skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
to Eidy
prohledat
32 příspěvků (zobrazeno 1 až 32) od 02.09.2011 do 23.01.2017, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: Jojo, mám doma ještě kalendář z té akce :)
-> minno: 

-> Péďa17: mluvi se tam anglicky, tak v americe :D
-> kraska98: snad ve Velké Británii
-> kraska98: americe?
Propagace virtu v Americe 

-> stepan: Krasavci 

-> m8rinek: Jsi blízko a přesto daleko :)
Hmm dnes jsem měl v ruce Křístkův tlumič a tam šroub M10 byl... Jestli jsem se trefil, tak víš, že je tam ložisko o sílu dvou podložek užší, než serie? ;)
-> Eidy 20.02.14 20:09:36: Aha, jasný ;)
-> stepan: Paráda. Tak jo, 4 kousky v nerezu prosím.
Díky
-> Tuner#2: To ne, ale potřebuju menší díru pro šroub pro další evoluci a Luboš už nemá výkres.
Díky
-> Tuner#2: To ne, ale potřebuju menší díru pro šroub pro další evoluci a Luboš už nemá výkres.
-> Eidy: Co to? Současný se kroutí/praskají?
-> stepan: Malej upgrade :)
Přidat materiál, ať je to festový a ty díry 10 místo 12 ;)
Přidat materiál, ať je to festový a ty díry 10 místo 12 ;)
o tech diagonalkach od avonu sme se dneska bavili ... ze max odklon je do 1stupne jelikoz se ta guma i jinak chova nez radialka
-> vhml: Závodní guma bude při stejném rozměru vždycky širší a to o dost. Stačí si prohlídnout tabulku od AVONu. www.racingtyres.cz/zavodn
i-pneu-ceniky/zavodni-pneu
-avon-racingtyres-2011.pdf
A do jakého rozměru jdeš? Můžu případně oměřit nějaké závodní gumy pro srovnání...
-> Tuner#2: Jojo, Yokohama nedělá vhodnej rozměr. Teda on ten ideál dělá jen AVON ve slicku, ale to jsem jsem konzultovat s distributorem a moc mi to nedoporučil. Že sice vlastnosti jsou daleko lepší než u semislicku, ale taky je daleko nižší životnost. A cena je vyšší a taky není homologace a trochu mě nalomil s tím, že při velkém odklonu (aspoň u diagonálek) může prasknout vlivem zatížení vnitřku kord a to bych opravdu nerad. Takže ačkoliv Toyo nesplňuje můj ideál, je mu nejblíž.
-> Eidy 02.09.11 15:08:06: Aha, zajímavé info, takže jdeš do Toyo? Já to teď nazul po Nikianech a to je ku*va skok... Jak teď moc nejezdím, tak jsem si říkal Nokiany dobrý, jsou nový mastný, pak si na to nějak zvyknul, ale po přechodu zpět je to maso jak to auto sedí a brzdí...
-> Tuner#2: Ona až tak kulatá není, ale rovná rozhodně taky ne. Já už je mám trochu ojetý, tak jsou rovnější. Ale už jsem pochipil, proč mám vzadu nejmíň vzorku v půlce gumy. 8mm vzroku je sice pěknejch, ale když se ti sjede vnitřek rychleji než kraje, tak to vychází stejně jako 5 nebo 6mm vzorku na Toyo.
-> Eidy 02.09.11 14:01:00: Tak já to měřil tak jak je vyznačeno, tzn. opravdu to co je rovné. To že je Yokohama takhle vyboulená vidím prvně, ale ona při zatížení si taky asi sedne větší plochou ne? Co jsem jí viděl na Caterhamech tak byla spíš rovná, ale to už asi byla olítaná.
Měřil jsem to tak, že jsem vzal pravítko a měřil odkud kam se cca. dotýká. Toyo má taky ty kraje zakulacené. Až budu zas u auta vyfotím i s pravítkem to asi bude nejlepší. Fakt se to blbě popisuje.
-> Tuner#2: A ta styčná plocha je "rovná" část pneu nebo bereš i část zakřivení, nebo jak jsi to oměřil? Ony ty Toya jsou rovnější proti Yokohamkám, který jsou trochu jak na motorku. Tak potřebuju porovnat relevantní čísla. Mě teda vychází styčná plocha cca 160mm. Vzhledem k zakřivení se to dost nešikovně měří.
Tak pane včera oměřeno. Jen pro zajímavost přidám hodnoty i sériovky.
Obojí je na disku 7J x 15, obojí guma 195/50 R15
Semislick Toyo R888, celková šířka přes boky 195mm, šířka styčné plochy při přímé jízdě 170mm
Obyč guma Nokian, celková šířka přes boky 200mm, šířka styčné plochy necelých 150mm
Upozorňuju, že Nokian má trochu větší ochranu patky ráfku, proto ta "větší" šířka na disku, ale naopak styčná je dost tragická. Já proč to dělá takový Áčka na ráfku
Obojí je na disku 7J x 15, obojí guma 195/50 R15
Semislick Toyo R888, celková šířka přes boky 195mm, šířka styčné plochy při přímé jízdě 170mm
Obyč guma Nokian, celková šířka přes boky 200mm, šířka styčné plochy necelých 150mm
Upozorňuju, že Nokian má trochu větší ochranu patky ráfku, proto ta "větší" šířka na disku, ale naopak styčná je dost tragická. Já proč to dělá takový Áčka na ráfku
