-> radekp: Na youtubu už je video i z tohoto testování.Ale kvalita je horší...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ct24 Haugland
prohledat
49 příspěvků (zobrazeno 1 až 49) od 20.08.2010 do 27.08.2010, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
Nádhera, ten zvuk.....
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : afro100 20.08.10 18:07:51 napsal:
to s tou skodou 1300 R je prebrept nie ?Tuner#2 20.08.10 18:10:57 napsal:
→ afro100 20.08.10 18:07:51: Pochopitelně viz. můj
1. příspěvek…
to s tou skodou 1300 R je prebrept nie ?Tuner#2 20.08.10 18:10:57 napsal:
→ afro100 20.08.10 18:07:51: Pochopitelně viz. můj
1. příspěvek…
Pěkná reportáž. Jen mě zarazila jedna věc, která zazněla z úst reportéra - "Škoda 1300R" ?? Asi chyba z neznalosti, ne?
-> Zazaa: Tuším, že poprvé s tímto systémem přišli Němci na Auto Union.
-> T: Vůbec není za co děkovat.
-> T: Vůbec není za co děkovat.
-> Bedřich: : už to chápu celé, moc dík, je to úžasný, na co člověk nepřijde



ejektorove chlazeni sem videl na nejake tatrovacke formuli ... elegantni odbourani ztrat ktere normalne bere vetrak
-> petr s: O tom už jsme se kdysi bavili.Je to rozestavěné a motor byl v rámu schopný nastartování.Při zajíždění se ještě celý systém dolaďoval.Ten pán v šustce je člověk pro kterého se stavěla replika.Tak to chtěl vidět a slyšet.
-> T: Ne nepopere se to.Musí se dodržet určité zákonitosti toho systému tak aby jsi získal správné proudění a tím pádem i podtlak.A když s tímto systémem přišla kdysi fabrika neměli vůbec stejné délky jednotlivých svodů (jak to každý vyžaduje).
-> T: Ne nepopere se to.Musí se dodržet určité zákonitosti toho systému tak aby jsi získal správné proudění a tím pádem i podtlak.A když s tímto systémem přišla kdysi fabrika neměli vůbec stejné délky jednotlivých svodů (jak to každý vyžaduje).
-> Bedřich: Zajímavé jak prská směs z karburátorů
-> Bedřich: : takže se to tam potká vlastně...jak to chlazení díky podlaku atd a výfukové plyny, jen výfokové plyny mají takovou rychlost, že se to spolu nepopere?
jinak vytočená V8 má krásný zvuk s jakýmkoliv výfukem, souhlas
jinak vytočená V8 má krásný zvuk s jakýmkoliv výfukem, souhlas

-> Bedřich: to je proste nadhera 

-> T: Pochopil jsi to správně.Koncové rozšíření jako výfuk slouží, ale výfukové plyny mají takovou rychlost, že vliv na odvod to má minimální.Výfukové svody nemají na konci tvar trubky končí jakoby hvězdičkou.
-> Tomáššš: To máš těžko,vytočená V8 má vždy nádherný zvuk.S ejektorem to má takový brutálnější charakter.Video jsem sem už dával, ale pro představu kdo jej ještě neviděl a představu nemá
-> Tomáššš: To máš těžko,vytočená V8 má vždy nádherný zvuk.S ejektorem to má takový brutálnější charakter.Video jsem sem už dával, ale pro představu kdo jej ještě neviděl a představu nemá
petr s 21.08.10 16:25:13 napsal:
→ Bedřich: riadne kanony
to bude zvuk ...

→ Bedřich: riadne kanony




-> Bedřich: : zajímavé, děkuji
jen mě zaráží, jak to, že to nemá vliv na odvod výfukových plynů? nebo jsem pochopil špatně a ty trubky neslouží také jako výfuk?

-> T: To co vidíš na obrázku je ejektorové chlazení.Spočívá v tom, že svody jsou ukončeny přesně před začátkem plechového rozšíření.Výfukové plyny strhávají vzduch a způsobují podtlak v prostoru kolem bloku a samotných svodů.Tím, že Tatry mají tyto prostory spojeny s prostorem okolo karburátorů a sání dochází k chalzení motoru.
vysvětlení pro lajka
- ejektorové chlazení? 


-> petr s: A tak trošku to slyšet je 

-> Bedřich: To ale bude strašnej kravál
-> petr s: To ano.Používaly.Ale ty co jsou na videu jsou nově vyráběné.Ještě minulý rok Hajdušci jezdili bez ejektorů s ventilátory.
-> Bedřich: Ty ejektory tatry 603 používali na okruzích někde jsem už tady dával dobové fotky
-> Tuner#2: Ejektory jsme vyráběli u nás.Naštěstí to funguje.S tím minimem informací se to nakonec po menších úpravách povedlo.Na testování jsem na chvíli byl a s Johnym se po tom bavil.
A testu se účastnil taky Arne Berg.Což se manažer Petrera Solberga.
magazin.ceskenoviny.cz/au to/.../517107
A testu se účastnil taky Arne Berg.Což se manažer Petrera Solberga.
magazin.ceskenoviny.cz/au to/.../517107
tak jsem to taky našel a koukám, že to je stará známá s SPZ NJ.... to je jediná v ČR? a takhle hezky upaluje 

tak to je paráda 

-> Jožynek : nejakým programom na sťahovanie videí
-> Jožynek : vykradnut 

-> Tuner#2: Mňa by skôr zaujímalo ako aj to málo čo majú v archive volne pozeratelné, ako by sa to dalo stiahnuť...
-> MATTESS: pardon nejak som to prehliadol pre zmenu ja



-> Tomáššš: jsem to našel
viz. 20.08.10 18:32:34

-> MATTESS: posupne si to preklikaj ... ale je tam prva reklama tak pockaj kym "odide" a zacnu spravy :D a potom postupne klikaj ja som tiez nemal casovu os ale ku koncu to tam mas ... staci byt trocha trpezlivy a najdes to 

-> suri: taky nemam časovou osu, jen hodiny
-> Tuner#2: to jsem to nemohl najít v bordelu s časem
-> Tuner#2: to jsem to nemohl najít v bordelu s časem

-> afro100 20.08.10 18:07:51: Pochopitelně viz. můj 1. příspěvek...
to s tou skodou 1300 R je prebrept nie ?
-> Tuner#2: mne to neukazuje časovú os a podľa hodín to je 16 18
-> Tuner#2: Kdybys tam měl tečku, tak jsem rychlejší



-> Mr_Kubas 20.08.10 17:55:54: Seš strašně pomalej
Ty woe ale to je mazec napsat něco úplně na chlup přesně stejně 


Jo počkat, čas byl 16:18 ce se týče hodinového, ale těch 17:08 je na časové ose po kliknutí na odkaz.
-> Tuner#2 20.08.10 17:55:15:
Už jsem se lekl, že jsem to odeslal dvakrát 


-> suri 20.08.10 17:54:39: Já to mám na 17:08.
-> suri 20.08.10 17:54:39: Já to mám na 17:08
-> Tuner#2: určite v archíve je plno aj starých vecí -> MATTESS: sleduj hodiny na tom videu na 16:17 to je
-> MATTESS 20.08.10 17:52:53: Klikni na ten odkaz a přejdi na 17min. Zhruba 2/3 jezdce na časové čáře.
-> Tuner#2: já to stejně nějak nenacházím

Jen mě sere kolik toho musí mít ČT v archivu a vždy pustí pár vteřin. Tohle by bylo na samostatný pořad o takové legendě 

-> MATTESS 20.08.10 17:48:11: NJ tak když tu mám lidi ztrácím pojem o čase. 

-> Tuner#2: paráda!
si psal kolem 16 hod, tak jsem koukal kolem 16. hod 

Tak jsem si to zjistil sám:
www.ct24.cz/vysilani/.../ 210411016000820-16:00-odpo ledni-udalosti
Čas 17:08min.
Haugland testuje T 603 pro festival v Goodwoodu... Nádherný zvuk.
www.ct24.cz/vysilani/.../ 210411016000820-16:00-odpo ledni-udalosti
Čas 17:08min.
Haugland testuje T 603 pro festival v Goodwoodu... Nádherný zvuk.
Koukal jste někdo kolem 16:00 na CT24? Byl tam Haugland, pak nádherné záběry 130RS a pak Tatra 603 ta závodní oranžová.
Bohužel jsem tu měl lidi a nevím o co šlo
Víte o tom něco víc? Viděl někdo se zvukem?
Bohužel jsem tu měl lidi a nevím o co šlo

Víte o tom něco víc? Viděl někdo se zvukem?