
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
- 135 upravený pro nějaký ten přetlak:-)
- kompresní poměr 7,9:1
- vačka 247/247
- výměník voda/olej z golfa
- upravené sání R5 turbo
- karbec Solex 32 dis
- svody vlastní výroby
- intercoler Fiat
- turbo Ihi z nějaké mazdy
- zapalko IFM TCI čidlo v rozdělovači
Výkon: 71Kw97ps při 5000 ot/min
Toč. moment:180Nm při 3000 ot/min
- 135 upravený pro nějaký ten přetlak:-)
- kompresní poměr 7,9:1
- vačka 247/247
- výměník voda/olej z golfa
- upravené sání R5 turbo
- karbec Solex 32 dis
- svody vlastní výroby
- intercoler Fiat
- turbo Ihi z nějaké mazdy
- zapalko IFM TCI čidlo v rozdělovači
Výkon: 71Kw97ps při 5000 ot/min
Toč. moment:180Nm při 3000 ot/min
Tomáš/Marunka 135T - komentáře:
-> Tomášš: Koukám, že to byl docela fofr po tom co jsem získal kontakt
Kolik už máš s touhle konfigurací najeto?

-> castrol: já byl v Plzni www.dragpower.cz
-> Tomášš: jaj tak a to si bol tu www.motocom.cz/ ??
-> castrol: ten není můj ale člověka co mi dělal to měření výkonu
-> Tomášš: kde si zohnal ten program moto com test
-> Marcius: díky jsem zvědav děláš to parádně

dobře ty chlape
deš do oblíbených... mě už to taky co nevidět pofrčí 


-> Tuner#2: děkuji

Pěkný parametry 

vipada velmi krasne



Okamžite v obľúbeních...
Nádhera!!!


díky

zajímavé

Koukám, taky palubka ve dřevě
Máš recht, nemusej ji mit jen Mercedesy


tak je tam

-> Tomášš: hod to do eMek dá se to eště změnit aniž bys to musel zakládat znova

origo užovka má široký nápravy emkový zadní čelo blinkry v blatníkách nebyl jsem si jistý kam jí šoupnout
-> Skoda RBK: noooooo.. to sem pochopil takyyyyyy aleeeee.. jinak to moc s ouzou nema nic spolecnyho..
toto bude asi prestavka uzofka ----> eMko podla hlbokeho kastlika na baterku
to je spise emko ne??