-> jarda.u1: protože je to hnus ...zoxidovanej a zaflákanej od kombinace olej,bahno,prach.Stejně se pak motor bude kompletně rozhazovat od sebe Takže pokud by se to někam dostalo,proběhne stejně výplach
-> jarda.u1: noo nevim,nechce si mi to rozhazovat než to povezu na pískovaní.Chtěl jsem to nechat opískovat složený na jeden zátah.Zakrýt jen to co by bylo nezbytný.Dnešní demontáž svíček byla spíš informativní...a takhle se to posr..o
-> bibendum30: jedině vytahovák....a nejlíp to něčím trochu nahřát před vytažením (já bych to zkusil trochu nahřát hořákem na PBflašce)...mohlo by se to trochu uvolnit..
Ahoj,mám jinej druh problému...ale přesto problém z tohoto tématu
Když jsem dneska vyndaval starý svíčky ze 742.136,jedna se mi rozpadla...a spodní 1/2 kde je závit svíčky zůstal v palici-a nejde ven Měl by jste někdo radu jak to dostat ven???
predtym som mal trojkontaktne sviecky brisk ak bude zaujem pozriem presne ake,aj tie boli dobre .v zime startovali v pohode aj pri -15 a viac a auto islo tiez dobre ale na tychto dor 15lgs to ide lepsie aspon u mna
Takhle vypadají Brisky 15YC ve Žlutce po cca. 8500 km. Jsou naprosto v pořádku a ještě by najezdili hodně km, ale přešel jsem na NGK, tak uvidíme, zda to ve čtvetek vůbec natočím :o))
-> malydano: hm já laboroval s předstihema všechno možný,ale když mi to občas běží na tři válce a občas na dva tak jsem neměl náladu jezdit s tím 2 tis km,ale neslyšel jsem ještě o tom že se svíčky musí zajíždět.Třeba jsem měl jen smulu a měl jsem je vadný...
ja mam tie sviecky na 40kw bmm a vacka je 247-247,auto ide v pohode 160km-h.ak budete skusat tie sviecky treba ich nechat zabehnut asi 1000km a potom to bude ono
-> K.o.l.d.a.: tak to je jasny, ale tak radsi at to funguje ne... Ja taky plno veci radsi udelam znova nez vymejslet naky "praseciny" jak to spravit...
-> Trax: -> Syny: Chlapi, dobrý rady, ale vyměnit písty, neni to samý jako vyměnit olej... To je rozborka sborka celýho nově postavenýho motoru. A písty měnit nebudu, ty jsou dobrý. Když se to bude s.át, tak zvětšit spalováky, už mám jasno..
-> Syny: no teoreticky kdyz vezmes ze je presah kolem desetiny tak i kdyby byl o desetinu vetsi (coz by pak pravdepodobne netesnilo) nicmene tak by byl kompresni pomer dejme tomu o desetinu jinej.. a jestli ma jeden valec 10,6 a druhej 10,7 to by nemelo takovej vliv.. jako kdyby mely ty dva valce treba 11,5 a ty dva 10,6 tak bych to treba pochopil.. jenze to je rozdil cca 3,5kubiku masa coz je celkem dost.. jako to me napadlo tenkrat a od te doby dnes vsechny hlavy pro jistotu premeruju..
-> Syny: neresim nebot nevim ze mam neco resit, a nikdo nerekl ze mam neco resit...vim ze mel problem se svickama pak rikal ze je vymeni a najede par km a da vedet.. pak sem se parkrat ptal a porad mel malo najeto a vic nevim.. nicmene pokud je stale problem i s jinejma svickama tak muzu dodat na zkousku svoje, predtim zmerte kompresni tlaky jednotlivejch valcu a pak muzem pripadne resit sundani hlavy ..
jinak jsou v tom fabkove rovne pisty z vybranim a hlava je vzana o 0,7mm s upravenejma spalovakama vychazi kompresni pomer 10,6:1 coz neni zadnej brutalni KP aby to mohlo delat takovejhle problem.. samozrejme ze se mohl frezar a nebo ja seknout (kdyby byla treba snizena uz jednou) ale objem spalovaku merim vzdy nicmene pak nevidim duvod proc by odchazely jen dve.. . nicmene neni se cemu divit motory stavim na hovno, kotouce mam praskly, pruziny jsou malo tuhy nebo moc dlouhy, terminy nedrzim a umim jen kecat ( i kdyz to uz ted z obrovskeho prebytku casu co mam dost omezuju..) a stejne se najde spousty blbcu ktery me naletej-))
-> Vrba: Sice tomu moc nerozumim, ale pokud mas vybouleny pisty - tak zkus dat ty rovny. To by melo kp zmensit a tim padem mozna odstranit tvoje potize.