Prototyp 1977

prohledat
88 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 01.08.2009 do 02.09.2009, založil/a Kalic
řadit dle data
20:17:33
02.09.2009
Risan
rsvancara 01.09.09 07:51:53 napsal: → Majkl 01.09.09 00:09:30: … nebo já škodu 135GLi :-D

Nepochopení principu. Na 135GLi pozná zvláštnost "jen pár desítek podivínů, kteří vědí, o co jde".
21:50:34
01.09.2009
Hurdis
-> Kalic: Nelikvidoval jsi dnes hodně brzo ráno jedno eMko? Do šrotu na vleku? Tuším hněď kamenná?
21:48:34
01.09.2009
Kalic
Zítra se jedu podívat do lakovny na 765 a něco nafotím
zvětšit Prototyp 1977 - obrázek od Kalic vložen 01.09.2009 21:48:34
07:51:53
01.09.2009
rsvancara
-> Majkl 01.09.09 00:09:30: .... nebo já škodu 135GLi :-D
00:09:30
01.09.2009
Majkl
Risan 28.08.09 12:16:47 napsal:
→ alchstuip – (Až kým nás STK nerozdelí): Efekt „tohle auto znám, ale nevím, že se dělalo v tomto
provedení“ prostě nenastane.
Uplnej souhlas, jeden z duvodu proc delam Rapida Kabriolet
22:20:23
31.08.2009
beastyLA - ten první
-> Kalic: máš foto 765 v dalších stádiích vývoje? současný stav, ... atp? dík4
20:34:00
31.08.2009
Kalic
No řekl bych, že máme všichni pravdu. Road je božskej, Felda úžasná, Populár Monte Carlo jedinečnej.
Je to vývojem ducha, určitě Tě časem omrzí poslouchat jak startuje Road šíleně plechovým Fávovským zvukem a půjdeš dál ..............
Posílám fotku dalšího mého bývalého miláčka.
zvětšit Prototyp 1977 - obrázek od Kalic vložen 31.08.2009 20:34:00
upraveno 1x, naposled 31.08.2009 20:34:36
12:16:47
28.08.2009
Risan
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): Starou felicii jsem nikdy neměl a ani mě to nelákalo. Připadá mi to jako prvoplánový veterán (klasik), kterého má každý (znám spousty lidí, co to mají) a odvázaná je z toho veřejnost hlavně proto, že je to "starý" (a bez střechy). Co to je a že se to masově vyrábělo, to ví skoro každý. Efekt "tohle auto znám, ale nevím, že se dělalo v tomto provedení" prostě nenastane. A nechejme stranou spory o tom, jestli je design spartaků a octavií opravdu tak mimořádně povedený a design favorita opravdu tak nepovedený. Neshodli bychom se a toto vlákno asi není zrovna o tom.
09:36:58
28.08.2009
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Risan: No a teraz si predstav, ze niekde nevystupis z hnusneho favorita bez strechy ale z krasnej starej felicie..... (JOKE) :-)
09:33:43
28.08.2009
Risan
-> Kalic: Neber to, jako že Ti chci radit, co máš mít za auta a co s nima dělat, to určitě ne. Jen bych byl opatrný s tím "nikdy". Je mi jasné, že zrenovovanou 765 ani nemá cenu prodávat, protože ty prachy, co se do toho vrazí, se asi jen tak nevrátí. A blázni, kteří by to auto chtěli většinou tyhle prachy nemívají. Odpusťme si ale ten patos, který kolem "unikátů" a "prototypů" někteří šíří. Nic dobrého z toho neplyne.

Pokud jde o zážitky s Roadsterem, mně se právě líbí, že s tím autem se dá jezdit naprosto na pohodu, není to žádnej adrenalin ani při stovce, auto nějak extra neřve, nic tomu nevrže, brzdí to, zatáčí to, v městském provozu se s tím člověk neztratí a není brzdou.

Přitom si můžeš užívat jízdu na čerstvém vzduchu a taky reakce lidí, které potkáváš. Skoro každý pozná, o co jde (š favorit) a s tímto poznáním u lidí krásně kontrastuje jejich jistota, že to je něco zvláštního (každej viděl mraky favoritů, ale málokdo bez střechy). A to je součást zážitků s tímto autem. Někdy i tak trošku otevírá dveře u lidí, když člověk někam přijede a něco potřebuje. Hned je téma k neformálnímu rozhovoru a když s někým člověk takhle pokecá, tak už je hned v jiné pozici, když o něco žádá.
21:17:22
27.08.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Risan: Ten pán co tady píše ty příspěvky mi velice často mluví z duše...3 4
21:15:27
27.08.2009
Kalic
A tady je nová
zvětšit Prototyp 1977 - obrázek od Kalic vložen 27.08.2009 21:15:27
21:14:30
27.08.2009
Kalic
Našel jsem ten techničák 765 Kombi Speciál
zvětšit Prototyp 1977 - obrázek od Kalic vložen 27.08.2009 21:14:30
21:08:39
27.08.2009
Kalic
Přiznám se, že jsem si o Roadu myslel to samé. Měl jsem vytuněnýho 6kvalta i úplnýho originála. Jsou to božský autíčka. Vše jsem pochpil až když jsem si sednul do staré Feldy a připadal jsem jako když sedím v osmdesátce na bonbónu. Je to skvělý pocit, když seš rád, že ji udržíš na silnici.
Co se týče 765 Kombi Speciál vím, že je to nejošklivější auto které jsem kdy měl, ale auto putovalo mezi překupníky (někteří za něj chtěli i 500 tis. Kč ((blázni)) a nenašel se jinej blázen, kterej by se rozhodl do auta pumpovat desetitisíce.
Je to asi generační rozdíl.

Kalic
zvětšit Prototyp 1977 - obrázek od Kalic vložen 27.08.2009 21:08:39
12:05:47
27.08.2009
Kloggie
-> Risan: pár desítek podivínů, to si řek moc pěkně a trefně3
11:19:44
27.08.2009
Risan
Kalic 26.08.09 19:15:31 napsal: Je to tak letos jsem je vyslal do světa. Rapid šel do Berouna a MTX si odvezl soused Palo Habery na Slovensko. Alespoň uvolnili místo dalším autíčkům, která se mi líbí. 765 Prototyp, ale moji garáž neopustí 1 1 1

Nikdy neříkej nikdy, to by Ti řekl i Paľo Habera. Já bych třeba klidně na Tvém místě dal pryč 765 a nechal si Roadstera. Stejně je to jenom o pocitech a pro mně jsou zážitky při ježdění s Roadsterem daleko cennější než pocit, že mi závidí pár desítek podivínů, kteří vědí, co je 765 (a zbylých 10 miliónů lidí nechápe, co to je za divný auto).
19:26:56
26.08.2009
Jožynek
-> jerzy: tak tak
19:26:37
26.08.2009
Tomo - zrušená registrace
-> jerzy: tak pardoon 4 6
19:25:11
26.08.2009
jerzy
-> Tomo: to tady uz nekde daval kubina
19:24:09
26.08.2009
Tomo - zrušená registrace
-> Kalic: toto som tiez videl na nete autobazaru ... presnejsie ta stranka bola bazos.cz ... 1 ale toto auto je fakt čudne ... 1
19:21:36
26.08.2009
Kalic
... a kdo do viděl Ladu Böhse cabrio ??? Je to šílený plážový vozidlo s bazénem v kufru 3
zvětšit Prototyp 1977 - obrázek od Kalic vložen 26.08.2009 19:21:36
19:15:31
26.08.2009
Kalic
Je to tak letos jsem je vyslal do světa. Rapid šel do Berouna a MTX si odvezl soused Palo Habery na Slovensko. Alespoň uvolnili místo dalším autíčkům, která se mi líbí. 765 Prototyp, ale moji garáž neopustí 1 1 1
19:14:33
26.08.2009
Tomo - zrušená registrace
-> Tomáš#K: ja len pisem ze som to videl na nete na autobazare nic viac ... 4
12:18:58
26.08.2009
Tomáš#K
-> Tomo: Pokud vím, tak minimálně ten Rapid už má jiného majitele...
09:39:11
26.08.2009
Tomo - zrušená registrace
-> Kalic: tu fotku som videl na nete lepsie povedane na autobazare ... neviem ci ti to niekto znarodnil iba fotku alebo si to bol ty a predavs obe auta ...
23:24:02
25.08.2009
Tomáš#K
-> Kalic: Koukám, že pán je sběratel! 6 Takovéhle skvosty bych si taky nechal líbit. Tohle číslo Automobilu mám a právě jsem si říkal, že toho Rapida Cabrio na fotkách ještě neznám... Tak teď už vím. 4
upraveno 1x, naposled 25.08.2009 23:24:48
21:31:32
25.08.2009
Kalic
Couvačka je již vyměněná za kulatou ze zadu s chromem 1 . Tak že mi zbývají ještě obruče kol a budu bourák. Pošlu pár autíček, které u mě na zahradě loni fotil pan Tuček do Auto-mobilu.
Kalic
zvětšit Prototyp 1977 - obrázek od Kalic vložen 25.08.2009 21:31:32
13:18:56
18.08.2009
Luky
-> Luděk: S vhodnýma dobovýma chromovýma mlhovkama je docela problém. Často se používá couvačka se stříknutym sklíčkem, ale tam je zase problém s homologací, couvačka má jinou než mlhovka a bystrý orgán ji dokáže rozeznat...
My máme černou plastovou ale pod nárazníkem, takže to neni tolik vidět
13:08:47
18.08.2009
Luděk
petr s 15.08.09 20:11:32 napsal: → Kalic: Krása škoda že tam musí být ta mlhovkajsem si myslel,že tohle auto jí mělo integrovanou 4 nemusí tam být tahle moderní plastová,ale chce to použít nějakou old type 5
21:21:10
15.08.2009
jano
Nepoznal som tento typ škodule.Všetko prezradil 1500 OHC,myslím že tobol typ 720.
Ten motor bol famózny,kancepcia a parametre na tú dobu...aj pre šport. Už len preto 765 mohla byť skvelé auto. Nezostal ti k tomu náhodou volný blok motora ? Mám z neho vnútornosti-nové!!!!
Opatruj Škodku ako oko v hlave a predstav ju kamarátom alebo znalcom čo ecenia tvoju prácu.
Nepusti k nej tých čo si auto splietli s nákupom na tržnici-omacať,prehodiť,p ostláčať ohrnúť nos ,kritizovať......
Prajem šťastný koniec renovácie
20:11:32
15.08.2009
petr s
-> Kalic: Krása škoda že tam musí být ta mlhovka
20:11:14
15.08.2009
Tomo - zrušená registrace
-> Kalic: co este mas za afta ? 4 6
20:08:46
15.08.2009
Kalic
20:07:01
15.08.2009
Kalic
Felda je také krásné auto, a když ho řídí můj big boy 1 nikdo nemá šanci 3
zvětšit Prototyp 1977 - obrázek od Kalic vložen 15.08.2009 20:07:01
18:33:00
14.08.2009
rsvancara
-> Luky. 14.08.09 13:25:27: .... a u toho ještě kecy : co blázníš vole, dyť je to jen škodovka :-( ....
17:41:19
14.08.2009
Eidy
-> Luky.: Skopnul bych ji do prachu u silnice v tu ránu.
13:25:27
14.08.2009
Luky
-> Risan: Když jezdíme po výletech s Felicia klubem, běžně se stává že se na parkovišti nějaká slečinka rozvalí na kapotě (!!!) a nechá se fotit svým bodačem nebo druhou slípkou. To bych střílel 121
10:33:08
14.08.2009
Luděk
-> Kalic: chybí mi tam obrovský černý plastový kryt s logem VW gruppe 1 jinak je to hodně zajímavý 4
13:14:59
13.08.2009
pap
supa, prajem vela uspechov, skromnost je prijemna vlastnost.
07:25:43
13.08.2009
MATTESS
-> Kalic: leda bys z pdf udělal obrázky
00:34:51
13.08.2009
Kalic
... a ještě jedna
zvětšit Prototyp 1977 - obrázek od Kalic vložen 13.08.2009 00:34:51
00:33:07
13.08.2009
Kalic
V PDF se to nepodařilo načíst, nicméně SPZ + TP auto má. Co říkáte na motor 1500 OHC
zvětšit Prototyp 1977 - obrázek od Kalic vložen 13.08.2009 00:33:07
00:27:48
13.08.2009
Kalic
Mrkni se na papíry, jsou origo.
zvětšit Prototyp 1977 - obrázek od Kalic vložen 13.08.2009 00:27:48
12:02:19
12.08.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Risan: Jojo souhlasím. -> Kalic: Pokud to máš pro sebe pro radost, tak si s tím vyjeď, bav se tím, že to vlastníš, opečováváš a můžeš si užít to co jsi chtěl. Na srazy se taky dá jezdit, ale dobře bych si vybral kam s tím pojedu. Pokud je to sraz, kde máš spoustu kamarádů kteří ti to tak trochu pohlídají stejně tak jako ty si všímáš když se jim někdo ochomejtá podél auta tak proč ne. Ale aby mi to prolízal kdokoli a tahla za kličky a zvedal zástěrky? - nic - většinou právě tito lidé jen sní o tom, něco takového vlastnint nebo naopak vlastní a sere je, že tohle a v takovém stavu vlastníš ty. Upřímný a opravdový fanda se tě na to jestli může toto a tamto nejdřív slušné zeptá a pokud už nezeptá, tak si třeba klekne, ale nedodýká se auta nebo tam nedejbože za něco nelomcuje jen aby zjistil, jestli to drží apod... ale podívá se aniž by se exponátu musel dotýkat.
11:53:49
12.08.2009
Luděk
-> Kalic: jenom otázka,ty k tomu máš papíry a hlavně platnou RZ,nebo je to odhlášený?
08:54:54
12.08.2009
Risan
Ono muzeum je opravdu ještě terno. Co dovedou lidi na srazech, to by člověk nevěřil. Když pominu děcka s kolama, co dělají říditkama a šlapátkama rýhy do laku, tak každej druhej hnedka bere za kliku, protože přece to auto je tam kvůli němu a on má tedy právo vlézt dovnitř, vším tam pocloumat a pak vítězoslavně všem sdělit svůj názor, který se mu právě udělal.

Lidi, co pronášej svoje názory, když je majitel z povzdálí anonymně poslouchá, to je taky ještě v pohodě. Je ale spousta takových, co budou o svém názoru na věc do krve přesvědčovat majitele a nezajímá je, že třeba majitel o tom autě má nějakou oficiální dokumentaci, ze které plyne něco jiného. To je teprv zábava.

Pokud jde o velký nápis na zadním skle, vysvětlující, o co se jedná, nedělal bych to. Bude to vypadat trapně cirkusově a zabije to tu velikou investici, kterou do toho majitel dal. Chytráky to stejně nepřesvědčí, spousta lidí nečte ani metrové nápisy a stejně budou mlít svou o passatech a podobně, opojeni tím, že se jim v kebuli cosi vylíhlo.
06:34:03
12.08.2009
Kalic
Chvíli si ještě všichni počkají 8 ,protože se na autě pracuje na čtyřech místech a kompletace nebude dřív než příští rok. PK
zvětšit Prototyp 1977 - obrázek od Kalic vložen 12.08.2009 06:34:03
22:58:52
10.08.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Nwkt: Tak štěstí některých je, že nemusí čekat ani na muzejní noc...4
22:35:24
10.08.2009
Fifa
-> Nwkt: Já jsem tam až moc, sice ne v muzeu. Jsem kolikrát rád že mizím pryč ;-)
22:27:05
10.08.2009
rockboy
-> Nwkt: tak to jsem tam nebyl, ale ta je snad jen jednou do roka a to se, myslim, dá přežít
Extreme Tyres