skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Prevodovka Fel Mpi 97 - Problem
-> darabos: to je klasika , v prevodovke takýto problém nebýva
mali ste pravdu chlapci, na vine bolo to T-cko pred vanickou 

-> darabos: aj tam ale aj pri prevodovke je dvojitý klb ako tuto , ten tiež rozhýbať
ano, mam tento novsi typ. Takze myslite, ze chyba moze byt v tej oznacenej casti:
mas to zatuhlej sroub v silonu pred tou vaničkou chce to povolit namazat a chvili hejbat a pak zase primeřene pritahnout tahle modernizace stojí za velký hov.. zase to byl kro spatky co se tyče tohodle řazení tak strasne rychle se to vyčvachta a pak tam lovíš kvalty jak u trabanta co se tyče dieslu tak tam se to vyčvachta až tak že to začne rozpadat v tom koubku a nemužeš vyřadít vule jak krava a jeste k tomu zarezlí u benzinaku o neco lepší ale pokud maš zvyk držet za jizdy řadičku tak se to taky vyčvachtá je to proste nedořešeny a skoro každej tejden minekdo jezdi že to ma bud vyčvachtany nebo zarezli a nebo oboje
-> Kuladmin: je to presnejšie , kratšie , nedrnčí , lepšie sa ovláda , samozrejme sú to malé rozdiely ale aj tak
-> suri: Takze je to vlastne stejny jako predtim jen je to sozitejc udelany ale zatuhava to stejne - tak nevim proc to vubec predelavaly/ vymyslely



-> Kuladmin: šroub , dnu taký valček ktorý chodí v púzdrach a krytý gumičkami , tiež to rado zatuhne
-> suri: Mas pravdu spletl jsme si to - kamoska ma prave mpi 97 a ted koukam na foto a uz je tam ale mam zrovna mazle foto nebo z ,,dalky,, tak nevim zda vidim dobre je tam taky sroub?? A nevybavim si ted z hlavy jak to tam je a jak to pracuje.
-> Kuladmin: tak 97 mpi tam určite nemá tie silonové púzdra ani kostku pri prevodovke ale nový typ z vaničkou
-> darabos: Nevim ted jaky ma ta tvoje felda reseni tahla ale tutove hledej problem pod autem pod radici pakou jestli tam je prvni typ - jako facka tak jen vysroubuj ten spojovaci sroub ocisti namaz sloz a budes cucet jak to maka lehce prstickem




-> suri: oki, skusim!
-> darabos: ja by som hľadal v prvom rade problém v tiahlach , v prevodovke nič také čo sa kazí asi ani nie je
-> suri: nie, nasral som sa a nechal to tak...skusim to cez vikend.
-> darabos: a skúšal si tiahlo odpojiť a radiť len tak tyčkou? toto nebýva bežná porucha , skôr zatuhnuté tiahlo
-> suri: tiahlo sa zda byt v poriadku, chyba medzi prevodovkou a pakou nie je, aj vstup do prevodovky, neviem ako sa to vola, na co sa napaja tiahlo sa pohybuje v pohode, ale akonahle chcem zaradit hociktoru rychlost, teda pohyb smerom dnu a von, tak je to hroza...
-> darabos: tak rozhýb tiahlo najprv
-> darabos: tahlo je v poradku ?
Ahojte!
Nenasiel som to nikde, tak sa opytam, ci ste sa nestretli s nasledovnym problemom na felde.
Ked pohybujem pakou do predu a do zadu ide strasne z tuha, treba s poriadnou silou, ako keby tyce vidliciek boli zadrete, je to neskutocne. Hladina oleja v prevodovke bola pod ozubenym koleckom nahonu tachometra, cez vikend som dolial na spravnu uroven (4mm od spodu). Ale nezlepsilo sa to. Auto ma nabehane 70tisic km.
Vdaka za rady.
Nenasiel som to nikde, tak sa opytam, ci ste sa nestretli s nasledovnym problemom na felde.
Ked pohybujem pakou do predu a do zadu ide strasne z tuha, treba s poriadnou silou, ako keby tyce vidliciek boli zadrete, je to neskutocne. Hladina oleja v prevodovke bola pod ozubenym koleckom nahonu tachometra, cez vikend som dolial na spravnu uroven (4mm od spodu). Ale nezlepsilo sa to. Auto ma nabehane 70tisic km.

Vdaka za rady.