skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Urobili sme s OTCOM, on mal takú predstavu chcel aby auto bol taky, dorobili sme, OTEC bol spokojný, 17.02.2015 bohužial zomrel.
Dakujem za spolupracu : K.Isti,H.Fero,S.Jano,B.Já n,Vrba,Moto Servis KN,
Škoda 120L
-Interier:Béžové sedačky, el.okná, ukazatel tlaku,teplota oleje,voltmeter.
-Motor:Felicia 1,3MPI,Hlava:Vrba(Ačková) ,Velke sedla,kanaly,snizena,nové guferá,Vačka: 278/270(ENGITEC),odlahcen y zotrvacnikZapalovaní:Igni tech TCIP4 (Vrba),karburator(SEDR) 22/24.Po GO (Vrba) pretryskovany,mechanicka otvarania druhej komory,6.03.2019- Karburatory z motorky Hornet 600(Jan Burda).el.čerpadlo:Facet, Olej:Millers Oils CFS 10W60 NT+ +Metabond ECO,vyfukove zvody 4-1,priečny vyfuk(1-nerezový-prázdný, 2-podla LR priečný,3-lievík na merení dB vyfuku)
-Prevodovka:5Q suchá,Short shift od Paja120l,hydraulicka ručná brzda,Starter:Felicia sreduktorem 1KW,
-Disky a penu: Rozšírene:6J,Nankang 205/60R13
-Karoseria:Originalnom stave,bez hrdze,
-Predná náprava:Vypodloženie stabilizátora po znížení prednej nápravy, Brzdy:Repasované 2P od Molso.
-Zadná náprava: vystužená podla L/A, ložiska ZKL a ZVL,kotučová brzda,hydraulicka ručná brzda,Tlmiče(KYB) od Molso.
Dakujem za spolupracu : K.Isti,H.Fero,S.Jano,B.Já n,Vrba,Moto Servis KN,
Škoda 120L
-Interier:Béžové sedačky, el.okná, ukazatel tlaku,teplota oleje,voltmeter.
-Motor:Felicia 1,3MPI,Hlava:Vrba(Ačková) ,Velke sedla,kanaly,snizena,nové guferá,Vačka: 278/270(ENGITEC),odlahcen y zotrvacnikZapalovaní:Igni tech TCIP4 (Vrba),karburator(SEDR) 22/24.Po GO (Vrba) pretryskovany,mechanicka otvarania druhej komory,6.03.2019- Karburatory z motorky Hornet 600(Jan Burda).el.čerpadlo:Facet, Olej:Millers Oils CFS 10W60 NT+ +Metabond ECO,vyfukove zvody 4-1,priečny vyfuk(1-nerezový-prázdný, 2-podla LR priečný,3-lievík na merení dB vyfuku)
-Prevodovka:5Q suchá,Short shift od Paja120l,hydraulicka ručná brzda,Starter:Felicia sreduktorem 1KW,
-Disky a penu: Rozšírene:6J,Nankang 205/60R13
-Karoseria:Originalnom stave,bez hrdze,
-Predná náprava:Vypodloženie stabilizátora po znížení prednej nápravy, Brzdy:Repasované 2P od Molso.
-Zadná náprava: vystužená podla L/A, ložiska ZKL a ZVL,kotučová brzda,hydraulicka ručná brzda,Tlmiče(KYB) od Molso.
Škoda 120L - komentáře:
10:00:26
11.04.2015
11.04.2015
kristianbiker366
-> isti: Dakujem
09:54:09
11.04.2015
11.04.2015
isti
-> kristianbiker366: Bolo mi táto skodovka nejak povedomá na hlavnej stránke a teraz som si na to pozrel,kurnik ja to poznám,kliknem na to a je to tvoje.Konečne,už to bolo na čase,vyzerá to parádne
09:24:42
07.04.2015
07.04.2015
kristianbiker366
-> peter l: Dakujem.
09:09:12
07.04.2015
07.04.2015
kristianbiker366
Dakujem za komentáry.
23:07:44
06.04.2015
06.04.2015
peter l
No konecne kristian,po dlhom case ocakavania..odes do oblubenich...Legy udvozolve,nagyon jol sikerult a gepezet
19:42:48
06.04.2015
06.04.2015
ochoda
Tak teď fakt přiznávám, že jsem překvapenej co se skrývá po povrchem. Dobrý to je, dobrý.
19:31:13
06.04.2015
06.04.2015
MajoLR
pekne, pekne, taký "tichý" inkognito rally štýl!!! To je moja krvná skupina...
19:19:24
06.04.2015
06.04.2015
peter55
super kara,taky decent tuning sa mi vzdy pacil na skodovkach,jednoznacne do oblubenych