skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
El Burro aliaz Burák
Před několika lety ho koupil brašul jako jeho první auto, proběhla menší GO kastle a umístila se zrepasovaná vlečka a LS motor... Jak ale roky běžely a že byl Burák nejčastěji užíván jako dopravní prostředek pro tátu a jeho stavařský vercajk, přibývalo na něm šrámů, na palubce se usazovaly závěje prachu, na podlaze hromádka rozdroleného betonu, brzdy přestávaly mít ten správný účinek a kdysy nabroušený eLeSko už s tou 3.9kou pěkně zápasí.. Tátík už využívá služeb jiného prostředku a na vožení méně líbivého nákladu už Burák zas tak potřeba nebyl... po krátkém rozhodování se udělala asi poslední technická s tím že si Burák odkroutí ty dva roky taháním vleku po okolí.... Nastala ale pro mě nepříjemná situace, že sem momentálně bez auta a tak s ním zatím jezdím já.. a přestože mě zpočátku přišlo zbytečný do toho pomalu i tankovat se na tomto stroji asi podepíšu..
Malý vzkaz pro naše instituce: "když vám nevoní Adam, čuchejte si Buráka aneb Imperium vrací úder, yo?! A že vám to osladim!" :)
Motor
- 1.4 z fabie
Podvozek
- přední náprava po částečné Go
- vzadu vlečka
- předělaný misky tlumičů
- 5q převodovka 3.9
Interieur
- palubka 130
- sportovní volant ze 130RS (Frantův šampion)
(plánuju sedáky z Rapida)
taky se plánuje menší oprava kastle (hlavně lemy)
Zelenou Šádinku sem dostal ve čtrnácti jako první auto abych se naučil řídit a abych měl na čem provozovat praktické pokusy potřebné ke znalosti svého řemesla... k tomu posloužila výborně, abych se s ní vubec projel musel sem jí vyměnit motor a tak celkově jí trochu pofackovat... (mekánik skill + ) .. pak následovala první projíždka při níž mi upadlo kolo - školácká chyba nezkontroloval sem si jestli předchozí majitel utáhl kola (mekánik skill + ) (drving skill + ) .. pak začala postupně sloužit spíš jako monopost na blbnutí na poli (driving skill + ) ... po sléze to došlo až do takových rozměrů že sem si sehnal 4-oko, motor z favorita, anatom z E30, vykuchal sem interier a krosil sem po své vlastnoručně vyjezděné eRZetě... to byly asi její nejslavnější léta pak už jen stála, prodal se motor a ouža jen chátrala a čekala na flexu... Když sem do ní s těžkým srdcem zakrojil, naposledy sem zavzpomínal na všechny ty zážitky v blátě a prachu... a taky na sejčky zde na virtu když sem se chtěl jako mladej cucák pochlubit že mám taky auto... to bylo keců jaká je to hrobka, že tady na to nikdo neni zvědavej a že se mi to někde rozsype po poli a kdesi cosi (pozdrav Kirrimu se vzkazem - nerozsypala se chytráku) .. po rozkrájení sem byl překvapenej že schnilá byla jen podlaha, prahy a levej lem... zbytek sice nesl známky opotřebení polem, ale šroubovákem sem jí jen tak někde nepropích....
Před několika lety ho koupil brašul jako jeho první auto, proběhla menší GO kastle a umístila se zrepasovaná vlečka a LS motor... Jak ale roky běžely a že byl Burák nejčastěji užíván jako dopravní prostředek pro tátu a jeho stavařský vercajk, přibývalo na něm šrámů, na palubce se usazovaly závěje prachu, na podlaze hromádka rozdroleného betonu, brzdy přestávaly mít ten správný účinek a kdysy nabroušený eLeSko už s tou 3.9kou pěkně zápasí.. Tátík už využívá služeb jiného prostředku a na vožení méně líbivého nákladu už Burák zas tak potřeba nebyl... po krátkém rozhodování se udělala asi poslední technická s tím že si Burák odkroutí ty dva roky taháním vleku po okolí.... Nastala ale pro mě nepříjemná situace, že sem momentálně bez auta a tak s ním zatím jezdím já.. a přestože mě zpočátku přišlo zbytečný do toho pomalu i tankovat se na tomto stroji asi podepíšu..
Malý vzkaz pro naše instituce: "když vám nevoní Adam, čuchejte si Buráka aneb Imperium vrací úder, yo?! A že vám to osladim!" :)
Motor
- 1.4 z fabie
Podvozek
- přední náprava po částečné Go
- vzadu vlečka
- předělaný misky tlumičů
- 5q převodovka 3.9
Interieur
- palubka 130
- sportovní volant ze 130RS (Frantův šampion)
(plánuju sedáky z Rapida)
taky se plánuje menší oprava kastle (hlavně lemy)
Zelenou Šádinku sem dostal ve čtrnácti jako první auto abych se naučil řídit a abych měl na čem provozovat praktické pokusy potřebné ke znalosti svého řemesla... k tomu posloužila výborně, abych se s ní vubec projel musel sem jí vyměnit motor a tak celkově jí trochu pofackovat... (mekánik skill + ) .. pak následovala první projíždka při níž mi upadlo kolo - školácká chyba nezkontroloval sem si jestli předchozí majitel utáhl kola (mekánik skill + ) (drving skill + ) .. pak začala postupně sloužit spíš jako monopost na blbnutí na poli (driving skill + ) ... po sléze to došlo až do takových rozměrů že sem si sehnal 4-oko, motor z favorita, anatom z E30, vykuchal sem interier a krosil sem po své vlastnoručně vyjezděné eRZetě... to byly asi její nejslavnější léta pak už jen stála, prodal se motor a ouža jen chátrala a čekala na flexu... Když sem do ní s těžkým srdcem zakrojil, naposledy sem zavzpomínal na všechny ty zážitky v blátě a prachu... a taky na sejčky zde na virtu když sem se chtěl jako mladej cucák pochlubit že mám taky auto... to bylo keců jaká je to hrobka, že tady na to nikdo neni zvědavej a že se mi to někde rozsype po poli a kdesi cosi (pozdrav Kirrimu se vzkazem - nerozsypala se chytráku) .. po rozkrájení sem byl překvapenej že schnilá byla jen podlaha, prahy a levej lem... zbytek sice nesl známky opotřebení polem, ale šroubovákem sem jí jen tak někde nepropích....
El Burro 1.4 - komentáře:
21:07:11
20.04.2008
20.04.2008
tomas garde
Já Tě nechápu, když už chceš V6 tak si kup Taunuse V6 ( krom toho, má jinou nápravu než R4 ky ( 1.3,1.6,2,0) má tužší pružiny, proč to dávat do škodovky??? jestli Ti jde o váhu auta tak Taunus o moc težší není jak škodovka.. bejt Tebou tak na to kašlu, dávat to do šády jsou zbytečně vyhozený peníze a auto vcelku k prdu.. a jestli do toho přecijen půjdeš tak tam určitě nedávej 2.0V6 nebo 2.3V6 jsou to líný lemry a opravdu mi věr, jedině tak 2.8V6 nebo ze scorpia 2.9V6 ( motory jsou váhově a vzhledově témeř stejný
22:22:02
17.04.2008
17.04.2008
Mishak
-> Tampajs: to viš ... muj sen je na dosah ruky .. až budu mít Calibru tak si splnim životní cíl a budu moct spokojeně umřít .. dyž sem v 5ti letech dostal autodráhu s Calibrou - byla pro mě jasná volba, ale tenkrát by mě fakt nenapadlo že si to auto někdy koupim
22:19:09
17.04.2008
17.04.2008
Mishak
-> tomas garde: neni to koráb ale šikne se mi podvozek motor to má 1.6tku takže žádnej zázrak ale myslim že dyž se sežene něakej 6ti hrnek tak to bude se šádinou cvičit uvidíme
20:07:14
16.04.2008
16.04.2008
Tampajs
Tady se nemaká tady se Calibruje
19:41:41
16.04.2008
16.04.2008
tomas garde
Hoši Ford Taunus, přece není žádnej koráb.. až třeba Granada je Koráb a tam nejspabší motor byla vidlicová 1.7 která je ale velice vzácná.. nejčastěji tak jsou 2.0V6 2.3V6 a tak.. a můžu vám svědomitě říct že s motorem 2.3V6 to žádná raketa není a kor ne s automatem.. proto budte v klidu a věřte že aspon trochu upravená škodovka jí nandá i když má třba vo 50koní mín..
00:55:12
03.04.2008
03.04.2008
jarin
-> Vencars: To viš jiny kila jinej plech, ale hnije uplně stejně
00:13:48
03.04.2008
03.04.2008
Mishak
-> Vencars: 1 + 1 + 1 = 1 siera ...... jj jestli se mi to povede něak nakostit do škodovácký kastle aby to bylo dvoustopý a ne čtyřstopý vozidlo a aby to fungovalo šechno... tak tam loupnu tu jedna šestku a budu ladit mouchy na autě a dodatečně si seženu něakej šestihrnek a ten bych si zgenerálkoval a do káry bych ho dal až bude šechno 100% .... ale to je jako bych to věštil z koule šecko sem snílek bláhových nápadů... ale melu pomalejc než boží mlýny... chudák Baworáček čeká na dokončení renovace neuvěřitelné 4 roky to ani neni možný
23:09:16
02.04.2008
02.04.2008
Vencars
-> Mishak: jj ty jedna šestky na tyhle koráby nic moc škoda no.. tak zkus sehnat ze sieri nebo škopa (scorpia) ty tam jdou... my co máme tu dva trojiku Vé šestku tak to s tim kotlí pěkně bo spíš kotlilo ted čeka na renovaci ze tří bud dvě nebo jen jedna
23:50:34
01.04.2008
01.04.2008
Mishak
-> Vencars: škoda jen že pod touhle obrovskou kapotou se krčí čtyřválcová jedna šestka ... v tom prostoru okolo motoru by se dalo běhat..
22:20:03
01.04.2008
01.04.2008
Tampajs
-> Vencars: Tak bude kombinace pevnýho a zrušenýho auta
22:11:49
01.04.2008
01.04.2008
Vencars
-> jarin: takovéhle auta se jen tak nerozpadnou táta sní na ledu zrušl škodovku tak srovna čelo, nárazník, dal nove světlo zalepil blinkr a auto v cajku jezdilo dalších pár let a odjelo si v klídku po svejch škodovka byla povolána odtahovka tohle auto je pevný jak skála
22:08:25
01.04.2008
01.04.2008
Vencars
-> Mishak: my máme tři granady v kombiku dva trojiky šestiválce sou to mazecký koráby!!
13:53:43
01.04.2008
01.04.2008
Mishak
-> Vencars: jop Taunus -> jarin: klíííd neni tak špatnej
00:31:37
01.04.2008
01.04.2008
jarin
-> Vencars: Prej jo ale uvidime jestli to bude jeste drzet po hromade aby to bylo k rozeznani
23:33:20
31.03.2008
31.03.2008
Řízek
-> Vencars: jo
22:13:42
31.03.2008
31.03.2008
Vencars
-> Mishak: zdravím, hele ten Ford to je taunus??
00:34:19
31.03.2008
31.03.2008
jarin
-> Mishak: Jsem zvedav na toho Forda a taky jestli nas už doma vydědí za to vrakoviště
17:44:24
20.02.2008
20.02.2008
Mishak
-> Řízek: a nedám a nedám si pokoj ... už máš pro mě tu střechu z Rampáče?
17:42:33
20.02.2008
20.02.2008
Mishak
-> jarin: proč rychle?? kam pospícháš? .. a ty monopost máš tak "vo co de gou"?
18:38:43
19.02.2008
19.02.2008
jarin
-> Řízek: Hele to je hrozný s nim, ja už nevim jak mu to mam vysvětlit, aby místo vymyšleni pičovin udělal rychle a levně něco na blbnutí