
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Prodáno 9.10. 2021.
Rozhodl jsem se nemíchat jabka s hruškama a založil samostatnou kartu pro béžovku.. Úprav se na autě chystá dost tak si to myslím zaslouží..
Jinak jedná se o škodu 120 L s pětikvaltem, vyrobenou 31.3 1988. Auto bylo už před lety (ne)odborně vyvařeno(částečně pěnou), ale základ je zdravý.. Taky proto z ní bude ostrý spotřebák, né leštěnka.. :)
Motor: Felda převrtaná na 1.4, zvýšený KP, ostrá vačka, zvětšené kanály.. Provoz na LPG..
Podvozek: Předek zkrácené okruhové pera(Speedpro), tlumiče Nissan, zadek vyztužená vlečka po go, pera kyvka..
Kola: Půjčené z nedostavěné šedé EvoCorse X3MA Zero, 8x15 s pneu Toyo Proxes v rozměru 195/50/15.
Interiér: Sedačky a palubka rapid, uprostřed odkládací panel felda, sportovní volant, přístroje s čirými skly v chromu, rádio Pioneer DEH-P1700R..
Exteriér: Sériový, nad zadním oknem stříška Ellri, na boku pruhový polep ve stylu Gulf..
Abych nedělal ostudu sobě a ani škodovkám, tak jsem se rozhodl auto v říjnu/listopadu 2018 připravit na lak a polít barvou. Díky nešťastně vyvařeným zadním lemům a prahům, byla příprava dost náročná a zdála se nekonečná. Všechno jsme však zvládli a 4.11. konečně došlo na lakování. Původně jsem měl v hlavě spoustu odstínů do kterých bych mohl auto dát, od původní béžové, přes šampaň, bledě modrou, kamennou a tabákovou hněď, až k bílé, která nakonec vyhrála a myslím si že auto bude vypadat dobře. Přeci jen je to stále daily..
Velké díky patří Pawlosovi za pomoc při přípravě, lakování dílů a pevné nervy a také Bandittovi za cenné rady a nalakování skeletu. :)
Rozhodl jsem se nemíchat jabka s hruškama a založil samostatnou kartu pro béžovku.. Úprav se na autě chystá dost tak si to myslím zaslouží..
Jinak jedná se o škodu 120 L s pětikvaltem, vyrobenou 31.3 1988. Auto bylo už před lety (ne)odborně vyvařeno(částečně pěnou), ale základ je zdravý.. Taky proto z ní bude ostrý spotřebák, né leštěnka.. :)
Motor: Felda převrtaná na 1.4, zvýšený KP, ostrá vačka, zvětšené kanály.. Provoz na LPG..
Podvozek: Předek zkrácené okruhové pera(Speedpro), tlumiče Nissan, zadek vyztužená vlečka po go, pera kyvka..
Kola: Půjčené z nedostavěné šedé EvoCorse X3MA Zero, 8x15 s pneu Toyo Proxes v rozměru 195/50/15.
Interiér: Sedačky a palubka rapid, uprostřed odkládací panel felda, sportovní volant, přístroje s čirými skly v chromu, rádio Pioneer DEH-P1700R..
Exteriér: Sériový, nad zadním oknem stříška Ellri, na boku pruhový polep ve stylu Gulf..
Abych nedělal ostudu sobě a ani škodovkám, tak jsem se rozhodl auto v říjnu/listopadu 2018 připravit na lak a polít barvou. Díky nešťastně vyvařeným zadním lemům a prahům, byla příprava dost náročná a zdála se nekonečná. Všechno jsme však zvládli a 4.11. konečně došlo na lakování. Původně jsem měl v hlavě spoustu odstínů do kterých bych mohl auto dát, od původní béžové, přes šampaň, bledě modrou, kamennou a tabákovou hněď, až k bílé, která nakonec vyhrála a myslím si že auto bude vypadat dobře. Přeci jen je to stále daily..
Velké díky patří Pawlosovi za pomoc při přípravě, lakování dílů a pevné nervy a také Bandittovi za cenné rady a nalakování skeletu. :)
Kocvin/Škoda 136 Gulf - komentáře:
Člověk pak neví, čím do té práce vlastně jet.. 

-> SO545: tak ci sa aj preda je vec druha 

-> castrol 05.08.20 19:23:49: nejde o to co sa predava , ale co sa aj naozaj preda 

-> Kocvin: fakt
sak sam vies co sa predava na bazosi a za ake ceny

-> TT_daniel: V hlavě mám hlavně dodělání zelené ouži..
-> castrol: Vážně ? A to jsem si říkal jestli náhodou nechci moc, když je to takové zďorbo..

-> castrol: Vážně ? A to jsem si říkal jestli náhodou nechci moc, když je to takové zďorbo..

-> Kocvin: fakt dobra cena 

-> Kocvin: dobra cena..skoda ze ide prec..ale verim ze uzmas v hlave iny projekt
-> Kocvin: Diky
vyzera to jak koncak z octavie

-> francomk: Sám nevím co to vlastně je.. Koupil jsem ho před sedmi lety, od místního člena -> Breakz a vypadal nějak takhle..
Od té doby už je asi čtyřikrát upravený a desetkrát opravovaný.. Ale zvuk pořád stejně dobrý..
Od té doby už je asi čtyřikrát upravený a desetkrát opravovaný.. Ale zvuk pořád stejně dobrý..

-> Kocvin:
čo to máš za výfuk?

Vypálený výfuk, po 500 kilometrech na LPG, s plynem na podlaze.. 

-> Mates 21.06.20 18:53:32: jasný, chápu po očistě bys to měl pěkně zadělané.
-> Tuner#2: Hmm, pořád jsem koukal na radar a nic hezkého neukazoval
, v 7:00 byl velký cedák, ani kanály to nebraly. Jel bych,ale tahat ji za každou cenu do bahna, když jsem po dvou letech konečně umyl celý podvozek a být celý promočený se mi nechtělo. Pak už mě jen štvalo,že přestalo pršet. Nj, snad vyjde počasí na Volyni a podzimní.
Alespoň jsem nechal taky pohár někomu jinému, i když už je dva roky velká konkurence, letos jsem čekal Doušu a Kocvina a pak třeba i já
.

Alespoň jsem nechal taky pohár někomu jinému, i když už je dva roky velká konkurence, letos jsem čekal Doušu a Kocvina a pak třeba i já

-> Tuner#2 - zrušená registrace 21.06.20 12:25:06: na tu bídu to vyšlo celkem skvěle, že chcalo v pátek v brzkým odpoledni kdy tam dohromady ještě nikdo nebyl a pak až někdy po půlnoci že se nechalo v klidu sedět venku večer pak do 8 do rána

-> Mates 21.06.20 04:24:25: Hele v Besinech prakticky nepršelo. Nakonec to vyšlo dobře, ale kemp jedno velké bahniste. To je pravda 

Díky moc pánové.. 

-> Kocvin: gratulace
a určitě zasloužený pohár.
Byli jsme s tatou připraveni, ale když jsem šel z práce tak v 7:00 v Klatovech hrozně chcalo i cestou do Sušice pro auto. Tak jsme se rozhodli, že nikam nepojedem. Dopoledne se to začalo vybírat, ale už to nemělo cenu.

Byli jsme s tatou připraveni, ale když jsem šel z práce tak v 7:00 v Klatovech hrozně chcalo i cestou do Sušice pro auto. Tak jsme se rozhodli, že nikam nepojedem. Dopoledne se to začalo vybírat, ale už to nemělo cenu.
-> Kocvin: gratulace.
A obdiv všem účastníkům celého víkendu
A obdiv všem účastníkům celého víkendu
-> Kocvin 20.06.20 22:44:19: paráda, gratulace pane. 
