
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
V skratke, v poradi moja tretia škodovka, kedysi auto len na pekne pocasie, v zime nejazdena, terajšie vyuzitie na slalomove preteky...
Škoda 105 L ročník 1986 kupovaná od prvého majiteľa mnou v 2010, už vtedy osadena motorom 130 a 5st. prevodovkou zo suchými poloosami, dedo asi auto chystal pomaličky na to čo ho u mňa čaka...
motor - stavba Dušan Fišer v roku 2016, blok 742.136 , vačka ... no neviem teraz presne ale hádam to časom upresním ale je to okolo 300 +-, sanie cez hlavu, Webre 45, rozdelovač bezpodtlakový BOSCH z mechanickym obmedzovačom nastaveným na 7200ot. palivové čerpadlo... ANO je tam AC pumpa, zvody 4+1 a priečak pod naraznikom ...
nameraný výkon 117koní a 144Nm
spojka - keramicka
prevodovka - Kalmar motorsport 5st dog-box, samosvorny diferencial, zosilene hriadele, zosilene vika, LOBRO poloosi
tlmiče a pružiny - na zakazku vyrobene u firmy Profi Performance
disky - MTX pavučiny 5,5x13
+ 3 dielne MTX hlinik predok 6 a zadok 7
gumy - toyo prosex R888R a avon zzr 185/55 predok, 215/55 zadok
brzdy - odstraneny brzdovy posilovac a nahradeny vahadlom po vzore 130LR
- vpredu 4 piesty prevrtane medzi piestikmi takže vrch je zaslepený a ide iba jedna hadička a netreba prepojky, chladene kotuče a ferodo ds2500 , zadok seria
karoseria - tak ako na foto, odlahčená o zadnu radu sedačiek, izolacne hlukove hmoty a prispieva aj hrdza v podbehoch, sedačky Sparco Sprint s prepadlou homologaciou a 3 bodové pásy
Aktualna vaha (9/2018) 820kg
audiovideo:
Násedlovice 2017
Slovakia Ring 2017
Bojnice 2017
Škoda 105 L ročník 1986 kupovaná od prvého majiteľa mnou v 2010, už vtedy osadena motorom 130 a 5st. prevodovkou zo suchými poloosami, dedo asi auto chystal pomaličky na to čo ho u mňa čaka...
motor - stavba Dušan Fišer v roku 2016, blok 742.136 , vačka ... no neviem teraz presne ale hádam to časom upresním ale je to okolo 300 +-, sanie cez hlavu, Webre 45, rozdelovač bezpodtlakový BOSCH z mechanickym obmedzovačom nastaveným na 7200ot. palivové čerpadlo... ANO je tam AC pumpa, zvody 4+1 a priečak pod naraznikom ...
nameraný výkon 117koní a 144Nm
spojka - keramicka
prevodovka - Kalmar motorsport 5st dog-box, samosvorny diferencial, zosilene hriadele, zosilene vika, LOBRO poloosi
tlmiče a pružiny - na zakazku vyrobene u firmy Profi Performance
disky - MTX pavučiny 5,5x13
+ 3 dielne MTX hlinik predok 6 a zadok 7
gumy - toyo prosex R888R a avon zzr 185/55 predok, 215/55 zadok
brzdy - odstraneny brzdovy posilovac a nahradeny vahadlom po vzore 130LR
- vpredu 4 piesty prevrtane medzi piestikmi takže vrch je zaslepený a ide iba jedna hadička a netreba prepojky, chladene kotuče a ferodo ds2500 , zadok seria
karoseria - tak ako na foto, odlahčená o zadnu radu sedačiek, izolacne hlukove hmoty a prispieva aj hrdza v podbehoch, sedačky Sparco Sprint s prepadlou homologaciou a 3 bodové pásy
Aktualna vaha (9/2018) 820kg
audiovideo:
Násedlovice 2017
Slovakia Ring 2017
Bojnice 2017
Baby Blue - komentáře:
-> MOLSO: nijeeeee, co ma nepoznas
a nechcem ostat stat z ulomenou šaltpakou 
-> TTomas: rec je o shortshifte
prevodoviek spravili uz vela


-> TTomas: rec je o shortshifte

Ach tak. Je to možné. Teď na to koukám. Ten jsem skutecne jeste neviděl ani netuším co za nej chtějí, ale jisto jistě ho rádi vyrobi

-> TTomas: Neměl -> MISCHO: na mysli spíše ten shortshift??
Ale prd velebnosti.
www.motorsportshop.cz/pro duct/.../5prevodovka_skoda _100_130_dog_kit.html
Jezdí je docela dost lidi a daleko dřív nez Kahle.
www.motorsportshop.cz/pro duct/.../5prevodovka_skoda _100_130_dog_kit.html
Jezdí je docela dost lidi a daleko dřív nez Kahle.
-> squalo: a tebe už neni kokotno ? 

-> MISCHO: no ani to tam na stránke nenájdeš, robilo sa pár kusov pre Kahle-ho do nemecka a našiel sa ešte jeden zabudnutý pre mňa 

Kolko stoji taka sranda , nikde som to tam nenasiel.
-> squalo 16.09.18 08:36:14: To je slušnej nářez.
-> Pavell: ked si to situácia žiada, alebo keď sa závodí tak sa závodí 

-> squalo: dobrej masakr. Láduješ to tam statečně



-> squalo 16.09.18 19:03:25: Však ano .. je to předimenzované aby to vydrželo 

-> MVM: keď som ju bol brať tak tam práve mali jednu na revízií, tak som si všetko prezrel a fakt jedine čo bolo tej prevodovke boli trochu skosené hrany na dogoch, ale sam Kašpar mi vravel že to robia dostatočne dlhé takže aj pri skosení tej hrany na tri milimetre to dobre drží a nevypadáva rýchlosť a potom ešte bolo vidno na planetovom kolese ľahké opotrebenie ale inak fakt nič, takže dúfam že aj ta moja pôjde dlho bez poruchy
-> squalo: Já řadim jak kdy i se sekvencí první dva kvalty se spojkou.. Záleží taky na situaci. Se spojkou je to celý měkčí,třeba na mokru se to hodí... Ale každá bezsynchronní převodovka dostává největší nakládačku při řazení dolů. Protože tam toho nejvíc ovlivní řidič,navic ve spojení s bržděním. Převodovka je na to stavěná pochopitelně,ale není nesmrtelná - tim chci říct že to snese,ale i tak je prostě potom při revizi vidět rozdíl v opotřebení . A to dost výazný -právě podle stylu jizdy..

-> MVM: áno dostava to nakladačky a je to na to stavane a aj sam pán Kašpar mi dával rady čo a ako robiť, s prevodovkou máme spolu za sebou prvých ostrých 11 km tak sa tiež ešte len učím jak ju správne používať, skúsim aj tie medziplyny, zatiaľ som bol rad že sa mi v poslednej jazde podarilo nešahať na spojku pri preraďovaní hore lebo v prvých dvoch jazdách sa mi tam furt ta noha na tu spojku tlačila 

-> squalo: Divám se na ty videa s Dog Kit převoovkou. Je to hezký jak to tam sype nahorů,to samozřejmě jde bez spojky s odlečením plynem. Ale dolů by to minimálně od trojky se hodilo vrknout meziplyny a víc to brzdit brzdama. Snese to masakr zacházení ale tim že tyhle závodní převodovky mám občas na stole - furt se tam děje mechanicky strašný peklo.
To jen taková osobní vsuvka - to není kritika - tak ať vám to šlape
To jen taková osobní vsuvka - to není kritika - tak ať vám to šlape

-> squalo: molso sedel videl v piči z toho bol .....



-> Antony:
-> Luky:



