osobne si myslim ze daleko dulezitejsi nez jakej zaklad je to jak se provede uprava hlavy a saciho potrubi..nebot na tom se da ziskat a bohuzel i taky ztratit daleko vic nez nejakej rozdil mezi hlavami....
osobne povazuji nejlepsi ty s 1 kuzelovou pruzinou kterym se stejne upravuje z 90pct predpeti..
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
opět Mpi hlava: údaje
09:07:52
27.03.2007
27.03.2007

Saky
08:26:26
26.03.2007
26.03.2007

Gryzly
Tak jsem koukl do ETKY a:
dvě pružiny se dávali od 10/94 do 05/98,
kuželová pružina se dávala od 06/98
divný je že hlava 136MPi se dávala od 08/97 do 06/98 a to s číslem 047 103 353J, pak se dávala od 07/98 do 01/02 047 103 353S
a od 02/02 do konce výroby se dávala 047 103 351G, všechno jsou to hlavy 136 MPi
A ted vám to seřadím podle ETKY:
10/94-07/97 - 136BMM i 136MPi - 047 103 353M
08/97-06/98 - 136MPi - 047 103 353J
07/98-01/02 - 136MPi - 047 103 353S
02/02-konec - 136MPi - 047 103 351G
dvě pružiny se dávali od 10/94 do 05/98,
kuželová pružina se dávala od 06/98
divný je že hlava 136MPi se dávala od 08/97 do 06/98 a to s číslem 047 103 353J, pak se dávala od 07/98 do 01/02 047 103 353S
a od 02/02 do konce výroby se dávala 047 103 351G, všechno jsou to hlavy 136 MPi
A ted vám to seřadím podle ETKY:
10/94-07/97 - 136BMM i 136MPi - 047 103 353M
08/97-06/98 - 136MPi - 047 103 353J
07/98-01/02 - 136MPi - 047 103 353S
02/02-konec - 136MPi - 047 103 351G
13:58:36
21.03.2007
21.03.2007

jate-line
-> Urbi:


09:32:17
21.03.2007
21.03.2007

Vici
-> Pavel Korbelář: chyba mereni... ty hlavy jsou stejne.
23:11:23
20.03.2007
20.03.2007

Petr Urban
-> jate-line: Safra to je čisté

14:58:47
20.03.2007
20.03.2007

Pavel P@nkáč
-> Vici: ale petr to myslel tak ze na jednobodove strikacce po vymene hlavy mel o ty KW vice, strik se nezmenil...
13:26:08
20.03.2007
20.03.2007

Vici
hlava z MPi 50kW a z jednobodu 50Kw je podle me ten samy odlitek, jen potom zacli davat jine ventily a pruziny.
jinak jak tu resite proc 50kW jednobod motor nabrzdil min nez 50kW MPi tak to je snad jasne ne? a hlavou to nebude...
jinak jak tu resite proc 50kW jednobod motor nabrzdil min nez 50kW MPi tak to je snad jasne ne? a hlavou to nebude...
09:37:28
20.03.2007
20.03.2007

jate-line
Já mám taky jednu kuželovou pružinu, točím to běžně 7000ot/min a nedělá to nic.
00:14:11
20.03.2007
20.03.2007

Gemini
-> petr s: mal som doma niekolko hlav ale ani jednym kanalom nepresla 27mm gulicka, vsetky boli tak 26-26.nieco mm
vyhoda jednej pruziny je jasna, mensie zotrvacne hmoty, pretoze aj miska ventilu je lahsia ako klasicka
vyhoda jednej pruziny je jasna, mensie zotrvacne hmoty, pretoze aj miska ventilu je lahsia ako klasicka
20:16:57
19.03.2007
19.03.2007

SOMALECEK (martin120)
ještě jsem zapoměl dodat že ke mnou popisované hlavě je třeba dodat pod pružiny ještě jednu podložku! tudíž po stránce pružin na ventily jsou lepší ty kuželové a nejlepší jsou z BMW M3, ale to už je úprava pro opravdový soutěžní motor a ne na ježdění po srazech :-) záleží co kdo od auta čeká
19:53:39
19.03.2007
19.03.2007

petr s
-> Tuner#2: Ty kila udává dílenská příručka
18:36:27
19.03.2007
19.03.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan: Podle téhle fotky to nepoznám. Je zeleně značená na znaku barvou a nebo podle té kužolové pružiny.
18:35:14
19.03.2007
19.03.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> petr s: Opravdu? Proč by to teda tyhle pružiny byli na nejostřejšívačku s nejvetším sériovým zdvihem? Co jsem se bavil s p. Čepkem, tak říkal že jsou na to nejlepší, pokud není vačka z polotovaru a ta už potřebude víc "kil" tudíš jiné nově vyrobené pružiny.
18:32:25
19.03.2007
19.03.2007

Dušan
-> Tuner#2: je to ona ? fotka nic moc
18:21:13
19.03.2007
19.03.2007

petr s
-> Tuner#2: Neříkám že to jedna pružina neustojí ale dvě jsou asi o 30 kg tvrdší
18:12:51
19.03.2007
19.03.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
Mě zas bylo řečeno to co tvrdí Gemini a co mám já, tudíš MPi, jedna kuželová pružina a světele zelený znáček. Je to jediná pružina, která bez problému ustojí i větší zdvih vačky.
18:06:37
19.03.2007
19.03.2007

Dušan
stále by mě zajímaly alespoň čísla hlav všech MPI 50kW, aspoň pro iunformovanost. Potom z toho bude článek
17:43:19
19.03.2007
19.03.2007

deathcat
-> petr s:
-> Martin120:
Tak to jste mně potěšili, takový motor se mi zrovna valí doma.
-> Martin120:
Tak to jste mně potěšili, takový motor se mi zrovna valí doma.
17:30:27
19.03.2007
19.03.2007

petr s
-> Martin120: To tvrdím celou dobu
17:00:01
19.03.2007
19.03.2007

SOMALECEK (martin120)
takže ověřoval jsem informace a doporučuje se hlava z přechodu BMM a MPi se 2ma pružinama na ventilech a sací kanál 27mm. Jde o to že i lepší tvar kanálů. Tak a můžem pokračovat v diskuzi :-)
15:58:17
19.03.2007
19.03.2007

petr s
-> Pavel Korbelář: Co byly na brzdě 50 MPI tak tak všechny měly kolem 52-53 kw tak a ted přemýšlej co je lepší a jednobody 50 kolem 48-49 kw
15:48:06
19.03.2007
19.03.2007

Pavel P@nkáč
-> petr s: hmm to zni zajimave by me zajimalo cim je to zpusobene..
15:36:03
19.03.2007
19.03.2007

petr s
-> Pavel Korbelář: Stačí ti to že když se MPI dala na 50 kw jednobod bez jakýchkoliv úprav tak na brzdě přibyly 3 kw jenom výměnou hlavy nic jiného nebylo děláno
15:32:11
19.03.2007
19.03.2007

Pavel P@nkáč
-> petr s: oduvodnit jaka hlava je tedy nejlepsi ja uz jsem si sehna a jednu k tomu do foroty ale tak me to nejak vseobecne zajima...
09:37:10
19.03.2007
19.03.2007

petr s
-> Pavel Korbelář: A ty co chceš potvrdit nebo vyvrátit
08:03:17
19.03.2007
19.03.2007

petr s
-> Gemini: A jaké podle tebe měla kanály?
03:02:21
19.03.2007
19.03.2007

Gemini
ani jedna felda hlava nemala 27mm saci kanal, mam kalibre......1 pruzina, 7mm stopka, zeleny flak na znaku skoda.....
23:03:34
18.03.2007
18.03.2007

Pavel P@nkáč
no kazdy tvrdi neco jineho ja jsem zvedavej az to nekdo potvrdi a vyvrati uz jsem tady cetl od par lidi ze na upravy je nej jednobodka felda nevim uz proc, ale ono jde spis o to co mas myslim ze zas tak velike rozdily tam nebudou...
22:21:12
18.03.2007
18.03.2007

bitmap - zrušená registrace
Gemini rika, ze MPI hlavy jsou supr, pokud ji nekdo kompletne tip top upravi a jsou spis vhodne va vysokootackove zavodnicky.
Do normalniho motoru na silnici prej lepsi dat fabkohlavu udelanou, bo tangencialni vir nebo tak nejak
Do normalniho motoru na silnici prej lepsi dat fabkohlavu udelanou, bo tangencialni vir nebo tak nejak

21:39:59
18.03.2007
18.03.2007

petr s
To nevím ale montovala se na první 136 MPI a jsou tam tvrdé 2 pružiny
21:38:15
18.03.2007
18.03.2007

Dušan
-> petr s: a číslo hlavy ?
21:34:49
18.03.2007
18.03.2007

petr s
Sací kanál 27mm dvě pružiny na ventilech
21:31:32
18.03.2007
18.03.2007

Dušan
pomocí vyhledávání jsem to nikde nenašel takže se ještě jednou ptám:
Která hlava z MPI je ta nejlepší pro úpravy. Myslím tím tu která má největší kanály a ventily.
Potřebuju vědět číslo výrobku, průměr sacího kanálu a ventilu
Děkuji
Která hlava z MPI je ta nejlepší pro úpravy. Myslím tím tu která má největší kanály a ventily.
Potřebuju vědět číslo výrobku, průměr sacího kanálu a ventilu
Děkuji