skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ako zvýšit výkon motora 120
-> Pilot 105: přesně :-) ale jelikož takovou částku jen za kompresor dát nemužu,tak si musim nějakej postavit...nádoby už mám :-)
-> Max: Koukám, že bys taky potřeboval aspoň 25 tis. na pořádnej kompresor.

to jo...ale je to dost nuda vždycky čekat než se to nafouká....vim o čem mluvim

-> Saky: Taky pravda a máš to i s přestávkama na
.


no to uz je vec jina.. ale i s kompresorem z OBI kterej to uzivi tak minutu a pak minutu cekas to udelas desetkrat rychleji-)
-> Saky: Njn, ale kompresor z OBI za 5tis. ti ji neuživí.:)
problem je ze je to slaby jakmile pritlacis tak se to zastavi s tema hobby brouskama co tam davaj se to sice nezastavi uplne ale taky to moc nebere.. chce to vzduchovou brusku a kompresor to ma aspon silu a otacky tam muzes dat i frezky
-> Mattoni: co?
-> Pilot 105: právě to potřebuju
-> honzam: Saky řikal že jo, tak si ji radeji koupim

-> Pilot 105: právě to potřebuju

-> honzam: Saky řikal že jo, tak si ji radeji koupim

-> Majkl: Proč mi to něco připomíná.

-> Majkl:
Tak s tímhle budeš sukat hodně dlouho.


-> Majkl: Tak na šukání ale nepotřebuješ tuto sadu ne?


-> Saky: jde me ciste jen o to sukani po vecerech
-> ps: ja to objevil nahodou... fakt!
-> rolls: njn

-> ps: ja to objevil nahodou... fakt!
-> rolls: njn

Majkl a nebo taky stoji od 8000 vejs-) pokud u toho teda nechces nadavat jako u tohohle-) taky jsem s timhle zacinal vydrzelo to do ty doby nez jsem tam dal poradnej nastroj-) jako delat s tim jednu hlavu a sukat se s tim povecerech proc ne, jen tak pro dobrej pocit pokud chces skutecne zvetsovat kanalky zabrusovat sedla tak na ty prvni hlave ktera se skurvi-) se to naucis a na ty druhy ktera uz bude o neco lepsi koupis novou-)
-> Majkl: Jakto že si prohlížíš dárky ? Uhlí dostaneš
-> Majkl: leštič

-> ps: hm, hm a kolik tak stojí?
-> petřík: Na to je ohebná hřídel
-> XFunny: dík a je to znát že tam jsou ty tři podložky místo jedný nebo ne? a čím to budeš leštit když je to do zatáčky?
vrtačkou to nepujde že?
vrtačkou to nepujde že?
A podlozky jsem tam mel 3, to zas neni kvuli delky potrubi ale jen ze pod karb mate v komurkach vice mista-tzn ze to mate jak zvetsene kanalky.....
Tak tak jsem to zrobil ja, je to pred vylestenim, ale vykon to pridalo a prestalo mi to hlavne kuckat za studena, v plechu jsem udelal stejny otvor i pro 2 stupen jak to ma 1 stupen, a bylo to znat hlaven kdyz se otevrela 2 klapa tzn. od 3000ot to nabralo druhy dech !!!
-> bitmap: odpovedal si si predsa sam "Dlouhy a uzky saci potrubi -> lepsi prubej kroutaku, nizsi vykon ve vysokych otackach." skodovka
bola ludové auto ktorého parametre mali smerovať práve ku spotrebe a nie nejakému extra výkonu.
vačšina ludí nie sú zavodníci aby potrebovali auto so športovým naladením
bola ludové auto ktorého parametre mali smerovať práve ku spotrebe a nie nejakému extra výkonu.
vačšina ludí nie sú zavodníci aby potrebovali auto so športovým naladením
Noname: proc teda podle tve teorie nemontovali karbece primo na kanaly v hlave prez 1cm tlustou prirubu?
Dlouhy a uzky saci potrubi -> lepsi prubej kroutaku, nizsi vykon ve vysokych otackach.
Kratky, siroky saci potrubi -> nicmoc prubeh kroutaku, lepsi vykon ve vysokych otackach.
Tot muj nazor.

Dlouhy a uzky saci potrubi -> lepsi prubej kroutaku, nizsi vykon ve vysokych otackach.
Kratky, siroky saci potrubi -> nicmoc prubeh kroutaku, lepsi vykon ve vysokych otackach.
Tot muj nazor.
-> Milos: jj presne tak
podla mna na nizsie otacky dlhsie sanie, kvoly vykonu vo vyssix ot cim kratsie tym lepsie..
To s tým podlozením neviem, ja by som v tom videl nieco s naladením dľžky sacieho potrubia podobne
ako s výfukovými zvodmi ale to u serioveho motora
nema cenu a ked už tak karburátor sa dáva čím bližšie tým lepšie viz. napríklad 130rs s Webrami
ako s výfukovými zvodmi ale to u serioveho motora
nema cenu a ked už tak karburátor sa dáva čím bližšie tým lepšie viz. napríklad 130rs s Webrami

-> noname: taky jsem někde četl že je dobrý podložit karbec aby byl výš je to pravda?
jinak víte ještě o nějakejch takovej malinkejch ůpravách pro 120L který jsou finančně náročný asi jako tahle? díky
jinak víte ještě o nějakejch takovej malinkejch ůpravách pro 120L který jsou finančně náročný asi jako tahle? díky
ja som ziadne zvyšenie spotreby nezaregistroval rovna cesta 6-6,5l mesto 9-10l ono je to hlavne na sposobe jazdy ked chces ist na spotrebu tak predsa nebudes davat tolko plynu že sa bude otvarat aj druha komora naopak ked vykon potrebujes tak nic nebrani prietoku zmesi s 2. stupňa
Imo je to tam proto, aby byl nizsi podtlak v oblasti 2.komory karburatoru. Mensi podltak = mene casto otevrena 2.komora = nizsi spotreba

-> noname: a to tam v originálu je? jak se to změní když se to kuchne ven? (výkon a spotřeba) a k čemu to tam vlastně je ,to je jako nějakej spořič benzinu nebo co?
díky moc. Možná to jsou bylbý otázky ale vidim to prvně tak mě to zajímá
díky moc. Možná to jsou bylbý otázky ale vidim to prvně tak mě to zajímá

tu som to odfotil na jednom staršom potrubí ,podľa tej fotky je hned vidieť ako to obmedzuje prietok zmesi z 2. stupna karburátora
-> noname: jakej plech pod karbcem ? mohl by si dát nějaký foto nebo něco.díky moc
-> sep: to by odpovidalo, kdyz pri 100km/h na tachometru to jede veskutecnosti tak 85-90

-> sep: pozerám že ty máš Š120gls kolko máš na stovku ty?
áno konkrétne mám skodu 125l r.v 89
-> noname: :na motoru 120 L?je....
z povodných 21s na 16s moze byť ? je to podľa vás až také nereálne?
Nebo z minuty na 55 s

-> noname: :faktem je že jsi neudal absolutni hodnoty toho zrychleni.......jestli to bylo z 30 na 25 nebo z 15 na 10.....
spomenul som tam aj nový filter a ten starý bol už pekne zasraný
, takže všetko zo všetkým súvisí
a ja som na tom motore naozaj nic ine okrem vymenovaných vecí nerobil

a ja som na tom motore naozaj nic ine okrem vymenovaných vecí nerobil
... píchnout se na lano za nějaky silnejsi auto...
-> noname: :skoro se bojím co by se stalo kdyby jsi dal jinou vačku,upravil hlavu a takové ty podobné maličkosti kterými ostatní dohání to co Ty naženeš vystřiženým plechem pod karbem....
o trochu?... ja som dal do motora novy filter,zahodil prec ten skrtiaci plech z pod karburátora, trochu sa pohral s vrtackou a valcovým nástavcom s brúsneho kameňa so sacím potrubím a zlepsil som si cas na stovku o rovných 5s, dúfam ze ostatne veci ohladne
údržby a správneho nastavenia mas v poriadku.
Aj na malych detailoch sa dá ziskať veľa.
údržby a správneho nastavenia mas v poriadku.
Aj na malych detailoch sa dá ziskať veľa.

nevim jestli je horsi ale rozhodne lepsi nez origo SEDR
kdyz vymenis 120ku za jakejkooliv osmikanal tak se dostanes vykonove lip nez na 120ce
A co karbec z 613? Ten je horsi, nez ten Weber?
sniž hlavu,dej jinou vačku(třeba tu"legendární"2
80/280;o),slícuj si kanály a použij karburátor Weber 32 DARA třeba z Fuega.Po seřízení poznáš rozdíl.Já jsem tak začínal kdysi-a tehdy mi to stačilo.Cpát peníze do dalších Hi-Tech;o) úprav 5ti kanálu je nesmysl.
-> Boro125L: si kukol na temu z nazvom Aky karburator?
Moznych uprav je vela, ale najlepsie je urobit vsetko dokopy. A to uz dost lezie do penazi 

Caute páni!Dal by sa nejako aspon o trochu zvýšiť výkon na mojej 125ke na motore?nejake nie velke ale aspon trochu"!nejaky iný karburator alebo pod.!dakujem za rady,teda ak sa da nejako!!!diky!sawana