-> jarda19: Takže BMM. Výkon srovnatelnej, spotřeba srovnatelná, pohodlí vyšší. Prošlápnutí plynu pro zapnutí sytiče s FA karburací, či laborace s páčkou odpadá, odpar benzínu, nastavení předstihu apod. neřešíš... Zase si tam přidáváš hromadu "kurvítek" a bez diagnostiky jsi při opravách docela v pr... Pokud nemáš namontovanej setrvačník z FA, musíš vyměnit, musíš vytvořit díru do převodovky na snímač otáček, instalovat Lambdu do vejfuku, vyřešit palivový čerpadlo... A i pokud máš ten motor v TP, tak po týhle úpravě s tím na STK nelez. Ze známosti by možná prošla záměna BMM za MPi u FEL (možná i FA), ale stříkačka v 742 - to pozná i idiot na silnici, že je něco jinak a tudíž si to těžko technik riskne. Přece jenom GLi (RiC) nebylo nijak běžný. To je asi tak v kostce vše.
EDIT: Každopádně než zase založíš nějaký téma, tak si pročti starý témata (použij políčko hledej). A pokud Ti něco nebude jasný, tak se zeptej tam. Například tohle se řešilo už hodněkrát. VIZ: skoda-virt.cz/cz/.../1669
93-1-3-bmm-do-742?searchst
r=...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
strikacka za karbec??
Diky...a kdyz bych chtel origo z facka 136tky....jaky to ma nevyhody a vyhody?? Co vykon a spotreba....??
Zdar, hledal jsem to, cetl jsem hodne prispevku, ale nektery otazky jsem si nezodpovedel. Ma cenu menit na facku 136 ve 120citce karbec za vstrikovani? Co vsechno k tomu potrebuju a jaka je cenova relace kompletu? Chtel bych se drzet doby vyroby motorj, jaky byste mi doporucili? Diky