Nerez šrouby na převodovku

prohledat
31 příspěvků (zobrazeno 1 až 31) od 13.01.2010 do 14.01.2010, založil/a Discovera
řadit dle data
19:34:14
14.01.2010
Borin - Král tuzerů
-> Milan 123 14.01.10 11:23:54: Nic si z toho nedělej, vždyť víš co je zač...jak nad jeho autem neslintáš, tak seš debil jako já 3 3 3
15:06:27
14.01.2010
afro100
-> Discovera: jasné, s tým som počítal :) díky
15:05:05
14.01.2010
Discovera
-> afro100: a nezapomeň !! na vnitřní výšku pod ventildeklem!! ať to neřízneš moc a pak ti klaviatůra políbí vrch ventildeklu ( vahadla v pohybu nahoru u seřizovacího šroubu) ať nejsi jak kamarád co mu to narzilo do vrchu a měl dekl na tři kusy....a pak že hliník nepraská po celé delce 4
14:59:46
14.01.2010
afro100
-> Discovera: No ja to asi nechám spraviť niekde kde varia hliník, doma na to možnosti nemám, dík za rady :)
14:57:18
14.01.2010
Discovera
-> afro100: pokud nemáš dekl na litinu jde převařit i z fáva...ale potřebuješ fávo dekl 2x a pak TIG nebo MIG..u MIGu je ale potřeba hoodně matroš předehřát nejlépe horkovzduškou.
14:51:32
14.01.2010
afro100
-> Discovera: no práve že mne sa ten ventildekel z fáva tiež páči :) Pôvodne som tiež pozrel ventildekel, videl som karbec a vravím si: favo. Následne ale hľadím na hlavu a vravím si že to je ale len 5-kanál ... kus odvedenej práce :)
14:31:23
14.01.2010
Discovera
-> afro100: klasický fávo ventildekl a spodní část (přesně uřízlá půlka) s hliníkového š105...u fáva obrousíš tu část, která je pro gumové těsnění s drážkou a pak následně obě části zafixovat k sobě a šup svařit k sobě....mě se totiž žádný elektronový ventildekl (dostupné a známé dekly) nelíbí...od favorita paradoxně ano. Takto si to lidé pletou s fávo motorem nebo orig 136kou...ale sání a parohy je následně vyvede z omylu...a pak přemýšlí, který debil spojil část sacího fáva příruby s 5-kanálem.....to už jsem radši zticha....vydí v tom něco uchvatného...já v tom nic zajímavého nevidím...jen tože to jede a neskáče a víc táhne než ze sedrem
13:50:58
14.01.2010
afro100
-> Discovera: klobúk dole pred Tvojou prácou :) apropó by ma zaujímalo, z čoho je ten ventildekel ?
13:34:53
14.01.2010
Jozka
-> Discovera: Jseš holt divoch3. No šel původně do nerezu zejména kvůli rozebiratelnosti, následně jsem taky trochu blbnul, ale pak na to už nebyl čas a hlavně enregie - ale z nerezu mám různý věci, který ani vidět nejsou. Teď se mi sice vybavujou akorát distanční trubičky pod MB štítky klik, ale je toho podstatně víc..4
12:41:52
14.01.2010
Discovera
-> Jozka: ...pozdě to už je udělané a šrouby nachystané 1 a zas tak pracné to není, ale ujetý to je5 jestli je mám doma třak je vyfotím a ukážu.....abys měl důkaz místo slibů 1 ....sem říkal, že dělám kokotiny 5
12:38:27
14.01.2010
Discovera
-> Milan 123: nehádejte se vždyť o nic nejde...sranda musí být 6 ono nejde jen o ty šrouby na převodovce...jde o vše co můžu za nerez vyměnit ve zpod auta, abych nebyl zklamaný, že to nevydrží ani rok....



Jinak prahy jsou originál felicie....prahy to ma origo škodoa a na ně feldí....jsou u vnitř dva velké otvory do oválu aby to ventilovalo a nesrážela se voda....poté pod tlakem a ohřáté na 60st celsia vystříkané tekutým voskem s přísadou 1:1 petrolej-nafta-olej...pak 2 týdny nechat vyschnout a poté přebytečný sajrajt odsát.....prahy jsem dělal kompletně nové ze vším všudy....



až protřídím foto dám i sem auto včetně aktualizace.....teď jsem trochu línej...
12:31:21
14.01.2010
Discovera
-> Saky: však já to taky nemyslím proti tobě ve zlém...jen hold jsem takový....a ten komár v podobě velblouda při pomyšlení, že se vohnu pod auta a uvidím rezavou tečku na pozinkovaném šroubu mě vytáčí 2 takže asi tak....jj podívej byl bych rád, kdyby jsi je ještě měl...fakt bych je chtěl....třmeny se mi rozšiřovat už nechcou nemám na to rozšiřovací sadu a ani kotouče a ty 12mm jsi říkal, že se dají dát bez rozšíření...a ty rok staré TRW co mám na autě už jemně kopou při prudkém brždění....prostě zklamání...jen bych fakt pokud by byly prosil o zaslání, i když asi času moc nemáš (rodina...znám to)...ale mám to od tebe fakt daleko8
12:15:18
14.01.2010
Saky
-> Discovera: ja to nemyslel nijak ve zlem, jen me to presne pripada delat z komara velblouda.. hledat problemy tam kde nejsou .. ty kotouče se podívám
11:29:32
14.01.2010
Jozka
-> Discovera: Hele, na čelech hlav těch šroubů ale je to mat. označení a zpravidla taky logo výrobce, to by z nich chtělo stáhnout a přeleštit3
11:23:54
14.01.2010
Milan 123
-> Tuner#2: Jak vytřel prdel Mirku Dušíne. Jsem zvědavej, protože to auto neznám a nerez šrouby na tohle místo mě udivily. Kvůli tomu, že lidi jednotlivá auta neznají, protože srazy nenavštěvují se nemusíš hned do každýho srát. Ale to je tvoje specialita. Hleď si svého, abych si taky něčím nevytřel prdel.



-> Discovera: Ty prahy jsou zajímací a ten filtrbox moc pěkně udělanej.
10:51:41
14.01.2010
Discovera
-> Tuner#2: Díky to mě těší, ale tvoje páce je ještě hezčí....na žlutce můžu oči nechat....jenže můj problém ještě do nedávna byl ten, že nemám garáž (neměl) a tak peníze lítali do luftu....spočítáno suma sumárum 43000 kč jsem vyhodil během roku jen tak...ty v autě své místo nenašly .....jo panelák je podělané místo...teď už je to konečně za mnou, ale peněz mi líto je...s tím už nic ale neudělám...
10:42:33
14.01.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Discovera 14.01.10 10:12:38: Myslím, že sis teď solidně vytřel s Jiříkem (Milan 123) prdel 3 Tvou práci znám a musím se před ní sklonit. Bohužel tady když založíš solidní vlákno, tak to dopadne přesně takhle, takže už sem raději nic nepíšu, tohle byla vyjímka, protože mě extra po ránu pobavila.
10:17:08
14.01.2010
Discovera
...ještě mi tu kdosi psal, jestli jsem fakt takovej punťa debil, že si s tím hraji, i když to vyjde dráž než kdybych to koupil.....já si fakt nedělám prdel 1 www.svarforum.cz/forum/vi ewtopic.php?id=1463&am... ...fakt myslíš, že by ses normálně do toho pustil....a takové cipoviny vymýšlím pořád......takže když bych viděl rezavou tečku na blatníku...hádej co bych udělal 3
upraveno 1x, naposled 14.01.2010 10:17:23
10:12:38
14.01.2010
Discovera
-> Milan 123: ...sranda co?...jsem línej jetu ncpat tak tady máš starší foto...fotka z boku hnusně focená je půl roku aktuál...teď už je hezčí 1 ...problém je v tom, že to beru až přehnaně vážně proto, že mám rodinu a v tom autě (a hlavně ND origo které tam ještě nejsou přes 150tis.) ...tak se nediv že řeším kokotiny....s tím si musím hrát až do rakve hochu...3 www.skoda-olomouc.net/ind ex_dt.php?action=305...
10:07:43
14.01.2010
Discovera
-> Saky: ...se ti řekne...já sem takovej uvědomilej blbec, že seraději zeptám 1 jako o nerez šroubech vím fakt kulový...a za zeptání nic nedám...sice jsem našel na netu co znamená A2, ale tím že nejsem nástrojář a nedělám to co ty a ostatní mi fakt moc neřeklo...a hlavně jsem nevěděl (právě proto, že je to nerez) jaké to má parametry co s momentem a jaká je roztažnost...zda se teplem povolí...rupne či co.



Leštěnka to je, ale stojí na špalcích abych jí mohl dát novou vlečku a aplikovat nové hliníkové leštěné potrubí na vodu aby se mi to líbilo, když se vohnu pod auto.....to víš....puntičkářství je hroznej bordel....to pak děláš všechno šíleně dlouho a jsi pomalej a musí být v cajku i to na co bych se normálně vykašlal....ale nevadí mi to.



Saky hele máš ještě ty 12mm silnější kotouče na brzdy do předku? KDysi sem ti pisal i adresu jestli je máš, že bych je s fleku koupil a tys říkal že ano...že to pošlelš na adresu...chtěl jsem ti poslalt peníze i předem...pak to utichlo 8 ...nic nepřišlo, ale hořekovat ti do icq nebo SZ jsem nechtěl...nemám rád, když se člověk furt vtírá jen aby to měl.... jenže k tobě je to daleko...a kamarád se k tobě nedostane, že by mi je vzal....bral mi od tebe před 2 roky pružiny na vlečku.
10:03:10
14.01.2010
Milan 123
Třeba má strach, aby na převodovce, ze který dřív nebo pozdějš začne vždycky chcát nebo prolínat olej, nezačaly rezavět. 1



-> Discovera: Daj fotky tej leštěnky. 1
09:41:44
14.01.2010
Saky
zajimave ze nekdo resi "kravinu" kdy meni srouby ktere jsou v originalu z blata a na cem v podstate nezalezi za neco jineho a nekdo si bez mrknuti oka na vecech na kterych zalezi udela zverstva ze to drzi jen silou vule a neresi to vubec..

rozdil v nich je ze ten prvni detailista je uvedomely a stejne nebude nikdy spokojeny a ten druhy je neuvedomely spokojeny blbec 3 skoda jen ze nekteri takovi blbci prodavaji sve vyrobky dal..



klidne je tam dej mas-li na to.. mimochodem to je takova lestenka ze ji vystavujes na kozach ze jsou vide i srouby prevodovky?
08:41:06
14.01.2010
Jozka
Minimální pevnost šroubů A2 - 70 v tahu je 700 N/mm2.. utahovací momenty si už nepamatuju, ale vzhledem k tomu, že jsme pomocí šroubů montovali komponenty potrubí na Temelíně, odolný i vůči zemětřasu, moc bych to neřešil. Odpovídá to zhruba 6.8 (6S) - viz třeba (přibližně) www.sroubky.cz/technicka- data/.

Trochu by se při jejich aplikaci možná stálo zamyslet nad tepelnou roztažností, která je o nějakou desetinku na metru větší a nad tepelnou vodivostí (ta je poloviční) - je to totiž klasickej austenit.

Ale u převodovky bych neřešil ani tohle - zkusil jsem je i na objímkách výfukovýho potrubí, kde byly v pohodě a nedávno i na přírubě tamtéž, tam zatím nemůžu říct, moc nenajezdily. Jinak na komínku rozdělovače, spodních držácích tlumičů, uchycení Z ramen do kastle, nosných rourách motoru, jeho držácích, krycích plechách a nakonec i tom komínku ty šrouby M10x20, M8x20, M6 i jiné používám už léta (už za bolševika - potravinářskej průmysl4) a žádný problémy s nima nebyly..
19:07:17
13.01.2010
Discovera
-> m8rinek: ...no nikdy jsem to nezkoušel a popis A2-70 u nerezu mi moc neříká....teda tu A2 už vím co toje, ale nevím jak to s klasickým 8,8 šroubem porovnat....v matrošu se nevyznám....ale půjdu do toho
18:35:45
13.01.2010
m8rinek
-> Discovera: je to normálně pevnostní materiál, krom několika násobný ceny nevidim důvod proč ho nepoužít ;)
18:08:10
13.01.2010
Discovera
...taky jsem už od hodně lidí slyšel, že příčku mortoru i příčku převodovky mají fixnuté nerez šrouby....uvažuji taky, že to zkusím.
16:35:57
13.01.2010
m8rinek
Spojovák předevšim ze spodu auta dávám zásadně nerezovej
13:05:47
13.01.2010
Discovera
-> gim: z akrosu jsem jich uýž pár kupoval hlavně na vanu motoru a komínek rozdělovače a další šrouby na motoru kromě šroubů na palici 1 , ale u převodovky si nejsem jistý, i kydž si taky myslím, že nebude problém. Ale znám jen pevnost A70 a A80 na nerezu...o jiných nevím a ani oni myslím nic takového nemají.
12:30:30
13.01.2010
gim
mám pocit ze delaj i pevnostní... www.akros.cz/
12:21:58
13.01.2010
vhml
Na převodovce je tolik šroubů, že bych se pevnostn nebál to sešroubovat čímkoliv
11:40:56
13.01.2010
Discovera
Rád bych věděl Váš názor na kompletně sešroubovanou převodovku (742) nerezovými šrouby....i když koupím pevnostní pozink stejně za chvíli pozink jde do kytek ale auto je leštěnka a dosti mě sere když se s tím člověk piplá a nakonec to stejně pár blbých šroubů zkazí.... Zkoušel to někdo...podle mě by to problém nemělo dělat...žádné pětí tam přeci není...šrouby chci dát na víka diferáku, pro oba kartry. Možná to tu už bylo, ale snad to nebude tak horký....Díky za vaše názory a zkušenosti.



Co se týče pevnosti...nevím jak nebo podle čeho mám pevnost šroubů porovnat, abych si představil co to může udělat....
Extreme Tyres