dík moc, vyzkouším
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
otevření shade?
-> Gryzly: myslel jsem jako stejnou jako Š120 akorát ruznej typ klíčku.
-> tman: favorit i felicie stejně jako zetorym Š1203, karosy, LIAZky a kde co mají všechny stejný spínačky, takže to jde stejně. Akorát třeba fáčko nebo felicie mají spínačku zaplastovanou v palubce, ale ostrej nuž, nebo pilka na plast by to vyřešila.
a nejde to trebas stejně jak u šáde s tim zapalováním?
-> tman: jj, ja viem cakal si navod ktory kablik spojit s ktorym

-> haso: čekal sem trochu inou odpověd mno ale co už...

-> tman: das klucik dnu a otocis nim

borci a jak se startuje fáčko??
-> tman: no, sundas tu tesnici gumu z okna a srcis ji do dveri, po necem tam bouchnes, a zapadka zamku ti vyskoci
-> lpepsi: tak s toho sem moc nepochopil, skus to nejak upřesnit
ono na otevreni shade nac nejaky drat, staci jak zdelate tu gumu tak tu strcit do vnitr a bouchnout sni po zamku, a mate odemknuto, nekolikrat rychlejsi nez vyhackovani
-> tman: Myslis ako ze to vlozky vrazis riadny skrutkovac a pretocis vlozku a tym odomknes? :) Tak to funguje :))). A aj na omnho novsich autach.
a má někdo zkušenosti se šperhákama a lízt do toho normalně přes zámek??
-> petřík: ten tacháč zas taků odchylku nemá. Do kila tak do 5-7km/h, ale to samé dělá hodně tachometrů. Třeba felicia 1,3 MPi (99) mi ukazovala při rychlosti 46km/h (podle radaru) na tachometru rovných 50km/h. Ale stejně jezděte opatrně ať neskončíte nekde ve stromě. Škodovka není wartburg a moc toho nevydrží !!!
-> Pavel Korbelář: my jsme je je nafoukli. není v nich díra nějaká velká ale přes noc se vyfouknou. ale jinak když se nafoukly tak normálně držej (jezdily jsme asi 30 minut a nebylo znát že by se vyfukovaly) zase takovej kaskadér abych jezdil na spláclejh kolech nejsem)

-> petřík: ty wole a proc si tam nedate nejaky nepichly kola??? TOHLE NENI ZADNA SRANDA...
-> JoseA: mamka to vědět tak mě zabije. ale byla to prdel . kilo jsem nejel podle tacha tak 85-87 takže ve skutečnosti tak+- 75
-> petřík: hlavně sa v tom nezabijte, kurva jezdit s jakýmsi vrakem s prázdnýma kolama po lese kilo..... to není moc bezpečné, mamka by ťa asi nepochválila

hurá urval jsem ten zámek (kladivem jsem praštil vší silou z vrchu do paprsku volantu.- plast na volantu sice křupnul ale povolilo to) už jsme s ní jeli s kámošem 90km/h v lese po cestě chtel jsem překonat stovku ale už při devadesáti jsem měl v kalhotech - hrozná cesta a má píchlí obě zadní kola
Ja ked som mal startovanie na tlacidlo tak som ten zamok urezal flexou.Ten hlinikovy obal je v pohode,najhorsia je ta tyc zamku.Zrejme kalena.Ale to by sa zas malo dat zlomit pkial by to bolo kalene.
jednoduchej a skoro bezpracnej navod na utrhnuti zamku je ze vezmes hasak a otocis spinackou treba dolu to vzdycky funguje rukama jsem to nikdy neutrhl
-> ps:

-> petřík: Tak proto chceš posilovat
-> pavlas: tak auto jsem otevřel a za pomocí jiné baterky i nastartoval ale zámek volantu jsem neurval. zkoušel jsem i dát si sedačku hodně dozadu jakoby si na ni lehnout a patu moji nohy zavlíknout na paprsek volantu a jakoby kopnou nahoru. sice v tom křupalo a celý se to vlnilo ale zámek nepovolil

-> petřík: Oříšek je jak píše Gryzly spodní část spínací skříňky, do který vedou dráty. Akorát jestli to máš v úmyslu znova složit, je dobrý to nepáčit, ale malým šroubováčkem povolit ty červíčky. Aspoň ten spodní.
sroubovak, kladivo a sekac!!! oddeklovat volant a pak uz je to jednoduchy polozit sekac na zamek volantu a kldaivem bouchnou do sekace!!! trhat zamek pomoci volantu - picovina moje prihody po kazde na jinem aute!!! jednou jsem utrhl volant!!! po druhy jsem utrhnul celou konzolu volantu!!!! a na treti sem trhnul krupnu mi v zadech ale zamek polevil!!!!!
-> Gryzly: je to jednoduchy ale co zamek volantu?
Na strance o skodovkach se resi jak ukrast skodovky



-> Pavel Korbelář: Ale toto jde velmi jednoduše, jen zabereš a jeto venku, otázka asi deseti sekund, od té doby co se dostaneš k těm drátům. a pak jen třeba šroubovákem točíš jako klíčkem.
já teda nevim ale vy co píšete že ten zámek urvete rukama točením volantem tak nevim já to musel urvat až trubkou skrz volant a ještě se ten plech na kterým to drží kroutil jak prdel strašně to tam všechno pruží a když už to urvu tak co když se mě pak za jízdy ten zámek nák vzpříčí a nepude hnout volantem
a co celou spínačku v půlce toho těla co de k volantu přeříznout akuflexou ? to by pak šlo vyndat to táhlo který blokuje volant ne ? .. jinak spínačka není nic těžkýho u emka vyrveš černej a žlutej drát sou v jenom fastonu a pak tam vytrhneš ještě jeden žlutej ten je od startéru a elektriku si zapneš vražením dvoukoruny mezi první a druhou pojistku

-> Gryzly: Taky staci spojit draty ale barvy ted nevim ale lze se k tomu dopracovat nejspis pokus omil aby jsi neco neoddelal, mate nekdo zarucenej recept na zamek volantu? uz jsem si s tim taky parkrat poradil ale nedestruktivne je to na pul hodiny a nemusi se to asi po kazde povist, jinak utrhnout nebo urazit to asi jde celkem ne? myslim ten hlinik jeste jsem to nezkousel...
-> petřík: sikovkama nebo nasákem vemeš za zadní část spínačky. je to takovej hliníkovej váleček a když sním zakroutíš do strany tak jde vypáčit drží jen na dvou červících a jak ho vypáčíš tak mužeš točit kontaktama jako bys otáčel klíčkem ve spínačce.
-> pavlas: co to je oříšek spínačky? mohl by si mi prosim hodit fotku popřípadě pořádně vysvětlit jak tu shade nastartuju? dík moc
-> pajavlk: Aha takže přes tu gumu co je kolem rámu celých dveří ne přes okno. No ale stejně raději nezapomenu klíčky a vykrádat budu jen škodovky

-> Kalibán123: blbě se to vysvětluje .. když zabouchneš dveře a máš zacvaklej ten čudlík v poloze zamčeno tak vemeš provázek delší než dveře na dýlku, úplně navrchu dveří ho zastrčís jakoby z vnitřní strany dveří mezi dveře a tu těsnící gumu co máš na rámu aby ten provázek jakoby lezl dolů vnitřkem auta.. takže si ho jen dostrkáš k čudlíku přitáhneš a trhneš nahoru
zkusil sem to nakreslit

-> pajavlk: ??? Tak to jsem nepochopil vysvětli prosím ať vím co dělat když si zavřu klíče

do fáčka se leze taky primitivně stačí dlouhej provázek .. když je zacvaklej čudlík .. nahoře ten provázek jakoby zaháknete z vnitřní strany a potom po obou straách dveří táhnete dolů .. provázek leze mezi těsnící gumou a dveřma .. když ste u konce okna tak provázek přeskočí ten slavnej čudlík tak ho stačí napnout a pomalu nahoru no a protože ten čudlík je ve tvaru hřibku tak ho to krásně vycvakne a vy si jen nasednete 

Do felicie brácha dokáže vlízt za minutu a stačí mu jen dlouhá tkanička.
Jinak já minulou středu jel ve dvě v noci a vidím blikací auto , tak zpomalím a vidím pán a paní asi tak 45 let a stopujou u cesty mezi dědinama. tak sem couvl a zastavil jsem a pán povídí že jedou z chorvatska a v Zábřehu si u švagra vzali svou škodovku Š125 a po pěti kilometrech jim došel benzín. Tak říkám že ho hodím na pumpu a tam si muže koupit benzín i kanystr. tak řekl manželce at vleze dovnitř a zamknese a že se vrátí. tak jsem ho tam zavezl a když jsme přijeli zpět tak paní vyskočila z auta zavřela dveře, pán jde k nádrži zjištuje že nemá klíče tak jde dopředu k dveřím řidiče a ony nejdou otevřít jsou zamčené a klíče zevnitř. Ono totiž pokud si zamáčknete čudlík a pak zevnitř pomalu otevíráte páčku tak se dřív otevřou dveře ale čudlík zustane napůl ještě dole. a pak stačí zabouchnout. A ti dva lidé z toho byli uplně mimo, zmateně lítali kolem auta. tak jsem říkal že jim to otevřu a jelikož ještě v tomhle svojem autě nemám drát, tak jdu dozadu pro měrku, ale pálila mě do ruky, tak jsem ji dal zpět a lehnul jsem pod tu š125 rukou jsem zatáhl za táhlo otvírání zadní kapoty, vytáhnu jeho měrku, sundám sametku, narvu měrku za okno a asi na třetí pokus otvírám. moje dvě spolujezdkyně jen zíraki a já jim povídám: Co myslíte že mě ten EPCOS uživí? ( muj zaměstnavatel). a pak jsem se dověděl že syn těch manželů je v práci šéfem elektroniků s kterým pojedem spolu za tři měsíce na služebku do Indie. Pak už jen nalili benzín a odstartovali. A já se smál ještě druhej den. vydělal jsem si kilo. ;-)
Jinak já minulou středu jel ve dvě v noci a vidím blikací auto , tak zpomalím a vidím pán a paní asi tak 45 let a stopujou u cesty mezi dědinama. tak sem couvl a zastavil jsem a pán povídí že jedou z chorvatska a v Zábřehu si u švagra vzali svou škodovku Š125 a po pěti kilometrech jim došel benzín. Tak říkám že ho hodím na pumpu a tam si muže koupit benzín i kanystr. tak řekl manželce at vleze dovnitř a zamknese a že se vrátí. tak jsem ho tam zavezl a když jsme přijeli zpět tak paní vyskočila z auta zavřela dveře, pán jde k nádrži zjištuje že nemá klíče tak jde dopředu k dveřím řidiče a ony nejdou otevřít jsou zamčené a klíče zevnitř. Ono totiž pokud si zamáčknete čudlík a pak zevnitř pomalu otevíráte páčku tak se dřív otevřou dveře ale čudlík zustane napůl ještě dole. a pak stačí zabouchnout. A ti dva lidé z toho byli uplně mimo, zmateně lítali kolem auta. tak jsem říkal že jim to otevřu a jelikož ještě v tomhle svojem autě nemám drát, tak jdu dozadu pro měrku, ale pálila mě do ruky, tak jsem ji dal zpět a lehnul jsem pod tu š125 rukou jsem zatáhl za táhlo otvírání zadní kapoty, vytáhnu jeho měrku, sundám sametku, narvu měrku za okno a asi na třetí pokus otvírám. moje dvě spolujezdkyně jen zíraki a já jim povídám: Co myslíte že mě ten EPCOS uživí? ( muj zaměstnavatel). a pak jsem se dověděl že syn těch manželů je v práci šéfem elektroniků s kterým pojedem spolu za tři měsíce na služebku do Indie. Pak už jen nalili benzín a odstartovali. A já se smál ještě druhej den. vydělal jsem si kilo. ;-)
-> Fire: Paličkou

a jak se leze do facka ???


-> ps: staci flexa
-> Matsoft: Ale to musí nosit člověk otvírák na konzervy aby to otevřel takhle
Já jsem to zkoušel- za 32 sekund otevřeno sametkou a nastartováno šroubovákem vloženým do oříšku spínačky. Volant jsem netrhal. Brácha by asi neměl radost.
-> Tuxik: já sem si teda na pomoc musel vzít trubku až potom sem to urval rukama sem se nechytal
-> pajavlk: zamek na volantu zlomis :-) teda jednou se mi povedlo zlomit volant
-> pajavlk: ono nastartovat a odemknout neni problem horsi je zamek na volantu to me trvalo asi pul hodiny teda stylem bez destrukce zajistoval jsem to vickem od piva co jsem nasel v aute:-))
hele když už se tu objevilo tohle téma nestopoval ste si někdo do kolik vteřin odemknete a nastartujete drátama ?
já kdysi jo ale už nevim kolik to bylo odemknout vyrvat vzadu dráty žlutej s černým spojit s jedním ze žlutejch a mezi 1 a 2 pojistku vrazit dvoukorunu a už se jede .. horší byl ten pitomej zámek na volant ale všechno de ..

díky