
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ako pretryskovat karb. do rapida
prohledat
65 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 01.10.2008 do 01.03.2009, založil/a skodarapid1365
-> Adam6666:
..no...trysky 145 má jen karbec 130 nebo možná aj 136.....ty nemám...někde seženu...

-> Evž@: papat to moc nebude a krmit to musis, na spotrebu si tam dej seriovou vacku..... vytahni syticovou trysku z nejakeho jineho karbecu ta je 145 a dej ji misto te 130..
-> spartra: včera sem dal na první stupeň 125/190.....bude to asi pěkně papat....druhý mam zatim serii 130/160...(nemam vhodnou trysku..jen 170:))
-> Petkar1: jóó pané..od koho mám vačku to nevim...byla už zabudovaná v motoru který sem si obstaral...a předchozí majitel nevěděl kdo je výrobce vačky(páč měl motor jen chvíli a vačku tam dával ještě někdo před ním)....takže o ní vím kulový....ale motor se s ní chová slušně
-> Evž@: Sériové osazení trysek na upravenej motor určitě ne! Od koho vlastně máš tu vačku? Výrobce vačky by ti měl poradit natryskování karburátoru....
jak tu někdo psal 120/200 - 145/160, určitě by to šlo jěště vylepšit
-> Evž@: jo pokud je chuda.... bohata zase omyva olej a hovno to jede stejne jak z chudou, takze jedinne spravnou


-> Adam6666: jj....v jakém případě je možnost propálení pístu?...pokud je chudá směs ne?
-> Evž@: no na chudou smes taky nemuzes jezdit....
-> Adam6666: dnes sem testnul variantu 125/190 .. 170/160…a skoro sem nepoznal rozdíl…akorát to tolik nekuckalo na první stupeň.....jinak to jelo vicemene stejně…asi nema cenu moc zkoušet ..myslim že když tam bude seriove otryskovaní tak to bude v poměru vykon/spotřeba asi nejlepší...třeba těch 115/135 a vzdušníky 190/160 a šmitec
koukám řešíte trysky... tak to by ste mi mohly poradit u favorita jak mu lehce přidat případně co a jak koupit,,, mám klasiku jikov lekr 136ka..... někdo mi dával typ sytičovku ze 130ky. ale moc nevim.....
-> Evž@: no to bude......
-> Adam6666: tyto trysky zrovna nemam
....zitra sem chtěl zkusit kombinaci 125/190 první stupen ...a 170/160 druhý.......těch 170 bude asi moc co

-> Evž@: ono to musi tahnout aj tak kdyz to prislapnes ale jede to az za 4tisicama kde mivaji 280 vacky spičku kroutaku... a osazeni musis dat na 1300ccm, a kdyz je seriove 115/200 a 130/160 tak bych sel na 125/200(190) a 145(150)/160 a sehnat karburator sedr 22/24....ted zbytecne ztracis druhym difuzorem....
-> Petr Abrahámek: sem si to myslel ..hodně lidí to řeší...a když má někdo ještě k tomu dlouhou převodovku..třeba 3,9 tak to musí být neštěstí
...ja mam 4 ,22 a je to tak tak....mít 4,44 tak je to super

ale sbírat se ten motor začne teprve kolem 3000, pod tyto otáčky je takřka nepoužitelný
Jj pane to je tou vačkou, t onebude karburátorem :). Ta vačka nejvíc točí kolem 6000
-> Petr Abrahámek: jj..ale asi si nerozumíme...já tam mám zatím seriové trysky 112/130....druhou variantu sem ještě nezkusil......já točím něco málo přes 5 tis.....de o to že to začne tahat až někdy kolem 3 500....jesli je to tou vačkou...nevim
Tak já mám to samé natryskování na 120 sedru a jede to v pohodě.vzdušníky 200/160 trysky 115/140 (nebo 145). Upravená 120. tam jde o to kolik otáček točíš...ve vyšších to může přestat stíhat. jinak do 4000 bude rozdíl minimální
-> Petr Abrahámek: osobně si myslím že takové natryskování na upravený favorit je celkem málo....chce to víc šťávy určitě
když pominu malej vzdušník na první komoře tak chybu nevidím. 140 trysku ze sytiče mám taky a jede to moc hezky :). Spíš bych se podíval jestli Ti to nepřisává někde falešnej vzduch
?

čau....mám takový malý problém s motorem...jedná se o upravené fáčko 136,vačka 280/280,hlava-1mm...mam na tom karbec EDSR ze 120 GLS,trysky seriove 112/130 a vzdušníky taky 170/160.....jede to sice hodně slušně ale jen když sešlápnu plyn uplně na podlahu.....chvilku se to rozmýšlí a nakonec to vypalí tak jak má....může to být tryskama?..chtěl jsem zkusit variantu 115/140 ....kdyžtak poraďte..dik
-> MerHanz: Ano ano už je ve výstavbě, sice jenom 4q ale to bude stačit - prozatím
-> Antony: jj proto i když vlečku, tak 4,22
-> MerHanz: Přesně tak. Mám radši zrychlení, než max. rychlost
-> Antony: ale zadši se nehoním, mu prostě ujedu v ratáčkách a na rovině ať si jede

-> Antony: to věřím, o to je víc udivenej když tam vidí klasiku 5tikanál 1200.

-> MerHanz: Tak tak, ale já se už krotím, i když pohled do zrcátka a v něm udivená tvář borce ve fobii jak se mu vzdaluju fakt za to stojí




-> Antony: když voto pak vubec nejede





-> MerHanz: No když na to nebudeš pořát šlapat až na zem, tak spotřebu 2-komora moc neovlivní.
-> Antony: dneska sem pocejtil, i v zatáčkách že to líp taham když sem se sotvy vešel, když pujde menší, tak kvuli spotřebě,ale na první nic mněnit nebudu je to ok
MerHanz 07.10.08 19:27:21 napsal: -> Antony: ale jak sem psal mám to na 1200 no tak potom jo
-> MerHanz: No mě vlastně taky
ale zase zmenšit trysku na 2-komoře no to už nebude ono při plným sešlápnutí. 


-> Antony: ale jak sem psal mám to na 1200
-> Antony: tak spotřebu sem nemněřil, ale za autem je cejtit benzín
. možná dám na druhouu jen 135( tam byla před tím)

-> MerHanz: no já mám 130/200 a 145/150 a jede to hodně pěkně, ale asi dám na první 125/200 možná 125/210 a uvidím . . . . .spotřebu 

-> Antony: tak sem posháněl nějaký inštrumnty a skočil sem na 120/200na 1 komoře a 145/140 na 2 komoře a jede to s tim pěkně, hlavně zmizelo to cuknutí při přidávání.
-> Gemini: Teď koukám že jsem to zblbnul. Doma vzal vrtáky a v práci to převrtal
Gemini 05.10.08 20:10:30 napsal: dala sa kupi aj sada na 120tku, 130tku...... trysky 120,125 su bezne dostupne.......inac trysky sa nevrtaju ale vystruzuju.....ale ked som bol maly, tiez som vrtal
Tak 115-tku, 125-tku, 130-tku mám originál, ale myslím, že když jsem vzal 1,2 vrták, trysku upnul do CNC soustruhu a vrtákem upnutým v hlavě to vyvrtal, tak myslím že díra je opravdu 1,20 a povrch díry je naprosto shodný jako u seriové trysky. Apropo myslíš že dnešní druhovýrobní trysky se ještě vystružujou? To bych pochyboval. Vzhledem k co nejmenším nákladům na výrobu . . .
Tak 115-tku, 125-tku, 130-tku mám originál, ale myslím, že když jsem vzal 1,2 vrták, trysku upnul do CNC soustruhu a vrtákem upnutým v hlavě to vyvrtal, tak myslím že díra je opravdu 1,20 a povrch díry je naprosto shodný jako u seriové trysky. Apropo myslíš že dnešní druhovýrobní trysky se ještě vystružujou? To bych pochyboval. Vzhledem k co nejmenším nákladům na výrobu . . .
dala sa kupi aj sada na 120tku, 130tku...... trysky 120,125 su bezne dostupne.......inac trysky sa nevrtaju ale vystruzuju.....ale ked som bol maly, tiez som vrtal 

-> MerHanz: Já si v práci půjčil vrtáčky a doma si je převrtal a jestli je to přesně díra 1,18 nebo 1,21, a nebo 1,23 mě ani tak moc nemrzí. Potřebuju víc než 115 a míň než 125, což jsou seriový trysky.
-> Antony: sem se taky doslech, že V kostelci, Chaloupka převrtával trysky a vzdušníky. tak zkusím asi jeho, na nějaký ty 118 a podobně
-> MerHanz: Já to vyřešiltak, že jsem koupil sadu trysek na 105-tkový SEDR (mají nejmenší trysky) a ty jsem si převrtal na 120, 125, 130 atd. jelikož jemnější odstupňování vrtáčků nemám, ale doufám že to bude stačit.
-> Antony: jj přesně, jak řikáš, při prudkým přidání je to OK
-> vhml: -> Antony: tak to mi dělá taky na tu 115, ale bohužel nemám jinou, kdybyste někdo sehnal trysky 118,120,122,125. tak se ozvěte 

-> vhml: Mě to dělá jenom při pozvolným přidávání. Při prudkým přidání tam stříkne akcelerační pumpička paliva dost...
-> Antony: to me dela taky. Pri prudkym pridaním se 115tkou tryskou to skytne a pak se chytne... Zkusim pridat uvidim co z toho vyleze
-> Gemini: Co jsem vypozoroval od ostatních, tak vím že 130-tková tryska je hodně, ale na 115-tku mi to při pomalým přidávání plynu při zatíženým motoru hodně cuká, když si pomužu sytičem jede to jak z praku. Tak jsem dal tu 130-tku a je to v pohodě, ale radši seženu 120,125-tku. Uvidime..
-> Antony: taky mám na 22/24 na první komoře 115/200 a na druhej nevím, s tím sem ještě laboroval. Je pravda že to mám na LSce