Šíp - Š-120L Šíp - Š-120L

komentáře | popis | fotky | radas | 16.06.15 16:15 | 4x v oblíbených
Stodvacítka byla uvedena do provozu 11/1984, do 12/2008 byla u prvního majitele.
16.12.2008 mi byla zakoupena, jako první auto, abych se naučil řídit. 24 let byla garážovaná a udržována, bylo o ni skvěle postaráno. Jenže u mě se neměla tak libově. Pět let byla venku a je to znát. Shnilé přední blatníky, zadní lemy blatníku, sem tam nějaký ďolík. Pět a půl roku bez vážnější nehody ( párkrát jsem vjel do pole, příkopy /hlavně v zimě/ ale autu se nic nestalo ). Kromě běžné údržby jsem s autem nic nedělal. Sloužilo spolehlivě ( pokud byl benzín :-D ).
Od 8/2014 začínám sloužit já ji. Uklouzlo mi to a skončil jsem na svodidlech. Do 11/2014 stála v garáži. Měsíc jsem s ní jezdil s respektem ( měl jsem obavy, co bude, kde se co projeví). Před vánoci jsem jel do Brna a museli mě domů odtáhnout. Vyvřel jsem a ani po čtyřech hodinách, studeného motoru v klidu a dolití vody jsem nenastartoval. Znovu stojíme v garáži :-(
1/2015 - Výměna těsnění pod palicou, několik hadic u motoru, termostat, víko ventilů + několik těsnění, vyčištěná olejová vana, nové svíčky a náplně ( chladiče, ostřikovačů, olej ). Odvezena na vyvaření lemů zadních blatníků a dovyklepání + zapravení ZP blatníku po nárazu do svodidel.

Šíp - Š-120L - komentáře:

22:28:09
04.01.2015
radas
-> šadesa: dík, zkontroluji, ale až odlepím palicu, nejde dolů 10
21:44:35
04.01.2015
šadesa
zkontroluj si i přesahy vložek když se uvařila
03:47:11
04.01.2015
radas
-> Westas: dík, zatím to vypadá na prasklé těsnění pod palicou, uvidím, jak vypadají ventily a jestli není prdlá i palica
02:17:22
04.01.2015
Westas - zrušená registrace
držím palce nech sa oprava podarí 4
Extreme Tyres