6q

prohledat
80 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 13.06.2010 do 16.06.2010, založil/a COL
řadit dle data
11:23:00
16.06.2010
vhml
-> Luky.: pod plynem nejde řadit nikde, pokud nemáš odpojovač zapalování, popř vstřiků.



Vždycky to musíš aspoň trochu odlehčit, někde stačí jenom tím ubráním, jinde musíš víc třeba i za pomocí spojky
11:05:20
16.06.2010
Luky
-> vhml: Zajímá mě to třeba v VFTS - řadí se pod plynem? Protože to na motorce nejde. To je teda těma podřezanýma čelníma spojkama?
10:54:28
16.06.2010
vhml
-> Zazaa: pokud se k tomu budeš chovat rozumně tak se to chová jako normální převodovka. Většina motorek používají bezsynchron na úplně stejným principu, akorát ty čelní spojky mají podřezanej tvar aby byla jistota pořádně zařazenýho kvaltu a nejde tak moc řadit bez spojky
upraveno 1x, naposled 16.06.2010 10:55:26
10:46:48
16.06.2010
Zazaa
-> vhml: dik



zajimalo me prave jak se to chova, co tim trpi, jak dlouho vydrzi atd :)
10:34:00
16.06.2010
darklord
-> Mantrabeach 15.06.10 17:40:42: fakt? Tak to potom vrbove ceny su trosku uletene :) predpokladam ze si mu dotrepal dve prevodovky a povedal ze chces hybrida 5
08:58:22
16.06.2010
Luky
-> DuriQ: Jenže když se tady dá kvrdlat šaltpákou bez spojky a navíc to jde osadit kulisou pro sekvenci, tak není co řešit. To je jasná volba, citovka... 1

Teda v případě že bych to měl do čeho dát a chtěl v tom utopit tolik peněz. Závodní převodovka musí dělat kravál a basta... 5
08:27:13
16.06.2010
DuriQ
darklord: netvrdim ze si do auta to DSGcko budem davat ale keby som mal vyplacnut za takuto picovinu na ktorej sa neda ani len cuvat ak sa nemylim, tak by som sa zamyslal nad zastavou niecoho modernejsieho, napr DSG z porsche priruba je stale rovnaka takze sa nemusi riesit medzi kus motor/prevodovka len ta prevca je krapet velka a dlha :)

alebo funkcnejsie riesenie zohnat si 6q manual z porschaka cenovo to bude tipujem niekde ako cesky majsttry prevodovkary ale rozhodne to bude mat vacsiu zivotnost a hlavne sa bude dat aj cuvat 1
upraveno 1x, naposled 16.06.2010 08:30:42
19:25:35
15.06.2010
Jindas
-> vhml: Tak tak svata pravda 4
19:25:10
15.06.2010
vhml
-> Jindas: jj, to je takovej nejrozumnejsi zub
19:23:34
15.06.2010
Jindas
-> vhml: Jsem to soudil dle velikosti zaberu zubu a dle sirky zubu a 2.5 me vychazela jako nejlepsi moznost.
19:22:38
15.06.2010
vhml
-> Jindas: tak to jsi použil stejnej jako já :-)
19:22:15
15.06.2010
Jindas
-> vhml: 2.5
19:21:15
15.06.2010
vhml
-> Jindas: jakej jsi použil modul?
19:20:50
15.06.2010
vhml
-> Zazaa: jezkos jí má



Já s ní mám zkušenosti z VFTS.



Jaká zkušenost tě zajímá konkrétně? Třeba jedna z potřebných věcí je mít keramickou spojku, protože sériová ty rázy neudrží.
19:14:32
15.06.2010
Jindas
Na tech malych neni nic zvlastniho. Akorat,ze maji taky rovny zub xD
19:13:57
15.06.2010
Jindas
Silny rovny zub.
zvětšit 6q - obrázek od Jindas vložen 15.06.2010 19:13:57
19:12:49
15.06.2010
Jindas
Tak asi vypadaj.
zvětšit 6q - obrázek od Jindas vložen 15.06.2010 19:12:49
19:09:01
15.06.2010
Jindas
Ja mam 1+2 serii a 3+4+5 do kratka s rovnym zubem, maximalni spokojenost. Pocet ozubeni,modul zubu,vubec velikost kol mazani apod. by moje hlava.

Akorat co jsem na tom nedelal tak vnejsi krouzek kuzelovy krouzek na synchrony a male ozubeni.



Jinak z praxe jedete takhle na 5tku 60km/h aniz byste podradili tak smacknete plyn...auto najednou zacne zabirat a ani nevite ze tam najednou je 140km/h jako prd.



Jinak muj nazor: Jsem zastance skladanych 5Q prevodovek....6Q je dle az moc zbytecnej luxus. :)4
19:08:14
15.06.2010
petr s
-> vhml: Ale jakou to má životnost ? 1000-2000 km?
19:08:12
15.06.2010
Zazaa
kdyz sme u tech synchronich a bezsynchronich tak mam dotaz ...



jezdi tu nekdo hewland alias dog-box nebo jak se tomu jeste rika naskladanej ve skodovacke prevodovce ? zajimaly by me prakticke zkusenosti :)
18:57:10
15.06.2010
vhml
-> Gemini: nn, na šířce zubu moc nesejde jak můžeš vidět zde img.skoda-virt.cz/gallery _upload/.../232_18114_190. jpg
18:14:41
15.06.2010
Gemini
prva vec, co sa mi nezda, ked nahradzujeme sikmy zub rovnym, musi mat koleso s rovnym zubom vacsiu sirku , pretoze ma mensiu stycnu plochu na zuboch a musi sa to nejako kompenzovat...



aby sa to tam vsetko voslo, musi to byt bezsynchronne, co nie je dobre do beznej prevadzky



a nakoniec, rovny zub nepatri do beznej prevadzky......neda sa to pocuvat9
17:57:33
15.06.2010
krup
-> minno: pak dej kdyžtak vědět, kolik si řekl, docela mě to zajímá :-)
17:40:42
15.06.2010
Mantrabeach
-> VeTeV 14.06.10 13:10:04: sixta není drahej.Dělal mě repas převodovky a výměnu SP za 4,22 za 1500kč
17:28:04
15.06.2010
vhml
-> Syny: to bude fofr až dáš 5-5 :-D
17:19:18
15.06.2010
Syny
dve prevodovky zasebou 40 Na jednej dat 1 a na druhej 1-5, pak preradit u ty prvni za 2 a na tej druhej zase 1-5 atd 47
17:18:06
15.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: To ano, ale v tom případě 7q DSG je totální blbost...
17:15:19
15.06.2010
vhml
-> Tuner#2: z pohledu funkce to blbost není. Z pohledu ceny ovšem jo. Aneb za hodně peněz, málo muziky
15:28:23
15.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> DuriQ: Nemyslím, že je to blbost, sám bych do auta 6q chtěl. 5 rychlostí mít odstupňováno jako sériová jen s převodem mezi 4,22 a 4,5 a 6tka by byla jako 5tka na 3,9. To by vyhovovalo mě. Zlepšilo by se zrychlení a přesto by bylo auto použitelné na dálnici.
upraveno 1x, naposled 15.06.2010 15:28:53
15:18:07
15.06.2010
darklord
-> DuriQ: az budes mat v skodovke 7q DSG tak posli fotky a videa ako to jazdi4
14:46:24
15.06.2010
DuriQ
ja sa tak zamyslam nad tym ci ma zmysel vobec 6q do stareho serbla ?

keby som uz mal nieco cpat do auta tak by to bolo skor 7-8q DSG a ne takato kktina...
22:01:46
14.06.2010
fido06
-> minno: jestli je to jak říkáš, tak se u něj do 2500kč vejdeš....
15:07:31
14.06.2010
suri
-> minno: áno vie to , urobí to zloží aj fungovať to bude rátaj 3-4-5tis záleží čo ti chýba
13:10:04
14.06.2010
VeTeV
-> minno: s nim se dohodnes na cemkoliv - on s tim nema problem... synchrony ma vlastni... kazdopadne pocitej ze nepatri mezi levne garazmistry
12:08:45
14.06.2010
minno
-> havlik: napíšem, len som chcel vedieť či to už niekomu robil a koľko to tak asi stálo :)
12:03:48
14.06.2010
havlik
-> minno: mu napiš meila4
11:58:00
14.06.2010
minno
Keď je tu už reč o prevodovkách a sixtovi, tí čo s ním máte skúsenosti, je možné mu doniesť komplet prevodovku v nových dieloch a len sa s ním dohodnúť na tom ju zložiť? Plus maximálne dodať nejaký ten synchrón alebo nejakú prkotinu čo bude medzi dodanými dielmi chýbať.
11:40:15
14.06.2010
vhml
-> COL: je na to dimenzovaná a zvyklá :-)
11:37:44
14.06.2010
COL
-> vhml: to musi ta celni spojka dostavat dost "na prdel", ne?
11:33:05
14.06.2010
vhml
-> COL: řadící pákou :-) akorát u toho není potřeba použít spojku.
11:31:09
14.06.2010
COL
-> vhml: Proc? 6tka by byla dnesni 5tka.... zbytek by byl jemneji odstupnovanej.... Takze bych pri razeni 3-4 nemel propad pres 1500ot/min a pri 2-3 cca 1800.... Samozrejme, ze pokud bych narazil na technologii, pro kterou bych se rozhodl, propocital bych to - a mozna dospel i k zaveru, ze to nema smysl... :o)



btw. ma nekdo zkusenost jak se radi treba ta nesychronizovana 5tka na te Liskove 5q prevodovce? S tim nemam zkusenost.
upraveno 1x, naposled 14.06.2010 11:32:12
11:29:09
14.06.2010
vhml
-> COL: s hlukem je to jednoduchý, převodovka s rovným zubem je zpravidla ještě hlučnější než motor. To pro představu stačí :-)
11:23:41
14.06.2010
COL
-> vhml: to si radeji za 60+ koupim ten 6q..... pochop, je to hracka.



S hlukem se tu dohodnete, ja mam zkusenost jen letmou....
11:22:07
14.06.2010
vhml
-> COL: no dobtá, ale to 6kvaltem stejně nevyřešíš. Buď chceš to tam skládat a necháš si za 10tisíc udělat 5kvalt, nebo to chceš na normální ježdění a necháš 3,9. Ale ten šestej kvalt ti víceméně vůbec nic nevyřeší
11:19:18
14.06.2010
COL
darklord 14.06.10 11:07:48 napsal: → vhml: preco nie? ked si odmyslim cenu, tak mi sestikvalt pride ako dobry napad pre trosku silnejsi motor. V dlhodobom hladisku o tom uvazujem, jedina vec co ma trapi je radenie spiatocky. Prachy boli, su, aj budu.



Ja si to myslim take na klidne jezdeni je 5q/3.9 celkem uchazejici, pomninu-li prechod 2-3....



Jenze, kdyz to chce clovek protahnout, tak 3jka koncici na 130, 4tka na cca 170 a 5tka nekde kolem 225, jsou na pendrek. To bych tam musel mit dva motory.....
11:18:37
14.06.2010
pistaa
-> vhml: no rad by som keby to vydrzalo a neodislo nic tak akoto mam teraz a je to OK, uvidime co odpise ujo :)
11:14:13
14.06.2010
darklord
-> vhml: no, ked niekto moze dat za motor 40-60 papierov, tak nevidim dovod dat rovnake prachy aj za prevodovku. co je prevodovka nejaka horsia suciastka ako motor? 6
11:12:47
14.06.2010
vhml
-> darklord: jo, když si odmyslíš cenu tak tam můžeš nechat vyrobit klidně variátor a bude to úplně nejlepší...



-> COL: o tom hluku si dovolím spekulovat. Buď to chceš na závody, kde ti hluk nevadí, nebo to máš na normální ježdění a za vyhozených 60tisíc sis mohl koupit auto které bude tišší už v základu
upraveno 1x, naposled 14.06.2010 11:14:20
11:12:06
14.06.2010
COL
-> vhml: hlavne kvuli hluku....
11:11:36
14.06.2010
darklord
-> COL: a jo, to som si neuvedomil. no kazdopadne s plnou synchronizaciou si to neviem ani predstavit kde by sa to cele voslo 6, jedine zeby niekto zacal odlievat ine skelety
Extreme Tyres