Octavia I

prohledat
368 příspěvků (zobrazeno 101 až 150) od 12.06.2011 do 01.03.2024, založil/a LoOoLiK
řadit dle data
15:54:04
05.11.2011
saskyn2
-> palinator: Různě, ale dá se říct že odcházejí mezi 100000-180000km, mechanicky neodcházejí, zkratovává se v nich ten piezobazmek. Nové co dávaji budou už asi OK.
13:16:27
05.11.2011
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
saskyn2 03.11.11 18:06:25 napsal:

→ Tom.t – malej ale vychcanej překupníček: To sis asi

trochu popetl, právě že ten sup v 2.0TDI už má 6q kterej se nesere a

vydrží víc než 1.9. Jednu mam ležet v garáži asi pět let a nikdy to

nikdo nechtěl:-( Bohužel do 1.9 nejde, bo nemá čidlo na tacháč(bere to

už signál z ABS)
myslím převodovky 6Q 2,0 tdi 103kw třeba s kódem HDV .. tam je problém s tím ložiskem protáčejícím se v obalu skříně ..
09:56:16
05.11.2011
palinator
-> saskyn2:

Jasný... a ty origo vstřiky vydržej kolik? Jestli se to dá určit s železnou pravděpodobností.
23:30:24
04.11.2011
saskyn2
-> palinator: Není to ofiko repas přes vw, ale zlatý český ručičky5
22:48:51
04.11.2011
palinator
-> saskyn2:

Aha, já nevěděl že se dělá repas..
17:09:54
04.11.2011
saskyn2
-> palinator: Náhradní nemá cenu kupovat, protože stojí cca 17000 jeden a postupně odejdou všechny čtyři. Je lepší je nechat zrepásnout, i s novou lištou to vyjde na 10-12tis. za sadu a mělo by to být už po elektrické části(piezo) poléčené navždy

Edit: A když už nové tak jedině na záruku
upraveno 2x, naposled 04.11.2011 17:18:09
15:34:42
04.11.2011
palinator
-> Milan 136:

A ty náhradní vstřiky jsou už nějak poléčený nebo je to furt poruchový origo?
14:51:13
04.11.2011
saskyn2
-> Milan 136: Jasné, blbě jsem to formuloval, piezo mají jen 3C passaty 16V 103kw a všechny 125kw 2.0TDI(Oll rs, golf, jeta touran atd.)
10:46:09
04.11.2011
Milan 136
-> saskyn2: vím, dělám v tom. Teď tu byly dvě RS a pěkně jeden po druhým. Při třetím odtahu už chtěl vyměnit zbylý dva.

Piezo má i strejda v Touranu(BMN jako u RS)
00:18:17
04.11.2011
saskyn2
-> Milan 136: Už i ty PPD nejsou takový strašák jako kdysi, znám minimálně dva lidi co to uměj opravit, cena za sadu 4ks je poloviční než cena jednoho vstřiku ve vw5

ale hlavní problém je že při poruše jednoho z..ranýho piezo ti to chcípne, třeba na dovolený v HR a to je pak mazec...

A vozit si sebou diagnostiku a odpojovat vstřiky někde a cestě u auta za tyhle prachy je fakt masaker.

Na druhou stranu se asi ve vw trochu probrali, protože ted měněj PPD siemens vstřiky na záruku, neomezený počet km, do 7 let, ale musí být vyplněná serviska. Jinak piezo maji jen Passaty 16v a O2 RS
19:42:25
03.11.2011
suri
-> Milan 136: jj to je potom pre ozajstných gurmánov , nič idem kukať , ďakujem
19:41:36
03.11.2011
Milan 136
-> palinator 02.11.11 22:41:46: ano. BSS je osmiventil



-> mAATT: tak to mi asi nějak uniklo, neb to asi nikdo nemá. Ale ani ten kód motoru mi nic neříká a to je divný1



-> suri 03.11.11 15:09:31: EE, BSS je osmiventil a ten je ok.

Problém s hlavama je 16V. nejlepší je, když jsou tam ještě piezovstřiky3
18:06:25
03.11.2011
saskyn2
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: To sis asi trochu popetl, právě že ten sup v 2.0TDI už má 6q kterej se nesere a vydrží víc než 1.9. Jednu mam ležet v garáži asi pět let a nikdy to nikdo nechtěl:-( Bohužel do 1.9 nejde, bo nemá čidlo na tacháč(bere to už signál z ABS)
17:21:39
03.11.2011
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> suri: s hlavami neviem ale s prevodovkami určite3
15:09:31
03.11.2011
suri
-> Milan 136: to je ten dvojliter z problémami z hlavami?
00:56:10
03.11.2011
mAATT
-> Milan 136: 85kw tdi se do Superba dávalo, nějak ke konci výroby.. kód motoru BPZ..4
22:41:46
02.11.2011
palinator
-> suri:

2,5 TDI snad zabíjel hlavně longlife interval pokud se nemýlím.



-> Milan 136:

Ty dvoulitry jsou ještě 8v? DPF viz pár řádek níže. 1
upraveno 1x, naposled 02.11.2011 22:42:39
21:32:39
02.11.2011
Milan 136
-> suri: no, spíš kus od kusu. Já bych asi šel do tý 96. Nebo jsou pak ty dvoulitry 103 kW, ale to už má DPF. Ale celkem to funguje, jen jsou tam aditiva na cca 120tkm
20:38:55
02.11.2011
U-Geen
-> venni 02.11.11 20:28:46: no jak se to vezme. defacto delali .-)
20:32:38
02.11.2011
suri
-> venni: jj-> Milan 136: mne sa tiež viac páči , s tými 2,5kami je to veľmi vážne alebo kus od kusu alebo zlá údržba? z tou 96kw 1,9 problémy nie sú?
20:28:46
02.11.2011
venni
-> suri: velká škoda,že tyhle auta nedělali v kombajnu :(
20:26:23
02.11.2011
Milan 136
-> suri: Tak záleží na každým. Na těch 2.5 se vydřou vačky a třeba to dopadne i KO hlavama. i je dle mě ten motor moc těžkej. ale zvuk nemá špatnej.

Ten druhej vypadá dobře, po faceliftu. Akorát je tam nějaká kravina. Je tam 115 PS psáno, což je 85kW a to sup neměl...

Automat bych já za sebe nebral. Vůbec mě nebaví s ním jezdit
20:21:22
02.11.2011
suri
skoda-superb.autobazar.eu /25-tdi-v6-elegance-id2814 311.html



auto.bazos.cz/inzerat/... /Skoda-Superb-19-TDI-PD-11 5PS-112007-levne.php



otázka na Milana136 - ktoré? ktoré doporučuješ tj akú motorizuáciu superbu , manuál automat a pod ? jednotlivé prajavy ? díky
19:50:42
02.11.2011
Milan 136
-> Athlonek: tak tak
19:48:23
02.11.2011
Athlonek
-> Milan 136: To tam bude i stará palubka.
19:34:04
02.11.2011
alpin
-> Milan 136: aha , ešte som si ten prelis nikdy tak nevšimol , len mi to takto naprázdno udrelo do očí 4
19:32:59
02.11.2011
Milan 136
-> alpin 02.11.11 19:25:20: ještě černý kliky, osvětlení RZ, čirá okna a 14 kola vidím
19:32:15
02.11.2011
Milan 136
-> Athlonek: asi i dřív





-> alpin: ten prolis má každá. a přes ní lištu. Tohle je dle černých zrcátek socka Classic. Tak proto
19:25:20
02.11.2011
alpin
dotaz : všimol som si že táto octa nemá oterové lišty ale len takúto vylisovanú lištu , odkedy sa to robilo alebo pri akých výbavach ?
zvětšit Octavia I  - obrázek od alpin vložen 02.11.2011 19:25:20
19:19:10
02.11.2011
Athlonek
-> palinator: Nebylo to s přechodem na označení Tour?
19:12:05
02.11.2011
palinator
-> Athlonek:

Od určitého roku se to přestalo dávat.
18:29:34
02.11.2011
Athlonek
-> venni: Nechybí na té tvé Octavii označení vybavy na předních blatnících?
10:14:07
02.11.2011
saskyn2
Pokud si dobře pamatuju tak O1 po face 81 kw má kod motoru ASV.

Jinak nová serviska stojí 80 kč, borci umí autorizák taky ošéfovat, ale když už by to někdo takhle hrotil tak už i tu motorovku přepíše, ale snad se to až zas tak moc netýká těhle levnějších aut.
06:52:51
02.11.2011
venni
-> palinator: ne skutečný stav se něřešil,vybledlý razítka ze servisky plus to ověření přes autorizák stačilo.Červený íčko to má na zadních dveřích,nevím jestli se dělalo i na dekl od motoru,ale na to bych řekl že to nejezdí:)Kod už si nepametám,kupoval to kamarád a ja se na to pořádně vrhnu až v sobotu.
21:51:44
01.11.2011
saskyn2
-> palinator: 1.6 CR má jednotku siemens VDO, v passatu nebo Oll rs to jde, u 1.6 nevím, zatím se mi žádná nedostala pod ruku
20:00:20
01.11.2011
Milan 136
-> palinator: 1.6 TDi má EDC17 tuším a UDS protokol. Tak nevím, co vag zvládne
19:29:53
01.11.2011
palinator
-> saskyn2:

A úplně nový Škodovky, např. 1.6 TDI?
19:06:51
01.11.2011
saskyn2
-> palinator: Ano, snad všechny O1 v naftě by měli jít, třeba u G3 to nejde, u benzínový fabky taky ne.
18:40:13
01.11.2011
palinator
-> saskyn2:

A EDC15 je u většiny aut s TDIčkem nebo jak to je?
17:58:56
01.11.2011
saskyn2
-> palinator: Dá se to vyčíst vagem z motorové jednotky, ve vagu je na to aplikace ČTENÍ SKUTEČNÝCH KM funguje to jen u jednotek EDC15, EDC16. Ze serva jedině u fábie, případně z dsg u novějších aut

EDIT: Dá se to také přepsat, takže 100% jistotu nemáš nikdy.
upraveno 1x, naposled 01.11.2011 18:32:22
17:51:44
01.11.2011
Luky
-> palinator: netuším, nepátral jsem po tom, abych se zase nenasral 3
17:47:56
01.11.2011
palinator
-> Luky.:

A nevíš co je k tomu potřeba a u čeho to jde?
17:46:48
01.11.2011
Luky
-> palinator: jo, někde se to nechá vyčíst. Takhle nám nedávno zjistili, že "zaručeně původní" Golf IV, co jsme před pár lety koupili, byl bouranej a stočenej o 100 000. Pak se na tom teď nemá všechno sypat 37

Ale těžko prodávajícímu něco dokázat takhle po 4 letech... 8
17:37:41
01.11.2011
palinator
-> Athlonek:

Já už si to přesně nepamatuju, ale údajně se to nechá přečíst z motohodin čerpadla nebo serva. Snad je na to i nějaký přepočet. Byl tuším tady někde zrovna nedávno flame na tohle téma. Nevím nebo nepamatuji si, jaký je teda závěr.
17:32:24
01.11.2011
Athlonek
-> palinator: Jak vyčteš skutečný stav km, někde z motorové jednotky?
17:25:55
01.11.2011
palinator
-> venni:

Vypadá moc pěkně.6 Vyčíst skutečný stav km jsi nezkoušel? Proč to nemá červený íčka, když je to 81 kW? Co je to za kód motoru?
17:16:02
01.11.2011
Nwkt
-> saskyn2: 47 47 47
10:49:32
01.11.2011
saskyn2
-> Milan 136: 1300kč litr, jsou tam 4l, vystačí na 150tis. Ale tedy konkrétně já než bych to doléval tak raději jak psal -> palinator: vymlátit, návštěva dieselpoweru, návštěva sběrny(za tu hmotu z DPF je kolem 3000) a vyjde to na mín než dolévání močky a je klid navždy3
07:45:01
01.11.2011
venni
-> palinator: Mi jsme včera koupili totok...auto.bazos.cz/inzerat/... /SKODA-OCTAVIA-COMBI-19TDI -81kWrv2004KLIMAALUTOP-STA V.php Skoro hoďku jsem jí procházel a bouraná na 90% nebyla.Historie ověřena podle VINka a zachovalejší kousek se jen tak nevidí...snad bude majiteli sloužit dlouhá léta.
07:22:27
01.11.2011
Syny
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Jak jsem psal, v motorech Fordu se zatim vubec nevyznam - ktery jsou ok a kterym se vyhnout, takze zatim nevim.



-> havlik: O focusu jsem premyslel taky. Zatim jen tak zkoumam prave pro a proti a co bych radsi, letos nic kupovat urco nebudu.
Extreme Tyres