skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Brzdový válec
Díky vám pošlu tam asi jeden na repas přeci jen tohle bych nechtěl honit na poslední chvíli . Sice můj funguje ale..
-> Toušík: Fígr válec přehonuje a udělá dovnitř nový pístek...
tak to mas hore uz popisane, kto to robi a v akych cenach
-> Kaňa: Určitě už jsem si jeden dělal, ale mě šlo spíše o to zda někdo například neudělá uvnitř nový tvrdochrom nebo povrch nevylepší honováním nebo něco takového. Jinak rozebrat složit samozřejmě není problém.
Pokial nie je zvnutra hlboko vyzraty, zvladol by si to urcite sam :)
Dá se ještě někde sehnat brzdovej válec na stovku?? Nebo je někde někdo kdo by mě zrepasoval do zásob? Dnes jsem na to koukal a to je asi nedostatkové zboží.
Co ja viem, cinan nemusi byt vylozene zly ale napr. na kilo sa ziadna nahrada nerobi, preto sa da repas zvazovat. Ja som si spravil dva valce a jeden som obratom hned aj predal :)
čaute.Máte někdo zkušenost jestli má smysl repasovat brzdový válec?Při skládání pedálovky na emko jsem na nej zespod mrkl a je tam takovy bordel,něco jako vazelina z čehož soudím že je chycený a nemá smysl ho montovat.
Na užovce jsem to v roce 2011 řešil výměnou za čínský který teda musím zaklepat funguje dodnes a ten origo sem zahodil.
Takže bud:
1.se stim budu sr.at a repasuju ho s nejistym vysledkem nebo
2.dam činskýho šmejda nebo
3.ještě sem viděl nějakou italskou variaci tak jestli s nim mate nekdo zkušenost
Na užovce jsem to v roce 2011 řešil výměnou za čínský který teda musím zaklepat funguje dodnes a ten origo sem zahodil.
Takže bud:
1.se stim budu sr.at a repasuju ho s nejistym vysledkem nebo
2.dam činskýho šmejda nebo
3.ještě sem viděl nějakou italskou variaci tak jestli s nim mate nekdo zkušenost
Tiez si myslim, ze by to tak malo byt, diky.
Na zadní okruh patří ventil bez středové díry. Mělo by to v okruhu zanechat zbytkový tlak.
tak valce mam hotove ale este potrebujem spravne priradit zaklopkove ventily. pri rozoberani som tomu nevenoval pozornost a teraz zistujem, ze su tam dve varianty tych dierkovanych misiek. nie je to nikde popisane ani na vykresoch v priruckach to nevidno ( S-stary typ, N - novy typ )
tak som sa rozhodol, ze serem na profi repas a pustil som sa do toho sam. obetoval som na to cely vikend... valce som vypral v benzine a metodou " poor man's technique " som ich vrtackou s trnom a roznymi smirglami z vnutra krasne vybrusil do hladka. prisli mi opravne sady s gumickami ale obe su na stary typ valca. a ja mam jeden stary a jeden novy. mam nejake zvysne 19-ky manzety tak rozmyslam, ze si z hliniku vytocim novy piest ( moc sa mi teda nechce ). na tom starom type ma sere, ze jedna manzeta je k piestiku prilisovana mosadznym kruzkom. vobec ma nenapada, ako to skopirovat.
-> Pavel P.. 15.11.15 10:47:49: To jako dat za repas valce 1800-3300
Jdu radsi hned poshanet nejakej novej


-> MVM: znam neboj , spíš mi zajímá jestli už to někdo nezkoušel přímo na škodovce , na zadní nápravu mam připravenej regulátor
-> djmaso: Tak obsah válce spočítat snad umíš.. Proměnný budeš mít jen zdvihy (pokud si stanovíš jako pevnou hodnotu průměr/vrtání válečků a pístků) Je to klasickej hydraulickej převod (hever atd) A nebo dáš na praktickou radu místo výpočtů ..
Spíš je prdel rozložení brzdný síly - pokud je to tandemáč a ne máš regulátor tlaku zad nápravy,nebo vahadlo a pumpy předek/zadek..
Ale to zase znáš ze závodáku ne?

Spíš je prdel rozložení brzdný síly - pokud je to tandemáč a ne máš regulátor tlaku zad nápravy,nebo vahadlo a pumpy předek/zadek..
Ale to zase znáš ze závodáku ne?
když už tu máme toto téma :
co si myslíte nebo jak vypočítat
zadání:
Zvládne škodováckej brzdovej válec ukrmit kompletně přední i zadní brzdiče?
propozice 4pístové brzdiče škoda130 na předku i zadnku ( bez ručky ) zapojeny všechny komory
co si myslíte nebo jak vypočítat
zadání:
Zvládne škodováckej brzdovej válec ukrmit kompletně přední i zadní brzdiče?
propozice 4pístové brzdiče škoda130 na předku i zadnku ( bez ručky ) zapojeny všechny komory
ja chcem akurat poslat do Bekasu dva kilove HBV, som zvedavy, ako sa vyjadria. ta cena za repas je dost brutal. nove sa zohnat nedaju, tak som zo srotu vybral stare vyhodene, na pohlad v zufalom stave. po opieskovani sa celkom pekne ukazali, vsetky zavity su ok ale piestik vybrat je bez sance. rozmyslam vytocit na sustruhu take blendy so zavitmi a jeden medzikus na pripojenie dekalamitky a vytlacim to opacnou stranou. v brzdovke som to macal tyzden a nic. vsetky tie skrutky okolo, redukcie a banjo prietokace mam uz spravene v novom pozinku. takze o to by to mohlo byt lacnejsie, kedze chcem len novy vybrus, piestiky a tie gumicky.
-> Milan 136: mozna zalezi i na znacce... ja uz si nepamatuju, co to bylo - sheron, cinol, velvana - jedno z toho
-> Jarda: já mám v MB DOT 4ku už xlet bez problému
-> Bukaj: ja si s ni u rapida rozpustil temer vse gumove, na lada foru ji ani do nivy nedoporucuji, z mojich zkusenosti se s ni gumove dily rubena nemaji radi...
-> Jarda: Vždyť DOT4 je jen lehce vylepšená DOT3, jen s vyšší teplotou varu, jinak na stejné bázi a vzájemně mísitelné...

-> Pavel P..: prý záruka pri pouzito DOT4.... to né
mozna to ten brzdovy valec vydrzi, ale co zbytek ?

-> Twice: a ten válec byl doposud v autě nebo ležel někde v regálu? Jestli to někde dlouho leželo tak budou písty zoxidovaný a vyndat to pujde těžko.... navíc bude i stěna válce vyžraná, takže to asi ani nemá cenu.... raději sehnat nový nebo nechat zrepasovat
www.bekas.cz/detail-zbozi /hlavni-brzdovy-valec-pr-1 9mm-255-41-001r-827170533
www.bekas.cz/detail-zbozi /hlavni-brzdovy-valec-pr-1 9mm-255-41-001r-827170533
Praštil jsem do toho gumovou palicí, bouchnul válcem o stůl...a stejně nic
praštit o stůl a vyjede ven
Zdravim, poradil by mi někdo jak vyndat u Škody 100 vnitřek brzdového válce? Tu první část, do které se zarazí šroubovák nebo něco takového jsem vyndal, ale tu druhou část s pružinkama nemohu vyndat. Zkoušel jsem kleštičky, vypumpovat to nebo to vytlačit vzduchem a nic nepomohlo. Mám jeden starší válec a druhý repasovaný a ani z jednoho mi to nejde vyndat. Díky za rady