Škoda 125L 90 Škoda 125L 90

komentáře | popis | fotky | Tom Troll | 29.03.20 22:39 | 29x v oblíbených
- Vyrobena září 1989, expedice 4.9.1989, převzata Mototechnou a prodána 7.11.1989 v Mototechně Praha 9 (Jarov)
- Již model 1990, zelený štítek, číslo karoserie počínajcí L
- Odstín laku Zelená Vrbová 5178 (kuriózní, ten už se tou dobou neměl dělat)
- Dle archivu Škoda je odstín zelená topol 5105, ale toto je v původním TP opraveno na vrbobou v Mototechně.
- Za 28 let nalítala 82tkm, s prohlídkou a údržbou v serise před každou STK. Pravidelné výmeny olejů atd, ale žádné výraznější opravy

Zakoupena od prvního majitele 7.6.2017
Originální stav, nikdy neopravovaná karoserie až na pár stop po vyklepávání a přestřiku na zadním blatníku a vyměněný Pravý přední kvůlu korozi, jinak auto bylo sice garážováno ale mnělo jen jednou dělaný potovární ochranu podvozku a např. na typickách místech je to notně znát.
Jinak je původjí stav, potahy sedaček odkryli zánovní sedačky, pod zadníma sedačkama bly ještě originální ochranný plast nového auta. Jediný bastl je dodělaný cyklovač stěračů ze škody 100L-
S autem se jezdí, je průběžně opravováno a udržováno, i upravováno.

Vyměněno :
- Natržený klínový řemen - (po koupi)
- Brzdové trubice obtékajcí LP brzdič - porucha - (týden po koupi)
- Spony na spojovací hadici nádrže - (po STK 8.17)
- Fridex - namíchán 1:3 - (10.17)
- Kohout topení který následně začal projevovat netěsnost - (10.17)
- Palivová hadice od AC pumpy - (2.18)
- Těsnění ventildeklu - (2.18)
- PL blatník po spáchání dočasného (už odstraňěného) vyvaření vnější horní části kufru pomocí skelňáku - (4.18)
- Hadice podtlaku z ventildeklu a rozdělovače - (5.18)
- Motorový Olej MOGUL 15W-40 a filtr FILTRON - 87350 km - (28.18)
- Hlavní spojkový válec - (8.18) + hadice - nutno vyměnit za správnou
- Svíčky BRISK N15YC + palec + kabely (9.18)
- Více předních žárovek H4 - (průběžně odcházejí)
- Přerušovač blinkru - (průběžně odcházejí)
- Přezuto na zimní (11.18)
- Kost řazení (3.19)
- Spojkový válečk LPR (4.19)
- Výfuk CZ jetý, asi Bosal (5.19)
- Spojková hadice (6.19)
- nový horní kus AC pumpy + membrána (užovka, vývod nahoru) (7.19)
- Kost řazení vrácena původní a podložena gumou (8.19)

Opraveno :
- Vyklepán zadní nárazník - (ohnutý od prvního majitele)
- Boj s korozí na podlaze řidiče a zadních pasažérů
- 1.10.18 - opakování po selhání HSV + nalezení dalších neduh na podlaze
- Vyvařeny přední péčka, hořejšky přední kastle (boky kufru), přední levé kukadlo, oba zadní lemy a konce prahů, kapsy (prahy a začátky prahů nebyly potřeba)
- Vystříkaný dutiny (8.19)

Dobastleno :
- Výměna původní přípojky elektřiny za moderní.
- Otáčkoměr MERA LUMEL + konzola přístrojů
- Manuální spínání větráku chladiče (bez změny či poškození kabeláže, jen navedení nového a přepojení)
- Tuzexový Superminiaturní Kazetový Stereopřehrávač STAR CE505 (Japonsko) s dvěma repro na podbězích stejné výroby
- Karburátor S130 SEDR 2951
- Volant Rapid/130
- Ka zimu nahozena dečka na chladič
- Tovární kapsy na předních dveřích
- Středový odkládací panel s hranatou manžetou GLS
- Elastická hlavice řadící páky
- Koberečky ze 105S
- Madla na předních dveřích z prvních užovek - pěnové, měkké
- Legendární ekonoměr tzv. Progres Metr
- LED otáčkoměr dobové domácí výroby
- GL poklice !!!
- Na léto plechová pálka bez termostatu
- Druhá mlhovna doprava (origo CS)
- Origo L sedačky s potahy vyměněny za fialové GL

PROGRES METER


Škoda 120 LED otáčkomēr


Midnight relax


https://www.youtube.com/w atch?v=qD_7PeoAays

Škoda 125L 90 - komentáře:

09:23:42
31.03.2020
Bukaj
-> Tom Troll: Jo, mechanismus je úplně stejnej, liší se to jen štítem a ručičkou4
15:39:29
30.03.2020
Tom Troll
-> Rori: Dík, naštěstí mám dost pokusnejch králíků. 1

Bokem, předpokládám že sdružený budíky mají pintlich stejnej mechanismus rychloměru jako kulatý?
14:34:22
30.03.2020
Rori
-> Tom Troll: zlozis predne sklo z budikov, vysrubujes zadnu maticu na nahone, vytiahnes rychlomer, povolis srubu nahonu pocitadla, opatrne vytlacis osicku ciselnika z jednej strany pocitadla smerom dovnutra a nastavis si ciselka ako potrebujes a zmntujes. je to piplacka, lebo cislice sa tazko nastavuju tak, aby boli naraz v rovnakej urovni, ale da sa to.
upraveno 1x, naposled 30.03.2020 14:34:56
22:21:04
29.03.2020
Tom Troll
Prube fahre rapouších budíků #2 3 3

https://www.youtube.com/w atch?v=AsVLxj8_BY0

Tímto se zeptám do pléna, jak přeskládat kolečka s číslíčkama na počítadle? 1
23:28:42
27.03.2020
Bukaj
-> Tom Troll: A kde bydlíš? Jestli se tam třeba nepohybuju pracovně, že bych dovezl? Kdyžtak SZ...4
23:26:50
27.03.2020
Tom Troll
-> Bukaj: Šlo to tam na vyzkoušení v rámci opravování eRkovýho cyklovače. 3
A v momentální situaci netušim kdy se dostanu do prahy, kor tvym směrem. 8
upraveno 1x, naposled 28.03.2020 00:11:15
22:55:41
27.03.2020
Bukaj
-> Tom Troll: Známe. Ale dlouho jsem to znal jen jako katalogovou položku, než jsem se s tím setkal "naživo".
A má to cenu tam tohle dávat, když tady čeká ta GL palubka?1
21:55:16
26.03.2020
Tom Troll
Pro lidi co nevěřili, nebo neznali, existence jednorychlostního cyklovače ve škodovkách. (V autě neni původně, namontoval jsem ho na vyzkoušení) 1

https://www.youtube.com/w atch?v=Pv9jQDXb55w
20:19:50
16.03.2020
Tom Troll
-> miguelias: Dík, ale čelová nouze zatim naštěstí neni. 1
20:01:13
16.03.2020
miguelias
22:02:15
15.03.2020
Nevšovjan
-> kraska98: Ani se neptám které je to první. 3 3
20:25:21
15.03.2020
Tom Troll
-> miguelias: V laku? 1

-> kraska98: 158
19:38:26
15.03.2020
kraska98
-> Tom Troll: Druhé nejlepší emko na scéně
19:36:34
15.03.2020
miguelias
Zadní čelo kdyžtak mám navíc. 4
11:45:33
27.12.2019
stanleyAT
-> Tom Troll: Aj těsně vedle. 1
11:16:27
27.12.2019
Tom Troll
-> stanleyAT: EAM 340 1
11:14:43
27.12.2019
stanleyAT
To skoro vypadá na Teslu EKM nebo ne? 4
21:43:27
15.12.2019
Tom Troll
-> miguelias: Řek bych že dokud to drží jako přibitý tak to pod tim nahnilý nebude, a tam kde to přibitý nebylo, tam už to neni. 1
21:19:33
15.12.2019
miguelias
-> Tom Troll 16.11.19 01:30:21: Po mých zkušenostech je lepší to oškrábat celé komplet, vybrousit, epoxis a na to najebat novou "ipu". Zvlášť u těchto posledních vozů. 1
01:30:21
16.11.2019
Tom Troll
-> Vojťas: Odloupával jsem vnější vrstvy dokud pod tim byly orezlinky, když už to velmi nechtělo dolu a pod odloupanym byl čistej kov, nevidim důvod to odlupovat dál když to v celý svý ploše drží jak přibitý, zpevňuje a izoluje podlahu atd.
upraveno 1x, naposled 15.12.2019 21:43:50
Extreme Tyres
so 04.04. Zlatý píst | pá 15. - ne 17.05. 34.Škoda sraz Doksy | další akce...