Koncentrace úpravců na hektar

prohledat
81 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 02.06.2009 do 30.06.2009, založil/a Jirik grilovaný - zrušená registrace
řadit dle data
15:28:55
30.06.2009
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
Petkar1 02.06.09 16:36:27 napsal:

→ Syny: Nevim co Tuner 2 řekl špatnýho. V podstatě má

pravdu.





Jinak Jiřík, neboli → signor fabbricante: tak trochu píchnul

do vosího hnízda. Spousta lidí totiž žije v určitých mýtech a

okruzích znalostí. Nejsem žádnej vševěd, spousta lidí by mě tu

argumetny roznesla na kopytech, ale když vidím co někdy čtu a slyším, tak

si myslim že zas takový bludy šířit nebudu:))) O víkendu jsem byl

s kamarádem vyzvednout kola inzerované zde na Virtu. Zdejší člen měl

upraveného Formana f tjůningu. Jelikož kamarád má BMW E30, tak do

rozhovoru o škodovkách jsem se s ním dal já. Říkal že si chce nechat

snížit hlavu na Fáčku a taky jsem se dozvěděl že měl kamaráda, co měl

hlavu dole o 2mm a divil se pak že mu sériový motor odešel. On sám říkal

že si chtěl nechat snížit hlavu o 1mm. Jeho jiný kamarád mu prý málem

nafackoval, že by se mu zničil motor a že se snižuje max o 0,5mm. Pokud

mluvil o sériovém motoru, tak je to v pořádku, ale spíš si myslim že

to bral v obecný rovině. Z toho vyplývá, že spousta lidí ví že se ta

úprava dělá, ale neví ten smysl. Myslí si, že 1mm zničí motor, přitom

třeba k vačce 278 od ME nebo Chovance je KP 11 nutnost...­..Jenž e oni

vědí že kvůli vysokýmu KP se Vencovi od vedle roztekly písty, takže je

to nepřípustné:)­......Z&nbs p;toho pak vyplývá úroveň úprav a jelikož

sníženou hlavou a vyšmrdlanejma kanalálkama tady většina lidí končí,

proto má Virt tolik „upravených“ motorů:)
souhlas souhlas, souhlas ... konečne se někdo nebojí otevřít pusu ..

-> Jirik grilovaný: -> Adam6666 - zrušená registrace: 52 171
00:00:45
09.06.2009
Kaprof-Pisařík
-> Petkar1: dyt v poho ja o ty hlavě smyšlim stejně jako ty4 ale fakt je že ta hlava existovala to vim osobně47 51 3
23:49:59
08.06.2009
Petkar1
-> Kaprof-Los Koramos: Jako já nechci nikoho hanit, rozhovor to byl krátkej, třeba k vačkám a jiným úpravám jsme se už nedostali, ale prostě mi to tak přišlo. Kdyby řekl: Kamarád mi říkal že na sérii nemá víc jak 0,5mm smysl, tak to chápu ale takhle mi to přišlo že o smyslu toho snižování hlavy (kromě toho že to přidá cvrčky) nevědí.4 A právě proto jsem si hned vzpomněl na některé ty témata na které -> signor fabbricante: asi naráží....Snížim hlavu vo milimetr a to bude pak pila3
18:30:24
08.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> signor fabbricante: Hmm, tak díky za odpověď. Vidím tady zas další téma Tebou založené, ale aby jsi nám odpověděl tak za to Tě asi nestojíme... Nebo že by to bylo tím, že pořád jsi neudělal to co jsem Tě radil a nepoužíváš nečtené?...
09:53:04
04.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> signor fabbricante: A co to má společného s radou a Tvým postupem dle mých rad? To Tě právě ten čas ušetří a vzhledem k počtu příspěvků zas tak moc práce v práci asi mít nebudeš, když stihneš reagovat jako já. Jinak myslíš, že my se celý den válíme a že jen Ty máš práci?
09:49:42
04.06.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> Tuner#2: Kdybyste věděli, co na mě v práci leží, tak byste se moc nedivili. Chodím docela pozdě domů, než se nakoupí, tak je tři prdele hodin a já skoro usínám. Když neusínám, jdu do garáže, ze který přijdu třeba po deváté večer. O víkendu totéž, takže můj volný čas se rovná nule.
09:24:58
04.06.2009
MATTESS
-> Tuner#2: njn, komu není rady, tomu není pomoci4
09:17:11
04.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> signor fabbricante: Přesně jako Nwkt a Syny a navíc nečtené Tě ulehčí práci a nebudeš se vymlouvat žes to nečetl. Co se týče srazů, tak nedávno jsi mě "brečel" do telefonu, že by jsi jel na nějakou rally. tam jezdíme i my spotřebákama a tak není od věci sledovat i tohle. Navíc se nás pak nebudeš tak stranit 4
upraveno 1x, naposled 04.06.2009 09:17:36
01:23:59
04.06.2009
Syny
-> Nwkt: Asi tak 47
21:56:26
03.06.2009
Nwkt
-> signor fabbricante: Tak aspoň ten plzeňskej by si mohl občas zkouknot a jednou za rok s náma jít na pivko ne?
21:39:45
03.06.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> Tuner#2 03.06.09 17:17:29: To je jednoduché. Sleduji pouze tři rubriky. Motor, Převodovka a Pokec o všem. To je vše, tudíž jsem neměl nikdy potřebu sledovat čtené / nečtené. Občas se podívám do fotogalerie, ale jinak nic. Proto taky rychleji reaguji i v práci, nebo s odmlkou několika hodin, ale jdu najisto. Srazy a další témata vůbec nesleduji, protože vzhledem ke stavu auta to pro mě není aktuální.
17:50:49
03.06.2009
Kaprof-Pisařík
-> Petkar1: asi vim o jakym členu mluvíš..3
17:17:29
03.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> signor fabbricante: Prosím Tě to vyprávěj svojí mamince... Píšeš tady trefné příspěvky z kterých jde usoudit, že čteš toho většinu co tu je (viz. komentáře na sekci motor) a chceš mě říct že nečteš akce a srazy?



U očíčka vpravo je počet nečtených.



1. Napřed si vlez do členství, tak si dej nastavení a zafajfkuj si všechny témata, kde chceš sledovat nečtené. Já mám např. vyplou inzerci + vtipy ve fóru protože bych to prostě a jednoduše nestíhal a tam přes nečtené nelezu, ale podívám se tam třeba jednou za týden. Tam si hlavně nastav nečtené i v sekci akce a srazy.



2. Pak se podívej nahoru, tam jsou ty rolovátka. Ty když rozbalíš, tak tam vidíš vždy všechny nečtené příspěvky. Tam dej zruš všechny nečtené.



3. Tím pádem budeš mít u očíčka 0 a jedeš od začátku. Jakmile někde přibyde nějaký příspěvek, tak se objeví a přes rolovátko na to koukneš. Buď to bude téma kam chceš jít a klikneš na ten název a nebo si řekneš je to téma o ničem, už tam nechci a dáš zruš nečtené (ne zruš všechny nečtené, tím by sis smazal i jiné sekce (např. pokud budou nečtené i u auta)



4. No a takhle si tu nulu udržuješ pokud nemáš v práci co dělat celý den a tím pádem já když napíšu v 15:00 že jsi wůl, tak Ty na to hned v 15:01 můžeš reagovat, neb se Tě to objeví v nečtených. Stejně nechápu jak můžeš tak rychle reagovat, když nečtené nepoužíváš? Nemažeš nám zas med kolem huby a není to jen výmluva ž nechceš přijít na sraz?



5. V tématu srazík Plzeň (dá se bez problému i vyhledat přes hledání) máš tu informaci o Vénovi.
upraveno 1x, naposled 03.06.2009 17:18:24
17:01:00
03.06.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> Tuner#2 03.06.09 16:48:01: A kde ? Já nevím která bije, páč to tady neumím po těch změnách obsluhovat. Nenastavoval jsem vůbec nic a čtené, nečtené.

U očíčka vpravo mám 1242. 1 Takže jaké slezení ?
16:48:01
03.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> signor fabbricante: Proč nepoužíváš nečtené záložky nahoře a pokud ano, tak proč nereaguješ na min. 4 x obnovené téma srazík Plzeň, kde jsem před pár dny psal jak na tom Venca je a že bude slezina asi před Hrocháčem? Nebo se pak budeš zas vymlouvat žes to nečetl pacholku? Raději čti co máš a nezakládaj další téma.2



-> All: Nedivte se stylu psaní, to my se s Jiřinou tak popichujem.



-> signor fabbricante: A koukej odpovědět bez výmluv.1
16:22:01
03.06.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> Tuner#2 03.06.09 15:52:54: Jakou otázku ? 9
15:52:54
03.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 03.06.09 15:39:59: Bylo psáno bez poškrábání - pokud to umíš, budu si Tě pravidelně po zimě najímat a bičovat Tě pokud jí odřeš ano?



-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jako sundavat volantovou tyč? Proč? Já se tam trefím už v pohodě, mám to za chvilku.



-> signor fabbricante: Nějak jsi mě neodpověděl na mou otázku - prosím o reakci. Díky.
15:48:25
03.06.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> Tuner#2: Mám sundanou olantovou tyč. Takže se řízením problém nebude. Spíš ji nechci poškrábat. Předtím jsem ji hodil na zem vytáhnul jako kus hadru po zemi.
15:44:43
03.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tuner#2: Neni lepci tam dat napravu a pak teprv volantovou tyc? Sice je to oser rozebirat intereir, ale ja na to proste nemam nervy abych se s tim trefoval...
15:41:31
03.06.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> vhml 03.06.09 15:39:59: To ja, ale sundat v jednom ještě líp. Každopádně tobě nevadí, že jí při montáži ošmrdláš, páč jí doškrábeš na závodech. 1
15:39:59
03.06.2009
vhml
-> signor fabbricante: Náprava jde nahodit i v jednom :-D
15:25:19
03.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> signor fabbricante: Jak už jsem psal, zdaví se řešilo veřejně ve srazu Plzeň - Ty nechodíš na nečtené přes záložky? Tam jsi to musel min. 4 x mít...



Co se týče nápravy, tak dá se to. Musíš chytit perfektně balanc a pak stačí když jeden drží balanc a druhý heveruje nahoru, ale ve třech je to jistota. Dva jí drží na koncích a třetí heveruje. Operace na půl minuty a na to Tě stačí někdo z ulice. Pak si já pověsíš nahoře na jedné straně za šrouby a popouštíš si jí tak, aby jsi tam dostal řízení (což je občas porod) no a je tam.
14:55:41
03.06.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> Tuner#2 03.06.09 13:41:15: Ohledně zdraví napiš do SZ, ať tady nerozmazáváme soukromé záležitosti. Jinak druhá věc. Dá se namontovat přední náprava ve dvou, aby se neojebala barva ? Nemám úplně optimálně vyheverováno a sneslo by to víc. Blatníky a čelo je sundané. Ale jsme s tatou jen dvaja. Jinak jsem schopen ještě předek zvednout ručně do vzduchu, ale to nám pak chybí třetí na podsunutí pod vůz.
13:41:15
03.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> signor fabbricante: Ono je to už víc jak 5 let, takže to co si řekl je nepodstatné a zda je zdravý? Ty asi nepoužíváš nečtené hochu... Jinak by jsi věděl, že chystáme slezinu a znal by jsi i Vencovo zdravotní stav.2
13:31:31
03.06.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> Tuner#2: Co si za to řekl a už je zdravý ?
13:24:54
03.06.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Tuner#2: suhlasim..a knal staci tak ale kusok by som to krajsie spracoval...ako na vykon to mat velky vplyv nebude urcite..ale zvecsil by som trochu okolie sedla obral nalitok na voditku a zvecsil sedla na 31/27...to by uz nejakehoponika mozno pridalo....mozno poobede pofotim moje hlavy ktore bude v blizkej buducnosti brzdit...som zvedavy..bude to suboj velkych a malich kanalov3
upraveno 1x, naposled 03.06.2009 13:25:59
13:19:52
03.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
Detail - kanál je vzaný frézou na začátku dle těsnění, ale pak dál už jen dohlazený ručně a na konci prakticky bez zásahu, takže v hlavě jsou rezervy, ale jak píše i Alenka, tak na tuhle vačku není třeba nic speciálního a ani Čepek nijak drasticky kanály na tuhle vačku nezvětšuje.
zvětšit Koncentrace úpravců na hektar - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 03.06.2009 13:19:52
upraveno 1x, naposled 03.06.2009 13:20:47
13:15:38
03.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> signor fabbricante: Snížení, kanály, trochu ubrané ventily.



-> gabo000000: Samotnou ne, ale tady je fotka jak vypadají sací kanály po víc jak 20tkm když jsem teď stříkal svody načerno.



-> Alenka: To je mě jasné, že výš už to o moc nepůjde, leda ostřejší vačku.4
zvětšit Koncentrace úpravců na hektar - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 03.06.2009 13:15:38
12:54:48
03.06.2009
Alenka
-> Tuner#2: k té vačce žádnou super hlavu nepotřebuješ, stačí základní úpravy a 90k/130Nm je tam hned a dál se dostaneš už jedině s lepší vačkou.
12:40:29
03.06.2009
MATTESS
-> jiřík: Honza má dost podstivě udělaný popis, tam se dočteš snad vše, na co se extra ptáš4
12:39:55
03.06.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Tuner#2: nemas fotky hlavy?1
12:15:47
03.06.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> Tuner#2: A co dělal Venda s hlavou ? Jinak slovo podstivě jsem si stejně jako ventili a lesklí šroupki velmi oblíbil. 1
12:12:55
03.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> signor fabbricante: Přesně dle grafu, smysl to má do 5500 a pak řadit, nižší kvalty jdou přetáhnout klidne k cca. 6300, ale víc to nemá smysl. Tahle vačka jede parádně odspoda a není problém se loudat 2000 - 2500otáček. To jestli je vše podstivě, tak až na hlavu ano. Tu dělal Véna, není udělaná špatně, ale proti Čepkovi tam rezervy jsou.
upraveno 1x, naposled 03.06.2009 12:14:05
12:09:09
03.06.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> Tuner#2 03.06.09 11:39:33: A kolik máš teda ty max. využitelné otáčky ? Máš všechno udělané podstivě ? 3
11:39:33
03.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> signor fabbricante: Vzhledem k tomu, že se takhle chová i motor snb-fely a ten má tu vačku a hlavu od ME a čip od Dedly, tak určitě ne. Navíc úplně stejný graf má Čepek na svých stránkách, podívej se na úpravy pro běžný provoz a tam ta 265tka se chová úplně stejně jako v mém motoru.
11:35:32
03.06.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> Tuner#2: Základ je ale mít všechno udělaný podstivě a seřízený ventili. 3

Není to omezení otáček apod. spíš tím, že sice je vačice, setrvátko, karbec a další serepetičky, ale není hlava ? Protože je podle mě blbost a nemůže to fungovat správně, pokud ostřejší vačka podrží dýl otevřenej sací a vejfukovej, karburátor s jinejma tryskama popustí více směsi, ale selským rozumem se to tam nemůže správně spálit a blbě sladěný tohle všechno musí způsobovat velký problémy se seřízením aby nespálený palivo nelítalo komínem. Teď jde o to, kde začínat, pokud nejde udělat všechno najednou.
10:52:02
03.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> gabo000000: NJ to je přesně jeden z těch co ho prostě ani argumentama nepřesvědčíš. Můžeš mít 10 grafů z brzdy, že to po 5500 umře a strop je 6200 - 6300 a stejně Tě bude přesvědčovat o opaku.8
10:23:34
03.06.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Tuner#2: 260 vacka a tocim 85003
10:15:11
03.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> signor fabbricante 02.06.09 18:58:18: Tak s tímhle souhlasím, ale to je boj s větrnými mlýny. Vždycky se najde prostě někdo, kdo bude lízlou hlavu a odlehčený setrvák vydávat za motor co má 100 koní a ještě se s Tebou bude o tom u piva hádat. Takových lidí znám mraky...
upraveno 1x, naposled 03.06.2009 10:15:35
09:59:57
03.06.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> Bobek 36 03.06.09 00:12:07: Věc názoru. Běžná diskuse, jako každá jiná. Jak se říká, potrefené kuře na paprice se vždycky ozve. 2
01:55:37
03.06.2009
Gemini
mam lizlou hlavu o 2 mm a ladak, jo a skoro jsem zapomnel, setrvak ma -3kg a remenice je z duralu (a jede to supr)
00:12:07
03.06.2009
Probek 36 - zrušená registrace
riesite blbosti
21:23:56
02.06.2009
Syny
-> Pedros: No tys tady chybel :)

-> Matthes, záškodník z TechWebu: To vymysle pan Pedros :) Nevim jak na to prisel 3 Ale jeden cas mi tady tak rikalo vic lidi 3

-> 105: Och 40
20:35:46
02.06.2009
Pedros
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To má ještě z dob slintavky a kulhavky..4 ale teď je to doktor,heč :D
20:28:08
02.06.2009
Pedros
-> signor fabbricante: hele ty Janečková,ještě chceš ten pičifuk na řadičku? 3
20:19:56
02.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Tobe rikaj Slinta? Proc?3
20:15:03
02.06.2009
105
-> Syny: jeziš tím si nebyl myšlenej ty 3 ja sice vim ze te tady tak oslovujou ale ja bych si to nedovolil ....4

-> signor fabbricante: mas svym zpusobem pravdu , je plno lidi ktery si na srazech spletou hasicak s NOS3
20:08:40
02.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> siňor fabrykante: Tyjo, ty byses tim psanim mohl zivit 1
19:59:46
02.06.2009
Syny
-> signor fabbricante: 107 107 107
19:44:51
02.06.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> 105: Vzhledem k tomu, kolik je zde registrovaných náctiletých a nemotoristů, tak se může dosti poznat i na prdeli u počítače. Vačnatec v kleci vedle minitoweru sice koně nepřidá, ale v kolečku pro hlodavce může taky běhat pěkně.

Co se týká sprintů, tak pokud jmenovaný teenager vezme vačnatce do batůžku, tak má naopak vůči autobusu MHD, se kterým se do sprintu pustil krutou nevýhodu. Záleží na tom, zda jest vačnatec krmen vysokooktanovým zrním, či piškoty a za odměnu neprokousnutí prstu tabulkou čekulády. Vačnatec tento jest obézní a nutí teenagera odlehčovat na jiných místech. Např. vzetí si do školy pouze jeden mobilní telefon, omezit pitný režim na 0,25 L denně, místo vlečení balíku Poděbradky v podpaží. A je zcela jedno, zda je vačnatec ostrý a na povel trhej rozcupuje středně velkou sedací soupravu včetně sousedčiných tepláků, která nic netušíc za dveřmi tiskne zvonek a tré vajec si zapůjčiti hodlá.

Teenager lačně hltá tuningové stránky z pulzujících obrazovek monitorů, časopisy, chrlící airbrushem obsypané vozy tvarů kosmických a maskujících tak výrobce a možná i planetu původu. V noci se neklidně převaluje, zdá se mu právě o vačkách, bateriích karburátorů, které umožní vozidlo přestavět na ruský raketomet kaťuše a přeplavením karburátorů směsí kerosinu lze při troše snahy po odstranění filtru i vuřta na srazu opéci, či sádlo pro babičku vyškvařiti. Bylo zde období, kdy virt zaplavila nekontrolovatelná vlna náctiletých, odborníků na slovo vzatých, až se člověk podvědomě vrátil do let školních, na dopravní hřiště. Onehdá mu bylo jediným možným nebezpečím obézní Janečková řítící se po vedlejší na skládačce, marně drtíc v pěsti mdle fungující brzdu.
Extreme Tyres