brzdy a brzdy :-(

prohledat
203 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 19.12.2009 do 26.04.2010, založil/a T
řadit dle data
15:42:59
26.04.2010
tak jsem udělal něco podobného jako říkal jerzy a zatím to drží 14 dní a asi 150km,takže snad dobrý 40 děkuji :-)
21:25:17
18.04.2010
-> jerzy: : tak jsem neco takoveho provedl v patek a v sobotu projizdka super...ale uvidime co to bude delat za tyden no 8 4
19:28:55
15.04.2010
jerzy
-> T: musíte být 2. jeden našlape a drží a druhý s hadrem u válce lehce!!! a pomalu povolí a (po vysrčení vzduchu) utáhne šroub co drží trubku. nejdřív spodní a potom horní. je lepší udělat každý šroub víckrát.



takhle jsme to teda dělali my a fungovalo, jestli se to dělá jinak tak jsem otevřen kritice.
16:47:44
15.04.2010
-> jerzy: . a jak ho ovzdusnim? 8 kde jind by to přisávalo že? 8
11:01:14
15.04.2010
jerzy
-> T: zkusit to můžeš, nebo spíš zkus nejdřív válec odvzušnit, a hned uvidíš jestli to je v něm...
08:05:21
15.04.2010
petr s
-> T: Většinou to dělal brzdový válec
21:32:07
14.04.2010
-> petr s: : ale kde ? :-(



-> jerzy: : je nový....takže sundat a zkusit dát nové gumičky jen? 8
20:55:46
14.04.2010
jerzy
-> T: toto mi dělal brzdový válec, že časem přisával vzduch.
19:35:53
14.04.2010
petr s
-> T: Někde přisává vzduch
19:35:10
14.04.2010
-> DuriQ: : tak ovzdusnit to zvladam 4

ale......





už to zase nebrzdí 30 po ovzdusneni super a dneska po 3 dnech jsem k tomu prisel a pedal je mekci a mekci :-( kde se to muze zavzdusnovat :-( ach jo :-( nejake napady? 10
10:13:02
13.04.2010
DuriQ
a co tak pouzit odvzdusnovacku :) ta ti pekne pretiahne vsetko co mas v systeme :)
12:12:11
11.04.2010
tak jsem udělal něco konečně a napíšu poznatky......

ze všech těch rad jsem si vybryl něco a to udělal3 takže jsem vyměnil bubny,měl jsem doma , ty co byly původní a auto jsem znova ovzdušnil,bylo zavzdušněný a fest.....no a byl to projet tak 20km,auto konečně brzdí podle představ,tak teď se jen budu modlit,aby to tak bylo,až přijdu k autu za týden.....tak čekejte, jak to dopadne 3 a zatim dík za rady 4
21:07:20
09.04.2010
aceboss
-> Eidy: My na našem eSku máme stejný systém umístění HBV i s posilovačem z eMka a auto brzdí a odvzdušnuje se stejně jako eRko eMko.Nikdy v tom problém nebyl, že by to něšlo pořádně odvzdušnit.

-> T: Zkus vyměnit HBV za jiný jen na zkoušku a uvidíš.Novej nemusí být bez vady.
07:47:21
09.04.2010
105
-> T: kdyz sem byl mlady a neklidny1 a daval si na emko brzdy 130 tak se mi podarilo prohodit trubky na hbv... po odvzdusneni ok ale po chvily sem nebrzdil mekkej pedal jak prase a kdesi cosi.. prehodil sem to a bylo to ok..





a ted jak sem tu resil brzdy tak bylo odvzdusneno , novej hbv, novy desky, kotouce , pakny jenze hodne ojety bubny... auto brzdit brzdilo ale k ho*nu koupil sem bubny jel sem to project a div sem si nerozbil hubu o sklo3 mel sem vzadu klasicky dlouhy chod prasatka no
22:47:03
08.04.2010
Eidy
-> T: Tak jestli to jezdilo předtím v pohodě tak nevím.

Mno bez posilovače to chce trochu chlapský síly, nejde brzdit špičkou jako u novejch aut. Když přibržďuju je to takový tupý a nic moc se neděje. Ale když se do toho opřu víc, najednou to brzdí dost a dobře se to dávkuje. Jako pocit z pedálu není žádnej zázrak, ale pocit ze zpomalení je super.
22:02:37
08.04.2010
-> Eidy: : nojo,ale jak vysvětlit, že když jsem to přivezl, tak tahle úprava už tam byla a brzdilo to jak mělo? 8



to dopadne jako s chladičem...dam origo a bude pokoj :-/ ty tam taky nemáš posilovač? jaký to je bez posilovače? já s tim nikdy nejel....
upraveno 1x, naposled 08.04.2010 22:03:42
21:43:04
08.04.2010
Eidy
-> T: Jenže origo erkovej má plnění vrchem, takže vzduch uteče do nádobky a v 742 je na stojato a pak stačí povolit šrouby a vypustit vzduch.
21:33:28
08.04.2010
-> m8rinek: . to se dělalo,když se dával novej....



-> Eidy: : jak už jsem psal m8rinkovi....ale jak by se jinak ovzdušňoval? je to škodováckej normální válec 19mm :-(



nejlepší je použít co nejhladší povrch,takže PETka je dobrá volba 40
19:17:15
08.04.2010
Eidy
-> T: Jako formu asi použiju opět PET lahev 40



Teď koukám na tvůj HBV a podle mě ho nelze pořádně odvzdušnit, protože seshora nemáš díru ani šroub, kterým bys odpustil vzduch. Podle mě máš zavzdušněnej HBV.
19:05:42
08.04.2010
m8rinek
-> T: našlapeš a povolíš na vývodech na válci...
19:02:05
08.04.2010
-> Eidy: : no proste to prijedu treba a dobry chvilku a proste po par brzdeni meko no :-( teda tak to bylo minule,ted to jeste zkusim ovzdusnit a uvidime no...

no ja pouzivam jako formu taky carbonou fórmu no...nebo myslis,co jako z toho udelat? :-P



-> fido06: : a to se dělá jak?
17:04:54
08.04.2010
fido06
-> T: zkus odvzdušnit hlavní válec.....
16:23:34
08.04.2010
Eidy
-> T: Jak časem? Jako po x zabrzdění nebo ???

Tkanina čeká na poště, nestíhám se tam v týdnu dostat takže až v sobotu. Už se na ní těším. Přemýšlím co použít na formu, ale něco vynaleznu 4 Dík
16:16:01
08.04.2010
colaczech
-> T: nevim jsestli to muze byt tim cim myslim, ale mas tam HBV z uzovky, tak bys to mel mit zapojene podle schematu do 7mesice 1983.

Tzn. vrchni vyvod na HBV na predni brzdy a spodni vyvod na zadni brzdy.
10:12:14
08.04.2010
-> Eidy: : HBV je celej koupenej novej, bubny asi šišatý jsou a musim vyměnit,ale to by nemělo být tak měký ne?,vůle se dělala mezi čepem a posilovačem a bylo do dobrý,ale časem to změkne no:-(a co se zapojení týká nevim no...ještě zkusim jedonou ovzdušnit brzdy,jestli bude nějaká změna na chvilku...

jo a co tkanina? dorazila?
00:10:27
08.04.2010
Eidy
-> T: Klid se 4P bejt nemusí, když nevíš kde je chyba. Co gumičky v HBV? Co samostavy? Nejsou šišatý bubny, když to cuká? Máš správnou vůli mezi čepem posilovače a HBV? Máš správně zapojenej HBV do okruhu. Vím, že se to lišilo podle typů, jen nevím jak.
21:38:34
07.04.2010
-> aceboss: : má to co společného s tim bržděnim? je hozená v kufru prostě no....nějak.....8
21:21:24
07.04.2010
aceboss
-> T: Kde máš danou rezervu když tam máš posilovač?
21:02:58
07.04.2010
tak co žádný nápad? jediný,co neni šáhnuto je posilovač a třmeny jsou samo jen repas...
20:11:55
04.03.2010
ale pořád to neni ono :-(

dneska sjem to vytáhl na projížďku a je to strašně měký a musim šlapat až na zem skoro :-(

hadice už se nerosí,vzadu jsou prasátka 19,vpředu jsem dal novej HBV 22 a jinak je všechno nový....tak kde je pořád chyba? :-( jinak jsem jel a zkoušel ručku a když jedu na neutrál a jen pomalu zatahávam ručku,tak to jakoby cuká :-O ach jo brzdy blby :-( ještě nějaký rady? co když tam prdnu 4p na propojku,bude klid? :-D
20:08:56
04.03.2010
tak hadice by byly :-) diky moc ZdenoRovi 4



ale stejne to neni ono :-(
zvětšit brzdy a brzdy :-( - obrázek od T vložen 04.03.2010 20:08:56
21:23:38
18.01.2010
petr s
21:21:08
18.01.2010
MATTESS
-> T: hadice se tu řešily docela často
upraveno 2x, naposled 18.01.2010 21:27:49
21:20:34
18.01.2010
-> MATTESS: ,-> m8rinek: : zase jsem o neco moudrejsi no pro priste .-) takze budu hledat a shanet...do leta stjne jeste daleko 10 3
21:04:47
18.01.2010
m8rinek
-> T: objednat z netu, nebo krám s hydraulikou
20:54:51
18.01.2010
MATTESS
-> T: viz. kolegové. Bohužel to tak v autodílech prodávají. Některý věci je lepší kupovat ve speciálkách. Poptej se v obchodech s hadicema ve tvém okolí
upraveno 1x, naposled 18.01.2010 20:57:52
20:54:22
18.01.2010
-> ZdenoR: : nojo ale kde je vzít ? 131

-> Syny: . no to já mam ještě najeto prd,ale neni to navlhlý poprvé no....asi dam zatím teda radši nějaký starší originál a budu shánět nové 8
20:45:14
18.01.2010
Syny
-> T: Ono bezne v kramu davaj benzinovy, pac ty origosky uz se nedelaj... Jenze benzinovy tu brzdovku nemaj moc radi a zacnou obvykle tect... Me zacali tect cca po 14ti dnech...
upraveno 1x, naposled 18.01.2010 20:45:28
20:29:11
18.01.2010
ZdenoR
-> T: Klasika problem potrebujes EPDM hadice (znacene modrym pruhem)
20:24:42
18.01.2010
-> MATTESS: ,-> Syny: : když jsem je kupoval,tak s tim,že chci na brzdy,takže asi mam špatný co? 8
19:55:56
18.01.2010
Syny
-> T: Protoze nejsou na brzdovku typuju :)
19:54:26
18.01.2010
MATTESS
-> T: co je to za hadice? Benzínový?
19:53:35
18.01.2010
proč s mi rosej hadice? 131
zvětšit brzdy a brzdy :-( - obrázek od T vložen 18.01.2010 19:53:35
10:10:45
12.01.2010
105
-> spartra: ja sem delal komplet go brzd na rapidu vcera dneska sem to projel to brzdi jak drak ...problemy s brzdama mam na sedanu... vsecko stejny jak na rapu jen ohoblovany bubny takze si koupim bubny a uvidim ...
23:10:52
11.01.2010
spartra
-> 105: už se to vyřešilo, jen sem blbě čuměl.

dal sem zpátky fragokov, jěště vylepšil ruční brzdu, stejně je to na vraždu, ale seru na to už141by m má cenu kupovat nový samostavy, orginální těžko seženu.
upraveno 1x, naposled 11.01.2010 23:19:48
20:29:10
11.01.2010
105
-> spartra: proc si smazal ten nakres?
21:49:54
10.01.2010
spartra
-> 105: další chudák co všechno vyměnil je z toho na mudr. chcholouška13 sanitní vozy naám zničil než jsme ho dostali. Sem dneska rozdělal bubny, po 5tý zas, vyměnil samostavy, ne nový, seřídil ručku na krev, je to krapet lepší, náhradní hbv nejspíš propouští kapalinu, takže řeším jestli tam dát zpět fragokov10 261

sednu dědkovi do auta, světě div se, to je učiněnnej zázrak150
upraveno 1x, naposled 10.01.2010 21:51:08
21:02:08
10.01.2010
105
kluci prosim potrebuju rychle poradit....

toto je dlouha 120 trubka od hbv do zadu..

jenze na rapo se sehnat da (mozna jo ale v mojim okoli ne)

a ja potrebuju aby ste mi nakreslily kde ji mam nechat urezat protoze u nas v autodilech maj sadu na zaklepani dekuju
zvětšit brzdy a brzdy :-( - obrázek od 105 vložen 10.01.2010 21:02:08
16:00:27
10.01.2010
105
ja mam ten sam problem....ale u me myslim to bude 100procentne hbv....samostavy mam novy... vse funkcni (niz bylo napsany ze mam ohoblovany bubny na 232 a 234 ale vypodlozeno, novy pakny desticky vsecko) dneska sem to jel project a ucinek nikde... zatahnu rucku a edal je tvrdsi...normalne je pri vypnutym motoru jak kdyz je posilovac v chodu.. ja na to uz seru 2
Extreme Tyres