KEAN/Škoda 130L KEAN/Škoda 130L

komentáře | popis | fotky | KEAN | 15.10.08 17:25 | 12x v oblíbených
Tak totok je moje autí... Š 130L, r.v. 1987





Podvozek + motor: Zadní úhlová náprava po výměně ložisek a gufer na poloosách, nové prasátka a lanovody ruční brzdy. Přední napráva je vyztužená a celkově po GO, 4pístkové brzdiče po GO, pružiny s délkou 245mm dle L/A + přitvrzené tlumiče.

Motor 781.136 (nové rozvody) + laděný výfuk podélný. Maximální rychlost -dosud- 180km/hod..

Vyčištěny karburátor s tryskováním na Š130. Repasovaný a leštěný alternátor, leštěné víko ventilů.



Exteriér: Karosérie je vyvařená a po laku. Dutiny jsou vystříkány. Modré fólie na sklech. A pak už jen takové detaily jako – hladké venkovní kliky z posledního modelu fáva, bílé blinkly vedle světel, kouřové na blatnících a zadní světla celá červená. Zadní mlhovku mám předělanou do levé zpatečky. Nová AKU baterie PERION



Interiér: Sportovní škodovácký volanto. Modré polepy a vnitrní rámečky budíků od HANYho, tímto mu děkuji + MODRÉ podsvícení budíků v přístrojovce LEDžárovkama. Přerušovač blinkrů z Felície. Nový tapecírung v zadních dveřích. Audio: radio SENCOR, přední dveře - PIONEER 130w



Auto bylo zrušeno dne 20.8.2006 po težší autonehodě :-((

KEAN/Škoda 130L - komentáře:

22:28:24
05.01.2006
KEAN
-> Elvis: Tož hej



Úprava fotek
22:27:24
05.01.2006
KEAN
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
21:48:07
05.01.2006
Elvis
KEAN:Tož když budeš v tý Jihlavě tak dej vědět4
21:54:00
04.01.2006
hany
-> KEAN: napiš mi něco k autu... mě tam nikdo nepíše ...8 46 101 149 150
21:39:01
04.01.2006
KEAN
-> hany: No tak to by šlo....:)
21:37:38
04.01.2006
hany
-> KEAN: po GO
20:51:11
04.01.2006
KEAN
-> hany: To se mas....5 Dam kdyztak vedet jestli je v dobrym stavu....
20:37:44
04.01.2006
hany
-> KEAN: pumpu s vývodem mám... 4
10:39:48
04.01.2006
Majkl
-> KEAN: tak to asi ne... jedine si sehnat pumpu a termostat ze 742.136
10:11:47
04.01.2006
KEAN
-> Majkl: Tak co jsem se ted dival na par fotek meho motoru...tak tam ty vyvody na pumpe a termostatu mit asi nebuduTakze stim ohrevem asi nic neudelam....8
13:09:54
03.01.2006
Elvis
Kean:Mě to říkal známej1 Jinak o tom nic nevím jinak to má bejt stejně zapojené jak to maj rápové.
12:44:53
03.01.2006
Majkl
-> KEAN: mohlo... taky to brání kondenzaci paliva na stenach saciho prej...
12:38:06
03.01.2006
KEAN
-> Majkl: A taky na tý pumpě a termostatu 1 A ty myslíš že to cukání když je motor studenej, by to tím mohlo být??
12:28:28
03.01.2006
Majkl
-> KEAN: je to na tobě ;-)
12:27:09
03.01.2006
KEAN
-> Majkl: Díky...mrknu na to...ale fakt až koncem týdne.... 4
12:23:36
03.01.2006
Majkl
-> KEAN: je to jenoduchý, jedna hadička z vodní pumpy (ovšem musíš ten vývod na tý pumě mit = pumpa z 742.136) do sacího a druhá ze sacího do termostatu (opět ten samej problém, musí to být z 742.136)
12:21:19
03.01.2006
KEAN
-> Majkl: Jen ted musim zjistit jak na toAle nejsem doma (u auta) takze az pozdeji....
12:19:48
03.01.2006
Majkl
-> KEAN: pokud to můžeš zapojit, nevidím důvod to mít nezapojené...
12:15:57
03.01.2006
KEAN
-> Elvis: -> Majkl: NO je fakt že dokud se motor neohřeje...tak mi trochu škube...možná trochu víc...Ale v létě jsem stím problém nemělTak já mrknu na jiný auta jak to mají zapojené...
08:31:51
03.01.2006
Majkl
smesi
Extreme Tyres