skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
742.136 druha komora
10:10:54
05.03.2013
05.03.2013

Petr Urban
-> an51: Mohou, ale bude ti to více žrat, aspoň na prvním stupni musí být stejná, na druhý si dej klidně větší, ale né přehnaně.
10:00:23
05.03.2013
05.03.2013

an51
a nemozu byt vacsie?
09:39:48
05.03.2013
05.03.2013

Petr Urban
-> an51: Musí být stejné, je na nich vyraženo o jakou trysku se jedná. Podívej se proti slunku do trysek co tam budeš dávat aby byly absolutně čisté a i na vnitřním povrchu té dírky v trysce.
08:31:21
05.03.2013
05.03.2013

an51
nazdar ludia popripade by som mohol prehodit trisky z druheho karburatora nevadilo by to?
20:08:16
04.03.2013
04.03.2013

ferrari
-> Vrba: aký problém, chce to krtúčky čróbovak na demontž víka, potom opatrne nahmatať trysku a ide von...
08:11:42
02.03.2013
02.03.2013

Vrba
-> an51: Dle mě bude stačit vyčistit hlavní trysku druhého stupně.Jde to sice blbě,ale da se to i na autě s pomocí malého zrcátka-abys ji našel po demontáži horního víka.
06:08:35
02.03.2013
02.03.2013

pap
MOLSO 01.03.13 15:57:11 napsal: → an51: vyhod turbinu a nebude sa dusiť velky suhlas, daj do prec toto a to bude vychodzi bod na dalsie laborovanie.
01:39:23
02.03.2013
02.03.2013

Petr Urban
-> ferrari: TO je taky možné, ale to už by snad při přidání plného plynu nechtělo jet vůbec a začlo by to nechutně škubat chudou směsí, že by to popisoval jinak než dušením, že je přicpaná něčím, třeba vodním šutrem už je pravděpodobnější.
01:36:58
02.03.2013
02.03.2013

Petr Urban
-> an51: Sportovní filtr bimota, už je mi to jasné
Pokud dáš plný plyn a máš otevřený filtr, slyšíš jen hučení a žádný efekt zrychlování se neděje, navíc ti to nesaje teplý předehřátý vzduch a ještě má ten filtr zlepšenou průchodnost oproti normálu, pokud to není přetryskováno k danému množství ledového nasávaného vzduchu, 100% chudá směs. Další věcí je pokud máš nějaké turbínky pod karb. které mají snižovat spotřebu (ale moc tak nečiní) a máš otevřený vzduch. filtr, jsou úplně k hovnu, ale úplně, protože bez předehřívání vzduchu od svodů to žere v zimě aspoň 0,5 L více, což žádné turbínky pod karb. nezachrání, ba naopak dost snižují průchodnost a auto pak nechce jet. 3 bodovy svíčky na tom autě nemají co dělat, nic ti to nepřidá, ba právě ubere když nemáš zapalování které by dodalo takovýmto svičkám potřebnou intenzitu, což ve škodovce rozhodně není, ve feldě už třeba ano, i tak tam jsou zcela zbytečné. Pokud chceš lepší svíčky, kup Bosch FR7 nebo NGK BCP6ES.
PS : Výkon se nezvyšuje rádoby tuning filtry, 3 bodovýma svíčkami a podobnýma pi*ovinama, ale úpravou zásadních věcí motoru, hlavy, změny vačkového hřídele, adekvátním naladěním a sladěním upravovaných věcí, to je snad nejdůležitější věc. Když uděláš jednu úpravu, musíš vědět co vše to ovlivní aby si mohl adekvátně doladit další....viz. ten tvůj karbec.

PS : Výkon se nezvyšuje rádoby tuning filtry, 3 bodovýma svíčkami a podobnýma pi*ovinama, ale úpravou zásadních věcí motoru, hlavy, změny vačkového hřídele, adekvátním naladěním a sladěním upravovaných věcí, to je snad nejdůležitější věc. Když uděláš jednu úpravu, musíš vědět co vše to ovlivní aby si mohl adekvátně doladit další....viz. ten tvůj karbec.
20:53:06
01.03.2013
01.03.2013

ferrari
Pochybujem, že tá trubínka pod karbom spôsobí dusenie...ak je to teda to, čo si predstavujem...skôr naozaj, upchatá tryska 2. komory...
17:44:09
01.03.2013
01.03.2013

an51
nemam tam trojbodove len som sa pital aky to ma vplyv dakujem
16:22:23
01.03.2013
01.03.2013

rsvancara
-> an51 01.03.13 16:14:06: mám zkušenost se svíčkami s kruhovou elektrodou, na obyč. zapalovací soustavu s rozdělovačem s kladívkem bych je nedával. Tam mi to přišlo spíš horší než lepší. Pokud tam je bezkontakt z favorita (dává vyšší energii jiskry i ve vyšších otáčkách), tak tam mi to jelo líp.
16:21:28
01.03.2013
01.03.2013

Dušan
to je nejaka mrdkovina pod karbec, pak 3 bodovy svicky a divis se, ze to cuka. Nestrkej tam nic co tam nepatri. Klasika 1bodova svicka za 30 korun to upali jak ma a ty kravitko pod karbec je u tohoto motoru uplne k h...
16:14:06
01.03.2013
01.03.2013

an51
ma niekto zvas skusenost s tojbodovymi svieckami?
15:58:50
01.03.2013
01.03.2013

an51
no este to vyskusam a uvidi sa ake mas ti sviecky?
15:57:11
01.03.2013
01.03.2013

MOLSO
-> an51: vyhod turbinu a nebude sa dusiť
15:55:29
01.03.2013
01.03.2013

Shatter
-> an51: motor začne cukať? Alebo klepať? Keď by sa neotvárala druhá komora tak by to akurát nešlo poriadne, ale dusiť by sa to nemalo. Aspoň mne sa nič nedusilo, keď som bol prvý krát po škodovku a vtedy mala zaseknutú druhú komoru.
15:50:05
01.03.2013
01.03.2013

an51
pri rozbiehani vsetko poriadku a ide to pekne az ked zaradim 5ku a pridam plny kotol tak sa to zacne dusit ale ked trosku pustim plyn tak zase to ide pekne
15:44:41
01.03.2013
01.03.2013

Shatter
-> an51: ahaa ten plech pod karbec.. Neviem či to má význam na 136ke.
A keď sa rozbiehaš všetko OK? Až keď ideš a dáš plný tak sa to začne dusiť? Ono podtlak môže byť ok ale ak je oska druhej komory pridretá tak to nepotiahne.
A keď sa rozbiehaš všetko OK? Až keď ideš a dáš plný tak sa to začne dusiť? Ono podtlak môže byť ok ale ak je oska druhej komory pridretá tak to nepotiahne.
15:41:23
01.03.2013
01.03.2013

an51
ale kdeze turbina do sania len :Ddobre
15:38:46
01.03.2013
01.03.2013

Shatter
-> an51: turbínu akože turbo??
mohol by si aspoň čiarky dávať, najlepšie aj bodky vo vetách
mohol by si aspoň čiarky dávať, najlepšie aj bodky vo vetách
15:15:00
01.03.2013
01.03.2013

an51
mam motor 136 karburator sedr dif 22/24 a sportovy filter simota a turbinu nie vsetko mam dobre nastavene
15:07:38
01.03.2013
01.03.2013

Petr Urban
-> an51: vyndat, vyfoukat vše, je možné že máš přicpanou trysku nebo vzdušník na druhém stupni, jaký máš motor a jaké natryskování, filtrbox origo nebo nějaké vylepšování ? nastavení předstihu máš správně, nemá motor při plném plynu cvrlikavý zvuk (jakoby ventily) ?
14:52:23
01.03.2013
01.03.2013

an51
uz sok to kontoloval trubicka strieka podtlak funguje ale predsa ked pridam plny plyn a otvori sa druha komora tak sa to zacne dusit
14:47:22
01.03.2013
01.03.2013

Petr Urban
-> an51: Když v motoře manuálně přidáš plný plyn (motor vypnutý), zkus zda jde prstem hladce otvírat druhý stupeň do plna. Poté motor zapni a při větším prudkém přidání plynu musíš vidět jak se ti pružinka co je pod podtlakovou komorou na karb. mačká. Pokud ne, sundat ufo, vyčistit kanál, ujistit zda ufem neutíká vzduch. Když sundáš filtrbox, tak i při vypnutém motoře když přidáš plyn, musí z akcelerační pumpičky (mosazná trubička směřující do středu difuzoru) stříkat souvislým proudem benzín. Pokud tyto dvě věci fungují a karb. je všude čistý a je správně natryskován, neměl by být z dušením problém.
14:37:18
01.03.2013
01.03.2013

an51
a co sa stim da urobit?
14:35:27
01.03.2013
01.03.2013

minno
Druhou komorou.
(alebo akceleračnou pumpičkou)
(alebo akceleračnou pumpičkou)
14:32:30
01.03.2013
01.03.2013

an51
nazdar pani mam taky problem karburator som nedavno menil mam peknu akceleraciu ale pri plnom zoslapnuti sa mi zacne dusit cim to moze byt?