skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
to Schejby a ostatní od zidlika
prohledat
26 příspěvků (zobrazeno 1 až 26) od 11.09.2009 do 13.09.2009, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
00:02:50
13.09.2009
13.09.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> Tuner#2: Třeba to přemaloval.To by potom byla pravda, že je vše jinak.
21:37:00
12.09.2009
12.09.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Schejby: Není tomu jinak, mám fotky ještě z 2008 a bylo to úplně stejné, jen jsem to nefotil už zespoda, ale koukal jsem.
17:19:03
12.09.2009
12.09.2009
MATTESS
Můžem se domnívat, proč se neozval.........
09:23:31
12.09.2009
12.09.2009
Schejby
Ty věci co jsou na fotkách jsou staré a je to již jinak.Jinak jsem se ptal majitele na ten podvozek a už se neozval.
15:12:54
11.09.2009
11.09.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> zidlik 11.09.09 14:29:30: No tak ono to byla reakce spíš na Schejbyho a ten podvozek. 1. nic takové neexistuje a 2. už vůbec ne v tomhle autě. Jinak jako Bedřich, zadek komplet Tatra 613
15:09:59
11.09.2009
11.09.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> jarda.u1: Ano motor,převod,zadní náprava,zadní brzdy a poloosy vše T613.
15:04:09
11.09.2009
11.09.2009
jarda.u1
-> zidlik: -> darklord: -> Bedřich: Podle toho jak mi to popisoval kamarad,ktery Tatru 613 vlastni by tam snad ani jina prevodovka nesla pouzit.Kroutici moment je pry prenasen ze spojky do prevodovky a pak je zpet prenasen hrideli do bloku motoru,kde je umisten diferencial.Proto je z obrazku videt,ze poloosy vychazeji z motoru a ne z prevodovky.
14:46:53
11.09.2009
11.09.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> zidlik: Převodovka je na fotkách vidět hodně špatně...Poloosy trčí z rozvodovky, ale pro rozměry převodovky z T613 určitě bude.Člověk který to stavil by byl sám proti sobě.
14:33:41
11.09.2009
11.09.2009
darklord
-> zidlik: no podla toho ako hlboko je motor to bude prevodovka z tatry
14:29:30
11.09.2009
11.09.2009
zidlik
-> Tuner#2: nojo stojí to zahovno ale tak já ani netvrdil že to je zázrak akorát si myslim že to je asi lepší než ta jardova červená ze škoda tuning specialu..ta převodovka je taky z tatry?zázrak to není ale něco by se ztoho udělat dalo
12:53:14
11.09.2009
11.09.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: Tady je vidět: 11:16:53
11.09.2009. Byla to jen trubka podél dveří dozadu mám pocit jako rozpěra podběhů.
11.09.2009. Byla to jen trubka podél dveří dozadu mám pocit jako rozpěra podběhů.
12:16:01
11.09.2009
11.09.2009
havlik
no krasavice.)) pak to snad mělo i rám vevnitř ne?
11:36:04
11.09.2009
11.09.2009
Syny
-> Tuner#2: Co je spatnyho na tom, ze nema zabrouseny svary? Ty to na vyztuhach ramen tusim taky nemas zrovna hladky... Pokud je to dobre provareny, tak je to v celku jedno...
11:27:24
11.09.2009
11.09.2009
Pavel P..
-> jok3r: boeing 747
11:25:38
11.09.2009
11.09.2009
jok3r
co to je za motor?
11:23:57
11.09.2009
11.09.2009
OndraKrupi
-> Tuner#2: to nevidíš ten kvalitní plech v interiéru a výřez na řazení?
11:22:57
11.09.2009
11.09.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak a teď mě ukažte to kvalitní zpracování a ten podvozek eibach
11:22:19
11.09.2009
11.09.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
Nosník motoru posmrkanej tak jako bych to vařil já :D
11:20:42
11.09.2009
11.09.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
V předu orezlá pružina, šedivý nomame tlumič v nejlepším případě přitvrzený v Motexu s nulovou životností navíc bez dorazu.
11:18:33
11.09.2009
11.09.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
vzadu tlumiče HP sporting tuším pro Fávo nějak údajně upravované - jak to neprozradil :-)