skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Výfukový systém na Š135 RiC/GLi
-> Bukaj 07.08.16 17:25:44: zatím co všechny ostatní weby se mužou vypnoutpač ty lidi sejděj jenom na FB ... nechápu.
-> Bukaj: www.facebook.com/groups/s
kodavirt
-> rsvancara: Co je virtí Facebook? Kamarád mi říkal, že Virt je takový škodovácký Facebook...

-> Bukaj: Spíš čech (viz. virtí facebook) :-D
-> rsvancara: Nějaký Kanaďan uklízel na chalupě? 

-> rsvancara: Nojo, ale v té době jsem nevěděl, že nějaké GLi či Ric vůbec existuje, natož jak na tom vypadá katík...
-> Bukaj: No já když to jde, tak kupuju, co mi je nabídnuto a vím, že to užiju. Abych si pak za 4 roky nerval vlasy, že jsem to mohl mít a za pár kaček :-D
-> rsvancara: Klobouk dolů
Jinak když tohle všechno vidím, tak si říkám, jakej jsem byl kdysi blbec mladej, neznalej, když mi byly nabídnuty nové díly na nějaké škodovky a já jsem si vybral jen věci na 120ku a nechal jsem tam dva nové setrvačníky s věncem na Favorita, bednu svíček Champion (cca 200 kusů) a "nějakej divnej zkroucenej katalyzátor" (ano, novej na Ric/GLi)
A to jsem to všechno mohl mít za tisícovku
Ale čas vrátit nejde, no...

Jinak když tohle všechno vidím, tak si říkám, jakej jsem byl kdysi blbec mladej, neznalej, když mi byly nabídnuty nové díly na nějaké škodovky a já jsem si vybral jen věci na 120ku a nechal jsem tam dva nové setrvačníky s věncem na Favorita, bednu svíček Champion (cca 200 kusů) a "nějakej divnej zkroucenej katalyzátor" (ano, novej na Ric/GLi)


Ale čas vrátit nejde, no...

V tomhle případě je původní jen první koleno do katíku. Vše ostatní už je dotvořeno :-D
-> rsvancara: hodně pěkný ! 

-> rsvancara: zbytočne moc dokonalé :)
A na kolik vyjde jeden kousek (jen v materiálu)?
Dvě ceny jsem odhadl, ještě nevím finální metalizaci a štítky, ale tak pro představu...
Dvě ceny jsem odhadl, ještě nevím finální metalizaci a štítky, ale tak pro představu...
-> rsvancara: hezky
-> Milan 136: Teď bych to ještě takhle nesvařený dal opískovat a našopovat. Pak svařit a nechat přešopovat venkovní sváry. A na to.... buď nic nebo nějakou barvu co teplotně vydrží.
-> rsvancara: pěkný. Jakou to bude mít povrchovou úpravu?
-> m8rinek: Opravil jsem to, přiště nebude, došly pláště :-D
-> rsvancara: Tak to tam zakresli a na příště to poladíme ;).
-> m8rinek: Já jsem hlavně zvědavej, jaký to bude mít zvuk a jestli to s tím pojede jak má :-D
Jo a už jsem objevil ve výkresech 2 chyby :-D
Jo a už jsem objevil ve výkresech 2 chyby :-D
-> rsvancara: vypadá to fajnově
-> Klubko_: nemám, ještě by ty přepážky měly být vypouklé a malé dírky do trychtýřku, ale já mám jen jedny nervy a prakticky nemám dílnu :-D
-> rsvancara: jo taklee, takže kopyto
kurňa, máš to vymyšleny do detailu, RE5TEP 


-> Klubko_ 17.09.14 11:42:17: Závaží. to se vevaří dovnitř aby to nevibrovalo :-D
Ne, dělám si srandu. Mezi ty dvě silný (menší průměr) se ve svěráku sevře přepážka a to co zbyde se na jednu stranu ohne kladivem. Za tenhle zhruba 1 cm lem se vnitřek sestavený z přepážek a trubek přivaří k plášti výfuku (až se plášť naděruje a půlky složí k sobě) :-)
Ne, dělám si srandu. Mezi ty dvě silný (menší průměr) se ve svěráku sevře přepážka a to co zbyde se na jednu stranu ohne kladivem. Za tenhle zhruba 1 cm lem se vnitřek sestavený z přepážek a trubek přivaří k plášti výfuku (až se plášť naděruje a půlky složí k sobě) :-)
-> m8rinek: tyvole... 

-> Klubko_: hod diskem :)))
-> m8rinek: 12mm, to bude na co? Příruba?
-> Klubko_: 1,5mm a ty nahoře v prostřed 12mm
-> rsvancara: jak tlusty plech to je? Ty "kolečka" vlevo nahoře a uprostřed nahoře vypadaj tak na 3-5mm ze te fotky 

-> Gryzly: osmičku mám u všech, je to označení motoru s hlavou na bezolovo :-)
-> Gryzly: ono jich moc posledních ani nebylo od 87roku. viděl jsem z 89 a taky tam byla.
-> Pavel P..: Jsem myslel že poslední 742.135 ty osmičky už neměla. Stejně tak jako vývrt na hlavě.