Našel jsem tento skvost na Aukru
aukro.cz/item1357012624_s
_1000_mbx.html
Neprodávám já!!
Opravdu nádherný kousek
Ujměte se ho někdo
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
1000 Mbx
prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 06.12.2010 do 23.12.2010, založil/a MartinSmolka
řadit dle data
-> tunerlada: za taketo auto v tomto stave kludne, do buducna sa cena bude len zvysovat ...
kdybych mohl tak si na ní i půjčím, pro mě je toto nejhezčí novodobá škodovka a taková šance se už nebude opakovat
když to mám říct upřímně...tak já čumim i na číslo rozdělovače,abych to měl přesně podle originálu a série (mám standarda) a někdo má MBX a totálně jí zbastlí věcma z kila,120...nechápu 

Takovy krasny auto a on tam nabastli posilovac a da tam kotoucovky 
Nevim no, ale 177000 Kc je dle me teda sakra prestrel na to ze to ma takovyhel zasahy do originality a jeste je to skrably jak pise... Vim ze nakej skrabanec je detail, ale nevim jak ostatni, pri cene 177 000 uz se holt koukam i na detaily...

Nevim no, ale 177000 Kc je dle me teda sakra prestrel na to ze to ma takovyhel zasahy do originality a jeste je to skrably jak pise... Vim ze nakej skrabanec je detail, ale nevim jak ostatni, pri cene 177 000 uz se holt koukam i na detaily...
-> Syny: Full souhlas.
Ten posilovač, to je špatně. Kotouče....je to krok směrem k větší bezpečnosti a účinnějším brzdám, a to není od věci. Zrovna tohle je pro mě sporný bod, myslím, že se to dá strávit.
Ten posilovač, to je špatně. Kotouče....je to krok směrem k větší bezpečnosti a účinnějším brzdám, a to není od věci. Zrovna tohle je pro mě sporný bod, myslím, že se to dá strávit.
-> Star LC20 18.12.10 23:31:53: Tak k lepsi bezpecnosti urcite je i ten posilovac, ale otazkou je jestli u auta jako je MBX, ktere pojede parkrat do roka je prihodno tohle resit a likvidovat tim dost zasadnim zpusobem (lec ne nevratnym) originalitu...
Kilko je bez posilovaca, jazdim s nim od jari do jesene skoro stale a ze by tam trebalo posilovac si nemyslim, je to len o zvyku ...
komedie-tonouci se stebla chyta
180t za tento stav je koupe roku,znalci
180t za tento stav je koupe roku,znalci
-> afro100: To je taky pravda, na zelené užovce mi nefunguje posilovač, a taky jezdím
Je to o zvyku. Syny ale nenaráží na to, že bez posilovače se nedá brzdit, spíš že posilovač do toho auta už vůbec nepatří.

-> Star LC20: pravda, ale ja som reagoval na tu "bezpecnost" premavky ... cize auto bez posilovaca nie je automaticky viac nebezpecne ... :) Navyse, ked sa chce, ide to vsetko zasa prestavat nazad ...
Co sa tyka ceny, tu uz som komentoval ...
Co sa tyka ceny, tu uz som komentoval ...
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: jde o člověka...někdo si řekne, že MBX s posilovačem,bastlenou palubkou, a nápravama je supr...já bych byl z toho nadšenej nebyl,protože pro mě je tohle MBX před renovací. Mě u MB myslím brzdila jen jedna strana dokonce a dalo se to ubrzdit na paknách v pohodě po městě - embéčko je lehký auto má cca 775kg takže podle mého se to ukočírovat bez posilovače a kotoučů dá...co mají říkat lidi co mají š 1200 sedan...
tohle MBX je taková renovace jak z roku 1995..

tohle MBX je taková renovace jak z roku 1995..
Kubina chtě říct, že za takovou cenu je to super kup, myslím si pokud je auto po renovaci, tak dát to do originálu nebude takový problém, vrátí se do předu bubny vymění pedálovka, zavaří díra, vymění palubka a je hotovo
máš pravdu ,ale těch věcí na předělání je tam víc než dost...mrkni na motor.

v motoru se nevyznám, hlavně že má 2 karburátory ne?
Jak se to jistej čas drželo kolem 150ti, tak jsem se trochu i zamyslel.. Když se prodávají (a prodají i nekompletní vraky za 80 litrů.., tak bych řekl, že ta konečná cena ještě ušla.. Na rozdíl od toho origálního originálu bílého s bělobokými pneu, kde chtěli mám dojem 300 litrů rovnou - prodalo se to, neví někdo?
Jinak kotoučová náprava neškodí, je vyndavací a zastamdací a ten posilovač.. nevím jak komu, ale mě teda u MB ani kila nikdy nechyběl - to teprve až u pekelně rychlý a těžký užovky 120L, tam tedy má neomluvenou a neomluvitelnou absenci.
Jinak kotoučová náprava neškodí, je vyndavací a zastamdací a ten posilovač.. nevím jak komu, ale mě teda u MB ani kila nikdy nechyběl - to teprve až u pekelně rychlý a těžký užovky 120L, tam tedy má neomluvenou a neomluvitelnou absenci.
nelibi se vam funkcni detaily, to by me az tak nevadilo, ale co ta cervena rallye?