ako pretryskovat karb. do rapida

prohledat
65 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 01.10.2008 do 01.03.2009, založil/a skodarapid1365
řadit dle data
15:52:57
01.03.2009
Evž@
-> Adam6666: 1 ..no...trysky 145 má jen karbec 130 nebo možná aj 136.....ty nemám...někde seženu...
15:36:26
01.03.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> Evž@: papat to moc nebude a krmit to musis, na spotrebu si tam dej seriovou vacku..... vytahni syticovou trysku z nejakeho jineho karbecu ta je 145 a dej ji misto te 130..
15:21:30
01.03.2009
Evž@
-> spartra: včera sem dal na první stupeň 125/190.....bude to asi pěkně papat....druhý mam zatim serii 130/160...(nemam vhodnou trysku..jen 170:))
15:18:48
01.03.2009
Evž@
-> Petkar1: jóó pané..od koho mám vačku to nevim...byla už zabudovaná v motoru který sem si obstaral...a předchozí majitel nevěděl kdo je výrobce vačky(páč měl motor jen chvíli a vačku tam dával ještě někdo před ním)....takže o ní vím kulový....ale motor se s ní chová slušně
12:13:39
01.03.2009
Petkar1
-> Evž@: Sériové osazení trysek na upravenej motor určitě ne! Od koho vlastně máš tu vačku? Výrobce vačky by ti měl poradit natryskování karburátoru....
08:16:44
01.03.2009
spartra
jak tu někdo psal 120/200 - 145/160, určitě by to šlo jěště vylepšit
23:13:36
28.02.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> Evž@: jo pokud je chuda.... bohata zase omyva olej a hovno to jede stejne jak z chudou, takze jedinne spravnou

3
22:18:52
28.02.2009
Evž@
-> Adam6666: jj....v jakém případě je možnost propálení pístu?...pokud je chudá směs ne?
21:20:42
28.02.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> Evž@: no na chudou smes taky nemuzes jezdit....
21:15:04
28.02.2009
Evž@
-> Adam6666: dnes sem testnul variantu 125/190 .. 170/160…a skoro sem nepoznal rozdíl…akorát to tolik nekuckalo na první stupeň.....jinak to jelo vicemene stejně…asi nema cenu moc zkoušet ..myslim že když tam bude seriove otryskovaní tak to bude v poměru vykon/spotřeba asi nejlepší...třeba těch 115/135 a vzdušníky 190/160 a šmitec
21:19:01
27.02.2009
Tomaso435
koukám řešíte trysky... tak to by ste mi mohly poradit u favorita jak mu lehce přidat případně co a jak koupit,,, mám klasiku jikov lekr 136ka..... někdo mi dával typ sytičovku ze 130ky. ale moc nevim.....
19:15:57
27.02.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> Evž@: no to bude......
18:47:32
27.02.2009
Evž@
-> Adam6666: tyto trysky zrovna nemam 6 ....zitra sem chtěl zkusit kombinaci 125/190 první stupen ...a 170/160 druhý.......těch 170 bude asi moc co
16:51:23
27.02.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> Evž@: ono to musi tahnout aj tak kdyz to prislapnes ale jede to az za 4tisicama kde mivaji 280 vacky spičku kroutaku... a osazeni musis dat na 1300ccm, a kdyz je seriove 115/200 a 130/160 tak bych sel na 125/200(190) a 145(150)/160 a sehnat karburator sedr 22/24....ted zbytecne ztracis druhym difuzorem....
13:29:16
27.02.2009
Evž@
-> Petr Abrahámek: sem si to myslel ..hodně lidí to řeší...a když má někdo ještě k tomu dlouhou převodovku..třeba 3,9 tak to musí být neštěstí 3 ...ja mam 4 ,22 a je to tak tak....mít 4,44 tak je to super
00:40:55
27.02.2009
Petr Abrahámek
ale sbírat se ten motor začne teprve kolem 3000, pod tyto otáčky je takřka nepoužitelný
00:39:56
27.02.2009
Petr Abrahámek
Jj pane to je tou vačkou, t onebude karburátorem :). Ta vačka nejvíc točí kolem 6000
22:30:48
26.02.2009
Evž@
-> Petr Abrahámek: jj..ale asi si nerozumíme...já tam mám zatím seriové trysky 112/130....druhou variantu sem ještě nezkusil......já točím něco málo přes 5 tis.....de o to že to začne tahat až někdy kolem 3 500....jesli je to tou vačkou...nevim
20:39:45
26.02.2009
Petr Abrahámek
Tak já mám to samé natryskování na 120 sedru a jede to v pohodě.vzdušníky 200/160 trysky 115/140 (nebo 145). Upravená 120. tam jde o to kolik otáček točíš...ve vyšších to může přestat stíhat. jinak do 4000 bude rozdíl minimální
13:29:13
26.02.2009
Evž@
-> Petr Abrahámek: osobně si myslím že takové natryskování na upravený favorit je celkem málo....chce to víc šťávy určitě
21:46:00
25.02.2009
Petr Abrahámek
když pominu malej vzdušník na první komoře tak chybu nevidím. 140 trysku ze sytiče mám taky a jede to moc hezky :). Spíš bych se podíval jestli Ti to nepřisává někde falešnej vzduch
16:18:18
25.02.2009
Evž@
?6
14:13:07
22.02.2009
Evž@
čau....mám takový malý problém s motorem...jedná se o upravené fáčko 136,vačka 280/280,hlava-1mm...mam na tom karbec EDSR ze 120 GLS,trysky seriove 112/130 a vzdušníky taky 170/160.....jede to sice hodně slušně ale jen když sešlápnu plyn uplně na podlahu.....chvilku se to rozmýšlí a nakonec to vypalí tak jak má....může to být tryskama?..chtěl jsem zkusit variantu 115/140 ....kdyžtak poraďte..dik
16:33:18
09.10.2008
Antony - zrušená registrace
-> MerHanz: Ano ano už je ve výstavbě, sice jenom 4q ale to bude stačit - prozatím
06:36:59
09.10.2008
MerHanz
-> Antony: jj proto i když vlečku, tak 4,22
16:19:57
08.10.2008
Antony - zrušená registrace
-> MerHanz: Přesně tak. Mám radši zrychlení, než max. rychlost
05:45:53
08.10.2008
MerHanz
-> Antony: ale zadši se nehoním, mu prostě ujedu v ratáčkách a na rovině ať si jede4
05:45:19
08.10.2008
MerHanz
-> Antony: to věřím, o to je víc udivenej když tam vidí klasiku 5tikanál 1200.3
21:04:17
07.10.2008
Antony - zrušená registrace
-> MerHanz: Tak tak, ale já se už krotím, i když pohled do zrcátka a v něm udivená tvář borce ve fobii jak se mu vzdaluju fakt za to stojí 3 3 3
20:11:50
07.10.2008
MerHanz
-> Antony: když voto pak vubec nejede 3 3 3 3
19:49:58
07.10.2008
Antony - zrušená registrace
-> MerHanz: No když na to nebudeš pořát šlapat až na zem, tak spotřebu 2-komora moc neovlivní.
19:44:30
07.10.2008
MerHanz
-> Antony: dneska sem pocejtil, i v zatáčkách že to líp taham když sem se sotvy vešel, když pujde menší, tak kvuli spotřebě,ale na první nic mněnit nebudu je to ok
19:31:03
07.10.2008
Antony - zrušená registrace
MerHanz 07.10.08 19:27:21 napsal: -> Antony: ale jak sem psal mám to na 1200 no tak potom jo
19:29:05
07.10.2008
Antony - zrušená registrace
-> MerHanz: No mě vlastně taky 3 ale zase zmenšit trysku na 2-komoře no to už nebude ono při plným sešlápnutí. 1
19:27:21
07.10.2008
MerHanz
-> Antony: ale jak sem psal mám to na 1200
19:25:39
07.10.2008
MerHanz
-> Antony: tak spotřebu sem nemněřil, ale za autem je cejtit benzín3 . možná dám na druhouu jen 135( tam byla před tím)
19:17:44
07.10.2008
Antony - zrušená registrace
-> MerHanz: no já mám 130/200 a 145/150 a jede to hodně pěkně, ale asi dám na první 125/200 možná 125/210 a uvidím . . . . .spotřebu 3
18:28:25
07.10.2008
MerHanz
-> Antony: tak sem posháněl nějaký inštrumnty a skočil sem na 120/200na 1 komoře a 145/140 na 2 komoře a jede to s tim pěkně, hlavně zmizelo to cuknutí při přidávání.
20:57:32
05.10.2008
Antony - zrušená registrace
-> Gemini: Teď koukám že jsem to zblbnul. Doma vzal vrtáky a v práci to převrtal
20:40:46
05.10.2008
Antony - zrušená registrace
Gemini 05.10.08 20:10:30 napsal: dala sa kupi aj sada na 120tku, 130tku...... trysky 120,125 su bezne dostupne.......inac trysky sa nevrtaju ale vystruzuju.....ale ked som bol maly, tiez som vrtal

Tak 115-tku, 125-tku, 130-tku mám originál, ale myslím, že když jsem vzal 1,2 vrták, trysku upnul do CNC soustruhu a vrtákem upnutým v hlavě to vyvrtal, tak myslím že díra je opravdu 1,20 a povrch díry je naprosto shodný jako u seriové trysky. Apropo myslíš že dnešní druhovýrobní trysky se ještě vystružujou? To bych pochyboval. Vzhledem k co nejmenším nákladům na výrobu . . .
20:10:30
05.10.2008
Gemini
dala sa kupi aj sada na 120tku, 130tku...... trysky 120,125 su bezne dostupne.......inac trysky sa nevrtaju ale vystruzuju.....ale ked som bol maly, tiez som vrtal 2
20:00:22
05.10.2008
Antony - zrušená registrace
-> MerHanz: Já si v práci půjčil vrtáčky a doma si je převrtal a jestli je to přesně díra 1,18 nebo 1,21, a nebo 1,23 mě ani tak moc nemrzí. Potřebuju víc než 115 a míň než 125, což jsou seriový trysky.
19:00:18
05.10.2008
MerHanz
-> Antony: sem se taky doslech, že V kostelci, Chaloupka převrtával trysky a vzdušníky. tak zkusím asi jeho, na nějaký ty 118 a podobně
18:30:17
05.10.2008
Antony - zrušená registrace
-> MerHanz: Já to vyřešiltak, že jsem koupil sadu trysek na 105-tkový SEDR (mají nejmenší trysky) a ty jsem si převrtal na 120, 125, 130 atd. jelikož jemnější odstupňování vrtáčků nemám, ale doufám že to bude stačit.
13:36:00
05.10.2008
MerHanz
-> Antony: jj přesně, jak řikáš, při prudkým přidání je to OK
13:35:22
05.10.2008
MerHanz
-> vhml: -> Antony: tak to mi dělá taky na tu 115, ale bohužel nemám jinou, kdybyste někdo sehnal trysky 118,120,122,125. tak se ozvěte 4
20:41:58
03.10.2008
Antony - zrušená registrace
-> vhml: Mě to dělá jenom při pozvolným přidávání. Při prudkým přidání tam stříkne akcelerační pumpička paliva dost...
18:11:48
03.10.2008
vhml
-> Antony: to me dela taky. Pri prudkym pridaním se 115tkou tryskou to skytne a pak se chytne... Zkusim pridat uvidim co z toho vyleze
17:03:07
03.10.2008
Antony - zrušená registrace
-> Gemini: Co jsem vypozoroval od ostatních, tak vím že 130-tková tryska je hodně, ale na 115-tku mi to při pomalým přidávání plynu při zatíženým motoru hodně cuká, když si pomužu sytičem jede to jak z praku. Tak jsem dal tu 130-tku a je to v pohodě, ale radši seženu 120,125-tku. Uvidime..
11:40:48
03.10.2008
MerHanz
-> Antony: taky mám na 22/24 na první komoře 115/200 a na druhej nevím, s tím sem ještě laboroval. Je pravda že to mám na LSce
Extreme Tyres