felda stale tahne doprava

prohledat
58 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 12.02.2010 do 21.02.2010, založil/a Klubko_
řadit dle data
21:35:48
21.02.2010
lacko
ja mam ten problem na riadiacej tyci ze nie su rovnake na lavej strane pouzivam 13vydlicovy kluc a na pravej 12vydlicovy a sa mi zda ze nie su rovnako dlhe a co mam nahradnu tam su rovnake zratal som zavity zmeral so suplerov zavity na kazdej strane 15mm ked som to nastavil podla tej nahradnej zbiehavost je 1cm to asi neni dobre ktora tycka je dlhsia
03:25:39
21.02.2010
Klubko_
tak po vcerejsim slozeni predni napravy uz se to jen tak trochu hada, kam to ma jet. Udela se znova geometrie a melo by to jet uplne rovne. Ovsem vypozoroval jsem, ze s plynem jede trochu doprava, kdyz brzdim motrorem, srovna se. I ty kola jsem prehodil, ale jsou nevyvazeny. Takze uz to asi bude v cajku 6
16:57:19
20.02.2010
Syny
-> RON: 52 Presne... Proto mu radim at zkusi prohodit ty kola...
13:29:42
20.02.2010
RON
-> Klubko_: mel jsem na Favoritu podobný problém - ramena, čepy, silentbloky, tlumiče, včechno nový a auto pořád táhlo doprava... přezul jsem na nový gumy a je po problému
12:32:35
20.02.2010
Klubko_
-> Syny: jojo, kola jsou stejne. Krom PP, ktery je venkem sjety, ale to pripisuju tomu, ze to jede nakrivo. Na PP je rezerva. Kdyz se premuzu, tak to dnes prehazu. Jeste jsem si vsiml. ze LZ je venkem sjety, ale to pripisuju predchozimu majiteli, ja si tlak hlidal. A esi to pojede rovne a ja vyhodil litra jen kvuli tomu, ze se me nechtelo prehazovat kola, tak se asi poseru 36
12:16:55
20.02.2010
Syny
A kola si dal stejan jak byli predpokladam… Prohod pravy predni za pravy levy a dost mozna te to potahne doleva nebo nikam… Zkus to… Mel sem to same...
00:01:57
20.02.2010
Klubko_
takze jak poradil jarda.u1: kdyz uz rizeni bylo venku, vymenil jsem to silonovy pouzdro. Dneskem dovymenil: kulovy cepy spodni i rizeni, silentbloky ramen. Uz nic neklepe, ale porad to tahne doprava. Co s tim mam delat?



Kdyz jsem namontoval hreben a byl jeste odpojen od unasecu kola, hral jsem si s tim, aby volant byl narovno a zatocit slo na obe strany stejne. Po vyjeti z garaze rovne jedu s volantem tak o 1/3 doprava tzn, ze na jednu stranu zatocim vic?
zvětšit felda stale tahne doprava - obrázek od Klubko_ vložen 20.02.2010 00:01:57
upraveno 1x, naposled 20.02.2010 00:03:35
09:33:04
19.02.2010
jarda.u1
-> Klubko_: tohle je bolest skodovackyho rizeni.Je tam silonovy pouzdro,ktery se celkem rychle vybeha a ma to pak vuli,jak ji popisujes.Na to aby to tahlo do strany,to ale vliv nema.Spis se ti bude prenaset klepani do rizeni a volantu,kdyz prejizdis nerovnosti.Kdyz uz mas rizeni venku,tak ho vymen taky,ale budes muset vytahnout hreben z obalu a sundat jednu ridici tycku.Je tam jedno pouzdro,ale me se tam povedlo vlozit 2 vedle sebe (u skody 130),takze mam to ulozeni hrebenu delsi.U Feldy jsem to zatim nezkousel,ale melo by to rizeni bejt konstrukcne stejny.4
01:18:07
19.02.2010
Klubko_
jeste jednou jsem vytahl hreben zkontrolovat vule a trochu zvetsit pritlak. Nasel jsem teda jedinou vuli viz obr. Chodi to tak reneme 1mm dohromady. Ne v tom kloubu, ale v tom posuvnym ulozeni. Je to spatny? Co s tim?
zvětšit felda stale tahne doprava - obrázek od Klubko_ vložen 19.02.2010 01:18:07
upraveno 1x, naposled 19.02.2010 01:18:38
01:12:29
19.02.2010
Klubko_
zitra koupim novy a snad se mi podari u znamyho nechat prelisovat.



fotky se dnes nepovedly
zvětšit felda stale tahne doprava - obrázek od Klubko_ vložen 19.02.2010 01:12:29
upraveno 1x, naposled 19.02.2010 01:13:11
01:09:58
19.02.2010
Klubko_
tak jsem dnes vecer shodil obe predni ramena a vysledek: silentbloky na kasu. Hlavne PZ. Ten nakonec celkem snadno utrhl.
zvětšit felda stale tahne doprava - obrázek od Klubko_ vložen 19.02.2010 01:09:58
10:00:07
16.02.2010
Klubko_
-> Ultim: jasne. A ktery? PP kolo? Ono se to tak v podstate chova. Mirne to taha za volant doprava. Ale sjizdi se vnejsi strana PP kola. Jako loziska nehuci. Nebo jak poznat, ze je lozisko ko?
20:18:57
15.02.2010
Ultim
-> Klubko_: Nevim zda ti to uz nekdo radil,ale muze to byt loziskem,to jsem ted resil vp raci ja. Delam u geometrie a uplne jako ty,po serizeni stale tahla do strany. Ono kdyz je jedno lozisko spatne,tak ma vetci valivy odpor a je to jako jizda v zatacce. Nebo tak nejak,proste po vymene loziska to prestalo 4
23:43:46
14.02.2010
Klubko_
-> jarda.u1: york 180, docela drobecek 6 tak uvidim
23:18:49
14.02.2010
jarda.u1
-> Klubko_: ten starej silentblok bych opatrne narizl flexou a jestli mas velkej sverak,tak bys ho tam mozna mohl dostat
23:08:29
14.02.2010
Klubko_
-> jarda.u1: udelam to doma ve sveraku nejak?
21:29:12
14.02.2010
jarda.u1
-> Klubko_: ten zadni se taky lisuje
21:25:23
14.02.2010
Klubko_
nedalo mi to a vlezl jsem pod to. Meril nameril, ze zkrizena neni, ale posunuta kousek doprava. Pak jsem ju zkusil povolit, zkrizit na obe strany, co to udela pri projeti a ono celkem ani nic. No ale pak jsem mrknul na silentbloky prednich ramen a asi uz je jasny, odkud vitr vane. Takze v patek delam silentbloky prednich ramen. Je na to nejakej zvlastni postup? To predni asi jen vylisovat, jak na eMku a ta pod nohama?
15:55:57
13.02.2010
petr s
-> Klubko_: Tak posunout jde ale zase to změřit
15:50:05
13.02.2010
Klubko_
-> petr s: takze myslis, ze nejsu schopen s tim neco udelat?
15:36:42
13.02.2010
petr s
-> Klubko_: Nemáš přípravek
15:29:49
13.02.2010
Klubko_
-> petr s: jojo, to mi bylo jasny. A co s tim ted? Je tam prostor pro nastaveni?



-> jarda.u1: zkusim to
14:28:01
13.02.2010
jarda.u1
-> Klubko_: to by mohlo bejt ono.Zmer souosost metrem na stredy kol a porovnej vzdalenost na leve i prave strane.
14:22:55
13.02.2010
petr s
-> Klubko_: Je proto jsem se ptal jestli jsi ji vydělával
14:15:21
13.02.2010
Klubko_
-> lacko: tak ty budes mit spatny silentbloky ramen.



a ja mam asi posunutou zadni napravu. Dival jsem se na stopy ve snehu a proste 4 stopy. Je to mozny?
10:57:29
13.02.2010
lacko
ja mam po geoske tiez problem ked som sam taha do lava a ked sme dvaja do prava a ked brzdim cukne to do lava takze kde hladat problem a mozno aj rambo by sa zapotil ked treba volantom tocit a teraz mam zimne gumy
09:51:44
13.02.2010
Klubko_
-> Rapid: no to jsem tak trochu vcera udelal. Misto toho PP jsem dal rezervu, ktera ma vic vzorku i nez LP, ale furt to tahne doprava.
06:59:08
13.02.2010
Rapid
-> Klubko_: Neni nic jednoduzsiho nez zvednout auto na hever a zamenit predni kola, je jedno jestli jsou gumy smerovy. Hned tim vyloucis pripadnou pricinu tvyho problemu .. a mas to za par minut.
00:00:52
13.02.2010
Klubko_
-> outkast136: mozna ten nejvetsi dil s gumou, aby nebyl tak orezlej a mozna o lozisko. Mrkali jsme na to s kamosem a obema nam to prislo funkcni, po vzhledove strance horsi, takze to zatim asi zustane takle. Mam nejak zkusit zmerit souosost? Snazil jsem se z borca vytahnout, esi to zmeri ta geometrie a nebo esi to pozna posunutou napravu nebo rameno a on mi jen tvrdil, ze to tahne urcite proto, ze je sjeta PP guma (coz je spis dusledek nez pricina) a ze PP guma byla podhustena a ze se to tou sbihavosti spravi. No myslel jsem si svoje.
22:54:23
12.02.2010
outkast136 - zrušená registrace
-> Klubko_: na ulozeni neni nic spatne, akorat bych ho uz repasnul za novy dily, je to uz dost rezavy, ale jako to by nato nemelo mit vliv, muze to byt jak rikam neco v zadni naprave, protoze smer auta neuhlidas jen predni napravou takze neni vylocena chyba v te zadni, a taky jak nekdo psal jestli nepribrzduje kolo
22:52:22
12.02.2010
Klubko_
-> Peopas, Kuladmin: praveze brzdy jsou v poradku. Uz kdyz jsem feldu koupil, tak to tahlo a to sem potom menil kotouce. Desky a zadek zustaly. Ale pistky se vsechny kontrolovaly, nic nevisi.



-> Kuladmin: tak velka sbihavost tam byla po vymene kulaku by oko. Takze jen na cestu z garaze na geometrii, ale i s tou sbihavosti jsem to celkem nijak po ceste nehonil. Pred vymenou kulaku nevim, jak na tom byla. Jako ted je to trochu lepsi (snad si to jen nevnucuju). Ale borec rikal, ze na to, kolik to ma najety jsou ty napravy v dobrym stavu. Ze by to melo byt mnohem vic rozhozeny.
22:15:53
12.02.2010
Kuladmin
-> Klubko_: Musel bych videt z boku tu gumu co je na tom 3 obr zespodu ale vypada jeste solidne ,,nepretocena,, a nerozmackana. (Kdyz uz to mas ale takhle venku dal bych novou).

Ta naprava dle tech hodnot je v pohode. A pokud to dela i po te geometrii tak tam snad chyba nebude. A propo to jsi mel tu zbihavost tak strasne blbe? Tech 9,7mm to se ti musely gumy hodne drsne sjizdet a udrzet volant taky docela des bes ne?

Ja bych tez rekl ze mas problem nekde u brzd ze pribrzduji.
upraveno 1x, naposled 12.02.2010 22:16:16
22:04:40
12.02.2010
Peopas
-> Klubko_: nepribrzduje ti prave kolo?
upraveno 1x, naposled 12.02.2010 22:05:48
21:59:29
12.02.2010
Klubko_
-> outkast136: nikdy predtim jsem to horni ulozeni nevidel. Co je na tomhle spatne?



-> petr s: tak vime, ze "rejdovy cep" neni v toleranci. Co to ale pro me znamena? Je posunutej dovnitr/ven, takze odklon kola so A nebo do V? Na druhou stranu v tom protokolu je samostatnej radek odklon
21:34:00
12.02.2010
petr s
-> outkast136: Přední má taky chybu není v toleranci
21:29:16
12.02.2010
outkast136 - zrušená registrace
hele a kdyz je predni naprava po geosce ok tak co hledat chbu v zadni naprave??
21:21:51
12.02.2010
outkast136 - zrušená registrace
nezda se ti to horni ulozeni ze uz je po smrti, trochu v ratu 3
21:20:03
12.02.2010
Klubko_
-> petr s: nemel
21:19:14
12.02.2010
petr s
-> Klubko_: měl jsi ji vydělanou?
21:15:19
12.02.2010
Klubko_
-> petr s: a proc se to objevilo az pak?
21:14:14
12.02.2010
petr s
-> Klubko_: Ohlá nápravnice
21:10:52
12.02.2010
Klubko_
by me zajimalo, proc se po nastaveni sbihavosti predni napravy objevil moc velkej odklon PZ kola



shledavate na tech castech neco spatne?
upraveno 1x, naposled 12.02.2010 21:11:31
21:10:00
12.02.2010
Klubko_
21:09:43
12.02.2010
Klubko_
21:09:22
12.02.2010
Klubko_
21:09:02
12.02.2010
Klubko_
21:08:42
12.02.2010
Klubko_
21:08:15
12.02.2010
Klubko_
21:07:48
12.02.2010
Klubko_
nedalo mi to a sel jsem to rozhodit a vyfotit horni ulozeni tlumicu. Mimo to, ze tlumic moc netlumi se mi zda vsechno v poradku. Ani v tom lozisku vule neni.
zvětšit felda stale tahne doprava - obrázek od Klubko_ vložen 12.02.2010 21:07:48
17:58:02
12.02.2010
werty
Jak psal petr s ...z protokolu to jde jasně vidět... rejdový čep mimo toleranci tzn. u McPherson spojnice středu horního ložiska uložení tlumiče a čepu ramene. Takže hledej tady na téhle ose... Jak je na tom horní uložení tlumičů? Tohle je totiž dost častá příčina proč to nechce držet přímý směr.
Extreme Tyres