skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Čím to může být? Prosím pomoc..
09:36:44
31.01.2008
31.01.2008
Kapřík
-> Reeaper: sem ti říkal kladívka a kondenzátor
07:39:25
31.01.2008
31.01.2008
Reeaper
zřejmě byl rozházenej předstih, vyměnil jsem kladívka, od oka to nastavil a chytla.. tak teď už jen provést testovací jízdu..
21:12:18
20.01.2008
20.01.2008
Reeaper
tak poslední fridex, co sem tam lil byl G11 a ten je v pohodě mísitelnej s G48, tudíž skoro stejnej.. takže fridexem by to bejt nemělo, ani vyžranou hlavou..
19:36:43
20.01.2008
20.01.2008
Reeaper
-> Petr - Rapid 135: tyjo nestraš s vyžranou hlavou fridex dávám ten, co má bejt..(kdybych teď kua věděl, jakej to je..) a svody nebyly horký, ale rozžhabvený do růžova, což není normální podle mě Voda bublala, ale nemuela vařit, expanzku sem otevřel normálně a jen si to odfouklo, přetlak tam nebyl!
Musím kouknout na ten fridex, ale vím, že sem tam dával ten modrej na hliníkový motory..
Kdyby to tlakovalo do vody, neotevřel bych expanzku..
Musím kouknout na ten fridex, ale vím, že sem tam dával ten modrej na hliníkový motory..
Kdyby to tlakovalo do vody, neotevřel bych expanzku..
11:00:05
20.01.2008
20.01.2008
Petr - Rapid 135
Svody jsou žhavý normálně, spadnul mi jednou hadr na výfuk a začal z toho hned hořet a svody jsou daleko žhavější. Koukni na Fridex jestli nemáš modrej, bude nejspíš vyžraná hlava motoru. Řešily jsme něco podobnýho. Jestli by byla vyžraná, tak jí nezkoušej snižovat nebo opravovat, prostě jinou hlavu. To že vaří voda a neubívá, vypadá na tuhle závadu.
13:21:12
19.01.2008
19.01.2008
Reeaper
-> Matsoft: ne-e, čepoval jsem normálně 95
Nikdo neví nic víc?
Nikdo neví nic víc?
08:37:57
19.01.2008
19.01.2008
Matsoft
-> Reeaper: a co takhle nafta v benzinu?
22:04:58
18.01.2008
18.01.2008
Reeaper
-> petr s: aha, tohle mě nenapadlo, předstih by měl bejt seřízenej z listopadu, aut obylo na STK.. ale možný je všechno, zítra na to kouknu, děkuji
22:02:21
18.01.2008
18.01.2008
petr s
-> Reeaper: Místo v motoru to hoří ve výfuku
22:00:28
18.01.2008
18.01.2008
Reeaper
-> petr s: to mě nenapadlo, ale proč by byly tak žhavý ty výfukový svody?
21:57:28
18.01.2008
18.01.2008
petr s
Asi předstih
21:56:53
18.01.2008
18.01.2008
Reeaper
ještě třeba bohatá směs, ale to by bejt nemělo..
21:55:26
18.01.2008
18.01.2008
Reeaper
Ahojte všichni.. prosím o radu, čím může být následující chování mého motoru Motor 136
Při startování (sytič, studenej motor) se autu moc nechtělo do otáček, do 2000 škytání a nechtělo jet.. nad cca 2000 najednou vystřelily otáčky..v tomhle jsem měl podezření na první klapku karbecu, ale jel jsem..
Auto se zahřálo, ale už se mu nechtělo do otáček ani do 2t ani nad 2t.. jen škytání a hrozně pomalé zrychlení..
nakonec jsem dojel na místo určení se zatnutými zuby a strachem ..to už se auto azčínalo přehřívat, ozvalo se pár tupejch ran (fakt nevím, co to bylo), v půlce červenýho pole jsem zastavil, otevřel motor a (nebijte mě ) výfukový svody žhavý a voda bublala
Motor nakonec zchládnul, voda oki, neubyla, olej taky oki.
Nevíte, čím by tohle mohlo bejt?
Co mě napadlo: - ucpanej výfuk
- ucpanej vzdušník - nešel vzduch, jen benzín, takže se auto dusilo, proto to nešlo za plynem a to škytání..
- podělanej jehlovej ventil, nebo plovákovka, nebo tka něco - taky přechlastávání
u posledních dvou možností mě ale nenapadá, proč by byly tak žhavý ty parohy..
tak román dopsán, čekám reakce
Při startování (sytič, studenej motor) se autu moc nechtělo do otáček, do 2000 škytání a nechtělo jet.. nad cca 2000 najednou vystřelily otáčky..v tomhle jsem měl podezření na první klapku karbecu, ale jel jsem..
Auto se zahřálo, ale už se mu nechtělo do otáček ani do 2t ani nad 2t.. jen škytání a hrozně pomalé zrychlení..
nakonec jsem dojel na místo určení se zatnutými zuby a strachem ..to už se auto azčínalo přehřívat, ozvalo se pár tupejch ran (fakt nevím, co to bylo), v půlce červenýho pole jsem zastavil, otevřel motor a (nebijte mě ) výfukový svody žhavý a voda bublala
Motor nakonec zchládnul, voda oki, neubyla, olej taky oki.
Nevíte, čím by tohle mohlo bejt?
Co mě napadlo: - ucpanej výfuk
- ucpanej vzdušník - nešel vzduch, jen benzín, takže se auto dusilo, proto to nešlo za plynem a to škytání..
- podělanej jehlovej ventil, nebo plovákovka, nebo tka něco - taky přechlastávání
u posledních dvou možností mě ale nenapadá, proč by byly tak žhavý ty parohy..
tak román dopsán, čekám reakce