Zdravím příznivci škodulí, Tak jelikož jsem již vystřízlivěl po poslední bouračce, tak jsem po dlouhém zvažování pořídil další podobné vozidlo, stopětku. M1 1984 vyrobena v březnu,tak jak má být. Bez bočních blinkrů a bez děr v předním čele. A hlavně bez jakékoliv koroze s originál lakem . Barva je okr zlatý 6512. Jediný co mě vadí je nastříkaný prostor pod nárazníkem, na černo, úplně nesmyslně, ale původnímu majiteli se to prostě líbilo. Netušim jak to sundat. Auto skutečně nikdy nevidělo sníh natož prosolený silnice, podle toho taky je ve stavu jakém je. Pouze jsem odstranil pár dobových nálepek. Vyměnil hadici u nádrže, jelikož tam byla díra. Auto jezdilo pouze na STK, zpravidla na odtahu. Posledních asi deset let auto prakticky nejelo. Bylo zavřené v suchý garáži. Až nebude taková kosa, tak se ji začnu víc věnovat. Jenom malý dotaz, má někdo rez na páce ruční brzdy? U toho čudlíku? Já jo, nikdy sem to neviděl, tak kdyby někdo měl tu páku, tak bych měl zájem.
Tak zatim jsem nalítal asi 500 km, Pane bože, jak s tímhle někdo mohl jet na dovolenou do Rumunska :-)). Je fakt , že budí pozornost u vyšších ročníků věku a frajeři v bavorákách se nestačí divit, co že to předjíždí. Věnuji se spíše očistě 38 let starého bordelu, podběhy atd.
červenec 2022- STK a EM prošla v pohodě, připomínku k ruční brzdě na jednom kole vyřešilo kladivo :-)
škoda 105L M1 - komentáře:
-> Bukaj:
Aceton a nitroředidlo je ale dost rozdíl
-> amik-cz:
Pěkný strojek

Barva z čela určitě půjde sundat chemicky - zkusil bych nitroředidlo (aceton) nebo úplně obyčejný benzín - původní vypalovací syntetický lak bude určitě odolnější, než ta černá barva, takže se nemusíš bát, že by jej sežralo něco dřív, než ten nátěr (benzín je zcela bezpečný a aceton - pokud nebude lak vystaven jeho působení moc dlouho, tak taky
Jinak lak na páce ruční brzdy je často oleštěný užíváním a když se auto pak nějakou dobu nepoužívá, tak to orezne. Nebo je možné, že tam někomu něco vyteklo, co ten lak narušilo...
Krásnej kousek... a to čelo bych klidně nechal jak je, pokud je to "dobová úprava" původního majitele, tak bych to bral jako součást osobnosti
Jinak korozi na páce už jsem viděl, ale kde přesně už si nevybavuju.