře zase tradá ven. Další doplněk ve výbavě centrál na dálku. :-))
Jaro 2006 autíko se po zimě rozjelo, jako by ani nestálo takovou dobu bez pohybu.
Červen 2006 přípravy na tuning do Hradce Králové.
Další drobné změny - přední maska
POZOR: 28.8.2006 NA PRODEJ 50000,- při rychlém jednání sleva!!!!!! 720483938
Tak auto je stále na prodej, je na jiných kolech. Fotky dodám :-))
Nová cena 45 000,- při rychlém jednání sleva. Tel. 720 483 938
Konečná cena je 35 000,- :-)
PRODÁNO!!!!!!!!
Karoserie: Centrální stěrač, bílé zástěrky
Spojlery: Přední spojler a lemy Ellri
Podvozek: Přední pružiny snížené o 5 cm, sportovní tlumiče Kayaba, podložky vpředu 3 cm, vzadu 3,5 cm
Kola: originál Škoda, pneu 175/70/13 Pneumant
Interiér: V červeno černém provedení, sportovní pedály, řadička, anatomická sedadla, sportovní volant Irmscher, audio Panasonic 4x30W, repro vpředu Sinus life, vzadu Kenwood
Doplňková výbava: vysílačka
Chystané úpravy: Motor Favorit 136 s kompletní úpravou na 100 koní, sportovní filtr, karburátor dvojitý Weber, sportovní výfuk
Spojlery: prahy, nasavač vzduchu na kapotu a na střechu, zadní spojler, křídlo, spojler nad okno
Centrál na DO
7.4.2004 se podařilo dát do chodu motor Favorit 136, zatím odhadovaný výkon 90 koní, ještě se uvidí, zatím v záběhu. Ale jinak pěkně si ševelí.
Do konce dubna už by měli být veškeré doplňky v barvě auta a konečná verze.
Další jsou na řadě kola BBS 6J/15 a pneu 195/50/15
V plánu je také ještě nová přední maska od ELIS TUNING
Změna plánu kola budou 14" 185/65/14 loukoťáky
A maska bude asi taky trochen jiná.
19.3.2005 jsem se pokusil po zimě poprvé škodárnu nahodit. a po pár problémech se to podařilo. A hned jsem taky otestoval nová kolesa. Loukoťáky s Hankook pneu 185/65/14. A řekl bych že jí sluší. :-))
A že by něco s tím pruhem provedem, no ještě uvidíme :-))
Fota dodám.
Akorát ještě nechat udělat podložky, zatím je mám půjčené.
1.5.2005 jsem dojezdil a vypadá to na prdlou palici a fouklý těsnění. Ale palici už mám jinou, připravenou a doufám, že příští měsíc vyjedu a konečně už jsem taky sehnal podložky.
Teď mám v plánu ještě překopat startér z feliny do škodárny a už snad budu zase chvilku jezdit
7.6.2005 hlava je téměř připravena, ještě sehnat karbec z éra, podložky už jsou také hotové, už aby to zase vrčelo. :-))
Tak už jsou i podložky, huráá, ale motor stále nevrká :-(
5.8.2005 odtah auta do servisu a příští týden už snad zkušební jízda :-)
Zkušební jízda je hotova, ale ještě je třeba ladit a ladit.
15.11.2005 motorek si pěkně hvízdá, jede to dobře, už se chystám pomalu na zazimování a na jaře zase tradá ven. Další doplněk ve výbavě centrál na dálku. :-))
Jaro 2006 autíko se po zimě rozjelo, jako by ani nestálo takovou dobu bez pohybu.
Červen 2006 přípravy na tuning do Hradce Králové.
Další drobné změny - přední maska
POZOR: 28.8.2006 NA PRODEJ 50000,- při rychlém jednání sleva!!!!!! 720483938
Tak auto je stále na prodej, je na jiných kolech. Fotky dodám :-))
Nová cena 45 000,- při rychlém jednání sleva. Tel. 720 483 938
Konečná cena je 35 000,- :-)
PRODÁNO!!!!!!!!
Kapr / Š 136 - komentáře:
Hurdis díkes tp potěší

I když nejsem zrovna zastáncem "oplastování" tak tobě se povedlo všechny doplňky pěkně sladit. Jen si raději ani nepředstavuju kolik to všechno stálo. Jen mi k tomu trušku neladí ten rychlý pruh. 9b
pekna 8b

U-Geen: mno musis uznat ze nefizera zle 

-> U-Geen: no pekne pekne, pan plni me prani :-) dik :-))
he tak ja mam taky pripominku, nechces vymenit toho modela za nejakou peknou dobre vybavenou modelku? :-)
-> minno: můžu taky jednu připomínku???přední maska se mi tam na tom nelíbí, ale jinak to máš pěkný a máš to za 8b, jen tak dál
Máš to auto pekne spravené. Ten vzhľad je taký vyvážený. Žiadna extrémna recesia, ako je u veľa áut. Aj to krídlo vyzerá na tomto aute celkom dobre, sadlo tam. Pôsobí tam tak v pohode prirozene. Čo sa mi veľmi nepáči je asi zadný nárazník s mriežkou, tie svetielka (či čo to je) na zanom čele a osobne by som odstránil aj tie nálepky zo zadného skla (tá na prednom skle postačuje :-). Zdar!
R@ZOR díkes, už aby tam byly
-> Kapr: Máš to moc hezký a s těma kolama to bude ještě hezčí!!

Zdravím kara boduji za 9.Zajimala by me jedna vec ten otevrenej filtr jak se jeví lepsi o dost nez v klasickym provedeni nebo to neni moc znat.Pouziva to dost lidi a ja sam jsem to mel na skoduli ale ted jsem tam dal klasiku.Dik moc mam taky motor s fava
Jax takhle vyčistil hlavu, že vypada jak nova? Nebo je nova?
Díky za zprávy!!!Já jsem taky právě sehnal tu speciální barvu,tak uvidíme.)))10 bodů
Co tam máš místo zadních odrazek?Nějak jsem to nepoznal na těch foto!!!A jestli se ještě můžu zeptat jakou barvou jsi nabarvil žárovky?
Hele jakým způsobem chceš na těch vahách vážit ty ojnice? Mám možnost si půjčit stejný, ale není mi jasný způsob.

mam ty samy svetla vzadu, jax vyresil ty cerveny brzdovky???
u-geen máš pravdu, proč tam nedá nějaký fotky, nemáme co hodnotit co??
Čau dejve jak to myslíš s tím snížením?? Myslíš jako že je málo?? Já myslím že předek je na doraz a zadek je snad jedinej v okolí origoš, kterej nedělá i na podložkách áčko..))
-> David Kopecký: no možná by sis moh dát ke svému autu také fotky abychom se pokochali co?
Ta tvoje kára je docela slušná,jenom jedna věc kterou bych jí vytknu je snížení!!!


