skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
seřízení-favorit
-> Tomaso435: nevim, jen jsme to včera řešili... motor furt lítal od 600 do 1000ot. furt to samo ubíralo a pridávalo, fáčko karbec s lehce lízlou hlavou, jinak žádná úprava
-> OndraKrupi: ...že by ten "sporák" od lpg co mám nad karbcem takhle ubiral ?... ještě zkusim bavlněnej filtr co to udělá....
-> Tomaso435: klukům na závodech to dělal přívod vzduchu do karbce, odendali filtr a bez prolému
tak to dělá to samý... tak nevim :D
dělá to vrrrr-------_------_----- --_------_------_-------
dělá to vrrrr-------_------_----- --_------_------_-------
tak vyměněnej palec , svíčky (ale D17Y+ z roku 92 takže 135kový) a na plyn je z toho raketa :-D
.. otazkou je coto bude dělat na benzín ještě...
.. otazkou je coto bude dělat na benzín ještě...
-> Jarinko: rozdělovač sem nevyndaval ani nijak nezkoumal jen to klasicky promazal.... jinak dle mě se to pohybuje normálně když oddělám víčko. zkusim ještě nějakej jinenj palec, tady ten je asi čínskej co tam daval minulej majitel
-> Tomaso435: A co odstrediva regulacia v rozdelovaci, moze to robit urvata alebo volna pruzinka...
- děcka,
- děcka,
na favoritu 136 at sou jaky koliv otáčky který držim plynem nebo volnoběžně tak 2-3 vteřiny normálně vrčí pravidelně a drží. pak tak na pul vteřiny jakoby zaškobrtne otačky tak o 200 klesnou a zase se to vrátí během pulvteřinky vteřinky zpátky..
kabely sou daný už jiný,svíčky taky, palec vypadá dobře víčko taky. kabely všude sou kontakty ok... ale to mi příjde jako kravina..
pač to dělá se stejnýma intervalama v jakychkoliv otačkách. jak se to ohřeje dělá to častěji a nepravidelně ...ale když jedu na benzín nepocituju že by nějak netáhlo. jen když stojim tak se tomu věnuju že to tohle dělá.. dělá to jenom na benzín. na lpg to nedělá
E: nebude jen blbej předstih ? po vzoru pionýra, kterej bud startoval a nebo zase pěkně jel....
huř to startuje na benál ale zase jede hodně slušně.... na plyn to je pořád stejný..
- děcka,
na favoritu 136 at sou jaky koliv otáčky který držim plynem nebo volnoběžně tak 2-3 vteřiny normálně vrčí pravidelně a drží. pak tak na pul vteřiny jakoby zaškobrtne otačky tak o 200 klesnou a zase se to vrátí během pulvteřinky vteřinky zpátky..
kabely sou daný už jiný,svíčky taky, palec vypadá dobře víčko taky. kabely všude sou kontakty ok... ale to mi příjde jako kravina..
pač to dělá se stejnýma intervalama v jakychkoliv otačkách. jak se to ohřeje dělá to častěji a nepravidelně ...ale když jedu na benzín nepocituju že by nějak netáhlo. jen když stojim tak se tomu věnuju že to tohle dělá.. dělá to jenom na benzín. na lpg to nedělá
E: nebude jen blbej předstih ? po vzoru pionýra, kterej bud startoval a nebo zase pěkně jel....
huř to startuje na benál ale zase jede hodně slušně.... na plyn to je pořád stejný..
Zhruba predstih nastaviš tak že naštartuješ a pomocník drži otáčky na 3000ot a nepohýna s plynovým pedálom a ty točís rozdelovačom. Ked motor dosiahne najvyššie otačky tak je to cca dobre
A zmes na karburátore podľa farby dymu. Keď je čierny tak je zmes bohatá a keď nejde do otáčok tak chudá. Inač pocuvať a sledovať aby isiel rovnomerne pekne. Je to len priblizne nastavenie tak prosim nekamenovať ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> libor.98: Nazdar tak si zajed na emise tam ti to udělají
ahoj, potřeboval bych seřídit karburátor (směs,volnoběh) a předstich na favoritu 135L 43KW