
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Snížení hlavy 120ls
prohledat
34 příspěvků (zobrazeno 1 až 34) od 11.03.2013 do 17.03.2013, založil/a Sberatelrepraku
-> Sberatelrepraku: 

Tak, všechno hotovo, vůle nastavený 0,2mm, jede jak víno, fotky přidány sberatelrepraku.rajce.i
dnes.cz/budka_LS
Díky za pomoc pánové.
Díky za pomoc pánové.
-> Sberatelrepraku: Podla toho na aku vacku,pokial na seriovu tak LS sa nastavovalo na 0,20 S/V no ja som to nastavoval za tepla S/V 0,30 je to presnejsie lebo mas uz zohriatu hlavu,pri studenom motore nemas a ked sa zohreje tak tam mozes mat odlisne vole...no ak planujes dat ostru tak podla vyrobcu ja osobne na 265-ku 0,30-0,35 za tepla!!,napriek tomu ze sa odporuca 0,40-0,45..
Ventil. vule dej seriove, ty se urcuji podle pouzite vacky.
-> peter l: no, já bych s tím rád ještě chvilu jezdil bez věčích úprav a pak v letě se pustím do GO dostane i lak...
Jinak, hlava snížená vypadá to parádně, krátery sou pryč zůstalo jich jen minimálně na místech kde je to fuk. Měl bych ještě otázku, po snížení mám zase nastavit vůle na ventilech S0,2 a V0,25mm, nebo jinačí?
Jinak, hlava snížená vypadá to parádně, krátery sou pryč zůstalo jich jen minimálně na místech kde je to fuk. Měl bych ještě otázku, po snížení mám zase nastavit vůle na ventilech S0,2 a V0,25mm, nebo jinačí?
-> Sberatelrepraku: Ja mal na 120LS hlavu stiahnutu 0,9mm s kombinaciou vacky 247/247 rozdel.z R-ky a odlhaceny zotrvak..jazdilo ako sarkan tahalo do 5800ot,tocilo cez 6000 v pohode co som ani nechapal s kombinaciu novymy piestnymi kruskami po necelych 10tKm zacalo vic a vic brat olej..ale slo to vyborne..
-> Adam59: Aha tak to je taky k ničemu
Dneska sem poslal budku na snížení o tedy těch 0,3mm tak uvidíme co to s tím udělá, náhradní motor mi bohužel ještě bude 3 měsíce jezdit po Brně a motor z Fáva je v nedohlednu...
Odpoledne dodám fotka jak to dopadlo.
Dneska sem poslal budku na snížení o tedy těch 0,3mm tak uvidíme co to s tím udělá, náhradní motor mi bohužel ještě bude 3 měsíce jezdit po Brně a motor z Fáva je v nedohlednu...
Odpoledne dodám fotka jak to dopadlo.
-> Adam59: ideál KP 9,8 - 10 k takové vačce. Což srovnání hlavy o 0,2 až 0,3 bude ideální. Ale zrovna bych raději volil vhodný přebrus 265 za 2300,- od chovance když si pošleš svoji vačku a pojede to pěkně.
-> Sberatelrepraku: no mám doma nesníženou, ale prohlou na prostředku o víc jak 0,15 mm
tak jsem ji chtěl dát na "experimenty" ta kdyby se stáhla i klidně špatně by mě zase tak nevadila
a vačku mám sehnanou 254° (Fa 136B) tak možná by chtělo asi udělat KP k té vačce a né to nejvyšší ...


a vačku mám sehnanou 254° (Fa 136B) tak možná by chtělo asi udělat KP k té vačce a né to nejvyšší ...
-> Dušan 14.03.13 13:41:18: 

-> Dušan:
Dobře 



ja bych to neresil taky a jen liznul, ale padla tam nejaka otazka kolik tak proc ne vic. Je to moderni 

-> Dušan: Na to zarovnání se ptal přece -> Sberatelrepraku: a tam dle fotek stačí pár desetin a né 1mm dolů. Pokud je hlava vyžraná v místěch těsnění voda-olej, dá se to lehce máznout silikonem a vydrží to, navíc to vyplní ty vyžrané díry.
-> Adam59:
Jestli máš nesníženou hlavu tak bych ju s tebou klidně vyměnil za sníženou o kolik chceš, já osobně bych na to nehrabal kdyby nebylo potřeba...
Jestli máš nesníženou hlavu tak bych ju s tebou klidně vyměnil za sníženou o kolik chceš, já osobně bych na to nehrabal kdyby nebylo potřeba...
tady ale nejde o zvysovani vykonu nybrz o zarovnani hlavy.
-> Adam59: Proč snižovat hlavu o 1mm na sériovém motoře kde je v serii u LS dostatečný ? Budeš bojovat s detonacemi a chce to opravdu jinak seřízenou odstředivou regulaci v rozdělovači a menší základní předstih, zvětšené KP bez dalších úprav poznáš výkonově na tomto typu motoru nepatrně, spíše vůbec. S kvalitním polosyntetickým olejem bych se o pístní kroužky nebál, větší opotřebení tam bude, né tragické, ale to snížení hlavy je zbytečné, nejlépe tak koupit 265 vačku k tomuto, pak by to bylo ok a nějaké navýšení výkonu by znát bylo. Pokud z nějakého důvodu už ta hlava snížená nenávratně je, dá se objednat tlustší těsnění kalina.cz nebo vybrat objem spalováků, nebo nechat tak a bojovat s dobrým odladěním zapalování a tvrdším chodem motoru s trochu sníženou životností.
ta komprese neni zadny velky divadlo. Jen to lip potahne. Pokud tam nebude jeste vacka tak to vydrzi, protoze s vackou uz se to toci a navic neni spravnej predstih a pak to prave odsiraji ostatni veci jak pise kolega.
-> Dušan: no a proč nenajezdit další 100tkm?
to bych byl rád
ale pokud za 20tkm budu muset "jen" vyměnit kroužky tak mě to tak nevadí 



ja bych se toho nebal. Pokud to neni vylitana mrdka tak to naopak ozije. Nepredpokladam, ze bys s tim chtel najezdit dalsich 100t km.
-> peter l: zapalování by problém být nemělo, ale s těma pístníma kroužkama mě to zarazilo ... myslel jsem že do KP 11 by to seriovky měli bez problémů vydržet (ale i tak budu dávat novou pístní sadu takže nějaký lepší kroužy????)
-> Adam59: Velmi haklivy bude zapalovanie po znizeni,no a zivoznost piestnych kruzkov bude miziva,no a ked nemas nove kruzky tak pocitaj ze nieco zobere z oleja..to ti hovorim z vlastnej skusenosti,mal som 120LS hlava -0,9mm
-> Adam59: tam se nema co kde potkat takze jen snizit a ses tam. Kazdopadne to bude mit vliv na predstih takze pak sestelovat.
-> Dušan: a když se LS hlava sníží o milimetr musí se nějak upravovat spalováky? nebo se prostě na magnetce stáhne o 1 mm a je najednou (dle tabulky) KP 10,5 ??
-> Sberatelrepraku: LS hlava stiahnuta o 0,5 mm, tesnnie seriove a v pohode udrzi
Díky za rady, nechám ji tedy snížit o pár desetin mm, opět mě napadá otázka vydrží to těsnění?
-> Sberatelrepraku: Nepřijde mi to tak strašný. Jestli máš možnost zadarmo obrobit, tak to udělej. Pokud budou funkční plochy bez vad, tak ji klidně použij. Nic nepraskne. Bude to fungovat. Viděl jsem jezdit daleko horší hlavy.
normálně ji stáhni a je to, moje vypadala podobně, 3 desetiny dolů a je v pohodě. Nebo nech otlakovat, ale to je myslím škoda peněz.... Navíc litina snad něco snese ne? to není jak hliník tam bych se bál.
Otázka znie, ako vyzerá tá hlava vnútri, keď zvonka je takáto vyžraná.
Vždyť to jsou tak max 0,3mm navíc na plochách, který nejsou absolutně činný, nevidim v tom problém ji trochu líznout...
-> Dušan: KP bude mít cca 10,2:1 což je akorát 

vsak milimetr ten motor snese 

-> Sberatelrepraku: tak pokud to máš zadarmo tak bych to zkusil.Otázka jak moc je to vyžrané do hloubky.
-> Sberatelrepraku: zožeň inú, táto to už má za sebou.
Zdravím, dnes jsem očistil hlavu u LSka od starýho těsnění a byl sem zděšen tím jak byla vyrezlá.
Tak se tedy ptám stojí to za to snižovat (mám to zadarmo, profi práce) a nebo sehnat jinou?
Fotky: sberatelrepraku.rajce.idn es.cz/budka_LS
Popřípadě kdo by měl na prodej?
Díky za rady.
Tak se tedy ptám stojí to za to snižovat (mám to zadarmo, profi práce) a nebo sehnat jinou?
Fotky: sberatelrepraku.rajce.idn es.cz/budka_LS
Popřípadě kdo by měl na prodej?
Díky za rady.