skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak toto je moje Škoda 105S poslední v provedení S - rok 1986, koupil jsem ji v lednu 2005 hned po novém roce v bazaru za 3000kč Za tu dobu mě už stačila tolikrát někde nechat že bych to ani nespočítal. naštěstí to byly stále problémy s baterkou takže stačilo zatlačit a jelo se dál:-) celkem jsem do ni už nacpal okolo 10tis. a to jenom za opravy a díly.
Stav po koupi: na první pohled a svezení to byla krása pak odešel spojkovej válec a když jsem ho vyměnil začali se srát další věci a do teď na ni pořád něco dělám. ale už většínou maličkosti.
Co se týče koroze tak na tom nebyla tak zle akorát byly zhnilý oba přední blatníky lehce zadní lemy a vršky předních podběhů. Prahy a podlaha jsou v pohodě akorát malá dirka vzadu na konci pravého prahu a nedávno se mi urvala trubka na hever.
Motor: je tam seriová 105ka a taky tam zůstane ač má údajně najeto podle původního tachometru 122tis km tak jede dobře a mě to zatim stačí akorát jsem ho nechal seřídit ,vyměnil jsem víko karburátoru , svíčky, VN kabely , víčko rozdelovače, palec , vzuchovej filtr a vodní pumpu za novou. Pak jsem musel vyměnit alternátor za 55A a dal jsem nový relé a indukčku, pak přišly na řadu ještě silentbloky motoru.
Podvozek: nic zvláštního akorát zánovní tlumiče nějaký japonský KAYABA a vyčištěný přední brzdy a vzadu nový pakny a lana ruční brzdy( to když jsem jel se zataženou ručkou asi 5km a divil jsem se že je to nějaký líný :-))
ale teď to brzdí pěkně a i místní opravář se divil že škodovka tak brzdí s pouhýma 2 pístkama.
Exterier: asi zůstane skoro seriového vzhledu protože mi nějaký kurvy už chtěli urvat křídlo a akorát mi zničili zadní kapotu a pořád mi lámali zrcátky dohromady asi 7ks a asi 3 stěrače a nedávno jsem měl pod kolem hřebik ale jednou jsem je viděl a ještě si to fotily když to ulomily a vždycky ob tejden ( ja bych jim za každý zrcátko zlomil jeden prst a za křídlo celo ruku, jsou to šmejdi co se tim bavěj že ničej cizí auta) teď už mam zrcátko sundavací na dvě matky a vždycky před jízdou ho přisroubuju , a ještě mi taky ukradli měrku od oleje ale to jsem zjistil až po 10km . A po menší zadním nárazu je tam nový zadní čelo a náraznik a nové zadní lampy( které jsem koupil na burze za necelou stovku obě) lehce ztmavené a s novýma odrazkama (kvůli bezpečnosti:-))) ,a nakonec ještě upravená přední maska s tahokovem a všechny kryty předních blinkrů čiré a nové přední světla s modrýma LED parkovačkama a ještě nejaký kraviny
Interier: no uvídite podle fotek až je přidám:-) akorát jsem musel vyměnit přední sedadla ty púvodní byly ukrutný.
Kola: od koupě a asi do konce žáří klasika plecháče a od řijna ALU Meteor II na 175/70 R13 a je to úplně o něčem jinym a přestalo to táhnout ke straně
Aktuálně: zač. listopadu jsme s kámošem vyvařili přední podběhy a vyměnily blatníky jeden je laminát a druhý plech (tímto děkuji MATSOFTOVI za ten blatnik) .
17.11 jsem konečně dodělat topení a pár nových hadic u motoru a nalil fridex .
19.11.2005- Dneska ráno když jsem chtěl jet tak jsem otevřel pro jistotu motor a ejhle někdo chtěl ukrást víčko od oleje tak jsem našel doma jiný a jel jsem ale pořád mi vzadu při vytočení motoru něco drnčelo a když jsem dojel do Poděbrad tak jsem zjistil že to původní víčko leží dole na pravem šusplechu spadlý. Ale ráno sem si ho nevšim.
23.11.2005- No tak jsem zase opravoval topení protože ta hadice pro odvod vody z topení mi praskla když jsem tam s ni kroutil tak jsem ji dneska vyměnil a konečně nic nekape a neteče a dokonce už i topim.
2.12.2005- zadeklován chladič kusem kartonu pro lepší topení:-)
18.12.2005- Koupeny otvíráky 4,5j /13" s Barum OR34 na zimu.
21.12.2005- Tak dneska jsem nandal do zadu dva otvíráky, a předek ještě musim nechat přezout, ale měl jsem co dělat abych povolil matky vzadu protože ty kurvy v tom pneusrvisu kde mi to na nandavaly, tak to utáhly že jsem to nepovolil ani 3 klíčema. naštěstí mi s tim soused pomohl a povolily jsme to. Hajzli jedny příště si je nandám sám.
11.1.2006- Opraveny brzdy- byly rozežraný hadice mezi nádobkou a brzdovym válcem a přisávalo to vzduch. takže jsou vyměněný a nalitá nová brzdovka a brzdí to jak z praku. HURÁ!
18.1.2006- Nainstalovaná nová přístrojovka s otáčkoměrem.
19.1.2006- Výměna otáčkoměru, ukazoval 400ot, misto 800 na volnoběh.
3.2.2006 - Auto už stojí na všech čtyřech otvírákách.
23.2.2006- Výměna hlavního brzdového válce.
19.3.2006- nějak mi škodovka žačala vařit, asi bude v prdeli těsnění pod hlavou nebo termostat :-((((
26.3.2006- už mám nachystanej jinej motor, jakmile se udělá pěkně a nebude pořád chcát tak se nastěhuje do autí
17.4.2006- nový termostat namontován , autí už nevaří.. HURÁÁÁÁÁÁ...
27.4.2006- nastříkán levý blatník do barvy auta.
20.9.2006 ********************PRODÁ NO!!!!******************** ****
Stav po koupi: na první pohled a svezení to byla krása pak odešel spojkovej válec a když jsem ho vyměnil začali se srát další věci a do teď na ni pořád něco dělám. ale už většínou maličkosti.
Co se týče koroze tak na tom nebyla tak zle akorát byly zhnilý oba přední blatníky lehce zadní lemy a vršky předních podběhů. Prahy a podlaha jsou v pohodě akorát malá dirka vzadu na konci pravého prahu a nedávno se mi urvala trubka na hever.
Motor: je tam seriová 105ka a taky tam zůstane ač má údajně najeto podle původního tachometru 122tis km tak jede dobře a mě to zatim stačí akorát jsem ho nechal seřídit ,vyměnil jsem víko karburátoru , svíčky, VN kabely , víčko rozdelovače, palec , vzuchovej filtr a vodní pumpu za novou. Pak jsem musel vyměnit alternátor za 55A a dal jsem nový relé a indukčku, pak přišly na řadu ještě silentbloky motoru.
Podvozek: nic zvláštního akorát zánovní tlumiče nějaký japonský KAYABA a vyčištěný přední brzdy a vzadu nový pakny a lana ruční brzdy( to když jsem jel se zataženou ručkou asi 5km a divil jsem se že je to nějaký líný :-))
ale teď to brzdí pěkně a i místní opravář se divil že škodovka tak brzdí s pouhýma 2 pístkama.
Exterier: asi zůstane skoro seriového vzhledu protože mi nějaký kurvy už chtěli urvat křídlo a akorát mi zničili zadní kapotu a pořád mi lámali zrcátky dohromady asi 7ks a asi 3 stěrače a nedávno jsem měl pod kolem hřebik ale jednou jsem je viděl a ještě si to fotily když to ulomily a vždycky ob tejden ( ja bych jim za každý zrcátko zlomil jeden prst a za křídlo celo ruku, jsou to šmejdi co se tim bavěj že ničej cizí auta) teď už mam zrcátko sundavací na dvě matky a vždycky před jízdou ho přisroubuju , a ještě mi taky ukradli měrku od oleje ale to jsem zjistil až po 10km . A po menší zadním nárazu je tam nový zadní čelo a náraznik a nové zadní lampy( které jsem koupil na burze za necelou stovku obě) lehce ztmavené a s novýma odrazkama (kvůli bezpečnosti:-))) ,a nakonec ještě upravená přední maska s tahokovem a všechny kryty předních blinkrů čiré a nové přední světla s modrýma LED parkovačkama a ještě nejaký kraviny
Interier: no uvídite podle fotek až je přidám:-) akorát jsem musel vyměnit přední sedadla ty púvodní byly ukrutný.
Kola: od koupě a asi do konce žáří klasika plecháče a od řijna ALU Meteor II na 175/70 R13 a je to úplně o něčem jinym a přestalo to táhnout ke straně
Aktuálně: zač. listopadu jsme s kámošem vyvařili přední podběhy a vyměnily blatníky jeden je laminát a druhý plech (tímto děkuji MATSOFTOVI za ten blatnik) .
17.11 jsem konečně dodělat topení a pár nových hadic u motoru a nalil fridex .
19.11.2005- Dneska ráno když jsem chtěl jet tak jsem otevřel pro jistotu motor a ejhle někdo chtěl ukrást víčko od oleje tak jsem našel doma jiný a jel jsem ale pořád mi vzadu při vytočení motoru něco drnčelo a když jsem dojel do Poděbrad tak jsem zjistil že to původní víčko leží dole na pravem šusplechu spadlý. Ale ráno sem si ho nevšim.
23.11.2005- No tak jsem zase opravoval topení protože ta hadice pro odvod vody z topení mi praskla když jsem tam s ni kroutil tak jsem ji dneska vyměnil a konečně nic nekape a neteče a dokonce už i topim.
2.12.2005- zadeklován chladič kusem kartonu pro lepší topení:-)
18.12.2005- Koupeny otvíráky 4,5j /13" s Barum OR34 na zimu.
21.12.2005- Tak dneska jsem nandal do zadu dva otvíráky, a předek ještě musim nechat přezout, ale měl jsem co dělat abych povolil matky vzadu protože ty kurvy v tom pneusrvisu kde mi to na nandavaly, tak to utáhly že jsem to nepovolil ani 3 klíčema. naštěstí mi s tim soused pomohl a povolily jsme to. Hajzli jedny příště si je nandám sám.
11.1.2006- Opraveny brzdy- byly rozežraný hadice mezi nádobkou a brzdovym válcem a přisávalo to vzduch. takže jsou vyměněný a nalitá nová brzdovka a brzdí to jak z praku. HURÁ!
18.1.2006- Nainstalovaná nová přístrojovka s otáčkoměrem.
19.1.2006- Výměna otáčkoměru, ukazoval 400ot, misto 800 na volnoběh.
3.2.2006 - Auto už stojí na všech čtyřech otvírákách.
23.2.2006- Výměna hlavního brzdového válce.
19.3.2006- nějak mi škodovka žačala vařit, asi bude v prdeli těsnění pod hlavou nebo termostat :-((((
26.3.2006- už mám nachystanej jinej motor, jakmile se udělá pěkně a nebude pořád chcát tak se nastěhuje do autí
17.4.2006- nový termostat namontován , autí už nevaří.. HURÁÁÁÁÁÁ...
27.4.2006- nastříkán levý blatník do barvy auta.
20.9.2006 ********************PRODÁ NO!!!!******************** ****
Pavel P./Škoda 105s - komentáře:
21:59:48
01.01.2017
01.01.2017
Rudá Máňa
Ten otáčkoměr
17:46:20
22.03.2013
22.03.2013
Pavel P..
-> minno: no co? pasoval tam jak prdel na hrnec
15:21:32
22.03.2013
22.03.2013
minno
-> Pavel P..: otáčkomer na správnem míste
15:15:22
22.03.2013
22.03.2013
Pavel P..
nojo začátky byli těžký
15:11:54
22.03.2013
22.03.2013
myschaak AZNP K.Hora
-> minno: cos to vytáhl
-> Pavel P..: ty krávo,tak ty si byl takovej tuner jo
-> Pavel P..: ty krávo,tak ty si byl takovej tuner jo
14:58:48
22.03.2013
22.03.2013
minno
-> Pavel P..: riadny tjuning káár to bol
17:04:52
25.04.2008
25.04.2008
Pavel P..
a poslední.. třeba bude ještě někomu sloužit. kdoví jak skončí
17:02:41
25.04.2008
25.04.2008
Pavel P..
majitel mi poslal pár fotek než jí prodal někomu dalšímu... takhle ted vypadá po téměř roce a půl co jsem jí prodal.
19:12:48
20.09.2006
20.09.2006
Pavel P..
Tak ode dneška má škodivka nového majitele... tak doufám že bude dobře sloužit.
21:59:34
31.07.2006
31.07.2006
Pavel P..
NA PRODEJ!!!
CENA : 7500Kč..!!!!!
CENA : 7500Kč..!!!!!
17:24:12
28.04.2006
28.04.2006
Pavel P..
-> manijak: no zachovale akorát na pohled, má to sežraný lemy , a jeden konec prahu a trochu sváry v kufru jinak to celkem jde, no po dědulovi to bohužel neni.. (viz interier)
17:20:07
28.04.2006
28.04.2006
manijak
-> Pavel P.: to věřím, více koníku pod kapotou... vypadá zachovalo, po nějakém dědulovi?
17:18:03
28.04.2006
28.04.2006
Pavel P..
-> manijak: jo dobře, je to celkem rozdíl oproti 105ce
17:15:33
28.04.2006
28.04.2006
manijak
jak sviští ten nový rapid?
15:56:43
27.04.2006
27.04.2006
Pavel P..
ten levý blatník už je nastříkaný do barvy auta.
JINAK NA CENĚ SE DÁ DOHODNOUT..
PŘIDÁM K NÍ JEŠTĚ NĚJAKÉ VĚCI .
JINAK NA CENĚ SE DÁ DOHODNOUT..
PŘIDÁM K NÍ JEŠTĚ NĚJAKÉ VĚCI .
12:31:52
27.04.2006
27.04.2006
Pavel P..
NA PRODEJ !!!!
cena 10tis...
cena 10tis...