Snížení hlavy 120ls

prohledat
34 příspěvků (zobrazeno 1 až 34) od 11.03.2013 do 17.03.2013, založil/a Sberatelrepraku
řadit dle data
23:28:59
17.03.2013
Petr Urban
-> Sberatelrepraku: 4
19:43:34
17.03.2013
Sberatelrepraku
Tak, všechno hotovo, vůle nastavený 0,2mm, jede jak víno, fotky přidány sberatel­repraku.rajce­.i dnes.cz/bud­ka_LS

Díky za pomoc pánové.
22:06:20
15.03.2013
peter l
-> Sberatelrepraku: Podla toho na aku vacku,pokial na seriovu tak LS sa nastavovalo na 0,20 S/V no ja som to nastavoval za tepla S/V 0,30 je to presnejsie lebo mas uz zohriatu hlavu,pri studenom motore nemas a ked sa zohreje tak tam mozes mat odlisne vole...no ak planujes dat ostru tak podla vyrobcu ja osobne na 265-ku 0,30-0,35 za tepla!!,napriek tomu ze sa odporuca 0,40-0,45..
upraveno 1x, naposled 15.03.2013 22:07:52
19:10:29
15.03.2013
fidelmc
Ventil. vule dej seriove, ty se urcuji podle pouzite vacky.
upraveno 1x, naposled 15.03.2013 19:17:12
18:48:23
15.03.2013
Sberatelrepraku
-> peter l: no, já bych s tím rád ještě chvilu jezdil bez věčích úprav a pak v letě se pustím do GO dostane i lak...



Jinak, hlava snížená vypadá to parádně, krátery sou pryč zůstalo jich jen minimálně na místech kde je to fuk. Měl bych ještě otázku, po snížení mám zase nastavit vůle na ventilech S0,2 a V0,25mm, nebo jinačí?
upraveno 1x, naposled 15.03.2013 18:49:00
11:03:44
15.03.2013
peter l
-> Sberatelrepraku: Ja mal na 120LS hlavu stiahnutu 0,9mm s kombinaciou vacky 247/247 rozdel.z R-ky a odlhaceny zotrvak..jazdilo ako sarkan tahalo do 5800ot,tocilo cez 6000 v pohode co som ani nechapal s kombinaciu novymy piestnymi kruskami po necelych 10tKm zacalo vic a vic brat olej..ale slo to vyborne..
09:24:20
15.03.2013
Sberatelrepraku
-> Adam59: Aha tak to je taky k ničemu

Dneska sem poslal budku na snížení o tedy těch 0,3mm tak uvidíme co to s tím udělá, náhradní motor mi bohužel ještě bude 3 měsíce jezdit po Brně a motor z Fáva je v nedohlednu...

Odpoledne dodám fotka jak to dopadlo.
23:58:07
14.03.2013
Petr Urban
-> Adam59: ideál KP 9,8 - 10 k takové vačce. Což srovnání hlavy o 0,2 až 0,3 bude ideální. Ale zrovna bych raději volil vhodný přebrus 265 za 2300,- od chovance když si pošleš svoji vačku a pojede to pěkně.
22:41:49
14.03.2013
Adam59
-> Sberatelrepraku: no mám doma nesníženou, ale prohlou na prostředku o víc jak 0,15 mm 8 tak jsem ji chtěl dát na "experimenty" ta kdyby se stáhla i klidně špatně by mě zase tak nevadila 4



a vačku mám sehnanou 254° (Fa 136B) tak možná by chtělo asi udělat KP k té vačce a né to nejvyšší ...
14:16:14
14.03.2013
minno
-> Dušan 14.03.13 13:41:18: 3
14:12:24
14.03.2013
Petr Urban
-> Dušan: 3 3 Dobře 4
13:41:18
14.03.2013
Dušan
ja bych to neresil taky a jen liznul, ale padla tam nejaka otazka kolik tak proc ne vic. Je to moderni 1
12:36:11
14.03.2013
Petr Urban
-> Dušan: Na to zarovnání se ptal přece -> Sberatelrepraku: a tam dle fotek stačí pár desetin a né 1mm dolů. Pokud je hlava vyžraná v místěch těsnění voda-olej, dá se to lehce máznout silikonem a vydrží to, navíc to vyplní ty vyžrané díry.
upraveno 1x, naposled 14.03.2013 12:37:46
10:02:24
14.03.2013
Sberatelrepraku
-> Adam59:

Jestli máš nesníženou hlavu tak bych ju s tebou klidně vyměnil za sníženou o kolik chceš, já osobně bych na to nehrabal kdyby nebylo potřeba...
09:20:23
14.03.2013
Dušan
tady ale nejde o zvysovani vykonu nybrz o zarovnani hlavy.
01:13:51
14.03.2013
Petr Urban
-> Adam59: Proč snižovat hlavu o 1mm na sériovém motoře kde je v serii u LS dostatečný ? Budeš bojovat s detonacemi a chce to opravdu jinak seřízenou odstředivou regulaci v rozdělovači a menší základní předstih, zvětšené KP bez dalších úprav poznáš výkonově na tomto typu motoru nepatrně, spíše vůbec. S kvalitním polosyntetickým olejem bych se o pístní kroužky nebál, větší opotřebení tam bude, né tragické, ale to snížení hlavy je zbytečné, nejlépe tak koupit 265 vačku k tomuto, pak by to bylo ok a nějaké navýšení výkonu by znát bylo. Pokud z nějakého důvodu už ta hlava snížená nenávratně je, dá se objednat tlustší těsnění kalina.cz nebo vybrat objem spalováků, nebo nechat tak a bojovat s dobrým odladěním zapalování a tvrdším chodem motoru s trochu sníženou životností.
23:07:28
13.03.2013
Dušan
ta komprese neni zadny velky divadlo. Jen to lip potahne. Pokud tam nebude jeste vacka tak to vydrzi, protoze s vackou uz se to toci a navic neni spravnej predstih a pak to prave odsiraji ostatni veci jak pise kolega.
22:59:45
13.03.2013
Adam59
-> Dušan: no a proč nenajezdit další 100tkm? 3 to bych byl rád 4 ale pokud za 20tkm budu muset "jen" vyměnit kroužky tak mě to tak nevadí 6
22:55:27
13.03.2013
Dušan
ja bych se toho nebal. Pokud to neni vylitana mrdka tak to naopak ozije. Nepredpokladam, ze bys s tim chtel najezdit dalsich 100t km.
22:50:53
13.03.2013
Adam59
-> peter l: zapalování by problém být nemělo, ale s těma pístníma kroužkama mě to zarazilo ... myslel jsem že do KP 11 by to seriovky měli bez problémů vydržet (ale i tak budu dávat novou pístní sadu takže nějaký lepší kroužy????)
18:22:52
13.03.2013
peter l
-> Adam59: Velmi haklivy bude zapalovanie po znizeni,no a zivoznost piestnych kruzkov bude miziva,no a ked nemas nove kruzky tak pocitaj ze nieco zobere z oleja..to ti hovorim z vlastnej skusenosti,mal som 120LS hlava -0,9mm
23:02:16
12.03.2013
Dušan
-> Adam59: tam se nema co kde potkat takze jen snizit a ses tam. Kazdopadne to bude mit vliv na predstih takze pak sestelovat.
22:58:00
12.03.2013
Adam59
-> Dušan: a když se LS hlava sníží o milimetr musí se nějak upravovat spalováky? nebo se prostě na magnetce stáhne o 1 mm a je najednou (dle tabulky) KP 10,5 ??
18:50:27
12.03.2013
peti
-> Sberatelrepraku: LS hlava stiahnuta o 0,5 mm, tesnnie seriove a v pohode udrzi
18:31:47
12.03.2013
Sberatelrepraku
Díky za rady, nechám ji tedy snížit o pár desetin mm, opět mě napadá otázka vydrží to těsnění?
10:28:13
12.03.2013
Eidy
-> Sberatelrepraku: Nepřijde mi to tak strašný. Jestli máš možnost zadarmo obrobit, tak to udělej. Pokud budou funkční plochy bez vad, tak ji klidně použij. Nic nepraskne. Bude to fungovat. Viděl jsem jezdit daleko horší hlavy.
09:08:18
12.03.2013
Kubis09
normálně ji stáhni a je to, moje vypadala podobně, 3 desetiny dolů a je v pohodě. Nebo nech otlakovat, ale to je myslím škoda peněz.... Navíc litina snad něco snese ne? to není jak hliník tam bych se bál.
08:18:57
12.03.2013
minno
Otázka znie, ako vyzerá tá hlava vnútri, keď zvonka je takáto vyžraná.
23:09:32
11.03.2013
m8rinek
Vždyť to jsou tak max 0,3mm navíc na plochách, který nejsou absolutně činný, nevidim v tom problém ji trochu líznout...
23:07:42
11.03.2013
Evž@
-> Dušan: KP bude mít cca 10,2:1 což je akorát 1
23:03:55
11.03.2013
Dušan
vsak milimetr ten motor snese 1
23:02:55
11.03.2013
Evž@
-> Sberatelrepraku: tak pokud to máš zadarmo tak bych to zkusil.Otázka jak moc je to vyžrané do hloubky.
22:58:48
11.03.2013
minno
-> Sberatelrepraku: zožeň inú, táto to už má za sebou.
22:54:26
11.03.2013
Sberatelrepraku
Zdravím, dnes jsem očistil hlavu u LSka od starýho těsnění a byl sem zděšen tím jak byla vyrezlá.

Tak se tedy ptám stojí to za to snižovat (mám to zadarmo, profi práce) a nebo sehnat jinou?

Fotky: sberatelrepraku.rajce.idn es.cz/budka_LS

Popřípadě kdo by měl na prodej?

Díky za rady.
Extreme Tyres