Polyš/Škoda 120/136 Polyš/Škoda 120/136

komentáře | popis | fotky | Polyš | 16.06.24 08:19 | 47x v oblíbených
Tak jsem ji konečně koupil.Po první majitelce.Rok výroby 1988,najeto 74 200km.Skoro vše původní.Levý blatník se bude měnit.Jinak téměř bez koroze. Nakonec jsem se rozhodl kompletně rozebrat.Něco se bude muset měnit,ale není toho moc.

Auto původně na vývoz,pro vadu na blatníku šlo do prodeje tady.Auto koupila majitelka díky známosti v Mototechně.



Motor



Nové písty,kroužky,ojnice a klikovka

Hlava upravená na bezolovo,gufera na ventylech

C vahadla,vačka 265

karburátor SEDR 2933

Za sestavení motoru díky Martin Bradna Podoliby



Převodovka suchá 4,22,nový stálý převod,synchrony

GO Vrba



Kola pampelišky(Ford) 5,5x13 pneu 175/70/13 Barum



Druhý motor:

Blok š 781.136 předělaný na 742.136-měrka na olej,rozšířený nálitek na číslo motoru

Nová klikovka š 130? asi,vyvážená se setrvačníkem,přítlačákema řemenicí-Zámrsk 62

nové ojnice š 130 vyvážené mezi sebou do 0g

odlehčený setrvák,přítlačák Sachs

vačka 265° -Petr Urban

Bezdotykový rozdělovač ze š Favorit

Hlava snížená o 0,9mm,KP 10,7 ,slícované se sacím potrubím

Karburátor 3255(TAZ 1500) po celkové očistě a kontrole u Bukaje

Řemenice vodní pumpy a alternátoru z duralu-výroba zdejší člen Jindas

Alternátor Pal 70A

Výfukové svody a příčný tlumič-Hricina

Celkové sestavení motoru a další věci okolo -Martin Bradna Podoliby

Polyš/Škoda 120/136 - komentáře:

13:29:20
18.08.2024
Jozka
-> Polyš: Taky nad tím začínám dumat.. nápravnici mám stejně (epoxid prášek a nad tím 2nd vrstva) a i když se to blbě i piluje, tlaky v provozu to nejspíš dlouhodobě rozmačkaj..

Třeba na hlavách jsem si všiml, že to motoráři pod hlavový šrouby obrušujou důsledně. Ale u tý nápravy jsem zatím ve stádiu "nechat a pozorovat /dotáhnout".

Aktuálně jsem se dohadoval u "tisícihranů" na spojích sedák sedadlo ale dohadoval s lakovnou - trvali na tom, že při dvou vrstvách drážkování zakrejou, protože tam bych to prý nerozmačkal a měl bych problém s dosednutím..
upraveno 1x, naposled 18.08.2024 13:32:37
08:56:17
18.08.2024
Polyš
-> Milan 136 17.08.24 22:51:30: Proto to řeším.
22:51:30
17.08.2024
Milan 136
No nevím. Osobně bych se bál povolování. Těžko říct. Minimálně bych to určitě hlídal.
14:24:30
17.08.2024
Polyš
12:35:13
17.08.2024
minno
-> Polyš 17.08.24 11:20:11: Nie. To nemá na nič zásadný vplyv a obrúsením by si si v ničom nepomohol.
11:20:11
17.08.2024
Polyš
Mám nově nalakovanou nápravnici-2 vrstvy komaxitu.Mám obrousit dosedací plochy do karoserie a kozlíků horních ramen?
11:54:08
23.02.2024
Polyš
Nevíte někdo kvalitu odpružený lamely na 120-130 co nabízí for veteran?
16:09:39
11.02.2024
Polyš
15:57:21
11.02.2024
Eidy
-> Polyš: To není, ale jsou tam jiný homoklouby, ve kterých se to hýbe axiálně.
15:49:51
11.02.2024
Polyš
A jak to je u Lobro a lr poloos?Tam není tripoid.
15:44:43
11.02.2024
Milan 136
-> Polyš 11.02.24 14:42:11: Když zrušíš odpružení, tak ano1
15:26:39
11.02.2024
MVM
-> Polyš: Jeden kloub musi umožnit volný chod axiálně, kvůli kinematice při propružení kola....
14:42:11
11.02.2024
Polyš
Bude tohle fungovat?Když dám místo tripoidu druhý homokyneťák?
zvětšit Polyš/Škoda 120/136 - obrázek od Polyš vložen 11.02.2024 14:42:11
08:47:35
30.01.2023
Eidy
-> Polyš: Proto jsem se ptal. 4
08:39:35
30.01.2023
Polyš
-> Eidy: Celonerez.Ty pozink časem stejně rezly.
21:15:00
29.01.2023
Eidy
-> Polyš 29.01.23 16:16:40: Moc hezky omotaný. Pásky jsou celonerez nebo to má pozinkovaný šrouby?
16:16:40
29.01.2023
Polyš
Tak,jakože napoprvé se to celkem povedlo.3
zvětšit Polyš/Škoda 120/136 - obrázek od Polyš vložen 29.01.2023 16:16:40
19:44:20
10.01.2023
Polyš
Další řemenice od zdejšího člena Jindase.Tentokrát na alternátor.
zvětšit Polyš/Škoda 120/136 - obrázek od Polyš vložen 10.01.2023 19:44:20
16:34:28
06.01.2023
Polyš
Dík za radu. 6
Extreme Tyres