-> King2: -> Tuner#2: co znamena neni pravy orechovy ? ze sa teplo z kotuca prenasa na ostatne casti napravy je fakt...a napomaha to chladeniu kotuca...a tak je to spravne...
chlapci, fakt nic viac nic menej, zajdite si do kniznice a precitajte si skripta konstrukcia vozidiel, alebo nejaku podobnu literaturu. Ja nie som ziadny lumen, a viac menej som teoretik, priznavam si to, ale ma vytaca ked niekto bohorovne nieco tvrdi co nie je pravda...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kopanie do volantu :( a predna naprava...
15:43:29
16.09.2005
16.09.2005

chooki
15:13:49
16.09.2005
16.09.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> King2: Přesně tak a dotyčného rejpala nebudu přesvědčovat o opaku...
13:51:22
16.09.2005
16.09.2005

King
Ja jsem treba myslenku Tunera2 pochopil tak, ze prenaseni tepla z kotouce na loziska neni to pravy orechovy
Co se tyce vytvareni si "archivu kecu" - to by mohla bejt pro autora nebezpecna dvojsecna zbran 


09:52:31
16.09.2005
16.09.2005

Gryzly
-> Rudo (MDY): Budu budu, jen co si udělám repasi přední nápravy, mám aj 260tky od Mr.S
22:04:47
15.09.2005
15.09.2005

chooki
-> Tuner#2: "nevím proč je dobré aby se přenášelo teplo z kotouče na náboj - to je spíš špatně - kotouč se má chladit sám o sobě a ne to přenášet na náboj a potažmo na ložiska - to je dle mě špatně"
...zas to bude niekto chapat ako provokaciu, ale fakt ja si tieto keci budem archivovat a zalozim prispevok na pobavenie...
preco by sa nemal kotuc chladit AJ nabojom , AJ diskom ????
Jedna z vyhod Al diskov je lepsi odvod tepla z brzd, nehovoriac o tom ze sa zvyknu pouzivat kola (hlavne kedysi na rally, nez ich zakazali) ktore napomahali tvarovanim disku dodatocnemu prudeniu vzduchu...napokon, ked ides tvrdo, skus si po jazde chytit kola...
...zas to bude niekto chapat ako provokaciu, ale fakt ja si tieto keci budem archivovat a zalozim prispevok na pobavenie...
preco by sa nemal kotuc chladit AJ nabojom , AJ diskom ????
Jedna z vyhod Al diskov je lepsi odvod tepla z brzd, nehovoriac o tom ze sa zvyknu pouzivat kola (hlavne kedysi na rally, nez ich zakazali) ktore napomahali tvarovanim disku dodatocnemu prudeniu vzduchu...napokon, ked ides tvrdo, skus si po jazde chytit kola...
15:14:07
15.09.2005
15.09.2005

Rudo (MDY)
-> Gryzly: A budes ho pouzivat?
12:35:03
15.09.2005
15.09.2005

Gryzly
-> Rudo (MDY): No já měl kdysi obědnanej od června stabilizátor a když jsemse ozval na podzim tak, že nějak nebyl materiála krize v železárnách (to byla pravda tenkrát železo podražilo a dvojnásobek) tak jsem to nějak nechal plynout protože jsem na to nespěchal a někdy tuším v unoru napsal saky že mu zkolaboval počítač a kdo má co obědnaný at se mu ozve, tak jsem se mu připomněl že jako mám u něj ten stabík a on mi napsal že jech má omezenej počet a kdo se ozve ten ho dostane a pak už jsem ho měl doma, ale ještě jsem ho nepoužil. ;-)
12:23:23
15.09.2005
15.09.2005

minno
-> Rudo (MDY): tak to ste uz dvaja (s tym cakanim)

10:31:29
15.09.2005
15.09.2005

Rudo (MDY)
-> DuriQ: To som tym nemyslel, ja len ze ked nieco upnes skrutkami napevno, potom na to zatlacis dalsimi a nakoniec tam privedies teplo(od brzdenia), tak je to uplne o niecom inom ako keby si to mal niekde kde teplo neprivadzas. Ale riesenie to je fakt take vseliake, nedokoncene a myslim, ze nie je jedine ale to uz by bolo na iny prispevok. Priznam sa keby sa to stalo mne tak budem na Saky-ho asi pekne nastvany. A nakoniec aj som, lebo uz mam u neho objednane veci tak rok a kde nic tu nic.
22:27:04
14.09.2005
14.09.2005

strucy
ja ich skrátené mám a aj vzadu pretože boli dlhé
15:12:53
14.09.2005
14.09.2005

DuriQ
Rudo (MDY): keby mi to povedal tak ich skratim
a ake prehriatie ??? zas tie kotuce nedostali tak napikacu nemali ani prilezitos... serie som zatazoval ovela tazsie a ovela castejsie 


12:39:26
14.09.2005
14.09.2005

Rudo (MDY)
-> Tuner#2: Nie na loziska ale na disk, ale je to teoria, ktora by sa dala vyuzit keby si chcel ist na hranu co sa tyka konstrukcie.
12:33:34
14.09.2005
14.09.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Rudo (MDY): Jo o teorii prvních dvou závitů jsem už něco slyšel, ale já tomu prostě nevěřím - drží to kolo a je to lepší skrz a nikdo mě to nevymluví - já bych s tím nejezdil a nevím proč je dobré aby se přenášelo teplo z kotouče na náboj - to je spíš špatně - kotouč se má chladit sám o sobě a ne to přenášet na náboj a potažmo na ložiska - to je dle mě špatně.
12:28:21
14.09.2005
14.09.2005

Rudo (MDY)
-> Tuner#2: Ak si pozries charakteristiku priebehu zatazenia zavitoveho spoja zistis ze prevaznu cast zatazenia drzia prve dva zavity a postupne to klesa az na 20%, takze to ci je skrutka cez alebo nie nehra ziadnu rolu, skvor by mi chybala ta plocha ktora prenasa teplo z kotuca na naboj. Cim viac dier tym horsie.
12:24:24
14.09.2005
14.09.2005

Rudo (MDY)
Mam tieto kotuce uz skoro dva roky a nechce sa mi verit ze Vam Saky nepovedal, ze ked je naboj hruby len 16 mm treba skratit sroby alebo dat podlozku. Ja mam 3mm podlozky v kazdom kolese a nebol zatial sebemensi problem. Inak ked si pozrete sroby od vyroby je kazdy inak dlhy +- 1mm, takze odtlacky budes mat aj na druhom kotuci ale asi si sa tam trafil s kratsimi srobami. Ten kotuc urcite praskol v dvosledku tepla a derormacie pri brzdeni. To by na reklamaciu nevzali ani samoti vyrobcovia nieto este predajca alebo upravca.
11:43:12
14.09.2005
14.09.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> DuriQ: No to jsem koukal - to musí být ta dídy pro náboj tak velká? Já tem mám ještě o 4 díry více, ale žádná nebyla takhle na kraji materiálu. No držím palce, aby jsi něco sehnal a bylo to použitelné - pokud seženeš nějakou dobrou alternativu, tak mě dej vědět - zajímá mě to.
16:06:52
13.09.2005
13.09.2005

DuriQ
Tuner#2: ja ti velmi dobre rozumiem co mi chces povedat neboj ale na tento kotuc ala saky by som sa uz bal dat dake diery navrch kvoli tomu ako bol upraveny si pozri na tie fotky jak je tam tenka ta stena pri tej diere je to max 1mm hrube a to je dost zle
15:02:38
13.09.2005
13.09.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> DuriQ: Jak říkám - u nás to tak mají všichni a nikdy problém s praskáním nikdo neměl a je to dobrá desítka aut co jezdí na 15" nebo 16". Proč teda ty díry pro uchycení kotouče nejsou tak, aby se díry pro kolový šroub potkali s nábojem (pokud je to kotouč 4 x 100)? Tím by byl problém vyřešen a můžeš mít šrouby dlouhé jak chceš.
13:26:16
13.09.2005
13.09.2005

DuriQ
Tuner#2: ako za prve myslel som ze saky to spravi tak ze nebude problem a predsa... a sa pozri na ten kotuc to je druha vec keby som do neho este navrtal dalsie diery a nahodou by kvoli niecomu praskol tak tak to by bol potom uz len mazec... ja si jednoducho skratim sroby a bude klud ked budem matnove kotuce... ale to bude asi az v octobri 

12:08:29
13.09.2005
13.09.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> DuriQ: No já mám v kotouči 4 x 130 sérii, pak díry na přidělání náboje 4 x nevím rozteč a pak 4 x 100 na průchod kolového šroubu. mají to tak u nás všichni co mají předělané náboje na jinou rozteč i na sériových kotoučích a nikdy nikdo žádný problém neměl. Ale mít jen třeba 2/3 šroubu kolokvého v té tloušťce náboje, který má odhadem 12 - 15 mm - tak to je odvaha - já bych v to důvěru neměl - lepší je když se skrz.
08:52:05
12.09.2005
12.09.2005

DuriQ
Tuner#2: tak ako pise gryzli su to upravene kutuce... a keby som mal do toho robit dalsie diery tak zbohom uz takto je to viac nez dost oslabene
to radsej skratim sroby...
Gryzly: mno snad sroby na feldu budu robit rovnake vsetky a ako absolutne ma nenapadlo premeravat dlzku srobov ked som to skladal... a sroby som kupoval v obchode...

Gryzly: mno snad sroby na feldu budu robit rovnake vsetky a ako absolutne ma nenapadlo premeravat dlzku srobov ked som to skladal... a sroby som kupoval v obchode...

19:46:02
09.09.2005
09.09.2005

Gryzly
-> Tuner#2: podle mě jsou originál ty díry tak blízko u kraje a saky udělal ty druhé a nechal zvětšit vnitřní otvor aby se to vlezlo na náboj.
18:37:42
09.09.2005
09.09.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> DuriQ: Nemám na to teď čas zkoumat ty obrázky, ale nějak nechápu ty díry - kolik ten kotouč měl z výroby rozteč na šrouby?
18:34:27
09.09.2005
09.09.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> DuriQ: Já teda nevím, ale já mám kotouč se 4 x 130 roztečí a v něm díry na přidělání náboje. Náboj jsem přidělal, obkreslil díry na šrouby, které jsou rozteč 4 x 100, zas to rozebral a známej mě na děličce udělal 4 díry do kotouče o trochu větší než je závit na kolovém šroubu. Tím pádem můžeš mít šrouby dlouhý jak chceš - to zaprvé a za druhé šroub drží v celé mase náboje a ne jen v jeho části - s tím bych se bál jezdit a pokud to tam Saky měl vymyšlené, tak mě osobně se to řešení nelíbí.
17:28:14
09.09.2005
09.09.2005

Gryzly
-> DuriQ: A díval jsi se jestli i na druhé straně máš stejně dlouhý šrouby a stejně široký náboj a kotouč?
10:39:45
09.09.2005
09.09.2005

DuriQ
este detail kolo som nenahodzoval raz za tych cca 2500km ale xy krat... a nic az zrazu puck a kopance 

10:36:03
09.09.2005
09.09.2005

DuriQ
Tommy: ze by som bol tak silny iba na jednej strane 

10:35:02
09.09.2005
09.09.2005

DuriQ
takze ako vidite tak prasknutie bolo sposobene tym ze sroby pri dotahovani kola opreli o kotuc ktory nasledne praskol... ale ked som dotahoval kola tak je pravda ze tam nieco vrzlo ale nebral som to podstatnu vec lebo je uplne bezne ze ked dotahujem alebo odtahujem kolo tak si to vrzne... inac aj ked slabo dotiahnem kolo po niekolkych KM ked som ho chcel zhodit bolo dotiahnute jak diva svina
dalsia vec je ze ked som nehal sakymu robit naboje tak podmienka bola ze bude mozne pouzivat sroby bezne zohnatelne na feldu... keby mi bolo povedane skrat ich tak sa to nestane
druhy chladak je uplne v pohode... nedotknuty od srobov a obe kola som dotahoval rovnako
takze svojim sposobom je na pikacu naboj ale nejde mi do hlavy preco ked som dotiahol loziska a nahodil kola ze preco sa to oprelo o kotuc ? mno fcelku zaujimave...



10:25:56
09.09.2005
09.09.2005

Tommy
2 DuriQ: Ty vole tys mel nejak moc dlouhe kolove srouby a moc sily na vic kdyz si dotahoval kolo, co?:-)
10:24:29
09.09.2005
09.09.2005

DuriQ
d
10:24:05
09.09.2005
09.09.2005

DuriQ
d
10:23:20
09.09.2005
09.09.2005

DuriQ
d
10:23:05
09.09.2005
09.09.2005

DuriQ
d
10:22:46
09.09.2005
09.09.2005

DuriQ
mno co takto si dat pokracovanie obrazkove pribehu 

08:20:31
09.09.2005
09.09.2005

DuriQ
Petr F.: mno nebude pretoze saky ten kotuc upravoval 
Tuner#2: dik mno uz viem kde u nas kupim chladaky...
sice tiez bremba ale uvidim olisko vie tiez nieco zohnat tak uvidim aka bude cena podla toho sa budem rozhodovat 

Tuner#2: dik mno uz viem kde u nas kupim chladaky...


20:48:01
08.09.2005
08.09.2005

Petr F.
Vem ten kotouč, zajdi k generálnímu dodavateli do ČR, pokud neexistuje, najdi kontakt k výrobci a pošli foto, popř. balíček s doličným předmětem. A věř tomu, že bude sakra fofr...

19:22:49
08.09.2005
08.09.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> DuriQ: No slyšel jsem, že už s tím Kábrt seknul, ale nevím - zkus mu napsat na info@mari-design.cz
a nebo jukni sem: www.mari-design.cz/
je tam i tel. kontakt. Pokud už je nemá, tak zkus Rebelklub z Ústí nad Labem, jestli nemají nějaké na skladě.
a nebo jukni sem: www.mari-design.cz/
je tam i tel. kontakt. Pokud už je nemá, tak zkus Rebelklub z Ústí nad Labem, jestli nemají nějaké na skladě.
15:54:06
08.09.2005
08.09.2005

DuriQ
Labros: mno to by bolo pekne ale osobne tomu moc neverim
15:50:25
08.09.2005
08.09.2005

Labros
mno jestli se ti podari jeste Sakyho nekdy kontaktovat tak by ti mohl treba vratit prachy... aspon na motory daval zaruku
15:49:22
08.09.2005
08.09.2005

DuriQ
Baghira: ja mam ten sami pocit 

15:48:58
08.09.2005
08.09.2005

DuriQ
Tuner#2: a predavaju este ?
15:30:17
08.09.2005
08.09.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> DuriQ: Jedině ty co mám já a ty jsou od Mari-designu a já je kupoval od Hípy od Rebelů - ty jim dělají takové překupníky.
15:12:02
08.09.2005
08.09.2005

Baghira
-> Tuner#2: Vibracema těžko, koukni co jezdí za plečky na žiletkách a většinou se takhle nikomu nic nerozsype. Navíc kolik lidí už rozpůlilo disk o obrubník, ale ještě jsem neslyšel že by někdo rozpůlil kotouč...:-/. Já bych to tipoval na přílišný zeslabení v oblasti šteftů...podle těch obrázků na sakyho stránkách.
15:07:56
08.09.2005
08.09.2005

DuriQ
Tuner#2: cim to je sposobene netusim uvidim ked to rozoberiem ale loziskami alebo dakou volou asi sotva... ja to vidim skor na ten naboj ale uvidime 

15:04:58
08.09.2005
08.09.2005

DuriQ
Tuner#2: nevies nahodou kde sa daju kupit dake chladaky ? a hlavne po com ?
14:02:03
08.09.2005
08.09.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> DuriQ: Takže děláš úpravy takříkajíc za provozu - já myslel že to máš odstavené, když jsem viděl ty ramena v bílé a tak. Nevím co na to říct - asi hodně lidí bude mít teď strach - jen takový Milda má tu samou sadu jako Ty - težko říct. Mohla to být vada materiálu, ale zas u Bremba? Stát se může ledacos - možná se to trhlo tím, že jsi měl třeba nevyvážené kolo a těma vibracema, nebo křivě vytočený náboj - jsou to jen spekulace a každá rada drahá...
13:55:00
08.09.2005
08.09.2005

DuriQ
Tuner#2: dik za podporu ale saky mi ich asi nevymeni nakolko su tie kotuce upravovane
plus jeho neodpovedanie mno krasa ja sa tomu musim uz len smiat
ale inac dik za taku psychicku podporu kotuce v zadu este nemam nahodene, chcel som to realizovat na buduci tyzden
ale teraz teda neviem 




13:11:14
08.09.2005
08.09.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> DuriQ: To ani nevím že už jezdíš - už i s kotoučema vzadu? To je dost drsný - ještě jsem to od nikoho ani neslyšel. To když si vemu, že u nás jezdí pár lidí na vrtanejch sériovej kotoučích, tak to jsou jednou nohou v hrobě. Snad se Ti to podaří v bezké době vyreklamovat - třeba to mohla být ojedinělá vada materiálu.
09:55:40
08.09.2005
08.09.2005

DuriQ
Baghira: rozoberem to ale neviem ci dnes alebo zajtra ale fotky sem dam
inac naboj je upravy tak rozsirenie nieje akoby podlozkou ale v usadeni loziska
ci to to nemoze byt za dosledok uvidime tazko spekulovat... rozoberem to a budem mudrejsi mozno
ale to mi bude aj tak hovno platne 




09:51:40
08.09.2005
08.09.2005

DuriQ
sep: mno tak to by bolo tiez vysvetlenie 
