
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110ls - 1971 - otázka na znalce
prohledat
45 příspěvků (zobrazeno 1 až 45) od 28.10.2007 do 01.11.2007, založil/a Miloš Vyskočil
-> Gryzly: No, dát znak doprostřed masky a místo hnědého černý interiér, to mohli za toho Silvestra klidně stihnout.

-> borrico: Ale VW vstoupil v roce 91 a nějakou dobu to museli vyvíjet. to nevymysleli na Silvestra v noci.
-> Gryzly: No jo, ale model 93 vznikl při vstupu VW, to už nastala nová éra.

-> borrico: ne vždy, třeba náběh modernizovaného favoritu byl od 1.1.93 Ale 95% byl a je náběh od srpna.
U škodovky se model následujícího roku začal vyrábět po celozávodní dovolené. Tj. model 72 se začal vyrábět od srpna 71 atd.
Ješte taková poznámka k oficiálnímu náběhu typu:
Je to asi tak že se model vyrábí pár měsíců předtím na sklad, na chvíli se výroba přeruší, přijde oficiální delegace - což je velké divadlo - přestřižení pásky nebo nafocení "prvního" auta .....
a s velkou slávou je výroba zahájena.
Tohle má zkušenost z nedávné minulosti, natož pak 70. léta.
Je to asi tak že se model vyrábí pár měsíců předtím na sklad, na chvíli se výroba přeruší, přijde oficiální delegace - což je velké divadlo - přestřižení pásky nebo nafocení "prvního" auta .....



Tohle má zkušenost z nedávné minulosti, natož pak 70. léta.

-> Miloš Vyskočil:
Ahoj,
nalistoval jsem Service Bulletin asi nic nového pro tebe, ale napíšu to sem.
Š 110 LS
náběh (oficiální) 1.8.1971, č. motoru 700170
"Od ledna r. 1972 bude zahájena výroba nového modelu 110 LS (LUX SUPER) ........(zde data kolidují, LS se vyrábělo dříve viz. foto modelu 71).... s levým i pravým řízením. Tento model se liší od modelu 110L hnacím agregátem, který je shodný s hnacím agregátem Š 110 R . Coupé a některými dalšími níže uvedenými změnami.
Změny oproti vozu Š 110 L:
1, Maska od vozu Š 110 R (to je nic neříkající údaj viz. modely 71, 72 a 73)
2, Hnací agregát od vozu Š 110 R
3, Chladič oleje
4, Jiný typový štítek
5, Dvoutónové houkačky "Fanfar"
6, Vnější zpětné zrcátko na blatník
7, Elektrický ostřikovač před. skla
8, Radiální pneumatiky
9, Sklápěcí mechanismus opěradel předních sedadel "Keiper"
10, Štítek na kapotu s označením typu
11, Bezpečnostní zrcátko
12, Jiná elektrická instalace (u pravořízených vozů)
Ahoj,
nalistoval jsem Service Bulletin asi nic nového pro tebe, ale napíšu to sem.
Š 110 LS
náběh (oficiální) 1.8.1971, č. motoru 700170
"Od ledna r. 1972 bude zahájena výroba nového modelu 110 LS (LUX SUPER) ........(zde data kolidují, LS se vyrábělo dříve viz. foto modelu 71).... s levým i pravým řízením. Tento model se liší od modelu 110L hnacím agregátem, který je shodný s hnacím agregátem Š 110 R . Coupé a některými dalšími níže uvedenými změnami.
Změny oproti vozu Š 110 L:
1, Maska od vozu Š 110 R (to je nic neříkající údaj viz. modely 71, 72 a 73)
2, Hnací agregát od vozu Š 110 R
3, Chladič oleje
4, Jiný typový štítek
5, Dvoutónové houkačky "Fanfar"
6, Vnější zpětné zrcátko na blatník
7, Elektrický ostřikovač před. skla
8, Radiální pneumatiky
9, Sklápěcí mechanismus opěradel předních sedadel "Keiper"
10, Štítek na kapotu s označením typu
11, Bezpečnostní zrcátko
12, Jiná elektrická instalace (u pravořízených vozů)
gim: díky, tenhle prospekt mam na mym webu taky, zachycuje právě LS - starý model, díky za snahu
-> Gryzly: Správně
-> petr s: Takže všechny litry bubny a všechny kila kotouče?
-> petr s: bohuzel nemam tuseni skodovka si zvykla nedavat na tydle prospekty data vydani :-(
-> Gryzly: Od začátku
Jak je to s kotoučema u kila? Dávali se jen na určité modely nebo od určité doby?
-> gim: A z kterého roku je?
to byla ta druha stranka toho listu.
a tedy je prospekt do nemec na 110L a 110LS
a tedy je prospekt do nemec na 110L a 110LS
takze mam od nej 1 prospekty a oba sou v cizim jazyku jeden anglicky a druhej nemecky. tady mas nahledy
-> zdenekz: Ber to tak že Petr s tu dobu zažil a nebyl to nějaký sedmiletý capart.
todle foto je-> Miloš Vyskočil 29.10.07 07:17:40: todle foto je z prospektovýho listu, pokud nemas druhou stranu tak ti ji poslu :-)
-> Miloš Vyskočil: Jelikož ve zmiňované době jsem si ještě hrál v uhláku na horníka, taky nemůžu dát rozhřešení :) Je ovšem zajímavý, že knížka "Š1000-Š110Ropravy, seřizování....." od soudruhů Cedrycha-Štilce a nota bene vydaná 1973 taky mluví o počátku roku 72 jako o počátku výroby 110LS. První modely jsou podle fotky z knížky skutečně "dvouočka". Samozřejmě se nedá vyloučit, že když od poloviny roku 70 byl k dispozici motor 110R, že se vyskytlo pár kousků v sedanu, ale sériová výroba je trošku něco jinýho......
Zdenku mýlíš se, LS se nevyrábělo od roku 72, nýbrž od poloviny roku 1970, tedy model 1971. Knížka od Cedrycha kterou tady ukazuješ v tomto směru nemá pravdu. Ale nejsme tu aby jsme diskutovali zda všechny LSa měly 4-oko (pokud na tom tak zarytě trváš tak prosím, ale nepodsouvej to ostatním), rád bych získal nějaké ověřené, dobové informace, ale zatim to spíš vypadá že sem šlápl z Virtem poněkud vedle, ale třeba se najde někdo, kdo poradí.
a všechny LSky měli čtyřoko.Pokud ne tak to byla úprava 110Lky.
Vozů Š110LS bylo vyrobeno 40 057 kusů.A to co se vyrábělo někam ven není offic.110ls ale nějaká úprava pro zahraničí.Modelový rok 1971 zahrnuje dílčí úpravy ktré je provázeli během výroby než nastoupil rok model rok 1972.
-> zdenekz: Jenom to auto bylo vyrobeno pro německou firmu a prodáno tuzexem v těch letech nekoupils ani první R to šlo všechno do německa
-> zdenekz: knížky občas dost kecaj

Takže oficiálně byla 110LS dána do výroby leden 1972,takže nevím co řešíte.
měl elektrický ostřikovač čelního skla,special. mechanismus seřizování předních sedadel,alternátor místo dynama,
hundertka.wz.cz/404_405.j pg
404_405.jpg (JPEG obrázek, 1002x768 bodů)
měl elektrický ostřikovač čelního skla,special. mechanismus seřizování předních sedadel,alternátor místo dynama,
hundertka.wz.cz/404_405.j pg
404_405.jpg (JPEG obrázek, 1002x768 bodů)
-> Miloš Vyskočil: Už nic není byla vyrobena ve 12 měsíci 69 den si už nepamatuji pro tuzex. Obědnaná přes firmu semex cena 24 000 bonů
Petr s: měl si Š 110LS koupenou v roce 1969? tak přesně to mě zajímá, máš nějaké materiáy?
ano dost pravděpodobně se LS začaly vyrábět v roce 1970, tak a teď mi jí někdo ukažte...
Jinak něco je i na mém webu:
www.skoda100.cz/view.php? cisloclank...
tohle je můj projekt:
www.skoda100.cz/view.php? cisloclank...
Jinak něco je i na mém webu:
www.skoda100.cz/view.php? cisloclank...
tohle je můj projekt:
www.skoda100.cz/view.php? cisloclank...
-> zdenekz: Né já ho měl rok výroby 1969 koupen v tuzexu
-> petr s: ty seš tak chytrej nebo pálíš od boku,tady si něco přečti:
www.automobily-skoda.estr anky.cz/stranka/skoda-100_ 110
Svět automobilů Škoda - Škoda 100/110/110R
www.automobily-skoda.estr anky.cz/stranka/skoda-100_ 110
Svět automobilů Škoda - Škoda 100/110/110R
-> Miloš Vyskočil: Tak v tom ti nepomohu
Ideální ( i když možná trošku utopicé) by byly fotky v původním a ryze originálním stavu, zajímá mě motorový prostor, kufr, interiér, vše co může pomoct
-> Miloš Vyskočil: A co chceš vědět?
-> Mr.Lumpy: 1969 pro tuzex
toto je právě první LS s dvouokem, měl ho i model 72, ale k věci, potřebuju někoho kdo k tomu má co říct, tak mi tu prosím nespekulujte o tom zda je to LS, nebo L.
-> zdenekz: erka taky všechny neměly, ale nevim od kdy se 110LS vyráběly, možná měly už všechny z výroby čtyřoko...
-> zdenekz: Blbost první LS měly jenom 2 oko
to je stovka s motorem z erka ne ?
-> Miloš Vyskočil: LSka měla čtyřoko,tohle je Lko.
-> Miloš Vyskočil: Standard LS
-> Miloš Vyskočil: popiš co tím myslíš u nás byly jenom LS
Přátelé sháním veškeré možné informace o Škodě 110 LS (Lux Sport) z roku 1971, velice mě zajímá automobil, pokud u nás ovšem nějaký takový existuje. Uvítal bych fotky, zkušenosti majitelů i detaily výbavy. Prostě všemožné, ovšem ověřené a reálné, informace, které by mi pomohli při stavbě právě jednoho takového kousku.