skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jak na tichoučkej výfuk ?
prohledat
52 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 30.09.2005 do 17.10.2005, založil/a Jirik [toreádor] - zrušená registrace
-> jack51: aji jo... jezdím dálničně každý týden FM Brno a zpět a průměrná stála rychlost je cca 105-110km/h a je klidek a relativni ticho:) při vyšších rychlostech to už jen tak píska... ale žáden ohlušující hluk to není...
-> Racyk: i nad 3000 ot. ?
-> jack51: no já měl feldu koncák jak na 130 tak i na 136 a bylo to tišší nezž serie a výkon byl lepší a spotřeba nižší:) Měl jsem tam i ladenou koncovku a trochu to zvouček zlepšilo.. nebylo to hlučné, ale pěkně brumělo potichu
ted mám koncák z VW Polo a myslím, že ten bude na věky, bo je nerezovy a ten tak rychle nevyhnije jako felda... ale už jsem to tu dneska někde psal:)
ted mám koncák z VW Polo a myslím, že ten bude na věky, bo je nerezovy a ten tak rychle nevyhnije jako felda... ale už jsem to tu dneska někde psal:)
-> honzam: Já mám taky Pierburg a spotřeba teda nic moc, ale záleží jak jezdím
.
Mám tam fávo svody a upravenej sériovej výfuk, teď mě ještě ke všemu prask jeden z mnoha svárů, tak přemýšlím nad něčím lepším. Uvažoval jsem i nad laďákem ze škoda-vyfuky přímo na favo svody (podelnej), ale mám strach ať to moc neřve, jaky jsou vaše zkušonosti s ním (pokud ho někdo máte :)).

Mám tam fávo svody a upravenej sériovej výfuk, teď mě ještě ke všemu prask jeden z mnoha svárů, tak přemýšlím nad něčím lepším. Uvažoval jsem i nad laďákem ze škoda-vyfuky přímo na favo svody (podelnej), ale mám strach ať to moc neřve, jaky jsou vaše zkušonosti s ním (pokud ho někdo máte :)).
-> jack51: Výkon se zdá být lepší než s origo výfukem a spotřeba se nijak dramaticky neposunula. Má tam Pierburg a žere to fakt málo...
-> jack51: Kámoš to má na fávo motoru a při volnoběhu krása. Brumlá si to hezky. Tak do 3tis to taky ještě jde. Ale potom už to dost řve. Teda jako víc než originální výfuk ale na dlouhý trasy by to asi nebylo...
-> Jirik: A co výkon a spotřeba? Nechybý tomu ten přední díl výfuku?
-> jack51: Krt, tady odsud (nemá tu auto) má s laděnou koncovkou koncovej díl z Feldy.
Zvuk to má pěknej a je to tišší než s originál tlumičem.
Zvuk to má pěknej a je to tišší než s originál tlumičem.

A co udělá favo motor s koncákem s fava nebo feldy? zkoušel jste to někdo?
já sem měl podobný problém, měl sem už 2 výfuky - podélné univerzální WM sport a pokaždé se po nejaké době zvuk hodně změnil a byl o hodně hlasitější. Zkusil sem ten výfuk rozkuchat a zjistil sem že tam z té vaty nezbilo ani houby. Teď sem tam nacpal nerezové špóny a je to o hodně tišší ale už to neni ten měkoučký krásný zvuk jak u nového výfuku. Taže nevím jestli by byl dražší výfuk lepší značky v tomto lepší nebo jestli pomože jedině ta motovata.

-> Gryzly: Jo tak ta skelna vata prave vylita. Pan sefmechanik rikal ze kdyz to ji tam nacpeme tak to behem zavodu vylita ven a na konci bude tlumic prazdnej. Ze pry udela takovy chuchvalecky a vylita to ven. Kdezto ta motorova je primo do vyfuku jezdi se s tim v silnicnich a zavodnich motorkach, je to takova jakoby deka ktery se stoci a neudela prave ty cucky co vylitavaji ven. Jak casto se to musi precpavat to nevim ale na motorkach jim to vydrzi na zavody na cely rok...takze pro seriovou potrebu to je myslim to nejlepsi co muzes dovnirt dat...
-> Peklo-Evo-Luboš: A nevylítá to ven, časem? bráchá dává do vejfuků skelnou vatu co koupíš ve stavebninách, máme ji dost ještě na půdě když naši stavěli.
Mam totalne otevreny vyfuk (podle rallye verze), a bali jsme se ze to bude strasne rvat. Nicmene dali jsme tam vatu na vyfuky (dava se do tlumicu vyfuku, sezenete v kazdem obchode se sport.vecmi pro motorky) a vyfuk je na volnobeh k nerozezni od serie. Jenom sem tam si pri ubrani plynu zabrumla a kdyz to clovek toci tak je to trochu hlucnejsi.....a hlavne je to odzkousene a jede to na to. Doporucuji vsem tu vatu, ma skvely vlastnosti!
-> Jirik: Natoč aj nejaký videjko s tou tvou segrou.
-> Jirik:
alebo mi to posli ked to nepojde
alebo mi to posli ked to nepojde
-> Jirik:
to by som ti bol velmi vdacny, zbieram totiz taketo veci, najradsej mam taky ten dravy plechovy rev, ktory vacsinou pocut len zo starych BMW-com a ziguloakov
pokus sa to semka dostat
to by som ti bol velmi vdacny, zbieram totiz taketo veci, najradsej mam taky ten dravy plechovy rev, ktory vacsinou pocut len zo starych BMW-com a ziguloakov

pokus sa to semka dostat

-> kuko: Mám doma nějaká videa, když se mi podaří je protlačit U-geenovi, tak tam by si s mohl ten zvuk poslechnout, ale U-geen tu bývá velmi zřídka.
A nebo natočíme nové se ségry new fotoaparátem.
A nebo natočíme nové se ségry new fotoaparátem.

-> Jirik:
mnam mnam
mnam mnam

-> kuko: Já mám absorbční s jednou nebo dvěma přepážkami velmi zvláštního tvaru.
Zkoušel jsem ten zvuk nahrát na diktafon, ale má to tak extrémně hluboké frekvence, že to nebere mikrofon.
V nízkých otáčkách mi to brumlá jak V8.
A od 3000 nahoru to má zvuk jak pila mixovaná barytonem z trumpety při ubrání plynu to odbrumlává. Na 105kovém motoru to dokonce chraplavě odstřelovalo jak u rallye aut.
Zvuk to má výtečnej, ale na dlouhé trasy je to pak už celkem nepříjemné.
Zkoušel jsem ten zvuk nahrát na diktafon, ale má to tak extrémně hluboké frekvence, že to nebere mikrofon.

V nízkých otáčkách mi to brumlá jak V8.
A od 3000 nahoru to má zvuk jak pila mixovaná barytonem z trumpety při ubrání plynu to odbrumlává. Na 105kovém motoru to dokonce chraplavě odstřelovalo jak u rallye aut.
Zvuk to má výtečnej, ale na dlouhé trasy je to pak už celkem nepříjemné.
-> Pavel Korbelář: Jen co se mi podaří sehnat skelná rohož.
-> Faann: a kdy to bude? kdyby byla nějaká slušná cena tak bych byl zájemce!
-> Pavel Korbelář: Zatím je to výrobní tajemství.

-> Faann: proztraď!
-> kuko: ono sa mi to stalo prave ked ma chalani uz cakali u mna doma... ja som sa vracal z nakupov s hodinovym meskanim a ked som zastavil pozdravil s nimi a uz sme mali ist hromadne na hatu tak pozeram a zadna kapota mokra... vonku slnko 30 stupnov tak som vedel ze je zle....
A este naschval.. nemali v najblisich autodieloch nove nexpanzky... tak ma viezol Struczy


-> Mishoooo:
a jak si to opravil? resp ako si sa odtial dostal
a jak si to opravil? resp ako si sa odtial dostal
-> kuko: aaaale.... kupil som novu expanzku na favo a cca po mesiaci praskla... to je terajsia kvalita novych dielov....

-> Mishoooo:
a co robi? nechce sa mu?
a co robi? nechce sa mu?
-> kuko: ok... tak tam si vypocujes... ak ma zasa neklame auti... naposlednej hate vypovedalo prave ked sme sa uz cakali a meskali hodinu... mi to robi naschval

-> Mishoooo:
velmi rad by som siel, zalezi to hlavne od roboty co ma caka, dufam ze mi to vide, aspon kvoli tomu randalu
a samozrejme jahodam
velmi rad by som siel, zalezi to hlavne od roboty co ma caka, dufam ze mi to vide, aspon kvoli tomu randalu

-> kuko: no to treba nazivo.... mam tiez objemovo velky ako Jirik a to je riadny randaaal... sak pojdes na jahodnik?
-> Mishoooo:
mohol by som si to niekde vypocut? mas to nahrate?
mohol by som si to niekde vypocut? mas to nahrate?
-> Jirik: mam podobny lauf ako ty... reve to teda znacne.... ked chces tichy tak v tlmici musis mat viac expanznich predeleni a hlavne velky objem. ked das menej predeleni a velky objem dosiahnes tvoj vytuzeny brumblami zvuk

-> Faann: a copak kutíš???? samozřejmě podélnej:-)
-> Aladin: do opravdových laděných sportovních výfuků se dávala drátěnka vždy.
-> Faann: To je fuk, když by to aj hezky vypadalo. 

-> Pavel Korbelář: Něco bych měl. :o)
-> Faann: máš něco v merku taky bych rát jezdil potichu
-> Crack: asi tak

-> Jirik: Příčnej nebo podélnej?
-> Jirik: tak to si tam dej 8válec a naved to spodkem dopředu,dej tam dva tlumiče a vyvěd to na bokách a bude to mí stejnej zvuk jako ta audi

-> Labros: Chtěl bych z toho takovej zvuk, jako měla ta A8 včera ve městě.
(SCI-FI)
Ano, chtěl bych něco ještě tiššího než je sériovej tlumík.

Ano, chtěl bych něco ještě tiššího než je sériovej tlumík.
-> honzam: juj já jsem blbý... do vejfuku samozdřejmě! Sorry!
-> Aladin: Do motoru? Ono ji to schroupe a pak je to tišší?

-> Jirik: Slibuješ si od toho, že to bude tišší, než sériovej výfuk?
-> Aladin: do motoru???

kámoš to dělá tak, že narve do motoru drátěnku :)
-> Crack: Měl jsem na škatuli danej fungl novej koncovej díl z feldy, na místě jako je normál vejfuk jen k tomu svody, na favorit motoru, tak do 3tis ot. to bylo super, jako fávo, přes 3000 ot/min už to začlo být slyšet víc, střeďák přeci jen chybí ale na škodovku to bylo super.
a nešlo by to dát nákej tlumič,třeba z fáčka a dát tam laděnou koncovku?pomáhá ta koncovka vůbec,nebo to je uplně stejný?
-> Jirik: ja ted budu příští týden dávat nový koncový z feldy,tak dám vědět,taky jsem to kutil,ale je tam fakt málo místa a plyny by měly mooooc zatáček a ohybů

-> REMIX:
On by měl jít natáhnout tlumič na druhou stranu k pravému kolu.
Takže bys mohl mít klidně dva tlumiče, dejme tomu z Feldy. Střeďák jak je normální 120kovej vlevo, trubku před motorem pod převodama a vpravo nějakej dobrej plochej koncák..
On by měl jít natáhnout tlumič na druhou stranu k pravému kolu.
Takže bys mohl mít klidně dva tlumiče, dejme tomu z Feldy. Střeďák jak je normální 120kovej vlevo, trubku před motorem pod převodama a vpravo nějakej dobrej plochej koncák..