opět Mpi hlava: údaje

prohledat
33 příspěvků (zobrazeno 1 až 33) od 18.03.2007 do 27.03.2007, založil/a Dušan
řadit dle data
09:07:52
27.03.2007
Saky
osobne si myslim ze daleko dulezitejsi nez jakej zaklad je to jak se provede uprava hlavy a saciho potrubi..nebot na tom se da ziskat a bohuzel i taky ztratit daleko vic nez nejakej rozdil mezi hlavami....

osobne povazuji nejlepsi ty s 1 kuzelovou pruzinou kterym se stejne upravuje z 90pct predpeti..
08:26:26
26.03.2007
Gryzly
Tak jsem koukl do ETKY a:

dvě pružiny se dávali od 10/94 do 05/98,

kuželová pružina se dávala od 06/98

divný je že hlava 136MPi se dávala od 08/97 do 06/98 a to s číslem 047 103 353J, pak se dávala od 07/98 do 01/02 047 103 353S

a od 02/02 do konce výroby se dávala 047 103 351G, všechno jsou to hlavy 136 MPi



A ted vám to seřadím podle ETKY:

10/94-07/97 - 136BMM i 136MPi - 047 103 353M

08/97-06/98 - 136MPi - 047 103 353J

07/98-01/02 - 136MPi - 047 103 353S

02/02-konec - 136MPi - 047 103 351G

13:58:36
21.03.2007
jate-line
-> Urbi: 5 1
09:32:17
21.03.2007
Vici
-> Pavel Korbelář: chyba mereni... ty hlavy jsou stejne.
23:11:23
20.03.2007
Petr Urban
-> jate-line: Safra to je čisté 1
14:58:47
20.03.2007
Pavel P@nkáč
-> Vici: ale petr to myslel tak ze na jednobodove strikacce po vymene hlavy mel o ty KW vice, strik se nezmenil...
13:26:08
20.03.2007
Vici
hlava z MPi 50kW a z jednobodu 50Kw je podle me ten samy odlitek, jen potom zacli davat jine ventily a pruziny.

jinak jak tu resite proc 50kW jednobod motor nabrzdil min nez 50kW MPi tak to je snad jasne ne? a hlavou to nebude...
09:37:28
20.03.2007
jate-line
Já mám taky jednu kuželovou pružinu, točím to běžně 7000ot/min a nedělá to nic.
zvětšit opět Mpi hlava: údaje - obrázek od jate-line vložen 20.03.2007 09:37:28
00:14:11
20.03.2007
Gemini
-> petr s: mal som doma niekolko hlav ale ani jednym kanalom nepresla 27mm gulicka, vsetky boli tak 26-26.nieco mm



vyhoda jednej pruziny je jasna, mensie zotrvacne hmoty, pretoze aj miska ventilu je lahsia ako klasicka
20:16:57
19.03.2007
SOMALECEK (martin120)
ještě jsem zapoměl dodat že ke mnou popisované hlavě je třeba dodat pod pružiny ještě jednu podložku! tudíž po stránce pružin na ventily jsou lepší ty kuželové a nejlepší jsou z BMW M3, ale to už je úprava pro opravdový soutěžní motor a ne na ježdění po srazech :-) záleží co kdo od auta čeká
19:53:39
19.03.2007
petr s
-> Tuner#2: Ty kila udává dílenská příručka
18:36:27
19.03.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan: Podle téhle fotky to nepoznám. Je zeleně značená na znaku barvou a nebo podle té kužolové pružiny.
18:35:14
19.03.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> petr s: Opravdu? Proč by to teda tyhle pružiny byli na nejostřejšívačku s nejvetším sériovým zdvihem? Co jsem se bavil s p. Čepkem, tak říkal že jsou na to nejlepší, pokud není vačka z polotovaru a ta už potřebude víc "kil" tudíš jiné nově vyrobené pružiny.
18:32:25
19.03.2007
Dušan
-> Tuner#2: je to ona ? fotka nic moc
zvětšit opět Mpi hlava: údaje - obrázek od Dušan vložen 19.03.2007 18:32:25
18:21:13
19.03.2007
petr s
-> Tuner#2: Neříkám že to jedna pružina neustojí ale dvě jsou asi o 30 kg tvrdší
18:12:51
19.03.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
Mě zas bylo řečeno to co tvrdí Gemini a co mám já, tudíš MPi, jedna kuželová pružina a světele zelený znáček. Je to jediná pružina, která bez problému ustojí i větší zdvih vačky.

18:06:37
19.03.2007
Dušan
stále by mě zajímaly alespoň čísla hlav všech MPI 50kW, aspoň pro iunformovanost. Potom z toho bude článek
17:43:19
19.03.2007
deathcat
-> petr s:

-> Martin120:

Tak to jste mně potěšili, takový motor se mi zrovna valí doma.
17:30:27
19.03.2007
petr s
-> Martin120: To tvrdím celou dobu
17:00:01
19.03.2007
SOMALECEK (martin120)
takže ověřoval jsem informace a doporučuje se hlava z přechodu BMM a MPi se 2ma pružinama na ventilech a sací kanál 27mm. Jde o to že i lepší tvar kanálů. Tak a můžem pokračovat v diskuzi :-)
15:58:17
19.03.2007
petr s
-> Pavel Korbelář: Co byly na brzdě 50 MPI tak tak všechny měly kolem 52-53 kw tak a ted přemýšlej co je lepší a jednobody 50 kolem 48-49 kw
15:48:06
19.03.2007
Pavel P@nkáč
-> petr s: hmm to zni zajimave by me zajimalo cim je to zpusobene..
15:36:03
19.03.2007
petr s
-> Pavel Korbelář: Stačí ti to že když se MPI dala na 50 kw jednobod bez jakýchkoliv úprav tak na brzdě přibyly 3 kw jenom výměnou hlavy nic jiného nebylo děláno
15:32:11
19.03.2007
Pavel P@nkáč
-> petr s: oduvodnit jaka hlava je tedy nejlepsi ja uz jsem si sehna a jednu k tomu do foroty ale tak me to nejak vseobecne zajima...
09:37:10
19.03.2007
petr s
-> Pavel Korbelář: A ty co chceš potvrdit nebo vyvrátit
08:03:17
19.03.2007
petr s
-> Gemini: A jaké podle tebe měla kanály?
03:02:21
19.03.2007
Gemini
ani jedna felda hlava nemala 27mm saci kanal, mam kalibre......1 pruzina, 7mm stopka, zeleny flak na znaku skoda.....
23:03:34
18.03.2007
Pavel P@nkáč
no kazdy tvrdi neco jineho ja jsem zvedavej az to nekdo potvrdi a vyvrati uz jsem tady cetl od par lidi ze na upravy je nej jednobodka felda nevim uz proc, ale ono jde spis o to co mas myslim ze zas tak velike rozdily tam nebudou...
22:21:12
18.03.2007
bitmap - zrušená registrace
Gemini rika, ze MPI hlavy jsou supr, pokud ji nekdo kompletne tip top upravi a jsou spis vhodne va vysokootackove zavodnicky.

Do normalniho motoru na silnici prej lepsi dat fabkohlavu udelanou, bo tangencialni vir nebo tak nejak 2
21:39:59
18.03.2007
petr s
To nevím ale montovala se na první 136 MPI a jsou tam tvrdé 2 pružiny
21:38:15
18.03.2007
Dušan
-> petr s: a číslo hlavy ?
21:34:49
18.03.2007
petr s
Sací kanál 27mm dvě pružiny na ventilech
21:31:32
18.03.2007
Dušan
pomocí vyhledávání jsem to nikde nenašel takže se ještě jednou ptám:



Která hlava z MPI je ta nejlepší pro úpravy. Myslím tím tu která má největší kanály a ventily.



Potřebuju vědět číslo výrobku, průměr sacího kanálu a ventilu



Děkuji
Extreme Tyres