
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Silenty Fe do škodovky
tak sem to tam dneska namontil!
akorat pres to, jak mi rve vyfuk sem asi velkej rozdil nepoznal

-> Discovera: No ja se nehadam
Ten kamos se mi opta zejtra na 10.9 ... Dam kdyztak vedet jestli jsou a za kolik


-> Discovera: Zeptej se u zenitu ve Fabory
-> Matthes130: no tojo, ale 10,9 asi neseženeš...jinak bych tam napsal 10,9....nemyslíš....ve ferocentrumu mě bylo řečeno, že 10,9 se normálně neprodávají...a nezdá se mi, že by ty 8,8 odešli...a to sem hned po zástavbě valil po dálnici...ale opravte mě jestli kecám a dají se koupit....bryl bych je.
Diky, tak dylka mi vychazi asi 95mm, ale myslim ze bude jednodussi sehnat 100mm :) Jinak kamarad rika ze pevnostni je 10.9
šrouby sou samozřejmě M10
-> Matthes130: Vnitřní průměr trubky musí mít 7,5cm aby se tam vešel...trubku samo nejdřív navařit a pak siletn sikovkama trošku zmáčknout a půjde tam sám. Šrouby jsem zvolil imbus pevnostní 8,8 délku teď sakra nevim...tu fakt teď z hlavy nevím....změř si délku teď na své škůdce a uvidíš...
-> Discovera: Prosim jeste, co je to za srouby co drzej silent na pricce? Imbus pevnostni a prumer a dylka ...?

-> petr s: nie 7,5cm?

-> rolls: Trubka musí mět 75mm díru
-> rolls: Aspon ja v to doufam :) Je taky potreba aby se ten silentblok nepootocil, pac ten velkej kus gumy musi nest motor, ne ta mensi po stranach ...
-> Matthes130: no to je jasne... takze v podstate je to tak ako som to napisal?
-> rolls: No hlavne nejdriv zavarit trubku a pak do ni strcit silentblok, ta guma by vareni asi nevydrzela
Hlavne spravne vycentrovat ...

-> Discovera: no som asig total lama, ale nejako som to stou trubkov nepochopil. je pravda ze som felda silentblok este nevidel a asi preto som ztoho volajaky zmeteny. takze, mam si najst trubku 7,5 cm...kupit silent z feldy, napasovat do tej trubky a trubky privarit na drziak? rozumiem tomu dobre?
-> Saky: kdyz se chce vsechno jde. Ja myslim, ze by to slo spravne natvarovat a svarit
-> Discovera: Tak jo, pokud by sly 4 trubky tak by to bylo fajn, ale dve na zacatek staci (aby vyzbylo i na ostatni). Viz PM

-> Matthes130: 200,- za 2 trubky a jednu sadu držáků. Ty musím ve velkém vyškemrat. Na vrakačích je jich málo a zdroj mám hodně dobrej....Tak to díky..já sem to tu nehledal, ale když sem se o tom už tady jednou zmínil, že je to super tak každý chtěl foto...tak sem to sem hodil.
-> petr s: Jasne, ja nechtel 4 x pul metru
-> Discovera: No ale jsi prvni (aspon myslim) kdo to rozumne vyfotil a popsal ...
Kdyz budes tak hoden ... na kolika se domluvime

-> Discovera: No ale jsi prvni (aspon myslim) kdo to rozumne vyfotil a popsal ...


-> Rooney: no hlavně že to pomohlo
já sem svým zpusobem taky "lama" žádný mechanik, ale tohle auto mě okouzlilo ani sakra nevím pořádně čím....jedno vím jistě...tento server a ještě asi 2 mě přesvědčili
a to jestli je šade bezpečná nebo ne mě vůbec nezajíma...kdybych neměl tuto tak sem si koupil feldu z r 2000 a i v té se můžu zabít....taky žádný zazrak. -> Matthes130: jasně chápu
o tom to je...stačí ti 2 trubky na jeden motor..pokud nechceš mít pár trubek do zásoby
Každopádně to není nic extra nového...hodně lidí už to má předemnou a i Saky o tom např. mluvil....ale každá uklázka opraší starou věc





-> Matthes130: Ano ale 10 cm dlouhé nebo jednu půl metru dlouhou
-> Gryzly: No ale na dve auta potrebujes 4 trubky


-> petr s: jenže jich je docela dost a musej se přebrat. ;-)
-> Gryzly: Brambory vyhod ven
-> Discovera: super, dík moc za ty fotky, moc mi to pomohlo


-> Matthes130: na jedno auto stačí dvě trubky.
-> Shade Nouf: Slávu provolávat budu, alena sraz nedorazím, mám na autě ještě sundanou hlavu a musím ji dodělat. další problém je že v garáži jsou brambory a tak tam nedostanu ato a to stojí venku a prší docela dosť.
-> Shade Nouf: Slávu provolávat budu, alena sraz nedorazím, mám na autě ještě sundanou hlavu a musím ji dodělat. další problém je že v garáži jsou brambory a tak tam nedostanu ato a to stojí venku a prší docela dosť.
-> Discovera: No to ne, ja to nechci uz hotovy, v tom je ten vtip proc mam tohle auto ... abych na nem delal sam
Jak bychom se tedy domluvili? 4 trubky a jeden par drzaku


-> Gryzly: tvrdosti se liší...dělá to jeho tvar kde má Favo místo jednoho opěrného bodu dva do tvaru "Y" a je dtobet tvrdší. Osobní odběr trubky by nebyl problém, jen ho musím jít vyzvednout a nařezat autogenem, -> Matthes130: dá se to poslat i za 400-450 poštou už hotové. ony sice něco váží, ale balík nebude stát ani těch 50kč....to už mám zjjištěno. -> Shade Nouf: Problém je vzít není
jen se u toho zapotíte při řezání těch držáků...je dobré mít kvalitní přímočarou pilu....
Jaký z toho budete mít pocit vy to nevím, ale já sem maximálně spokojený...na vlečce to je ještě lepší....!



-> Gryzly: Já myslím, že když se uvidíme všeci v neděli na srazu, tak s sebou může pár nařezaných kousků akorát na ten silent vzít a věřím že to od něj rádi odkoupíme a budem experimentovat a následně mu provolávat slávu jak je to super :) teda aspoň doufám :) Co ty na to Discovera?
-> Discovera: taky bych bral metr trubky. osobní převzetí by neměl být problém.
Zeptej se Noufa od toho si už rok přebírám zadní čelo. ;-)
Zeptej se Noufa od toho si už rok přebírám zadní čelo. ;-)
S postou coz je tak 70Kc, predpokladam :)
-> Discovera: Já myslel příčku motoru. a že jsou silentbloky fá a fe záměnný jsem věděl. myslel jsem že je jen jeden typ. nevěděl jsem že se lišší tvrdostí.
-> Discovera: Tak ja nevim, kdyzby tam byly oba drzaky motoru, 4 ty trubky ... 300Kc?
-> Matthes130: držáku mám 8 párů a žold je ta pošta

-> Discovera: super fotky,dík
-> Klubko_: to musi bejt malinko presny-)
-> Saky: anebo svarit z pasoviny

No to by bylo fajn, nemas i ty dva drzaky motoru?
Na kolik by to tak vyslo? Pocitam posta tak do 80Kc snad, max kilo. Starter me stal kilo kdyz sem ho posilal na dobirku ... Tak zalezi na Tvem žoldu


-> Matthes130: šlo by poslat poštou už nařezany...sice tohle sem nikdy nedělal....posílat trubku
ale problem to není potřebuješ na šířku silentu

Njn, CO neni, jen eletrika. Fakt nevim kde brat a nekrast, nejaky atypicky topeni ...

-> Matthes130: no nevim...já jí mám zadara a dalších 30m můžu mít....jen jí odvest bylo problém....1m mě stačil
0,3 ...nevím jestli by to bylo OK to pro jistotu ještě z jedné strany bodnout COčkem

www.kondor.cz/sortiment/k
ategorie.php?kat_id=11&... Tady sem nasel trubku 82,5 x 3,6, to znamena ze by tam byl vakl 0,3mm, to by slo pouzit? Sice nova 300Kc, ale to bych se podelil s kamarady ... to by vyslo levne :)
-> Saky: tojo...ale k soustruhu člověk moc přístup nemá...ten až jako poslední možnost teda aspoň pro mě....pokud není po ruce někdo kdo ho má.
-> Discovera: jeste je soustruh
-> Matthes130: trubka to je sranda...vnitřkem musí mít 7,5cm a tu sehnat je opravdu oříšek...ale jediné co mohu doporučit je jen obcházet šroťák
to je jediné místo se 100% úspěchem...jinde i ve Fero centrumu mě odpálkovali...je to atypická velikost!! prý...

-> bitmap: to jsou sicce namáhany o MNOHEM víc než origa..ale jsou v trubce...takže se opřou a ze samotné trubky ti to nevyletí..to by museli být všechny šrouby na převodovce odšroubované aby měl motor tendenci vyletět
na tuto myšlenku mě přivedl jeden mechanik tady z Olomouce, kde mi dělali laserovou geometrii (Temposervis) a sám říkal, že to udělal na 5ti škůdkách a dodnes to drží bez problémů...a co se týká tichosti je to skok opravdu do předu


-> Gryzly: silenty Fa a Fe mají co se do velikosti týče má STEJNÉ....na vodní pumpu...jen na převodovku sou jine...co se týče provedení "gumy" silentu Fa a Fe jsou už jine...Fe je hooodně měkká a fa má dva opěrné body...takže není to tak tiché. Ano jde o vnější průměr silentu.Tu příčku převodovky sem nepochopil co máš na mysli...pokud jde o vlečku a samotný silent na ní to nevím...mám kyvku tam jí musím vymontovat jinak bych tam silenty nedal. A příčku motoru nemusíš taky zdělávat jen pravou stranu si co nejvíce odšroubuj a plochým šroubovákem ho od držáku odtáhni to kvůli držáku motoru s origama silentama...a motor nazvedni co to půjde a vyděláš ho. Levá strana bez problému.
Ono aj origo silentbloky sa dost prehybaju takze kym sa poistne zarazky nedotknu priecky tak by som v makkosti nevidel problem. Budem niekedy musiet vyskusat tiez, lebo som si odvykol od "tichosti" skodovky. A to som si volakedy myslel aku mam tichu skodovku (nove silentbloky, favo zapalko, lpg a nastavene na "tichy" chod :))) )
Super, sic nejsem skodivkar, ale tomuhle tleskam :)
Jen doufam, ze se to hned nerozpadne, pac v predohrabech jsou namahany jen v podelnym smeru, zatimco v tyhle aplikaci v pricnym i podelnym, ale stejne to musi bejt obrovskej rozdil proti tem gumovejm koleckum co jsou tam v serii :)
Jen doufam, ze se to hned nerozpadne, pac v predohrabech jsou namahany jen v podelnym smeru, zatimco v tyhle aplikaci v pricnym i podelnym, ale stejne to musi bejt obrovskej rozdil proti tem gumovejm koleckum co jsou tam v serii :)
No, co je to za trubku prosim, sem meril trubku u kotle a ma 76mm vnejsi! prumer, teda ne ze bych nam tu kuchal topeni
ale abych vedel co shanet ... :)

-> Discovera: Nádhera, už jsem o tomhle přemýšlel 14 dní, a takhle přesně jsem si to představoval. Hned jak vyměním hučící ložiska na vlečce, tak udělám i toto. Pár otázek:
1: předpokládám že není potřeba vyndávat příčku převodovky při přestavbě.
2: 75mm je vnitřní průměr trubky, tedy venkovní pruměr silentbloku?
Oměřím doma vodní pumpu.
Ani jsem nevěděl že felda a fávo mají ty silentbloky jiné.
115 052 280 je silent blok Favorit,
047 199 214 je silentblok Felicie, cena je skoro stejná
1: předpokládám že není potřeba vyndávat příčku převodovky při přestavbě.
2: 75mm je vnitřní průměr trubky, tedy venkovní pruměr silentbloku?
Oměřím doma vodní pumpu.
Ani jsem nevěděl že felda a fávo mají ty silentbloky jiné.
115 052 280 je silent blok Favorit,
047 199 214 je silentblok Felicie, cena je skoro stejná