Ct24 Haugland

prohledat
49 příspěvků (zobrazeno 1 až 49) od 20.08.2010 do 27.08.2010, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
řadit dle data
18:31:17
27.08.2010
Bedřich - zrušená registrace
-> radekp: Na youtubu už je video i z tohoto testování.Ale kvalita je horší...

Testování T603 B5 s ejektory
12:38:18
27.08.2010
radekp
Nádhera, ten zvuk.....
21:22:42
22.08.2010
afro100
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : afro100 20.08.10 18:07:51 napsal:

to s tou skodou 1300 R je prebrept nie ?
Tuner#2 20.08.10 18:10:57 napsal:

→ afro100 20.08.10 18:07:51: Pochopitelně viz. můj

1. příspěvek…
20:32:57
22.08.2010
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Pěkná reportáž. Jen mě zarazila jedna věc, která zazněla z úst reportéra - "Škoda 1300R" ?? Asi chyba z neznalosti, ne?
upraveno 1x, naposled 22.08.2010 20:33:15
09:38:00
22.08.2010
Bedřich - zrušená registrace
-> Zazaa: Tuším, že poprvé s tímto systémem přišli Němci na Auto Union.

-> T: Vůbec není za co děkovat.
09:21:25
22.08.2010
-> Bedřich: : už to chápu celé, moc dík, je to úžasný, na co člověk nepřijde 131 4
21:35:33
21.08.2010
Zazaa
ejektorove chlazeni sem videl na nejake tatrovacke formuli ... elegantni odbourani ztrat ktere normalne bere vetrak
20:53:20
21.08.2010
Bedřich - zrušená registrace
-> petr s: O tom už jsme se kdysi bavili.Je to rozestavěné a motor byl v rámu schopný nastartování.Při zajíždění se ještě celý systém dolaďoval.Ten pán v šustce je člověk pro kterého se stavěla replika.Tak to chtěl vidět a slyšet.

-> T: Ne nepopere se to.Musí se dodržet určité zákonitosti toho systému tak aby jsi získal správné proudění a tím pádem i podtlak.A když s tímto systémem přišla kdysi fabrika neměli vůbec stejné délky jednotlivých svodů (jak to každý vyžaduje).
19:55:41
21.08.2010
petr s
-> Bedřich: Zajímavé jak prská směs z karburátorů
19:52:41
21.08.2010
-> Bedřich: : takže se to tam potká vlastně...jak to chlazení díky podlaku atd a výfukové plyny, jen výfokové plyny mají takovou rychlost, že se to spolu nepopere?



jinak vytočená V8 má krásný zvuk s jakýmkoliv výfukem, souhlas 40
19:38:51
21.08.2010
Tomáššš
-> Bedřich: to je proste nadhera 2
19:22:46
21.08.2010
Bedřich - zrušená registrace
-> T: Pochopil jsi to správně.Koncové rozšíření jako výfuk slouží, ale výfukové plyny mají takovou rychlost, že vliv na odvod to má minimální.Výfukové svody nemají na konci tvar trubky končí jakoby hvězdičkou.

-> Tomáššš: To máš těžko,vytočená V8 má vždy nádherný zvuk.S ejektorem to má takový brutálnější charakter.Video jsem sem už dával, ale pro představu kdo jej ještě neviděl a představu nemá
Monopost Tatra 607 from Ecorra
upraveno 1x, naposled 21.08.2010 19:27:39
19:15:01
21.08.2010
Tomáššš
petr s 21.08.10 16:25:13 napsal:

→ Bedřich:
riadne kanony 9 to bude zvuk ... 3 1 2
19:07:29
21.08.2010
-> Bedřich: : zajímavé, děkuji 4 jen mě zaráží, jak to, že to nemá vliv na odvod výfukových plynů? nebo jsem pochopil špatně a ty trubky neslouží také jako výfuk?
17:50:29
21.08.2010
Bedřich - zrušená registrace
-> T: To co vidíš na obrázku je ejektorové chlazení.Spočívá v tom, že svody jsou ukončeny přesně před začátkem plechového rozšíření.Výfukové plyny strhávají vzduch a způsobují podtlak v prostoru kolem bloku a samotných svodů.Tím, že Tatry mají tyto prostory spojeny s prostorem okolo karburátorů a sání dochází k chalzení motoru.
zvětšit Ct24 Haugland - obrázek od Bedřich - zrušená registrace vložen 21.08.2010 17:50:29
17:13:03
21.08.2010
vysvětlení pro lajka 8 - ejektorové chlazení? 4
16:47:10
21.08.2010
Bedřich - zrušená registrace
-> petr s: A tak trošku to slyšet je 5
16:38:11
21.08.2010
petr s
-> Bedřich: To ale bude strašnej kravál
16:29:02
21.08.2010
Bedřich - zrušená registrace
-> petr s: To ano.Používaly.Ale ty co jsou na videu jsou nově vyráběné.Ještě minulý rok Hajdušci jezdili bez ejektorů s ventilátory.
16:25:13
21.08.2010
petr s
-> Bedřich:
zvětšit Ct24 Haugland - obrázek od petr s vložen 21.08.2010 16:25:13
16:11:42
21.08.2010
petr s
-> Bedřich: Ty ejektory tatry 603 používali na okruzích někde jsem už tady dával dobové fotky
15:58:18
21.08.2010
Bedřich - zrušená registrace
-> Tuner#2: Ejektory jsme vyráběli u nás.Naštěstí to funguje.S tím minimem informací se to nakonec po menších úpravách povedlo.Na testování jsem na chvíli byl a s Johnym se po tom bavil.

A testu se účastnil taky Arne Berg.Což se manažer Petrera Solberga.



magazin.ceskenoviny.cz/au to/.../517107
upraveno 1x, naposled 21.08.2010 16:05:10
08:31:13
21.08.2010
tak jsem to taky našel a koukám, že to je stará známá s SPZ NJ.... to je jediná v ČR? a takhle hezky upaluje 156
08:21:58
21.08.2010
iDawe
tak to je paráda 9
20:42:23
20.08.2010
suri
-> Jožynek : nejakým programom na sťahovanie videí
20:41:53
20.08.2010
Tomáššš
-> Jožynek : vykradnut 3
20:17:05
20.08.2010
Jožynek
-> Tuner#2: Mňa by skôr zaujímalo ako aj to málo čo majú v archive volne pozeratelné, ako by sa to dalo stiahnuť...
19:40:59
20.08.2010
Tomáššš
-> MATTESS: pardon nejak som to prehliadol pre zmenu ja 3 8
19:11:17
20.08.2010
MATTESS
-> Tomáššš: jsem to našel4 viz. 20.08.10 18:32:34
19:07:42
20.08.2010
Tomáššš
-> MATTESS: posupne si to preklikaj ... ale je tam prva reklama tak pockaj kym "odide" a zacnu spravy :D a potom postupne klikaj ja som tiez nemal casovu os ale ku koncu to tam mas ... staci byt trocha trpezlivy a najdes to 1
18:32:34
20.08.2010
MATTESS
-> suri: taky nemam časovou osu, jen hodiny

-> Tuner#2: to jsem to nemohl najít v bordelu s časem3
18:10:57
20.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> afro100 20.08.10 18:07:51: Pochopitelně viz. můj 1. příspěvek...
18:07:51
20.08.2010
afro100
to s tou skodou 1300 R je prebrept nie ?
17:59:12
20.08.2010
suri
-> Tuner#2: mne to neukazuje časovú os a podľa hodín to je 16 18
17:58:21
20.08.2010
Mr_Kubas
-> Tuner#2: Kdybys tam měl tečku, tak jsem rychlejší 4 3
17:57:20
20.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mr_Kubas 20.08.10 17:55:54: Seš strašně pomalej 3 Ty woe ale to je mazec napsat něco úplně na chlup přesně stejně 9
upraveno 2x, naposled 20.08.2010 17:58:04
17:56:27
20.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Jo počkat, čas byl 16:18 ce se týče hodinového, ale těch 17:08 je na časové ose po kliknutí na odkaz.
17:55:54
20.08.2010
Mr_Kubas
-> Tuner#2 20.08.10 17:55:15: 147 Už jsem se lekl, že jsem to odeslal dvakrát 1
upraveno 1x, naposled 20.08.2010 17:57:04
17:55:39
20.08.2010
Mr_Kubas
-> suri 20.08.10 17:54:39: Já to mám na 17:08.
17:55:15
20.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 20.08.10 17:54:39: Já to mám na 17:08
17:54:39
20.08.2010
suri
-> Tuner#2: určite v archíve je plno aj starých vecí -> MATTESS: sleduj hodiny na tom videu na 16:17 to je
17:53:57
20.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MATTESS 20.08.10 17:52:53: Klikni na ten odkaz a přejdi na 17min. Zhruba 2/3 jezdce na časové čáře.
upraveno 1x, naposled 20.08.2010 17:54:40
17:52:53
20.08.2010
MATTESS
-> Tuner#2: já to stejně nějak nenacházím10
17:50:10
20.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Jen mě sere kolik toho musí mít ČT v archivu a vždy pustí pár vteřin. Tohle by bylo na samostatný pořad o takové legendě 8
17:49:13
20.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MATTESS 20.08.10 17:48:11: NJ tak když tu mám lidi ztrácím pojem o čase. 5
17:49:11
20.08.2010
suri
-> Tuner#2: paráda!
17:48:11
20.08.2010
MATTESS
si psal kolem 16 hod, tak jsem koukal kolem 16. hod 3
17:43:51
20.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak jsem si to zjistil sám:



www.ct24.cz/vysilani/.../ 210411016000820-16:00-odpo ledni-udalosti



Čas 17:08min.



Haugland testuje T 603 pro festival v Goodwoodu... Nádherný zvuk.
16:50:41
20.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Koukal jste někdo kolem 16:00 na CT24? Byl tam Haugland, pak nádherné záběry 130RS a pak Tatra 603 ta závodní oranžová.



Bohužel jsem tu měl lidi a nevím o co šlo 8



Víte o tom něco víc? Viděl někdo se zvukem?
upraveno 1x, naposled 20.08.2010 16:51:25
Extreme Tyres