Sériově zapojená hydr. ručka

prohledat
58 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 02.12.2010 do 11.08.2014, založil/a vhml
řadit dle data
14:53:51
11.08.2014
vhml
-> aDAm 11.08.14 14:13:20: nebo tak. Nechá se to ale někde koupit hotový? Páchat se mi to nechce.
14:13:20
11.08.2014
aDAm
-> vhml: tak to přepákuj a bude ti stačit klasický.
13:32:23
11.08.2014
vhml
Pořád si pohrávám s myšlenkou hydro ručky do stovky na bubny. Rád bych ale zanechal i originál , protože STK atd.



Konzolu bych rád dal na tunel před řadicí páku. K takovýmu výmyslu bych ale potřeboval váleček kterej nepracuje stlačením, ale roztažením. Existuje něco takového? Už jsem to v některých autech viděl, ale nemůžu to nikde na netu najít.
21:35:05
04.06.2014
m8rinek
-> Mára-rs: Pokud nemá každé kolo svůj válec, ale brzdí se křížem LP a PZ a naopak, tak to můžeš vše vyškubat a natahat předek a zadek solo...
08:38:16
04.06.2014
Klubko_
-> Mára-rs: pro zachování dvouokruhovosti je to jediny řešení.
17:12:08
03.06.2014
Mára-rs
takže asi dva pístky nejlepší řešení že ?
16:24:35
03.06.2014
stepan
-> Mára-rs: Nebrzdilo by při poruše vůbec žádný kolo, a to by docela vadilo.
16:20:08
03.06.2014
Mára-rs
-> stepan: ŠAK TO BY NIČEMU NEVADILO AKORÁD ŽE PŘI RUPNUTÍ JEDNÉ TRUBKY BY NEBRZDILO ANI JEDNO ZADNÍ KOLO NÉ ?
13:48:41
03.06.2014
stepan
-> Mára-rs: Nemohlo. To bys z dvouokruhových brzd udělal jednookruhový.
13:41:44
03.06.2014
Mára-rs
-> darabos: spíš jsem myslel jestli by se to nemohlo spojit navést do pístku a za ním zas rozpojit jestli neto jsou nějaké přípravky
10:17:03
03.06.2014
darabos
10:12:25
03.06.2014
Mára-rs
jak mám zapojit brzdu sériově když mi vedou do zadu hadice dvě na každé kolo zvlášt ??
00:25:43
13.05.2014
Mára-rs
no a ještě furt čtu o nějakém omezovači ale to bych asi v tomhle případě neměl řešit ne?
00:24:26
13.05.2014
Mára-rs
-> vhml: tak ted nevím jak to myslíš
07:07:59
07.05.2014
vhml
-> Mára-rs 06.05.14 22:11:29: mě se povedlo bubny naladit, že se zaseknou taky vždy. Důležitý je podložení rozpěry mezi paknama.
22:17:00
06.05.2014
Mára-rs
-> Eidy: no právě
22:15:00
06.05.2014
Eidy
-> mirecek.666: U tebe to bude nějaká pitomost. Jen na to přijít.

-> Mára-rs: Takhle to má spousta aut a funguje to.
22:11:29
06.05.2014
Mára-rs
-> Eidy: ok myslím si že by to tak mělo fungovat jen když to tu čtu měl jsem pochybnosti ale asi se do toho pustím zatím asi na bubny a časem příjdou i kotouče snad
22:09:03
06.05.2014
mirecek.666
-> Eidy: takle by to mělo být, ale třeba já to tak nemám a už několikátej tejden nevim proč
21:58:59
06.05.2014
Eidy
-> Mára-rs: Nestane se nic. Pokud šlápneš na pedál tak, že vyvineš v systému vyšší tlak než držíš rukou na páce, tlak proběhne kolem gumičky dále k zadním kolům. Po puštění pedálu tento vyšší tlak v zadních brzdách, po puštění ručky se zadek odbrzdí. Konec.
19:47:46
06.05.2014
Mára-rs
tak ted bych rád věděl co to teda udělá když bych držel zatáhlou ručku a přitom šlápnul na brzdový pedál ? zustane ten zadek zabržděný ?
11:23:35
25.12.2010
upír 130
-> steyr: vcelku nic.. kupa lidí to jezdí..musíš je občas vyměnit nebo otočit.. ale není to moc odborný..
08:11:21
25.12.2010
Esso
-> upír 130: máme na impreze zapojenou ručku do okruhu už rok a něco a bez problému ještě se za nějakých 12 závodů nestalo že by se zadek zakous po brždění.
01:21:07
25.12.2010
steyr
moznoje to trochu mimo ale keby sa pouzili 4p brzdy na zadok a hydro ručna s vlastnym okruhom a neprepilili by sa dosticky na polku co by sa stalo ? drali by sa sikmo alebo je v tom iny hačik ?
20:46:45
24.12.2010
upír 130
já jsem viděl taky takhle zapojenou ručku do okruhu a neustále se stávalo že když se zatáhla ručka a do toho se brklo o nožní brzdu tak se natlakoval zadek dvojnásobmně ale přes zpětný ventil už povolením obou brzd neušel potřebný tlak a zadek zustal zabržděnej.. musela se povolit trubka aby ušla kapalina.. musí si člověk dávat bacha ale při rally prostě na tohle dávat bacha nejde.. myslím že zlatě mít dva okruhy vzadu rozdělit desky a je to 100%..
19:45:10
23.12.2010
vhml
-> pistaa: udělej nám pár vánočních fotek :-)
19:29:26
23.12.2010
pistaa
-> vhml: brzdi to dobre neprieci sa to ani nic podobne.. ak si to chcel pocut, mozno malo nmaju na to vplyv i vecsie predne brdy ale aha cvaknem ti to, i Tunerovi 2 mam nieco fotit. tak Vas obriaim na jeden krat :))
19:28:33
23.12.2010
vhml
-> pistaa: tak to je super. Bál jsem se aby to nebylo moc ke straně, pak to neděla dobrotu.
18:57:14
23.12.2010
pistaa
-> vhml: nie nie nemam to tak , brzdi to velmi dobre a co viem mal som to tak nastavene i predtym mlinko som to len doladil oproti predku co som tam mal (serie)
18:54:03
23.12.2010
vhml
-> pistaa: a to to nemas na vahadle stoceny moc k jedny strane? Sice máš vepředu větší brzdy ale i tak...
18:48:50
23.12.2010
pistaa
-> vhml: nie mam vadu 4 piest cely nedeleny. rucku nemam
17:56:32
23.12.2010
vhml
-> pistaa: a vzadu máš polovinu 4pístku zapojenou?



Já budu dávat 15,8 na předek a 19mm na zadek s celým 4pístem.
17:31:14
23.12.2010
pistaa
ja mam 15,8 vs 15,8 ana vahadle to nastavim a super to je maximalne dostacujuce brzdy uz sa z toho konecne stali
17:27:34
23.12.2010
Peklo-Evo-Luboš
-> vhml: Jde to zapojit seriově i zvlášť. Já to jezdím zvlášť a sice z bezpečnostních důvodů. Neb ani s dvěma girlingy nezabrzdíš, když ti jeden okruh praskne.

Nicméně třeba LRa v muzeu v MB to má seriově. Záleží kdo jak se cítí. :-)
15:39:21
23.12.2010
Ing. Duso
Ja uvazujem nad alternativou.. 2 piesty vpredu aj vzadu.. hydro rucni.. a omezovac brzdneho tlaku medzi predkom a zadkom..



ale ked toto tu citam tak by to vychadza ze ten omezovac ma byt umiestneni este pred rucnou brzdou alebo sa mylim ?
10:51:57
23.12.2010
Čokin
-> gabo0000: Já věděl proč tam dávám ten omezovač hned při stavbě5
17:33:52
21.12.2010
vhml
-> gabo0000: jaky jezdis hlavni valce? Omezovac, vahadlo?



Budu mit 15,8 valec dopredu, 19mm valec dozadu a vahadlo.
15:31:18
21.12.2010
gabo0000
-> vhml: jazdim tak asi 3 roky v serii zapojenym seriovym spojovym valcekom, pokial budes mat v zadu 4P s prepojkami budes to mat hrozne prebrzdene, este aj s rozpolenymi dostickami je to dost brutal
15:23:29
21.12.2010
vhml
-> patnact: jestli tě jde o tu plechovou konzolu tak napiš Honzovi5
14:52:48
21.12.2010
patnact - zrušená registrace
-> vhml: nebudeš dělat ještě jednu navíc? Taky bych potřeboval :o)
14:14:48
21.12.2010
vhml
-> Eidy: uz se mi ho za pomocí velké rány a obtisknutí o stěnu povedlo kompresorem rozebrat a už to na něm vidím. Na dně je ventilek, kterej vzduch neumáčkne ale kapalina jo.



Ještě tak hodinku a hydraulická ručka je na světě :-)



Teď už jenom to auto, do kterýho bych to namontoval :-D
13:52:17
21.12.2010
Eidy
-> vhml: Stačí se podívat na tvar gumiček. Pri sešlápnutí se roztáhne jak pí** a těsní o stěnu. Když působí síly z opačné strany tak je gumička jakoby "po větru" a kapalina nebo vzduch projde kolem.
13:36:47
21.12.2010
vhml
Situaci výrazně změnilo zalití válečku brzdovkou, kdy už vše funguje jak má. Jenže teď už tu kostrukci nechápu vůbec. Jakto že vzduch procházel v klidu a volně i na vstup a kapalina ne?



A že jsem si brzdovkou vymaloval strop při zmákčnutí je věc druhá 3 3 3
13:26:33
21.12.2010
vhml
Nemá někdo obrázek vnitřní konstrukce spojkového válečku?



Mě furt není jasný jak funguje. Mám ho ve svěráku a když zmákčnu tak mi to tlači vzduch na vstup i na výstup, to je asi ale špatně ne?



A v kterém místě zdvihu by mělo dojít k uzavření toho vstupu? Protože když foukám kompresorem na vstup tak je pořád částečně průchozí.



Hlavně mi není jasný to, že to tlači vzduch na obě strany. To by pak i na normální zapojení spojky muselo tlakovat do nádobky.
19:23:51
02.12.2010
Čokin
-> Ultim: Ty už jsi takto to někde zapojoval, zajímal by mě názor někoho kdo už to tak má a aspon půl roku stím jezdil. Slyšel jsem, že ty spojkové válečky moc nevydrží, ale nadruhou stranu pokud to není nějaká čína tak proč by to nemělo vydržet. Sám, jsem zvědav na to svoje klasické řešení s dělenou deskou jak to bude fungovat a hlavně těsnit. Jestli mě z toho vychčije brzdovka po dvou zataženích tak budu fakt nas.... 1
19:16:49
02.12.2010
saSaT
-> vhml: taky sem si to myslel, ale podle toho co říká Ultim, tak to chápu tak, že při "první fázi" chodu pístek uzavře vstup od HBV, takže se to nemůže vracet do nádobky a v další části chodu, jelikož je vstup zavřené, už to začnčne brzdit jenom dozadu...snad sem to pochopil a napsal dobře 3
19:07:40
02.12.2010
vhml
-> Wena: a funguje to se spojkovým válečkem bez úprav jo?



Někde jsem četl že kdybych zatáhnul ručku i zabrzdil tak se to vybleje ven. Ale neznám konstrukci válečku, tak nedokážu posoudit
18:01:27
02.12.2010
Ultim
-> vhml: Jak jsem uz psal jinde: Kdyz mas spojkovy valec v zakladni poloze tak je pruchozi, tak jako by tam nebyl. V tom okamziku kdyz zatahnes za rucku,se ti uzavre vstup od nadobky/HBV a zacne ti to tlacit brzdovku do zadnich brzd. Neni na tom nic sloziteho 4
17:57:20
02.12.2010
Ultim
-> saSaT: Jo do zadnich.
17:28:09
02.12.2010
saSaT
to nějak nechápu se vstupem od brzdovýho válce...to jako že je trubka od HBV natažena přímo do té hydra ručky a pak z ní přímo do brzd?
Extreme Tyres