skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak totok je moje autí... Š 130L, r.v. 1987
Podvozek + motor: Zadní úhlová náprava po výměně ložisek a gufer na poloosách, nové prasátka a lanovody ruční brzdy. Přední napráva je vyztužená a celkově po GO, 4pístkové brzdiče po GO, pružiny s délkou 245mm dle L/A + přitvrzené tlumiče.
Motor 781.136 (nové rozvody) + laděný výfuk podélný. Maximální rychlost -dosud- 180km/hod..
Vyčištěny karburátor s tryskováním na Š130. Repasovaný a leštěný alternátor, leštěné víko ventilů.
Exteriér: Karosérie je vyvařená a po laku. Dutiny jsou vystříkány. Modré fólie na sklech. A pak už jen takové detaily jako – hladké venkovní kliky z posledního modelu fáva, bílé blinkly vedle světel, kouřové na blatnících a zadní světla celá červená. Zadní mlhovku mám předělanou do levé zpatečky. Nová AKU baterie PERION
Interiér: Sportovní škodovácký volanto. Modré polepy a vnitrní rámečky budíků od HANYho, tímto mu děkuji + MODRÉ podsvícení budíků v přístrojovce LEDžárovkama. Přerušovač blinkrů z Felície. Nový tapecírung v zadních dveřích. Audio: radio SENCOR, přední dveře - PIONEER 130w
Auto bylo zrušeno dne 20.8.2006 po težší autonehodě :-((
Podvozek + motor: Zadní úhlová náprava po výměně ložisek a gufer na poloosách, nové prasátka a lanovody ruční brzdy. Přední napráva je vyztužená a celkově po GO, 4pístkové brzdiče po GO, pružiny s délkou 245mm dle L/A + přitvrzené tlumiče.
Motor 781.136 (nové rozvody) + laděný výfuk podélný. Maximální rychlost -dosud- 180km/hod..
Vyčištěny karburátor s tryskováním na Š130. Repasovaný a leštěný alternátor, leštěné víko ventilů.
Exteriér: Karosérie je vyvařená a po laku. Dutiny jsou vystříkány. Modré fólie na sklech. A pak už jen takové detaily jako – hladké venkovní kliky z posledního modelu fáva, bílé blinkly vedle světel, kouřové na blatnících a zadní světla celá červená. Zadní mlhovku mám předělanou do levé zpatečky. Nová AKU baterie PERION
Interiér: Sportovní škodovácký volanto. Modré polepy a vnitrní rámečky budíků od HANYho, tímto mu děkuji + MODRÉ podsvícení budíků v přístrojovce LEDžárovkama. Přerušovač blinkrů z Felície. Nový tapecírung v zadních dveřích. Audio: radio SENCOR, přední dveře - PIONEER 130w
Auto bylo zrušeno dne 20.8.2006 po težší autonehodě :-((
KEAN/Škoda 130L - komentáře:
10:39:48
04.01.2006
04.01.2006
Majkl
-> KEAN: tak to asi ne... jedine si sehnat pumpu a termostat ze 742.136
10:11:47
04.01.2006
04.01.2006
KEAN
-> Majkl: Tak co jsem se ted dival na par fotek meho motoru...tak tam ty vyvody na pumpe a termostatu mit asi nebuduTakze stim ohrevem asi nic neudelam....
13:09:54
03.01.2006
03.01.2006
Elvis
Kean:Mě to říkal známej Jinak o tom nic nevím jinak to má bejt stejně zapojené jak to maj rápové.
12:44:53
03.01.2006
03.01.2006
Majkl
-> KEAN: mohlo... taky to brání kondenzaci paliva na stenach saciho prej...
12:38:06
03.01.2006
03.01.2006
KEAN
-> Majkl: A taky na tý pumpě a termostatu A ty myslíš že to cukání když je motor studenej, by to tím mohlo být??
12:28:28
03.01.2006
03.01.2006
Majkl
-> KEAN: je to na tobě ;-)
12:27:09
03.01.2006
03.01.2006
KEAN
-> Majkl: Díky...mrknu na to...ale fakt až koncem týdne....
12:23:36
03.01.2006
03.01.2006
Majkl
-> KEAN: je to jenoduchý, jedna hadička z vodní pumpy (ovšem musíš ten vývod na tý pumě mit = pumpa z 742.136) do sacího a druhá ze sacího do termostatu (opět ten samej problém, musí to být z 742.136)
12:21:19
03.01.2006
03.01.2006
KEAN
-> Majkl: Jen ted musim zjistit jak na toAle nejsem doma (u auta) takze az pozdeji....
12:19:48
03.01.2006
03.01.2006
Majkl
-> KEAN: pokud to můžeš zapojit, nevidím důvod to mít nezapojené...
12:15:57
03.01.2006
03.01.2006
KEAN
-> Elvis: -> Majkl: NO je fakt že dokud se motor neohřeje...tak mi trochu škube...možná trochu víc...Ale v létě jsem stím problém nemělTak já mrknu na jiný auta jak to mají zapojené...
08:31:51
03.01.2006
03.01.2006
Majkl
smesi
08:31:37
03.01.2006
03.01.2006
Majkl
-> Elvis: ve foru je o tom dost... slouzi to k predehrati smesy, z fora vyplynulo ze je lepsi to mít zapojene, muze to pak cukat a mit vetsi spotrebu...
21:53:47
02.01.2006
02.01.2006
Elvis
Kean:Já jsem něco zaslechl že si to ta kapalina předehřívá na teplotu motoru a že to v létě chladí když je natvrdo teplej motor.Prej motor potom škube.Mě se to nějak nezdá .
21:46:24
02.01.2006
02.01.2006
hany
-> KEAN: neboj uvidíš že to bude sakra nízko...
21:42:27
02.01.2006
02.01.2006
KEAN
-> Elvis: Vůbec nevím jakej problém by stím mohl být...??
21:27:07
02.01.2006
02.01.2006
Elvis
Kean:Tak sem si všiml že nemáš zapojené vyhřívání sacího potrubí na motoru.Nejsou s tím problémy?
10:30:20
02.01.2006
02.01.2006
KEAN
-> hany: No bude záležet co od toho očekáváš....Možmá to budeš mít dost vysoko...možná neJá myslím že idéální výška je 240mm
-> Elvis: No doufám že si ho dnes dám do auta a už ho přivezu....
-> Elvis: No doufám že si ho dnes dám do auta a už ho přivezu....
22:42:14
01.01.2006
01.01.2006
Elvis
KEAN:Tak co startér
21:34:49
01.01.2006
01.01.2006
hany
-> KEAN: mám objednaný 250ky pružiny tvrdý...